

Keeway Focus 2006 2T 50cc
#21
Posted 21 May 2017 - 12:33
#22
Posted 21 May 2017 - 14:11
#23
Posted 21 May 2017 - 17:01
Za uspesno paljenje potrebne su ti 3 osnovne stvari:
- Varnica
- Gorivo
- Kompresija
Poreg toga, potrebno je imati i pravilan stehiometrijski odnos vazduha i benzina (idealno 14.7:1).
Sledeci korak je da pogledas da li u loncetu karburatora ima goriva ili da kojim slucajem glavna dizna nije zapusena nekom trunkom/talogom.
#24
Posted 21 May 2017 - 18:47
#25
Posted 21 May 2017 - 22:11
Nestado, on 19 May 2017 - 16:01, said:
1. Максимална брзина ми је око 55. Од то не може брже. Осећам као да има има још снаге, поготово када убрзава. Неко као да не може да убрза боље.
2. Неким чудом су ми позиције напред цркле. Видим да морам целу пластику да скидам. Интересује ме које ознака/врста сијалица ту иду? Планирам да ставим ЛЕД сијалице.
3. Када возим и пустим гас он некад настави сам да иде. Не успори.
4. Знам да имам бојлер од ауспуха, али немам неке могућности много да га заменим јер је новац проблем. Шта мислите да ли да заварим стари комплетно све изнутра или да купим овај?
http://www.kupujempr...08597-oglas.htm Цена је 3000 и морао бих да га заварим на грану.
#26
Posted 21 May 2017 - 23:02
#27
Posted 21 May 2017 - 23:07
Sent from my Nexus 5X
#28
Posted 21 May 2017 - 23:33
Nestado, on 21 May 2017 - 23:02, said:
#29
Posted 21 May 2017 - 23:43
#30
Posted 22 May 2017 - 10:40



#31
Posted 22 May 2017 - 11:22
#32
Posted 22 May 2017 - 15:43
#33
Posted 22 May 2017 - 19:12
#34
Posted 22 May 2017 - 20:14
Opet i takav serijski variomat bi morao da izgura krajnju vecu od 55km/h po satu. Tako da trazimo drugi uzrok.
Premeri remen, izgleda mi poprilino potroseno na slici. I cini mi se da vidim tu neke opiljke oko variomata pa ne bi bilo lose da skines i njega i prekontrolises rolnice, klizace i staze na variomatu.
#35
Posted 22 May 2017 - 22:19
#36
Posted 23 May 2017 - 09:56
#37
Posted 06 June 2017 - 10:14
#38
Posted 12 June 2017 - 09:52
#39
Posted 12 June 2017 - 18:48
Nestado, on 12 June 2017 - 09:52, said:
Rolnice nisu komponenta na skuteru koja se moze kopirati od nekog drugog clana - Zapravno nijedna stavka karburatora i prenosa nije nesto sto se moze tacno kopirati. Mozda djomla ima drugaciju postavku u prenosu (variomat ili tvrdja centralna opruga, itd.).
Ukoliko ti je fabricko sve na skuteru, onda je najbolje da se drzis fabricki propisane tezine - 6g. Eventualno 5.5g ukoliko si skinuo blokade i to uz fabricku centralnu oprugu (ili Malossi belu kao priblizan ekvivalent).
#40
Posted 13 June 2017 - 19:16
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users