Jump to content


Peda R king H2o


62 replies to this topic

#1 Bata

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts
  • VozimPeda H2o

Posted 12 May 2017 - 21:31

Kao sto naslov kaze, upitanju je Peda H2o ( lc ).
Skuter je 2010 god. stim da je prva reg. 2012, sve je fabricki koliko ja mogu da ocenim.

Attached Files



#2 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 12 May 2017 - 21:32

Po meni od lepših kineza kod nas na tržištu

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#3 Bata

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts
  • VozimPeda H2o

Posted 12 May 2017 - 21:38

Zanimljivo, na kompu slike su ok a ovde okrenute ;)
Evo jos koja slicica ...

Attached Files



#4 Bata

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts
  • VozimPeda H2o

Posted 12 May 2017 - 21:44

Karb. made in Japan sto je lepo za videti, mislim da je dizna 68 saug ispravan, filter za vazduh je bas divan.

#5 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 14 May 2017 - 13:56

Evo ti jedna tema koja moze da ti pomogne... https://svet-skutera...da-air-50-70-r/

#6 Bata

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts
  • VozimPeda H2o

Posted 15 May 2017 - 17:43

Hvala za link ima stvarno sve, pogotovo oko zadnje kocnice koja je uzasna

#7 Bata

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts
  • VozimPeda H2o

Posted 18 May 2017 - 17:59

Posle dva dana putovanja na posao(30km u jednom smeru) pokazao se skutercic kao dobar. Jedina mana mu je sto upali i ako pipnem gas ili se sam ugasi jedva upali posle 5-6 puta, kada upali mora da radi na leru jer kada pipnem gas gusi se dok se malo ne zagreje i posle ide normalno.
Danas je stajao u garazi i aj da pogledam svecicu, boja je ok. ali kao da je masna i vide se na auspushu tragovi . Mesavina je 2% ali kao da nije sagoreo ulje, uzeo sam motul sintetiku na nagovor prodavca mada sam citao u nekoj ood tema da nema potrebe za serijalu uzimati to ulje.

#8 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 May 2017 - 18:15

To je normalno kod automatskog saug-a, ako je motor dobro podesen onda moras malo sacekati da odradi pod saug-om dok ne dobije minimalnu radnu temperaturu.. To sto se ugasi kada pipnes gas dok je hladan je isto normalno za male, restriktivno dobro podesene karburatore.. Ako ti se i ugasi sacekaj malo pa posle min zaverglaj ponovo bez gasa i ukljucice se saug ponovo..

Polusinteticka ulja su sasvim odgovarajuca, mada ni sa punom sintetikom neces nista naskoditi, pogotovo ne sa ovim skupljim motul-om, kroz duzu eksploataciju bi se eventualno nazirale naslage nesagorelog ulja..

#9 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 18 May 2017 - 21:03

Naravno da za serijalu nema potrebe full sintetika... prodavcu je najbitnije da proda najskuplje ulje, jasno je...
Toči polusintetiku opušteno!

Ko sto rece Mario, dok je hladan na pipanje gasa je normalno da se guši... to je čak i znak dobro podešenog karburatora, ne diiiiraajj :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

#10 Bata

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts
  • VozimPeda H2o

Posted 19 May 2017 - 04:17

Hvala na odgovorima.
Poz.

#11 Bata

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts
  • VozimPeda H2o

Posted 25 May 2017 - 18:09

Ponovo sam ostavio kljuc u poziciji za palenje i naravno prazan aku. Pala mi je ideja na pamet da ugradim sijalicu u fazonu kao na kolima kad se da kontakt.
Koliko je to izvodljivo i da li je neko radio tako nesto

#12 Bata

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts
  • VozimPeda H2o

Posted 05 July 2017 - 18:18

Juce vracajuci se sa posla primetih da temp. motora skoro u crvenom usporim na 45kmh po satu, temp se vrati na polovinu. Gas 60-65 opet pred samim crvenim. Antifriza ima i kolika bi trrebala biti radna temperatura. Antifriz ne trosi i vuce lepo iako je kod crvenog temperatura

#13 Bata

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts
  • VozimPeda H2o

Posted 21 September 2017 - 18:24

Posto planiram da uzmem cpi gtr za sredjivanje od drugara zanima me zna li neko od cega pase vodena pumpa posto nije mogao naci pa je nesto nabudzeno.

