Jump to content


Keeway Focus 2006 2T 50cc


96 replies to this topic

#41 Nestado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 41 posts
  • MestoНиш
  • VozimKeeway Focus 2006

Posted 23 June 2017 - 07:05

Skuter pregledan i popravljen. Majstor zamenio semering i filter goriva. Pregledao instalaciju, ocistio sta treba da se ocisti, nastelovao karburator. Prezadovoljan sam. Ide mnogo bolje nego pre, vuce normalno, ne gubi snage kada se zagreje. Reko mi je samo kais na jedno 2000 km da zamenim i da mu je kompresija malo slaba. Inace sam se odusevio kako ide. Samo ovaj auspuh moram da sredim.

#42 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 23 June 2017 - 16:10

View PostNestado, on 23 June 2017 - 07:05, said:

Skuter pregledan i popravljen. Majstor zamenio semering i filter goriva. Pregledao instalaciju, ocistio sta treba da se ocisti, nastelovao karburator. Prezadovoljan sam. Ide mnogo bolje nego pre, vuce normalno, ne gubi snage kada se zagreje. Reko mi je samo kais na jedno 2000 km da zamenim i da mu je kompresija malo slaba. Inace sam se odusevio kako ide. Samo ovaj auspuh moram da sredim.
Ne bi bilo loše da napraviš par proreza ili rupica na dekli jer je Keeway poprilično zadihtovan i napraviš protok hladnog vazduha da bi rasteretio remen i generalno celi sklop prenosa od zagrevanja. Ujedno može to i estetski jako lepo da izgleda. Pipni deklu posle vožnje po ovoj vrućini, biće ti sve jasno.

#43 Nestado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 41 posts
  • MestoНиш
  • VozimKeeway Focus 2006

Posted 23 June 2017 - 17:19

Ocistio sam je dobro bio. Ima ona dva otvora za rashladjivanje. Sad mi je prioritet da nadjem neki dobar auspuh pa ako moze neka preporuka.

#44 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 23 June 2017 - 20:51

Leovince zx/zx-r/tt,polini scooter team,yasuni z to su jedni od boljih auspuha za standardni klip cilindar a i za ubuduce za neki base 70cc kit ce vrsiti posao , naravno ako uzmes auspuh moras i da prestelujes karb i prenos prema auspuhu :)

#45 Nestado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 41 posts
  • MestoНиш
  • VozimKeeway Focus 2006

Posted 23 June 2017 - 22:48

A ovi Bullet?

#46 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 24 June 2017 - 06:00

Bullet je naša kopija technigas next-r auspuha, solidno radi

#47 Nestado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 41 posts
  • MestoНиш
  • VozimKeeway Focus 2006

Posted 24 June 2017 - 10:03

Koju tezinu rolnica mi preporucujete uz taj auspuh? Meni je tu najvise bitna maksimalna brzina. Ubrzanje mi nije toliko bitno.

#48 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 24 June 2017 - 12:17

View PostNestado, on 24 June 2017 - 10:03, said:

Koju tezinu rolnica mi preporucujete uz taj auspuh? Meni je tu najvise bitna maksimalna brzina. Ubrzanje mi nije toliko bitno.
Ne može Focus izgurati preko 80 kmh (gps) ni sa base 70cc cilindrom. Kratak prenos...

Sent from my Nexus 5X



#49 Nestado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 41 posts
  • MestoНиш
  • VozimKeeway Focus 2006

Posted 24 June 2017 - 12:39

Druze ne mora, razumem, samo da bude malo brzi.

#50 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 June 2017 - 13:22

Pa ok, dobices nesto malo obrtaja na krajnjoj brzini što ce usloviti i povecanje krajnje za par km, tu si oko 75kmh gps-a.

Svaki rezo auspuh je dobar, nema losih, samo je pitanje koji je bolji za koju namenu. Neki koje smatramo jačim ili prgavijim su pravljeni za odredjene setupe ili prema odredjenim cilindrima koji recimo rade na 10000rpm ali su recimo ispod 6000rpm "mrtvi" odnosno cilindar sa takvim auspuhom na tim niskim obrtajima ne radi. Takvim auspusima je potrebno postaviti i druge kompenete kao npr stelujuce kvačilo (ili imati golgotu nastimovati neko stok), variomat itd, jer prosto, sa sadasnjom postavkom na primer, ne bi skuter mogao da krene iz mesta.

Dalje, postoje skupe verzije base auspuha (base-za fabričke, sport i base70 cilindre) koji su projektovani sa posebnim delovima i proračunati da daju obrtnog momenta u nizem rezimu a opet i da daju nesto sanage i dozvole cilindru da se zavrti vise od fabričkog. Takvi auspusi su leovince tt, zx, zxr, tecnigas next-r, trek, yasuni z, r, itd.

Bullet klasični je kopija tecnigasovog next-r auspuha sa jos nekim dodatcima i izmenama. Najveca prednost ce mu biti cena i to sto ce biti vrlo prost za stelovanje na skuteru, a to ce se svesti na setovanje gramaze rolnica i tvrdoce oprugice kvačila.

