#161
Posted 04 December 2014 - 10:41
#162
Posted 04 December 2014 - 10:45
#163
Posted 04 December 2014 - 10:48
ALIEN SM, on 04 December 2014 - 10:41, said:
#164
Posted 06 December 2014 - 23:24
Simptomi su kao neispravna svecica , zamene vise ispravnih nisu pomogle , cak sam kupio iI novu bobinu , a kvar je uglavnom ostao …skinem magnet , pomerim paljenje ,, nista posebno ne vidim , naceta kajla , onaj valjcic na radilici , promenim je , stegnem , posle nedelju dana opet nesto serka , skinem magnet , kajla opet ostecena , magnet dobar …al` sve mi je tu nesto sumnjivob kao da nesto tu nije u redu , uhvatim za rukavac radilice , ima previse lufta na lezaju …po unutrasnjosti magneta tragovi struganja , to ne sme …
Posto sve prethodno nije dalo rezultate , nista ne mogu da uradim spolja , resim se na radikalnu metodu – OTVARANJE MOTORA …pa da vidimo …i tako u uputstvu za Airsal stoji da radilica i lezajevi moraju biti u besprekornom stanju , sto je i logicno …
Dogovorim se sa onim mojim matorim Stankom da to uradim kod njega , ipak je on verziran za sve vrste popravki ako se bude sta moralo raditi na radilici …za nepun sat skinem masinu , tu mu se pocelo skupljati neko drustvo , a kraj radnog dana i resim da ostavim za sutra , razredio posao …za dana otvorio motor i imao sam sta i da vidim …jako mi je zao sto nisam poslikao zbog masnih ruku da vidite kako su susteri nestrucno radili i sta su sve uradili , al` eto uvalili mi – napakovali ga za prodaju …a sad nema nazad , sto mora – mora …
Prvo – ispustanje ulja – belo , cini se kao da ima vode u njemu , ali nije ,,,to su opiljci od aluminijuma ! Negde je nesto debelo strugalo ! Nasao sam odmah- od tri lamele prve brzine koji su na anker ploci za lamele ucvrscene sa tri valjcica jedan je delimicno iskocio iz svog lezista ( ili nije bio dobro namesten ) i zbog blizine dekla kvacila strugao po njemu , onim ojacanjima i lepo nastrugao aluminijuma …nije strasno , to ce se resiti – nova anker ploca i sve tri lamele prve brzine …samo to – 2300,00
Ono mnogo gore je to sto su kucista lezaja kirnovana , radilica nedozvoljeno baca kad se stavi u alat . , tragovi struganja i po tegovima , rukavac do magneta los …krajnje nestrucno radjeno …posle pazljivog pregleda zakljucujemo da je najbolje takvu radilicu zameniti , ne bi izdrzala Airsal ni u kom slucaju …eto meni lepog troska . !
Nista , u kola i po delove …uspem ovde kod mene da nadjem kvalitetnu UNIS – ovu radilicu , nije Kina , nije Tajwan , bas uliva poverenje , lezajeve C- 3 Koyo, semeringe , garnituru dihtunga , ATF ulje, jos poneku sitnicu sve zajedno malo manje od 8000,00- sedamdesetak evra !
Danas uspem da sklopim motor uz velike probleme sa montazom radilice , ja bi to lakse uradio sam , ali matori mi kvario posao , radjeno bez metode toplo – hladno , pa se i ukrstila , bilo je i lupanja po njoj i navlacenja sarafima , i na kraju posle vise od sata rada na njoj , bilo je kako smo mi hteli , ali – iskilavili se …sada se vrti kako treba sa jednakim zazorom u bloku , nabacio sam cilindar i odlucio se da nesto poradim na glavi…posto je cilindar u meri 40 , a C- parameter ne postoji , L karika izlazi do samog ruba cilindra , odlucujem se za pravljenje sqisha u samoj glavi u tolikoj meri da se koristi bez dihtunga , a da ne ugrozava normalan rad motora …posle vise proba dobili smo zeljeni rezultat , namazano crvenim silikonom , probano je i obecava , kompresija je ludacka , sve je OK …ovo ce da valja …na kraju smoreni poslom , poceli smo da rakijamo i dalji posao je ostao za sutra …
Ostalo je da se nabaci paljenje , Stanko mi cak nudi i neko elektronsko paljenje komplet sa magnetom , nece nista ni da naplati , ne merimo ko je kome sta uradio , al` ja ne bi tako , videcu sta cu sutra …to sutra mora biti doterano , ima jos mozda sat rada , ako se ne zapijemo …jbg, i to spada u posao …
#165
Posted 06 December 2014 - 23:50
#166
Posted 07 December 2014 - 11:16
#167
Posted 07 December 2014 - 12:32
Odlucili smo da to tako ostane posle vise merenja , to je jedino solidno odradjeno od strane bivsih majstora ...nisam bas sretan sto je to tako , ali ne ocekujem nikakve probleme ...radilica se dobro i lako okrece sa normalnim otporom bez ikakvog bacanja ...po njoj se sme udarati samo sa mnogo osecaja da se ne bi ostetila ili razbalansirala ...mislim da smo sve dobro uradili , videcemo ...