#14 Bata

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts
  • VozimPeda H2o

Posted 27 October 2017 - 17:40

Primetio sam da mi pomalo nestaje antifriz, skinuo sam glavu i crvena gumica do klipa je raskantana. Medjutim nigde nema termostata i naravno pitanje, treba li svaki kineski LC skuter da ima termostat??
Posted Image
Na cilindru ne vidim nikakvo leziste tako nemam predstavu ni kako treba da stoji

Attached Files



#15 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 27 October 2017 - 21:43

Prebaceno pitanje u ovu temu iz "Kratka pitanja i odgovori"

#16 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 27 October 2017 - 22:04

Termostat je bitan za sve agregate, on zapravo regulise da temp cilindra bude brzo u radnom spektru i da moze da se vozi bez posledica da si očepio hladnu mašinu... Isto je i sa aspekta podesavanja karburatora za radni režim, hladan motor se sa dobro podešenim karburatorom vozi teško ili nikako... Kasnije kako se zagreva voda kreće kroz ceo sistem a temp ostaje ista...

Zaptivač glave je probio vrv zato što se glava popustila ili je možda malo kriva, to možeš da ustanoviš na nekom staklu, te ako je za ravnanje onda postoje metode za to. Ja bih sklopio ponovo sa novim zaptivačima i pratio situaciju...

Termostat možeš da kupiš od nekog minareli agregata, i da ga uvrneš sa dva šrafa na mesto u glavi..

#17 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 October 2017 - 22:07

Prelistao sam temu od pocetka, ipak je dobro pisati u svojoj temi i voditi evidenciju. Eto sada znamo zasto mu je trebalo duze vremena da se zagreje na potrebnu radnu temperaturu i zasto je na punom gasu temperatura isla u crveno polje.

Svaki lc agregat u normalnoj, gradskoj exploataciji bi trebalo da ima ispravan funkcionalan termostat. Uloga mu je da u sto kracem roku omoguci agrgatu da dostigne radnu temperaturu kao i da tu temperaturu odrzava u uskom polju nezavisno od vremenskih uslova i spoljne temperature. Ja se iskreno nisam susretao sa kineskim LC agregatima ali verovanja sam da je kopija Minarelli lc agregata i da ce termostat od Mine pasovati.

Dihtung gumica glave je verovatno bila naceta u manjoj meri i u prvom problemu podizanja temperature iskusio si samo gubitak kompresije bez potrosnje antifriza. Duzom exploatacijom gumica se pokidala i neminovno je daje rashladna tecnost prodrla u kompresioni prostor.

Gumicu mozes pribaviti u bilo kom krstenom shopu, ukoliko je agregat verna kopija Minarelija savetujem da kupis neki kvalitetniji set dihtinga, recimo Athena za minarelli 50.

Bitne stvari na koje treba obratiti paznju su sledece: proveriti nalegajucu povrsinu glave kao i cilindra, postoji mogucnost da se glava blago iskrivila usled pregrevanja ili da je vec od ranije bila kriva. Dalje, gumica se postavlja u predvidjeni kanal na glavi, moguce da je neko ranije ustinuo gumicu prilikom stezanja. Mozes se posluziti tankim slojem tovat masti pri postavljanju gumice, na taj nacin ostace zalepljena u kanalu. Stezanje glave i cilindra se vrsi unakrst moment kljucem na silu od 11-12nm odnosno 1,1-1,2kg.
Bilo bi dobro i pregledati klip, karike iglicasti lezaj i isprati blok i radilicu benzinom i eventualno nakapati malo ulja u veliku pesnicu radilice. Antifriz nije pozeljan u karteru.

Vazno je ustanoviti zasto se gumica pokidala, pa sve ovo navedeno ispostuj.


Edit: Mario je bio brzi ali misljenja nam se ne razlikuju :)

#18 Bata

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts
  • VozimPeda H2o

Posted 28 October 2017 - 07:42

Pre svega zelim da se zahvalim na odgovorima.
Motor nije puno presao i radjen je posto je ostao bez ulja za mesavinu a nije se oglasilo nikakvo upozorenje , klip izgleda dobro a na cilindru nema riseva.
Majstor kod kog je terao prosli vlasnik nije stavio dihtung glave ,sto je po meni bespotrebno i mislim da je to uzrocnik gore pomenutih problema.

#19 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 28 October 2017 - 11:11

nema dihtunga glave, samo gumica ide u kanalu, i pravilno stezanje

#20 Bata

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts
  • VozimPeda H2o

Posted 02 November 2017 - 17:11

Pitanje oko sistema za hadjenje, kod mene se napred nalazi hladnjak sa cepom i dva izvoda za creva. Pored samog cepa ima izlaz za tanko crevce koje je spojeno na plasticnu posudu ispod sedista na kojoj ima MIN-MAX.
Nadam se da necu zakomplikovati, po mom misljenju pored cepa izvod sluzi za izbacivanje tj oslobadjanje pritiska iz sistema usled pregrevanja (cep sa oprugom kao na jugu) e sad po toj teoriji posuda ima ulogu samo da sakupi tecnost koja bi se inace prosula po zemlji.
Da li je dovoljna ta tecnost koja stane u hladnjak i cil. da odrzava temp na normali ??





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users