Jump to content


MOJ automatic A- 3



697 replies to this topic

#161 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 04 December 2014 - 10:41

Ispada da ce to biti tako , ne vredi se patiti i na kraju ne bude kako treba ...oni su majstori svog zanata , kao sto smo i mi svog , pa je bolje njima to prepustiti ...

#162 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 04 December 2014 - 10:45

naravno, šta bi bilo kada bi svi sve znali i radili profesionalno... jeste da težimo tom metodom snalaženja i uštede, ali nekada je to skuplje nego premostiti, dok sa druge strane razumem kada se planira nešto dugoročnije a ne jednokratno onda se kroz posao, u više navrata i majstor izvešti... al treba da bude više navrata..

#163 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 December 2014 - 10:48

View PostALIEN SM, on 04 December 2014 - 10:41, said:

Ispada da ce to biti tako , ne vredi se patiti i na kraju ne bude kako treba ...oni su majstori svog zanata , kao sto smo i mi svog , pa je bolje njima to prepustiti ...
16mm karb mislim da je za matica sasvim ok. Nije to trkalica, to treba da bude i dalje gradsko prevozno sredstvo sa što manjom potrošnjom, a performanse će se itekako osetiti sa airsalom, čak i sa manjim karbom. Mišo, podržavam te u nastojanju da matic ostane što više u originalnom stanju na oko, cilindar ionako niko neće primetiti da nije Tomosov, a ići će osetno bolje, da plavima ne bode oči, da troši prihvatljivo malo a da odere sve ostale matice bez pardona. To je posao.

#164 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 06 December 2014 - 23:24

Posto je na novom Maticu sve reseno i dovedeno u fabricko stanje , pre ugradnje AIRSALA je ostalo da se resi ono najvaznije- neispravnost motora koja se ogleda u sitnom troksovanju na svim rezimima rada , nekada jace , nekada slabije , no cinjenica je da od pocetka ne ide kako treba , jedino je isao sasvim solidno kad sam ga doterao od bivseg gazde i to neko jako kratko vreme ,i ubrzo poceo da serka …

Simptomi su kao neispravna svecica , zamene vise ispravnih nisu pomogle , cak sam kupio iI novu bobinu , a kvar je uglavnom ostao …skinem magnet , pomerim paljenje ,, nista posebno ne vidim , naceta kajla , onaj valjcic na radilici , promenim je , stegnem , posle nedelju dana opet nesto serka , skinem magnet , kajla opet ostecena , magnet dobar …al` sve mi je tu nesto sumnjivob kao da nesto tu nije u redu , uhvatim za rukavac radilice , ima previse lufta na lezaju …po unutrasnjosti magneta tragovi struganja , to ne sme …

Posto sve prethodno nije dalo rezultate , nista ne mogu da uradim spolja , resim se na radikalnu metodu – OTVARANJE MOTORA …pa da vidimo …i tako u uputstvu za Airsal stoji da radilica i lezajevi moraju biti u besprekornom stanju , sto je i logicno …

Dogovorim se sa onim mojim matorim Stankom da to uradim kod njega , ipak je on verziran za sve vrste popravki ako se bude sta moralo raditi na radilici …za nepun sat skinem masinu , tu mu se pocelo skupljati neko drustvo , a kraj radnog dana i resim da ostavim za sutra , razredio posao …za dana otvorio motor i imao sam sta i da vidim …jako mi je zao sto nisam poslikao zbog masnih ruku da vidite kako su susteri nestrucno radili i sta su sve uradili , al` eto uvalili mi – napakovali ga za prodaju …a sad nema nazad , sto mora – mora …

Prvo – ispustanje ulja – belo , cini se kao da ima vode u njemu , ali nije ,,,to su opiljci od aluminijuma ! Negde je nesto debelo strugalo ! Nasao sam odmah- od tri lamele prve brzine koji su na anker ploci za lamele ucvrscene sa tri valjcica jedan je delimicno iskocio iz svog lezista ( ili nije bio dobro namesten ) i zbog blizine dekla kvacila strugao po njemu , onim ojacanjima i lepo nastrugao aluminijuma …nije strasno , to ce se resiti – nova anker ploca i sve tri lamele prve brzine …samo to – 2300,00

Ono mnogo gore je to sto su kucista lezaja kirnovana , radilica nedozvoljeno baca kad se stavi u alat . , tragovi struganja i po tegovima , rukavac do magneta los …krajnje nestrucno radjeno …posle pazljivog pregleda zakljucujemo da je najbolje takvu radilicu zameniti , ne bi izdrzala Airsal ni u kom slucaju …eto meni lepog troska . !

Nista , u kola i po delove …uspem ovde kod mene da nadjem kvalitetnu UNIS – ovu radilicu , nije Kina , nije Tajwan , bas uliva poverenje , lezajeve C- 3 Koyo, semeringe , garnituru dihtunga , ATF ulje, jos poneku sitnicu sve zajedno malo manje od 8000,00- sedamdesetak evra !

