Jump to content


Keeway Focus 2006 2T 50cc


96 replies to this topic

#81 Nestado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 41 posts
  • MestoНиш
  • VozimKeeway Focus 2006

Posted 05 July 2017 - 09:36

Bio sam zauzet malo pa nisam imao vremena da ga sredjujem. Stavio sam original svecicu NGK bas za njega. Ocistio sam je i stavio. Na prosloj svecici je bilo dosta ulje ali za to sam ja kriv. Posto skuter vozi cela porodica uvek je bilo sipana mesavina. Sto znaci da je on sam pravio mesavinu i jos smo mi sipali. Nisam vise sipao, od skoro samo cist benzin. Ocistio sam filter vazduha, na njemu je bilo malo goriva, gde je ulaz za karburator. Skinuo sam i karburator i ocistio i njega. Ostaje mi jos da pogledam ono glavno crevo sto ide da ono nije puklo.

#82 Nestado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 41 posts
  • MestoНиш
  • VozimKeeway Focus 2006

Posted 05 July 2017 - 10:03

Zaboravih, karburator je Mikuni japan, tako pise.

#83 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 22 July 2017 - 02:14

View PostNestado, on 05 July 2017 - 10:03, said:

Zaboravih, karburator je Mikuni japan, tako pise.
Jeste Mikuni 16 stari model. Zavisi samo koju diznu su zavili. Trebalo bi da je 52
Postavi slike tako kad ubuduće radiš nešto da bi ostali imali uvid u mogući kvar i posavetovali te. Kažeš očistio si karburator. Mi sad treba da zamišljamo kako si to odradio. Nemamo svi iste kriterijume. Neko kad očisti karburator on bude kao da je upravo izašao iz fabrike, dok ga neko protrese dva, tri puta kroz benzin, dune malo u njega i gotovo, očišćen karb. Taj Mikuni je poprilično dobar i ne bi trebalo da pravi probleme kad je uštelovan. Trebao si ga uslikati da vidimo kako su tekli radovi da ne bi tema postala pričam ti priču.

#84 Nestado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 41 posts
  • MestoНиш
  • VozimKeeway Focus 2006

Posted 23 July 2017 - 18:30

Hocu postavicu. Ja to ocistim sredstvom za odmascivanje. Znaci bukvalno naprskam operem i izgleda kao nov iz fabrike. Jedino me buni zasto ima goriva u filteru za vazduh i donji deo karburatora je uvek umazan uljem. Mislim da sam resio problem zasto je trokirao i gusio se. Izgleda da vise ne pravi sam vesavinu. Jer cim sam napravio mesavinu u rezervoaru on je poceo lepo da ide.

#85 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 24 July 2017 - 12:48

View PostNestado, on 23 July 2017 - 18:30, said:

Hocu postavicu. Ja to ocistim sredstvom za odmascivanje. Znaci bukvalno naprskam operem i izgleda kao nov iz fabrike. Jedino me buni zasto ima goriva u filteru za vazduh i donji deo karburatora je uvek umazan uljem. Mislim da sam resio problem zasto je trokirao i gusio se. Izgleda da vise ne pravi sam vesavinu. Jer cim sam napravio mesavinu u rezervoaru on je poceo lepo da ide.
Ja sam pumpu odavno skinuo i bacio kod komšije u dvorište. Sam pravim mešavinu i ne razmišljam mnogo o tome.

#86 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 24 July 2017 - 17:37

Ja moju nisam bacio zbog sajle gasa,samo sam je raskacio i zapusio karb. :biker_scooter:

#87 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 24 July 2017 - 21:11

View Postdjomla, on 24 July 2017 - 17:37, said:

Ja moju nisam bacio zbog sajle gasa,samo sam je raskacio i zapusio karb. :biker_scooter:
Moras svakako napraviti "bypass" i zatvoriti krug cirkulisanja ulja zbog same uljne pumpe da ne bi zaribala, jer je radilica i dalje pokrece.

#88 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 26 July 2017 - 21:24

Izbacio sam zupcanik sa radilice,nije u funkciji.