Za svaki, ali bukvalno svaki novi auspuh montran na skuter potrebno je nanovo prilagoditi karburator i prenos. Karburator u smislu setovanja stehiometrijskog odnosa kojeg setujemo u najvecem delu diznama i iglama a prenos u smislu tezine rolnica za neki odredjeni variomat i njegovu ulogu u visini ostvarenih obrtaja kroz ubrzanje kao i sajbnicama-podloskama za bolcnu-remen i tvrdocu oprugica za kvačilo zbog pravilnog podešavnja starta i ubrzanja. Naravno i centralana opruga igra ulogu i u obrtajima ubrzanja i u obrtajima kvačila za start.

Sve ovo vec pise u temama karburator i variomatski prenos ovde na forumu, zamolio bih te da procitas te teme jer vec razmisljas o tuningu. Da si procitao bar malo uvideo bi da je tvoje pitanje izvan mogućnosti odgovora. Konkretno mislim na tezinu rolnica, jer je svaki setup (skuter, tezina vozača, karburator, auspuh, variomat, duzina remena, tvrdoca centralne opruge, i jos XXXX na Y faktora) priča za sebe posebno i to je nesto sto moras sam po osećaju ili po instrukcijama u gore navedenim temama sam da isprobas. Jednostavno, niko to ne moze da nagadja, nece biti isto i kod tebe i kod mene i ako ti mozda deluje da su nam skuteri isti.

Dakle ako nabavis auspuh probaj sa onim sto sada imaš pa ces uvideti prednosti a i mane a u medjuvremenu mozes da savladas gradivo i prostudiras i neke teme sa slicnim skuterima na forumu gde mozes uvideti neke referntne tačke po pitanju starta setovanja.

#51 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 24 June 2017 - 14:07

View PostLauda, on 24 June 2017 - 12:17, said:

Ne može Focus izgurati preko 80 kmh (gps) ni sa base 70cc cilindrom. Kratak prenos...

Sent from my Nexus 5X
Može, može...

#52 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 24 June 2017 - 14:13

View PostNestado, on 23 June 2017 - 17:19, said:

Ocistio sam je dobro bio. Ima ona dva otvora za rashladjivanje. Sad mi je prioritet da nadjem neki dobar auspuh pa ako moze neka preporuka.
Pre svega sve zavisi od tvog budžeta, odnosno koliko novca planiraš da uložiš u kupovinu.

#53 Nestado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 41 posts
  • MestoНиш
  • VozimKeeway Focus 2006

Posted 24 June 2017 - 15:10

Vise od 7000 ne mogu da dajem. To mi je neki maksimum za auspuh. Kao sto rece razredni, naravno posle toga ide stelovanje karburatora i prenos. To cu svakako uraditi, procitao sam teme. Ovako stock ide 60 po njegovom satu, naravno nije tacno to ali ide kao lud za sada.

#54 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 24 June 2017 - 16:14

Zasto da ne bi mogao Lauda ? Uz nastelovan prenos i karburator i dobar auspuh hvata 80km/h gps , kod mene je isao 81km/h sa hi-speed vario,mhr ventilar,polini scooter team 2,17,5 karburator koji nije bio ustelan perfketno.

#55 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 24 June 2017 - 17:21

Misli se pre svega na fabrički prenos kineza, kao i na fabrički vario..

za fabričke postavke prenosa kineza, 80 gps-a je na oko 11000 obrtaja

#56 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 24 June 2017 - 17:50

Aa pa naravno sa fabrickim vario nema sanse vise od 75km/h ja sam mislio da ima malossi vario ,moja greska :)

#57 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 24 June 2017 - 18:22

View PostMario, on 24 June 2017 - 17:21, said:

Misli se pre svega na fabrički prenos kineza, kao i na fabrički vario..

za fabričke postavke prenosa kineza, 80 gps-a je na oko 11000 obrtaja
:0takoje:

#58 Nestado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 41 posts
  • MestoНиш
  • VozimKeeway Focus 2006

Posted 24 June 2017 - 18:30

Bice i malossi vario. Prvo bojler da skinem nervira me.

#59 Nestado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 41 posts
  • MestoНиш
  • VozimKeeway Focus 2006

Posted 24 June 2017 - 18:33

Drugari imam mogucnost iz amerike da dobijem delove (dolazi brat). Da li je ovo tacna oznaka svecice? Equivalency: BR7ES Thread size:14 mm,Hex size:20.8mm,Reach:19,0 mm

#60 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 June 2017 - 18:49

Jeste kod ngk fabrike B znači da je navoj 14mm za ključ 21, R je oznaka da ima rezistor, 7 je toplotna vrednost, E je duzina navoja 19mm i S je tip konstrukcije sa projektovanom pozitivnom i jednom negativnom elektrodom.

Za tvoj fabrički skuter ide ta svećica, ngk br7es.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users