Jump to content


Kymco agility city 50 2T AC


5 replies to this topic

#1 drzga

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 11 posts

Posted 27 May 2017 - 15:58

Treba mi pomoć jer izludih sa ovom masinom, skinut cilinder od 50cc (klip mislim da je bio 38 koma nesto), kupljen naraku kit od 70cc
http://www.ebay.com/...C-/152437022323

sve smontirano, dizna originalna je 82, prosirena burgijom na 85, stok auspuh i filter, ulje motul za 2t motore 100% sintetic,
svjecica nakon voznje bez masnoce, suha i po meni boja malo svjetlije cokolade, motor se fino odziva na gas i u svim rezimima obrtaja.
E sad problem, motor vozi sin od kolege, i dok je sam na motoru sve ok, ako sjednu dvojica spektakl nakon par min voznje zablokira klip, i motor se ugasi, sacekas minut, upali i opet nakon par sto metara "cikne" i ugasi se, otvorim cilindar na klipu se vide risovi i sa gornje i sa donje strane a karike nisu ostecene, šmirglom oborim ivice portova, vizualno radilica i klipnjace masne, sve opet spakujem i sad se negasi nakon 100 metara pod opterecenjem vec na 200. :)

Ima li ko kakvih iskustava ili slicnih problema da se malo prepisujemo.

Hvala

Napomena, nemoraju biti dvojica na motoru, dovoljan je i jedan malo kvalitetniji, kao ja npr, 125kg žive vage :)

#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 27 May 2017 - 20:25

Vidi očigledno nije dovoljno velika dizna, ok motor se dobro javlja ali može da se dobro javlja i ako je malo posna smeša.. Druga stvar je što je na kymcu igla nepodesiva, takoreći motor kada se vozi na pola gasa sa stock iglom ide u pregrevanje..

Moja iskustva sa malossi sport cilindrom i serijskim postavkama auspuha i cilindra su 92 dizna.. to naravno ne mora ništa da znači jer sam ja radio na super 9 modelu, pa od toga što su isti karburatori moguće da je airbox malo različit...

Sad nema mnogo filozofije, taj klip je termički oštećen i on je pravac za smeće, delovi gde je bacio aluminijum su gotovi, sve jedno je koliko šmirglaš.. sledi novi i honovanje cilindra ako nije oštećen, ako pak jeste onda specijala, bušenje i klip na sledeću meru..

Nakon toga, ponovo pravilno jetovanje ili i zamena igle, pa razrada kako u knjizi piše 300-500km lagane vožnje i pojačana doza ulja, recimo na pumpu još 2% u rezervoar..

#3 drzga

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 11 posts

Posted 27 May 2017 - 20:32

Kad si vec radio super9 mislim da je airbox isti, mozes li mi rec zasto originalni klip nema prozore na strani usisa, a ovaj iz kita ima, ima li to ikakve veze ili ne posto je i cilindar mjenjan.

Sent from my Lenovo S90-A using Tapatalk



#4 drzga

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 11 posts

Posted 27 May 2017 - 20:36

I da, stavio sam ulja i u rezervar goriva, 2 dana je tamburo na mjestu u leru i na 1/3 gasa sa dodatnim ventilatorom za hladjenje, stavio sam bio u startu 90 diznu ali s njom je lose kretao do polovine gasa a onda bi se razvrtio, uglavnom novi klip pa sve ispocetka

Sent from my Lenovo S90-A using Tapatalk



#5 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 27 May 2017 - 21:09

To za prozore na klipu je viša matematika. U načelu ako je konstruktor portova i termogrupe planirao onda treba, ako nije onda ne treba...

#6 drzga

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 11 posts

Posted 27 May 2017 - 21:53

Ima li ko kakva iskustav sa ovim naraku kitovima, meni je prvi put da ga stavljam, stavljo sam dosad obicno malosija, cak na cetverotaktne sam stavljo i kineske termogrupe, ali ovaj problem prvi put imam, kontam tesko da je do kita ali eto nikad neznas





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users