50cc jel to moped? Nema registracije...
#1
Posted 06 September 2017 - 11:16
Sve sam se nešto vodio mišlju i da je ne registrujem za tih par dana što je provozam u godini, ali reko ajde biće uskoro skup, pa druženje, pa treba je isterati na put podesiti itd itd...ima 100 zašto bi trebalo biti regularan na putu...
Odem ja juče BEZ motora al sa saobraćajnom, starom polisom, potvrdom od Pazini Motorsa o maximalnoj dozvoljenoj brzini koju imam još od prošle godine, i pripremljen na neku cifru od 3.500-4.000 din izbijanja iz džepa za registraciju, momak na pultu iz Sabljar Pazinija na Temerinskom putu ladno kaže:
Šta je to, jel to moped-skuter? Aaaa pa ne registrujemo mopede....
Čekaj, čekaj, kako bre ne registrujete? Skrivena kamera?
Momak: doneli su neku novu uredbu po kojoj trebaju valjci za merenje brzine...a ja mogu da te stavim na valjke za kola, ali ne bih da rizikujem...kaže neće ti niko u gradu sad registrovati moped!!!
Hahahahahhaha ja u neverici, smejem se...
Pa reko šta sad ja da radim, da prodam motor ili da vozim neregistrovan??
Kaže on polaži za A i kupuj veći motor....
hahahah pa kud ide ova naša država ovo je stvarno smehoteka!!
Kaže ljudi ga napadaju besni, svađaju se s njim, oće da biju...ali on tu ništa ne može! Verovatno neće da rizikuju kaznu za firmu tj za Tehnički pregled jer nemaju atestirane valjke za merenje brzine na točku...to je moja pretpostavka...Ostaje da vidimo šta će biti...
#2
Posted 06 September 2017 - 12:48
Kao takav,mora biti upoznat sa svim detaljima I sitnicama koje nosi zakon o registraciji vozila...
Ovo je njegov odgovor na pitanje
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#3
Posted 06 September 2017 - 15:10
Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk
#4
Posted 06 September 2017 - 16:15
12.07.2016.
Obavezna polisa svake godine
Kako se osiguravaju mopedi sa trajnom registracijom i do kada trajna registracija važi? Ovo je pitanje koje nam postavljaju vlasnici mopeda, jer im zakonska odrednica nije u potpunosti jasna
Vlasnici motocikala koji pripadaju kategoriji mopeda, i dalje imaju nedoumicu oko osiguranja svojih trajno registovanih mališana na dva točka. Dileme ovoga puta nema. Iako je registracija trajna, vlasnici mopeda moraju da imaju polisu obaveznog osiguranja i da je obnavljaju svake godine, bez obzira što svoj dvotočkaš ne moraju da registruju svake godine.
Zakon o obaveznom osiguranju u saobraćaju, u čijem čl. 20, st. 2. piše da je vlasnik motornog vozila koje ne podleže obavezi registracije svake godine dužan da zaključi ugovor o osiguranju od AO i da obnavlja to osiguranje za sve vreme dok je to motorno vozilo u saobraćaju. Dakle, polisa osiguranja mora da se obnavlja svake godine za svako motorno vozilo koje učestvuje u javnom saobraćaju.
Tu dolazi do drugog mogućeg problema. Ukoliko imate trajno registrovan moped i krenete da produžite polisu osiguranja, postoji mogućnost da ćete se u nekoj agenciji za registraciju vozila ili filijali osiguravajuće kuće susresti sa zaposlenima koji će vam reći da su trajne tablice ukinute još pre mnogo godina i da morate da uzmete nove, kao i da svake godine idete na tehnički pregled i registrujete moped.
Recite im da to jednostavno nije istina. Članom 351. st. 8. Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima, propisano je da potvrde o registraciji vozila na motorni pogon, izdate za bicikl sa motorom, prestaju da važe nakon isteka jedne godine od stupanja na snagu podzakonskog akta kojim će biti uređeno pitanje vršenja tehničkih pregleda.
S obzirom da podzakonski akt još nije donet, potvrde o registraciji izdate za registrovane bicikle sa motorom (koji su se prema ranijim propisima trajno registrovali) i dalje su važeće.