Danas uspem da sklopim motor uz velike probleme sa montazom radilice , ja bi to lakse uradio sam , ali matori mi kvario posao , radjeno bez metode toplo – hladno , pa se i ukrstila , bilo je i lupanja po njoj i navlacenja sarafima , i na kraju posle vise od sata rada na njoj , bilo je kako smo mi hteli , ali – iskilavili se …sada se vrti kako treba sa jednakim zazorom u bloku , nabacio sam cilindar i odlucio se da nesto poradim na glavi…posto je cilindar u meri 40 , a C- parameter ne postoji , L karika izlazi do samog ruba cilindra , odlucujem se za pravljenje sqisha u samoj glavi u tolikoj meri da se koristi bez dihtunga , a da ne ugrozava normalan rad motora …posle vise proba dobili smo zeljeni rezultat , namazano crvenim silikonom , probano je i obecava , kompresija je ludacka , sve je OK …ovo ce da valja …na kraju smoreni poslom , poceli smo da rakijamo i dalji posao je ostao za sutra …

Ostalo je da se nabaci paljenje , Stanko mi cak nudi i neko elektronsko paljenje komplet sa magnetom , nece nista ni da naplati , ne merimo ko je kome sta uradio , al` ja ne bi tako , videcu sta cu sutra …to sutra mora biti doterano , ima jos mozda sat rada , ako se ne zapijemo …jbg, i to spada u posao …

#165 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 December 2014 - 23:50

Uzimaj to elektronsko paljenje pa se posle kusuraj, steta da airsal trci na platince.

#166 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 07 December 2014 - 11:16

kako ste na kraju rešili dosede ležajeva ?

#167 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 07 December 2014 - 12:32

Malo je nezgodno kad ovakav posao rade dvojica jakih ...ja nisam navikao da budem inferioran u ovakvom poslu , a naravno , ni on , pa je dolazilo i do sukoba misljenja kako sta uraditi , neke stvari ja tako ne radim , nego drugacije, ali dobro , na kraju je sve ispalo kako treba , to je najvaznije ...cak i vrlo malo ukrstanje radilice prilikom namestanja u dosede uzrokuje velike probleme pa cesto nece ni tamo ni ovamo , a jos kad su kucista kirnovana ...to nas je u stvari i najvise namucilo kucista su na kraju dobro prihvatila lezajeve i to moze tako da ostane , ali najvaznija je analiza zasto je do svega toga doslo ...sve je to uzrocno- posledicna veza , jedan nestrucan posao uzrokuje kvar koji dalje izaziva sve druge kvarove ...udarano je po rukavcu radilice , razbalansirana je , na odredjenim obrtajima moze da dodje do interferencije i njenog loma ...u ovom slucaju se nije slomila , nego posto se ekscentricno vrtela , razlokala je kucista na blokovima ...

Odlucili smo da to tako ostane posle vise merenja , to je jedino solidno odradjeno od strane bivsih majstora ...nisam bas sretan sto je to tako , ali ne ocekujem nikakve probleme ...radilica se dobro i lako okrece sa normalnim otporom bez ikakvog bacanja ...po njoj se sme udarati samo sa mnogo osecaja da se ne bi ostetila ili razbalansirala ...mislim da smo sve dobro uradili , videcemo ...

#168 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 07 December 2014 - 13:38

ja sam imao prilike da se susretnem sa radilicom za A3, ako baš nije takva bila UNIS iz Motobike, i baš sam se namučio, umesto 2-3/100 jače dosede na radilci bili su ostavljeni 4-5/100 i i metodom toplo hladno sam se dobro namučio, .. kasnije sam ponovo rasklopio i odlučio da sa vodenom poskidam na strugu taj višak 1-2/100 i ubacio u nove SKF-e...

#169 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 07 December 2014 - 17:45

Automatic je doteran ( fala Bogu ) , posle par sati rada ...neke sitnije stvari su bile ostale da se dorade , uslajfovan konus magneta , par puta je moralo bez namotaja da se proba da se vidi prihvatanje na konusu rukavca i kad smo zakljucili da je dobro vratili namotaje , nastelovano je pretpaljenje i stegnuto , obecava , nista ne struze , ne baca , izgleda dobro ...malo je prilagodjen dosed izduvne cevi na cilindar i to je to ...izgurali ga napolje , ajde da probamo prvo paljenje , moj sinak Nikola majstor na kurbli ...posle 5-6 pokusaja nista ,mrtav ...cekaj bre, sinak , a saug? A, da ...i na prvu kurblu pod saugom se odazvao ...

Lepo radi , malo sam postelovao ler gas , mirno i stabilno radi , nigde nista ne struze , ne cese , prima gas , jos je pun ulja nije se skroz ocistio , ali obecava ...Fala ti Boze ! Tri dana jbacine , troskova , vozikanja i cega sve ne , nije bilo nazad , samo napred , pa dokle stignemo ...sad bar znam sta je unutra i u kakvom je sve stanju , presao sam oko 5 km , izgleda da je sve ok ...ovih dana ce se voziti bez obzira na vreme samo da ne bude kise , u iscekivanju sam da Kinezi posalju onoga karburatora za Airsala i ako je sve u radu Airsal ...oko Nove godine - pa da vidimo ...

