

Skuterskup NS Dragrace 2017
Started by Mario, Sep 01 2017 05:22 PM
111 replies to this topic
#101
Posted 09 October 2017 - 12:46
Zeznuo si se za vrijeme,pogledaj najbrze vrijeme nrg-a,11,36 naspram 12sec
Mozda sam u krivu ali po zvuku bi rekao da nrg-u fali dobrih 1000-1500 okretaja ali i ovako ide odlicno.
Mozda sam u krivu ali po zvuku bi rekao da nrg-u fali dobrih 1000-1500 okretaja ali i ovako ide odlicno.
#102
Posted 09 October 2017 - 21:08
Da da oke, 0,6 umesto 0,4 sekunde. Nisu samo obrtaji, start i apsolutna snaga fale, vidi se na snimku da nema prvu brzinu i da obrtaji kroz ubrzanje padaju. Ne umanjujem ničiju pobedu, veličam kolegu koji je nastelovao gusani AC cilindar sa 17,5 karbom i sito+ auspuhom, njegovo vreme je za respect. To je 2 sekunde salbije od HE setupa. A za brže od toga, svaka sekunda je 500+ eura

#103
Posted 10 October 2017 - 18:50
Ja mislim da nije to lose bilo nastelovano, setap je athena racing sa 1,5 skvisem, vicma 24 karb, malossi vario, c16 i to je to, al to se nevidi bas da je na svaki start slajfuje barem 5 metara, no doduse nismo puno vremena uzeli za steovanje
#104
Posted 10 October 2017 - 20:22
Meni bi bilo drago da predstavis taj skuter,pa da tamo prodiskutiramo i da se vidi sto je radjeno.Svakako cestitke na osvojenom plasmanu 
Nebi li squish na atheni trebao biti 0.6-0.7mm?

Nebi li squish na atheni trebao biti 0.6-0.7mm?
#105
Posted 10 October 2017 - 20:38
e vidis pa ipak nije isao lose, vozi se svaki dan vec 2sezone, preslo preko 10000, otvoricu temu
#106
Posted 12 October 2017 - 20:22
#107
Posted 12 October 2017 - 21:46
Svaka čast na trudu oko montaže ovog videa, profesionalno, ko god da ga je radio, skidam kapu.
#108
Posted 12 October 2017 - 21:54
Svaka cast!
#109
Posted 14 October 2017 - 10:24
Ove godine smo imali veoma dobro posećen drag kako sa strane takmičara tako i sa strane gledalaca. Lično, ja se nisam nadao ovolikom broju prijavljenih takmičara, i pored toga što je dosta članova koji su se prijavili ranije odustalo, bilo nas je 17 na startnoj liniji. Vreme nas je ove godine baš poslužilo, ranijih godina smo kukali kako su nesnosne vrućine, agresivniji skuteri iziskuju dodatna podešavanja, dok je ove godine bilo na granici prohladnog i dobrog. U nedelju 1-og Oktobra smo imali oko 22-24C, dok je prethodnih dana bilo baš prohladno 14-18C sa dosta kiše. Svakako je dobra ideja raditi u prelaznim periodima, ali mislim da smo ove godine malo kasnili.
Mi iz organizacije smo bili dobro polupani i pomalo neuvežbani, trebalo je sve ove ljude popisati, prijaviti, kanalisati od spens-a do staze, na kraju i organizovati da sve protekne brzo i uredno. Imali smo dosta grešaka, znamo da "ko radi taj ume i da pogreši" poslovica ne pokriva sve i zbog toga se naknadno izvinjavamo svima kojima smo nepravedno presudili.. Definitivno ljudi u organizaciji ne bi trebalo da učestvuju u trci jer jasno je već, njihovo mesto iziskuje zamenu, motor može često biti nespreman, nema vremena za probe i podešavanja, dok o kvarovima ne vredi ni govoriti..
Što se kategorija tiče dobru podelu smo uradili, bar ja tako mislim, kategorija midrace ili HE ustvari nije realna i praktično nepoznata u univerzalnim nazivima, stoga smo prionuli ovakvom tipu. Dalje podelu između nekadašnje Base i Midrace kategorije smo pripremili da ne bude samo Racing 70 već Sport i Racing 70, te je osnovna margina trebala biti kao i ranije, tip cilindra (gus ili alu), odnosno maksimalni promer difuzora karburatora npr. 19-24. Pošto nema smisla otvarati kategoiju ukoliko nema bar tri takmičara za klasu, ostali smo samo na Racing 70, iako je sve bilo pripremljeno za tu podelu do poslednjeg trenutka. Mala GY6 klasa je po očekivanjima bila potpuno neposećena, dok smo zbog pravednog rezultata veliku 4T klasu razdvojili do 300 i 400-500 ccm-a, koja se nadamo da će narednih godina biti bolje posećena. Merenja definitivno više ne bi trebalo raditi manuelno, ok.. štoperice na vizuelni znak startera mogu biti merodavne, da ne zaboravimo da se i nekada tako radilo, ali i zavise od refleksa merača kao i definicije startera. Očekivanja su da se to radi sa foto senzorima i merenja računarom, samo što mi do sada tom izazovu nismo dorasli, da ne definišem ko je čemu uopšte dorastao, ostanimo na ovome da planovi za razvoj i usavršavanje postoje, kako za merenja tako i za mali semafor koji bi poslužio za start takmičara.
evo slika sa spens-a