Zakon je propisao da je moped je motorno vozilo sa dva točka čija najveća konstruktivna brzina, bez obzira na način prenosa, ne prelazi 45 km/h, pri čemu radna zapremina motora, kada vozilo ima motor sa unutrašnjim sagorevanjem ne prelazi 50 cm3, ili sa motorom čija najveća trajna nominalna snaga ne prelazi 4 kW kada vozilo ima električni pogon. U skladu sa Zakonom neophodan uslov za registraciju mopeda je i tehnički pregled.
Kako bi se utvrdio podatak o najvećoj konstruktivnoj brzini, a koji ranije nije bio od važnosti dok su se ovakva vozila registovala kao bicikli sa pomoćnim motorom, potrebno je da prilikom dolaska na tehnički pregled mopeda, vlasnik sa sobom donese potvrdu izdatu od uvoznika, odnosno ovlašćenih predstavnika proizvođača u Srbiji.
Na potvrdi mora da bude navedeno podatak o najvećoj konstuktivnoj brzini na osnovu koje se određuje vrsta vozila, odnosno da li je neko vozilo moped ili motocikl (ukoliko je brzina veća od 45km/h). Podatak o najvećoj konstruktivnoj brzini se može preuzeti i sa originalnog računa, odnosno fakture prodavca vozila.
Da zaključimo. Ukoliko vaš motor pripada kategoriji mopeda, trajne tablice važe dok se ne promeni zakonska regulativa, a osiguranje morate obnavljati svake godine. Da li će se neko dosetiti da vlasnicima omogući da svoje dvotočkaše registruju i osiguravaju na određeni vremenski period, jer je malo onih koji voze tokom čitave godine, ostaje da se vidi.
Teme:
mopediosiguranjeskuteritablicetrajna registracijazakon o bezbednosti saobracajazakon o osiguranju
Podeli Podeli 0 Tweet 0 +1 0 0 Podeli 0
Pogledajte ostale
#5
Posted 06 September 2017 - 19:38
#6
Posted 06 September 2017 - 19:55
Pokusavao sam I preko drugara u policiji,ali ga "nema u arhivi".
Moracu put pod noge I u suboticu pa da trazim coveka.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#7
Posted 07 September 2017 - 19:37
Depe, on 06 September 2017 - 19:38, said:
Sve ukupno me je izaslo 2700 dinara.
#8
Posted 07 September 2017 - 20:28
Sve drugo je ilegalno na putu i zavisimo od dobre volje policajca koji nas je zaustavio , a pitanje je i koliko su oni upoznati sa svim ovim ...
Moj savet svima je da se ne kupuje moped ili skuter koji nije na zutim tablama , sa belim ce biti problema , to je nesto gde ce drzava da lovi u mutnom gde ce na kraju ceh platiti vlasnici mopeda sa belim tablama ...DALJE RUKE OD BELIH TABLI , MA KAKO VAM POVOLJNO IZGLEDALO !
#9
Posted 08 September 2017 - 07:23
#10
Posted 08 September 2017 - 13:54
Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk
#11
Posted 16 September 2017 - 16:11
4500 sam platio na ovom tehnickom,nesto su me odrali ali sam bio u brzini pa nisam imao vremena da se udubljujem.
Trazili su mi naravno potvrdu o max brzini,koju su iskopirali i vratili mi original.
#12
Posted 17 September 2017 - 14:26
Pazini iz NSa koji je bio ovlašćen za Piaggio izgleda ne radi više
Sent from my iPhone using Tapatalk
#13
Posted 17 September 2017 - 14:56
#14
Posted 18 September 2017 - 19:06
Attached Files
#15
Posted 18 September 2017 - 21:40
#16
Posted 19 September 2017 - 08:17
#17
Posted 19 September 2017 - 23:03
Sent from my iPhone using Tapatalk
#18
Posted 12 December 2018 - 08:28
#19
Posted 12 December 2018 - 13:05
Послато са LG-H860 уз помоћ Тапатока
#20
Posted 12 December 2018 - 15:00
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users