







evo portmape

vidimo da su i prelivni i izduvni višlji, a samim tim imaju veći ugao i veću površinu, tako da je piaggio ovde odradio agresivniji cilindar u odnosu na mlađeg brata iz AC serije
slede 4 analize, prva je kada je C=0, opet nemam koliko je odstojanje kod fabričkog cilindra kada je klip u GMT, pogledajte na 10300 rpm-a cilindar isporučuje 11,0 KS , na usklađenim pritiscima od 141 PSI-ja, ovde je ugao izduva 177,7 stepeni i svih prelivnih kao i boost-a 118,5 što je značajno više od AC verzije u svim varijantama..

na C=0,2mm je već snaga 11,2KS-a na 10500, i imamo još uvek pritiske koji su usklađeni na 140 PSI-ja

na C=0,5mm nam snaga za nijansu opada na 11,0KS-a ali cilindar postaje raspoloživ značajno višlje, na 11500 rpm što mi deluje malo nerealno, ali još uvek imamo pritiske jačine od 126 PSI-ja

dok na C=0,8mm ponovo snaga raste i do 11,2KS na 11900 rpm-a, ali su pritisci na 124 PSI-ja..

evo i objašnjenja zašto se auspusi drugačije ponašaju na AC i na LC Pia blokovima, kako je Grale spomenuo u DR temi, jasno je sada zašto se ti motori vrte toliko visoko i zašto i u krajnjem stepenu prenosa sa snagom od 8.8KS na vretenu radilice mogu još obrtajima nakupiti krajnje brzine...
bacajte komentare slobodno... živeli