Prijave su protekle uobičajeno, svi su se uredno identifikovali, nalepnice polepile, jutarnja prva ili druga već kafa popila.. U kafematu već znaju da radimo "neke trke", pa su nas poslužili brzo i kvalitetno.




ovde su skuteri po kategorijama sa okvirnim karakteristikama
STOCK 50

RACING 70




125-300CC 4T




OPEN 70+



Mi iz organizacije smo bili dobro polupani i pomalo neuvežbani, trebalo je sve ove ljude popisati, prijaviti, kanalisati od spens-a do staze, na kraju i organizovati da sve protekne brzo i uredno. Imali smo dosta grešaka, znamo da "ko radi taj ume i da pogreši" poslovica ne pokriva sve i zbog toga se naknadno izvinjavamo svima kojima smo nepravedno presudili.. Definitivno ljudi u organizaciji ne bi trebalo da učestvuju u trci jer jasno je već, njihovo mesto iziskuje zamenu, motor može često biti nespreman, nema vremena za probe i podešavanja, dok o kvarovima ne vredi ni govoriti..
Što se kategorija tiče dobru podelu smo uradili, bar ja tako mislim, kategorija midrace ili HE ustvari nije realna i praktično nepoznata u univerzalnim nazivima, stoga smo prionuli ovakvom tipu. Dalje podelu između nekadašnje Base i Midrace kategorije smo pripremili da ne bude samo Racing 70 već Sport i Racing 70, te je osnovna margina trebala biti kao i ranije, tip cilindra (gus ili alu), odnosno maksimalni promer difuzora karburatora npr. 19-24. Pošto nema smisla otvarati kategoiju ukoliko nema bar tri takmičara za klasu, ostali smo samo na Racing 70, iako je sve bilo pripremljeno za tu podelu do poslednjeg trenutka. Mala GY6 klasa je po očekivanjima bila potpuno neposećena, dok smo zbog pravednog rezultata veliku 4T klasu razdvojili do 300 i 400-500 ccm-a, koja se nadamo da će narednih godina biti bolje posećena. Merenja definitivno više ne bi trebalo raditi manuelno, ok.. štoperice na vizuelni znak startera mogu biti merodavne, da ne zaboravimo da se i nekada tako radilo, ali i zavise od refleksa merača kao i definicije startera. Očekivanja su da se to radi sa foto senzorima i merenja računarom, samo što mi do sada tom izazovu nismo dorasli, da ne definišem ko je čemu uopšte dorastao, ostanimo na ovome da planovi za razvoj i usavršavanje postoje, kako za merenja tako i za mali semafor koji bi poslužio za start takmičara.
evo slika sa spens-a














