Jump to content


Keeway Focus 2006 2T 50cc


96 replies to this topic

#1 Nestado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 41 posts
  • MestoНиш
  • VozimKeeway Focus 2006

Posted 19 May 2017 - 15:45

Attached File  mxk2NTC - Imgur.jpg   1020.7K   32 downloadsAttached File  MwemyHw - Imgur.jpg   996.1K   32 downloadsAttached File  6rMbxJM - Imgur.jpg   970.53K   34 downloadsAttached File  uaGC46y - Imgur.jpg   851.57K   34 downloadsAttached File  SIxP6yN - Imgur.jpg   941.13K   34 downloadsAttached File  gFyhq4H - Imgur.jpg   866.75K   31 downloadsAttached File  LLehyHx - Imgur.jpg   934.23K   32 downloadsAttached File  g8LGOyf - Imgur.jpg   884.95K   30 downloads

Поздрав другари, ево и ја да представим мој скутер. Као што наслов каже то је Keeway Focus 2T 50cc купљен 2006 нов. Због проблема кућних скутер је био запостављен једно 2-3 године јер није лепо радио. Ја сам решио да га поправим и да га напокон возим. Почео сам пре неколико месеца да га поправљам, нешто сам нешто код мајстора. Пошто скутер није хтео да упали морао сам комбијем да га отерам код мајстора. Поправио га је и каже да око паљења нешто није било добро, нека електроника. Ја сав срећан упалим га кренем од њега кући и на 200-300 метра станем. Испоставило се и да вакум пумпа није ваљала. Заменим и то. Свећица је била стара па сам морао и неколико њих. Променио сам једно 3-4 свећица. Скинуо сам карбуратор, опрао и очистио. Очистио једну дизну за коју сам знао и видео. Очистио кутију филтера за ваздух и ставио нов уложак јер је стари био пред распадање. Купио нов ел. саух, стари био везан за канап, није био повезан на струју. Овај нов сада јесте. Заменио сам уље у мењачу, старо је било катастрофа и није га скоро ни било. Сипао сам Мотул у тубицу. Заменио сам пакнове, стари су цвилели када сам кочио. Капица која иде на свећицу је дотрајала па сам морао и њу. И на крају сам решио и акумулатор да узмем. Купих вартин 4 ампера. Али ми светла била слаба и приметио сам да ми не пуни акумулатор. Што значи морао сам да заменим регулатор волтаже. Скутер је стајао две три године и морао сам да оперем резервоар. Људи моји шта је све изашло из њега. Уље за предњу кочницу је било катастрофа и морао сам шприцем да извучем старо и да сипам дот4 ново. Скутер није много прешо око 11 500 км. Има мало огреботина и тако неке ствари које не раде. Оригинални чеп за резервоар само морао да скинем јер сам поломио кључ унутра. Гледаћу то да поправим. Бравица седишта је поломљена али седиште може да се отвори.

Данас сам био решио да га оперем и исполирам. Резултати су одлични. Опрао сам га машином под притисак и неким америчким одмашчиваћ. Имао сам млеко за инструмент таблу и тиме исполирао све пластике. Скутер је засијао као из радње да је изашао. Седиште намазао млеком и оно је добило јаку црну боју. Пастом за зубе и четкицом сам исполирао фарове и заштитио воском.

#2 Nestado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 41 posts
  • MestoНиш
  • VozimKeeway Focus 2006

Posted 19 May 2017 - 16:01

Имам неколико проблема које не знам како да решим. Па ако може неко паметнији и стручнији да ми помогне.
1. Максимална брзина ми је око 55. Од то не може брже. Осећам као да има има још снаге, поготово када убрзава. Неко као да не може да убрза боље.
2. Неким чудом су ми позиције напред цркле. Видим да морам целу пластику да скидам. Интересује ме које ознака/врста сијалица ту иду? Планирам да ставим ЛЕД сијалице.
3. Када возим и пустим гас он некад настави сам да иде. Не успори.
4. Знам да имам бојлер од ауспуха, али немам неке могућности много да га заменим јер је новац проблем. Шта мислите да ли да заварим стари комплетно све изнутра или да купим овај?

http://www.kupujempr...08597-oglas.htm Цена је 3000 и морао бих да га заварим на грану.

#3 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 20 May 2017 - 11:07

Pozdrav,
1. Može da bude više uzroka. Stanje termogrupe, nastelovanost karburatora (menjao si filter vazduha - treba biti oprezan), stanje prenosa (prelagane/potrosene rolnice, istrosen remen...).

2. Idu T10 tip. Serijske su 5W.

3. Ukoliko nastavi da drži obrtaje može biti da sajla gasa zaglavi u bužiru (simptom pred pucanje), a može biti i fals vazduh (ako i kada staneš drži obrtaje pa tek posle spusti).