#89 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 27 July 2017 - 08:34

View Postdjomla, on 26 July 2017 - 21:24, said:

Izbacio sam zupcanik sa radilice,nije u funkciji.
Pametno rešenje. Samo vidi nađi neku pumpu sa novijih modela koji ne koriste sajlu, već imaju samo pločicu na čelu da zatvoriš rupu. Može i neispravna. I tu skidaš zupčanik koji naleže na puž radilice. Što se sajle tiče, kupiš novu za 400 dindži ali onu koja ide direktno sa ručice u karb. Mislim da je dugačka 165cm. Time si se rešio one komplikovane sajle iz tri dela, ručica gasa postane dosta mekša, a i osećaj prilikom vožnje je neuporediv.

#90 Nestado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 41 posts
  • MestoНиш
  • VozimKeeway Focus 2006

Posted 17 November 2017 - 22:15

Pozdrav ljudi, nisam odavno ulazio. Bila operacija pa poceo faks tako da nisam imao vremena mnogo da diram oko skutera. Pre neki dan uzmem uredno operem i ocistim karburator, stavim novu original svecicu iz amerike, ocistim filter vazduha, namestim stegnem i stavim novu vakum pumpu. Skuter odmah upalio. Na ovu hladnocu pali normalno, ide kao nevreme. Pumpa j****a 800 dinara ali sta da radim kada sam je jedva nasao. Ona stara vakum pumpa mi je pustala gorivo na donjem izlazu za vakum i ko zna koje jos muke sam imao od nje, a da ne pricam kada sipam gorivo a i ono nestane za neki dan. Tako da sve ono sto mi se desavlo je bilo zbog nje. Od sada uvek pravim sam mesavinu, posto nisam siguran da sam pravi. Mozda od stajanja je tu nesto zaribalo. Tako da videcemo.

#91 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 17 November 2017 - 23:27

Psovke i pogrdne reči prekrati sa zvezdicama npr j***a ili skraćeno jbg

#92 Nestado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 41 posts
  • MestoНиш
  • VozimKeeway Focus 2006

Posted 17 November 2017 - 23:59

U redu. Sta mi predlazete da dalje zamenim/servisiram? Da li je dobra zamena garniture dihtunga? Uvodnik karburatora, zupcanik? Rolnice, kais, varijator to je u dobrom stanju.

#93 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 November 2017 - 00:14

Pričaš o vakumskom ventilu kod rezervoara za gorivo i o pumpi za ulje paralelno ?

#94 Nestado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 41 posts
  • MestoНиш
  • VozimKeeway Focus 2006

Posted 18 November 2017 - 09:04

Da. Kazem da mi je vakumski ventil pravio probleme da mi skuter ne pali i da se gasi. Njega sam zamenio sad i sve je u redu. A mislim da pumpa za ulje ne radi, tj da ne pravi mesavinu.

#95 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 November 2017 - 16:04

Vakumski ventili na kinezima uglavnim propadnu na dva načina, jedan je onaj gde se ne otvara na vakum, tj membrana je ukrućena i ne otvara ventil goriva na zadati vakum..

Drugi može biti kada jezakucana u otvorenom stadijumu, tada gorivo stalno teče do karburatora u kome plovak drži to zatvoreno ako je ispravan, ako nije protiče na prelivnicima karburatora i prosipa se. Ovo je češći kvar ventila, uglavnom pocuri kada je na bočnoj nožici...

Kineski ventili se menjaju, jeftini su i toliko i traju..


Pumpa za ulje je mehanička, njeno delovanje se lako proveri, zamešaš u nešto goriva ulja, kako bi rad bio bezbrižan, skineš crevo za injekt ulja sa karb-a i pratiš.. Na ler gasu pumpanje ide veoma sporo, potrebni su minuti za jednu kapljicu, dok na višljim to ide nešto brže, kineske pumpe imaju osim pogona sa radilice i ventil koji otvara pomeraj sajle gasa, tada doziranje ide u zavisnosti od otklona i naravno postoji podešavanje na samoj pumpi...

#96 Nestado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 41 posts
  • MestoНиш
  • VozimKeeway Focus 2006

Posted 18 November 2017 - 18:20

To cu obavezno da proverim za pumpu ulja. Kao sto kazete pumpa mi je bila zakucana i stalno je teklo gorivo do karburatora. Plovak menjam prvom prilikom.

#97 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 November 2017 - 21:50

Ne pumpa, nego vakumski ventil... usvoji taj izraz, tu se ništa ne pumpa, samo protiče ili ne protiče gorivo...

A postoje i pumpe za ove skute koji nose rezervoar u sredini, između nogu, pa je ispust niži od karburatora... ti nose baš pumpe





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users