Prijave su protekle uobičajeno, svi su se uredno identifikovali, nalepnice polepile, jutarnja prva ili druga već kafa popila.. U kafematu već znaju da radimo "neke trke", pa su nas poslužili brzo i kvalitetno.







ovde su skuteri po kategorijama sa okvirnim karakteristikama
STOCK 50




RACING 70





125-300CC 4T




OPEN 70+




#110
Posted 14 October 2017 - 11:31
Dalje na stazi je bilo neophodno ponovo premeriti 201m, jer nam je stara trasa bila nepregledna i pomalo neupotrebiva. Na parkingu pored stare je bilo mnogo vozila, prikolica i gledalaca, pa smo se na predlog Laude odlučili za gornji deo trase gde je cilj bio početak parkinga, tako da su svi bili locirani praktično na kraju kod cilja za raliku od ranijih godina, a pokazalo se bolje i interesantnije.. Merenja smo odradili kao i ranijih godina sa Koso satovima, praktično svi koji imaju racing funkciju u sebi imaju merenje vremena na određenom putu unapred predefinisanom, tako da nema potrebe juriti, metri se pokazuju i broje, bitno je samo stati na kraju merenja.. i naravno imati neki od tih s6 ili koso satova...
evo slika sa staze






Kao i ranijih godina prvak iz manje kategorije ima pravo da učestvuje u veću, sa razlikama 2T i 4T. Na Manojlov predlog da se Open vozi 3 puta zbog grešaka, prihvatili smo sa zadovoljstvom, mada bi najpravednije bilo da se pusti jedan trening i jedna kvalifikacija, te nakon toga jedan start..
Nagrade su pokupili članovi sa pobedama u dvoboju, plasman je na principu ispadanja, dok su drugo i treće plasirani bili takmičari sa na osnovu naboljih vremena, izuzev naravno prvo plasiranog. Ne bih komentarisao članove i njihove skutere, znamo da je svako imao dobru mašinu, znamo i da postoje greške kao i kvarovi, tako da je to sve deo manifestacije
ovo su nagrade koje smo delili od sponzora

podela majci svim učesnicima
















evo slika sa staze



















Kao i ranijih godina prvak iz manje kategorije ima pravo da učestvuje u veću, sa razlikama 2T i 4T. Na Manojlov predlog da se Open vozi 3 puta zbog grešaka, prihvatili smo sa zadovoljstvom, mada bi najpravednije bilo da se pusti jedan trening i jedna kvalifikacija, te nakon toga jedan start..
Nagrade su pokupili članovi sa pobedama u dvoboju, plasman je na principu ispadanja, dok su drugo i treće plasirani bili takmičari sa na osnovu naboljih vremena, izuzev naravno prvo plasiranog. Ne bih komentarisao članove i njihove skutere, znamo da je svako imao dobru mašinu, znamo i da postoje greške kao i kvarovi, tako da je to sve deo manifestacije
ovo su nagrade koje smo delili od sponzora

podela majci svim učesnicima

















#111
Posted 14 October 2017 - 11:34
zatim podele po kategorijama
stock 50




racing 70




125-300cc 4T



Open 70+
Ovde moram napomenuti da je treće mesto osvoji Marko Manojlović sa naboljim vremenom 10,43s , a ne Vladimir sa najboljim vremenom 10,76s, tako da ćemo Manojlu naknadno proslediti nagrade, izvinjenje za grešku u kategorizaciji smo isto veče uočili i njemu saopštili... hah uvek neka nepravda




i pobednici


kao i neke zajedničke fotografije






na kraju je nastao i ovaj video
stock 50




racing 70




125-300cc 4T



Open 70+
Ovde moram napomenuti da je treće mesto osvoji Marko Manojlović sa naboljim vremenom 10,43s , a ne Vladimir sa najboljim vremenom 10,76s, tako da ćemo Manojlu naknadno proslediti nagrade, izvinjenje za grešku u kategorizaciji smo isto veče uočili i njemu saopštili... hah uvek neka nepravda




i pobednici


kao i neke zajedničke fotografije






na kraju je nastao i ovaj video
#112
Posted 14 October 2017 - 12:08
Želim da se zahvalim pre svega ljudima koji su bili u organizaciji
NesaBG, PhantomBG, Zilke, Lauda, PitaNS, Kaća i Kosta, koji su zajedno samnom izvukli najbolje iz ove manifestacije.