4. Taj auspuh sa oglasa je smeće. Nema rezonantnu funkciju. Promena grane na rezonantnom auspuhu utiče jako puno na raspon obrtaja u kome taj auspuh donosi najviše snage. Bolje ti je sa ostaviš taj fabrički bojler, nego onaj da staviš i prepravljaš.

Savet: imaš na forumu jako puno tema o problemima koji te muče. Takođe imamo teme u kojima se piše o principima rada karburatora i variomatskog prenosa. Pročitaj te teme ako misliš da se sam upuštaš u radove i analizu kvarova. Bez te teorije teško da ćeš moći šta napraviti.

Ako zapneš negde slobodno pitaj ovde.

Sent from my Nexus 5X



#4 Nestado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 41 posts
  • MestoНиш
  • VozimKeeway Focus 2006

Posted 20 May 2017 - 13:07

Хвала друже на одговорима. Ево читам али слабо разумем ове ,,компликоване,, радње око штеловања и остало.
Да ли знаш које сијалице иду као кратко и дуго светло? Пише 2xS2 35 35w али нисам успео на интернету да нађем па претпостављам да је нека друга ознака код нас овде.
Данас сам га провозао и није ми држао гас уопште и чак је боље ишо.
Шта препоручујеш да му заменим још од делова?Можда централну опругу или тако нешто. Ипак је то стар скутер и није нешто много одржаван јер није било кварова.
Решио сам да овај стари ауспух однесем и да га растура и заваре лепо унутра и додају изолацију да се мање чује.

Ево један клип убацио сам чисто да виде људи како убрзава.


#5 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 20 May 2017 - 13:29

Ide sasvim solidno za običan fabrički skuter.

#6 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 20 May 2017 - 14:28

View Postdjomla, on 25 May 2015 - 13:36, said:

Evo snimak i nekoliko slika.Max brzina po ravnom 55km/h, kajis se ne penje do vrha i tu brzinu brzo postigne a gasa ima jos bar trecina...



Ovako je bilo kad mene na Focusu dok nisam promenio variomat jer kineski nije mogao da izbaci remen do kraja.
To ti je najlakse,skini deklo sa strane i pogledaj.Zamenom variomata se dobija jos oko 15 km/h bar
je tako bilo u mom slucaju.
Koja je dizna kod tebe i lulica?

#7 Nestado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 41 posts
  • MestoНиш
  • VozimKeeway Focus 2006

Posted 20 May 2017 - 16:47

View Postdjomla, on 20 May 2017 - 14:28, said:

Ovako je bilo kad mene na Focusu dok nisam promenio variomat jer kineski nije mogao da izbaci remen do kraja.
To ti je najlakse,skini deklo sa strane i pogledaj.Zamenom variomata se dobija jos oko 15 km/h bar
je tako bilo u mom slucaju.
Koja je dizna kod tebe i lulica?

Друже не знам стварно која је дизна и не бих знао ни како да је измерим. А лулица јел то на свећицу она капа што иде? Који вариомат би требао да ставим?
Данас сам погледао вентилатор у каквом је стању и приметио сам да ми је сајла гаса мало лабава. Али је толико стегнута да нисам могао онај шраф да затегнем.

Ово је слика вентилатора.
Posted Image

Edited by Lauda, 20 May 2017 - 20:12.
Sredio sliku


#8 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 20 May 2017 - 20:11

Sijalice su 35/35W snage, oznaka za grlo je BA20D.

Na slici je sajla od uljne pumpe, nije od gasa. Sajla od gasa ti ide od rucice do razdelnika iza prednje maske i onda iz tog razdelnika idu 2 sajle: Jedna na karburator, druga na uljnu pumpu.
Budi oprezan ako podesavas sajlu uljne pumpe. Taj sraf koji nisi mogao da odvrnes, sluzi za spanovanje uljne pumpe odnosno dodavanje procenta ulja u smesu i oduzimanje, tako da budi oprezan.

djomla je mislio na lulicu koja se nalazi na kutiji filtera (airbox) i na njen precnik.

Procitaj par projekata na forumu i par kljucnih tema (koje sam naveo ispod) da upoznas terminologiju i generalno principe rada odredjenih komponenti. Bice ti dosta jasnije i na vecinu pitanja ces imati odgovor.

