

Keeway Focus 2006 2T 50cc
#41
Posted 23 June 2017 - 07:05
#42
Posted 23 June 2017 - 16:10
Nestado, on 23 June 2017 - 07:05, said:
#43
Posted 23 June 2017 - 17:19
#44
Posted 23 June 2017 - 20:51

#45
Posted 23 June 2017 - 22:48
#46
Posted 24 June 2017 - 06:00
#47
Posted 24 June 2017 - 10:03
#48
Posted 24 June 2017 - 12:17
Nestado, on 24 June 2017 - 10:03, said:
Sent from my Nexus 5X
#49
Posted 24 June 2017 - 12:39
#50
Posted 24 June 2017 - 13:22
Svaki rezo auspuh je dobar, nema losih, samo je pitanje koji je bolji za koju namenu. Neki koje smatramo jačim ili prgavijim su pravljeni za odredjene setupe ili prema odredjenim cilindrima koji recimo rade na 10000rpm ali su recimo ispod 6000rpm "mrtvi" odnosno cilindar sa takvim auspuhom na tim niskim obrtajima ne radi. Takvim auspusima je potrebno postaviti i druge kompenete kao npr stelujuce kvačilo (ili imati golgotu nastimovati neko stok), variomat itd, jer prosto, sa sadasnjom postavkom na primer, ne bi skuter mogao da krene iz mesta.
Dalje, postoje skupe verzije base auspuha (base-za fabričke, sport i base70 cilindre) koji su projektovani sa posebnim delovima i proračunati da daju obrtnog momenta u nizem rezimu a opet i da daju nesto sanage i dozvole cilindru da se zavrti vise od fabričkog. Takvi auspusi su leovince tt, zx, zxr, tecnigas next-r, trek, yasuni z, r, itd.
Bullet klasični je kopija tecnigasovog next-r auspuha sa jos nekim dodatcima i izmenama. Najveca prednost ce mu biti cena i to sto ce biti vrlo prost za stelovanje na skuteru, a to ce se svesti na setovanje gramaze rolnica i tvrdoce oprugice kvačila.
Za svaki, ali bukvalno svaki novi auspuh montran na skuter potrebno je nanovo prilagoditi karburator i prenos. Karburator u smislu setovanja stehiometrijskog odnosa kojeg setujemo u najvecem delu diznama i iglama a prenos u smislu tezine rolnica za neki odredjeni variomat i njegovu ulogu u visini ostvarenih obrtaja kroz ubrzanje kao i sajbnicama-podloskama za bolcnu-remen i tvrdocu oprugica za kvačilo zbog pravilnog podešavnja starta i ubrzanja. Naravno i centralana opruga igra ulogu i u obrtajima ubrzanja i u obrtajima kvačila za start.
Sve ovo vec pise u temama karburator i variomatski prenos ovde na forumu, zamolio bih te da procitas te teme jer vec razmisljas o tuningu. Da si procitao bar malo uvideo bi da je tvoje pitanje izvan mogućnosti odgovora. Konkretno mislim na tezinu rolnica, jer je svaki setup (skuter, tezina vozača, karburator, auspuh, variomat, duzina remena, tvrdoca centralne opruge, i jos XXXX na Y faktora) priča za sebe posebno i to je nesto sto moras sam po osećaju ili po instrukcijama u gore navedenim temama sam da isprobas. Jednostavno, niko to ne moze da nagadja, nece biti isto i kod tebe i kod mene i ako ti mozda deluje da su nam skuteri isti.
Dakle ako nabavis auspuh probaj sa onim sto sada imaš pa ces uvideti prednosti a i mane a u medjuvremenu mozes da savladas gradivo i prostudiras i neke teme sa slicnim skuterima na forumu gde mozes uvideti neke referntne tačke po pitanju starta setovanja.
#53
Posted 24 June 2017 - 15:10
#54
Posted 24 June 2017 - 16:14
#55
Posted 24 June 2017 - 17:21
za fabričke postavke prenosa kineza, 80 gps-a je na oko 11000 obrtaja
#56
Posted 24 June 2017 - 17:50

#58
Posted 24 June 2017 - 18:30
#59
Posted 24 June 2017 - 18:33
#60
Posted 24 June 2017 - 18:49
Za tvoj fabrički skuter ide ta svećica, ngk br7es.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users