#168
Posted 07 December 2014 - 13:38
#169
Posted 07 December 2014 - 17:45
Lepo radi , malo sam postelovao ler gas , mirno i stabilno radi , nigde nista ne struze , ne cese , prima gas , jos je pun ulja nije se skroz ocistio , ali obecava ...Fala ti Boze ! Tri dana jbacine , troskova , vozikanja i cega sve ne , nije bilo nazad , samo napred , pa dokle stignemo ...sad bar znam sta je unutra i u kakvom je sve stanju , presao sam oko 5 km , izgleda da je sve ok ...ovih dana ce se voziti bez obzira na vreme samo da ne bude kise , u iscekivanju sam da Kinezi posalju onoga karburatora za Airsala i ako je sve u radu Airsal ...oko Nove godine - pa da vidimo ...
Stanko ima elektronsko paljenje za Matica , ja sam danas insistirao na platinskom , ono ne znam da vezem , pa nisam hteo da se sad sa tim zadrzavam , a ako sve bude u redu sa ovim - onda elektronika ....nece nista da naplati , kaze stoji mi, bolje tebi da dam...zahebavali se sa maticom tri dana , igrali se na strugu , resavali probleme kakvi se ne srecu svaki dan i nece nista ? Eto kakve prijatelje imam ! Ne merimo ko je kome sta uradio , naravno , imam nacina da mu se oduzim , na kraju niko pare nije video , a svi budemo zadovoljni ...
#170
Posted 07 December 2014 - 18:36
#171
Posted 07 December 2014 - 19:02
#172
Posted 07 December 2014 - 19:21
#173
Posted 08 December 2014 - 20:27
Sad je stanje unutar masine sredjeno , nova radilica , novi semerinzi , paljenje platinsko , ali dobro podeseno , stanje termogupe besprekorno , izduvni kanal i auspuh prohodni, ostaje mi jedino da pregledam Dell- a , ako je uvrnuta neka neodgovarajuca dizna ...vise nema sta ...jel ` ima neko neku ideju sta bi drugo moglo biti ?
Edited by ALIEN SM, 08 December 2014 - 20:28.
#174
Posted 08 December 2014 - 21:06
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#175
Posted 08 December 2014 - 21:11
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#176
Posted 08 December 2014 - 21:20
#177
Posted 08 December 2014 - 21:48
A, ti Aco gde je iskopa ? Nije taj tezak za stel , sto kazes dva dugmica jedan za smesu , drugi za ler gas , nastelili bi mi to , ako ne jedan sam , ono dvojica ...
#178
Posted 10 December 2014 - 23:23
#179
Posted 15 December 2014 - 18:38
Sa ovim gore Nesa je bio u pravu ...a, i moja sumnja u neodgovarajucu diznu ...posto nemam kalibrator za dizne , posluzio sam se necim drugim ...kad sam skinuo karb i odvrnuo diznu , na njoj ne pise broj ,,,koja li je ? Ako nemam kalibrator imam burgije od 0.5 mm , pa sve po jednu desetu do jednog milimetra ...0.6mm ulazi u diznu i jos ima lufta ??? 0.7 ne ulazi ...znaci oko 0.65 ...a, u Dell-a 14/12 ide 0.51 ...uvrnem nju i na probu ...medjutim nesto nije u redu trokira jos gore posle par krugova , crna svecica skroz , nema snage ...zadnja stvar - skinem gumu , onu sto spaja zadnju prirubnicu karba i air box i MOTOR PRODISAO ...jbg... ispalo da me sve to hebalo po malo ...malo ono stanje unutar masine , poremecaj paljenja na kajli magneta , losa radilica , neodgovarajuca dizna , guma na air boxu , pa iako je dobro stajala smanjila je presek i zatvarala dovod vazduha ...posle nekoliko krugova provera svecice - dobila je lepu braon boju bas onakvu kakvu treba da ima ...sad je ostalo jos ono - da se razvoza ...to znaci mnogo punog gasa da se ocisti od ulja i cadji unutar samog auspuha , jer dugo je bio prigusen ...nema vise onoga PPPPRRRRRRR na punom gasu , vec lepo i zdravo radi !
Sad je sve kako treba , radi na gusu kako Bog zapoveda , ocekujemo da stigne karb iz Kine , jbg . da sam se ranije setio mogao sam zamoliti njihovog premijera , danas nam stigao JAO PAO kod naseg ALEKSA VOLFA , mogao mi ga doneti ...
A, onda AIRSAL ...
#180
Posted 15 December 2014 - 18:44
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
13 user(s) are reading this topic
0 members, 13 guests, 0 anonymous users