Takodje te molim da slike ne referenciras na forum kao link, nego da ih kacis na propisan nacin (koriscenjem eksternog image hostinga i stavljanjem linka do slike u IMG tag ili direktno uploadovanje slika na forum (https://svet-skutera...slika-na-forum/)

Teme:
https://svet-skutera...vi-karburatora/
https://svet-skutera...e-o-stelovanju/
https://svet-skutera...nja-karburator/

https://svet-skutera...s-i-stelovanje/
https://svet-skutera...ro-sve-skutere/
https://svet-skutera...tovi-variomata/

https://svet-skutera...estovi-kvacila/
https://svet-skutera...opruge-kvacila/

https://svet-skutera...od-ser-skutera/
https://svet-skutera...waj-sprintpeda/
https://svet-skutera...enosa-i-opruga/

I kad to sve savladas onda za napredniju obuku:
https://svet-skutera...-dellorto-bing/
https://svet-skutera...uners-handbook/


Za kraj imas i temu mog projekta o Focusu, pa mozda pronadjes neke korisne detalje: https://svet-skutera...cus-lauda-tuned

#9 Nestado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 41 posts
  • MestoНиш
  • VozimKeeway Focus 2006

Posted 20 May 2017 - 21:12

Хвала прочитаћу све то. Сад идем од пријатеља и пређем 500 метра и угаси се. Па сам морао да га гурам једно километар. Узмем променим две свећице и неће да упали. Пре неку недељу ме исто тако зезнуо увече није хтео да упали. Претпостављам да ће ујутру да упали. Јавићу шта буде.

#10 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 20 May 2017 - 21:21

Vakumski ventil ispod rezervoara proveri da li je ispravan, i da li crevo za vakum koje ide do karburatora nije napuklo

#11 Nestado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 41 posts
  • MestoНиш
  • VozimKeeway Focus 2006

Posted 20 May 2017 - 21:36

Црево је добро гледао сам га скоро али проверићу опет. Где је вакумски вентил? Јел то вакум пумпа? Чини ми се да испод нема ништа сем пумпе.

#12 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 20 May 2017 - 21:42

Nije to pumpa već ventil, kad ima vakuma onda membrana otvara ventil i gorivo slobodnim padom protiče, kada nema onda se zatvori.. kada napukne crevo za vakum onda isto ne protiče a uglavnom ume da zeza membarana pa malo pušta malo ne pušta...

Ali u svakom slučaju ništa ne pumpa

#13 Nestado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 41 posts
  • MestoНиш
  • VozimKeeway Focus 2006

Posted 21 May 2017 - 09:09

Пробао сам сад да га упалим и поче као да ради и угаси се и више неће. Ни дугме ни курбла.

#14 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 May 2017 - 09:19

Kakava je svecica, masna ili suva?

#15 Nestado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 41 posts
  • MestoНиш
  • VozimKeeway Focus 2006

Posted 21 May 2017 - 10:22

Масна, има гориво долази.

#16 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 May 2017 - 10:38

Znači fali varnica. Proveri prvo masu izmedju bobine i rama, cdi i rama, pa dalje treba meriti unimerom namotaje i pickup.

#17 Nestado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 41 posts
  • MestoНиш
  • VozimKeeway Focus 2006

Posted 21 May 2017 - 10:46

У вожњи ми се угасио, то је било јуче, и од тада све овако не да упали.



Проверићу масу то знам, за намотаје то мора да погледам како.

#18 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 21 May 2017 - 11:09

Dobro ti je Razredni rekao, nema izgledami varnice.
Nema popravke struje bez mernog instrumenta. Pregledom mozes ustanoviti da li su svi dzekovi spojeni dobro mozes ih par puta rastaviti i sastaviti da bi se eventualni gubitak spoja popravio. Dalji postupak je merenje da li su sve zice u spoju da se nekim slucajem nisu prekinule zatim sledi merenje delova koji su zaduzeni za davanje varnice a to je visokonaponski namotaj u magnetu i pikap. To radis merenjem otpora samih namotaja za vrednosti moras videti za tvoj model motora ja ti mogu reci za Piaggio moguce da je slicno, otpornost visokonaponskog namotaja oko 900oma pikapa oko 100oma. Ako su ti ovi parametri ispunjeni i zice i spojevi uredu imas ispunjen uslov za dobijanje varnice, ako je i onda nema krivca treba traziti u CDI-ju i bobini koje mozes proveriti jedino stavljanjem na drugi ispravan motor ili uzeti od njega kod tebe.

#19 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 21 May 2017 - 11:12

Moram naglasiti da ovo vazi za AC paljenje DC nema visokonaponski namotaj vec napon za svecicu dobiva iz akumulatora ali ima pikap.

#20 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 21 May 2017 - 11:31

Pogledaj kapicu od svećice, da li ona gubi kontakt sa bobinom.
Kao što kažu kolege, bez mernog uređaj je teže ustanoviti kvar.

Sent from my Nexus 5X







1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users