Naravno sponzorima Motobike iz Kaća i Racing Planet iz Nemačke

Ove kao i prethodne dve godine brand nosilac manifestacije je bio IPONE koji proizvodi visokokvalitetna ulja i maziva za motocikle i skutere, Od njih smo dobili za svakog takmičara majicu i nalepnice sa logom kompanije kao i nekolicinu kačketa. Za prvoplasirane smo dobili ulja prema klasifikaciji agregata klase
stock 50
1. IPONE Scoot city , kvalitetno polusintetičko 2T ulje namenjeno agregatima sa srednjim brojem obrtaja i koeficijentom zagrevanja
racing 70
1. IPONE Scoot RUN2, kvalitetno 2T ulje na punoj sintetičkoj bazi namenjeno agregatima sa srednjim i visokim obrtajima kao i većem stepenu kompresije i temperaturi
open70+
1. IPONE Samourai racing, visoko kvalitetno 2T ulje na bazi sintetike sa dvostrukom ester molekularnom zaštitom, namenjeno takmičarskim agregatima sa stepenom iskorišćenja na ivici izdržljivosti materijala
125-300cc 4T
1. IPONE Katana 5W-40, kvalitetno 4T ulje u 2L pakovanju za 4T agregate
od Racing Planeta smo dobili priveske za ključeve, Polini olovke i blokove, Malossi i Polini table sa nalepnicama kao i nekoliko majci i banera koje smo podelili drugo i treće plasiranim takmičarima i organizatorima

hvala još jednom svima koji su bili, i hvala ljudima koji su se potrudili iz Tuzle da dođu na merenja, ne mogu nikome da zamerim za odsustvo, velike su obaveze i potrebno je mnogo faktora uklopiti stoga želim svima više sreće sledeće godine..
NesaBG, PhantomBG, Zilke, Lauda, PitaNS, Kaća i Kosta, koji su zajedno samnom izvukli najbolje iz ove manifestacije.

Naravno sponzorima Motobike iz Kaća i Racing Planet iz Nemačke

Ove kao i prethodne dve godine brand nosilac manifestacije je bio IPONE koji proizvodi visokokvalitetna ulja i maziva za motocikle i skutere, Od njih smo dobili za svakog takmičara majicu i nalepnice sa logom kompanije kao i nekolicinu kačketa. Za prvoplasirane smo dobili ulja prema klasifikaciji agregata klase
stock 50
1. IPONE Scoot city , kvalitetno polusintetičko 2T ulje namenjeno agregatima sa srednjim brojem obrtaja i koeficijentom zagrevanja
racing 70
1. IPONE Scoot RUN2, kvalitetno 2T ulje na punoj sintetičkoj bazi namenjeno agregatima sa srednjim i visokim obrtajima kao i većem stepenu kompresije i temperaturi
open70+
1. IPONE Samourai racing, visoko kvalitetno 2T ulje na bazi sintetike sa dvostrukom ester molekularnom zaštitom, namenjeno takmičarskim agregatima sa stepenom iskorišćenja na ivici izdržljivosti materijala
125-300cc 4T
1. IPONE Katana 5W-40, kvalitetno 4T ulje u 2L pakovanju za 4T agregate
od Racing Planeta smo dobili priveske za ključeve, Polini olovke i blokove, Malossi i Polini table sa nalepnicama kao i nekoliko majci i banera koje smo podelili drugo i treće plasiranim takmičarima i organizatorima

hvala još jednom svima koji su bili, i hvala ljudima koji su se potrudili iz Tuzle da dođu na merenja, ne mogu nikome da zamerim za odsustvo, velike su obaveze i potrebno je mnogo faktora uklopiti stoga želim svima više sreće sledeće godine..
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users