Stanko ima elektronsko paljenje za Matica , ja sam danas insistirao na platinskom , ono ne znam da vezem , pa nisam hteo da se sad sa tim zadrzavam , a ako sve bude u redu sa ovim - onda elektronika ....nece nista da naplati , kaze stoji mi, bolje tebi da dam...zahebavali se sa maticom tri dana , igrali se na strugu , resavali probleme kakvi se ne srecu svaki dan i nece nista ? Eto kakve prijatelje imam ! Ne merimo ko je kome sta uradio , naravno , imam nacina da mu se oduzim , na kraju niko pare nije video , a svi budemo zadovoljni ...

#170 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 December 2014 - 18:36

Opet ja, uzimaj to paljenje, lako je za povezivanje.

#171 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 07 December 2014 - 19:02

Ma , uzimam ga Goggy , sigurno , samo nisam hteo danas da se zadrzavam sa tim , vezacemo ga svakako , makar kanapom ili paljenom zicom , samo da sve ostalo bude u redu ...

#172 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 December 2014 - 19:21

Ja sam na mog matika A35, ista masina kao tvoja, skinuo klasicno platinsko paljenje i okacio Ducati-jevo od Tomos 90-ke, malo se patio sa montazom bobine pod levu deklu al je matic u startu drasticno bolje radio i isao nego sa platincima. Zato ti kazem, platinci su najslabija karika, steta da kvare Airsal-ove mogucnosti.

#173 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 08 December 2014 - 20:27

Izgleda da sam poslove oko masine , ugradnje radilice i kvacila odradio kako treba , danas sam vozio nekoliko km i zadovoljan sam , nema nepozeljnih zvukova , pali dobro , ali ipak necim nisam zadovoljan , jos nesto nije u redu ...na punom gasu ne ide dobro nema zustrinu , krene lepo, ali kao da ne moze da prokine , cuje se ono PRRRRRRR , na momenat malo prokine , pa opet otpusti i tako ostane ...nije to - to ...najmanje za trecinu je slabiji od onog komsijinog zelenog , onaj je isao k`o lud , sa ovim jos nesto nije u redu , ne znam sta ...

Sad je stanje unutar masine sredjeno , nova radilica , novi semerinzi , paljenje platinsko , ali dobro podeseno , stanje termogupe besprekorno , izduvni kanal i auspuh prohodni, ostaje mi jedino da pregledam Dell- a , ako je uvrnuta neka neodgovarajuca dizna ...vise nema sta ...jel ` ima neko neku ideju sta bi drugo moglo biti ?

Edited by ALIEN SM, 08 December 2014 - 20:28.


#174 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 December 2014 - 21:06

Bullet?

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

#175 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 December 2014 - 21:11

Imam ja dobar a veliki karb za arisala, samo je malo cudan za stelovaje, ima dva dugmica..

Posted Image

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

#176 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 08 December 2014 - 21:20

stavi stari auspuh za probu, npr onaj koji si vozio na gušteru

#177 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 08 December 2014 - 21:48

Imam par tih rezona za Matica , ne mogu da se setim , al` sve mislim da je bilo slicno i sa njim , ostaje mi da probam to i da pregledam karb , ono za diznu ...

A, ti Aco gde je iskopa ? Nije taj tezak za stel , sto kazes dva dugmica jedan za smesu , drugi za ler gas , nastelili bi mi to , ako ne jedan sam , ono dvojica ...

#178 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 10 December 2014 - 23:23

Velika dizna.

#179 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 15 December 2014 - 18:38

Izgleda da sam KONACNO resio Matica...sve je leglo na svoje mesto , jedno po jedno ...

Sa ovim gore Nesa je bio u pravu ...a, i moja sumnja u neodgovarajucu diznu ...posto nemam kalibrator za dizne , posluzio sam se necim drugim ...kad sam skinuo karb i odvrnuo diznu , na njoj ne pise broj ,,,koja li je ? Ako nemam kalibrator imam burgije od 0.5 mm , pa sve po jednu desetu do jednog milimetra ...0.6mm ulazi u diznu i jos ima lufta ??? 0.7 ne ulazi ...znaci oko 0.65 ...a, u Dell-a 14/12 ide 0.51 ...uvrnem nju i na probu ...medjutim nesto nije u redu trokira jos gore posle par krugova , crna svecica skroz , nema snage ...zadnja stvar - skinem gumu , onu sto spaja zadnju prirubnicu karba i air box i MOTOR PRODISAO ...jbg... ispalo da me sve to hebalo po malo ...malo ono stanje unutar masine , poremecaj paljenja na kajli magneta , losa radilica , neodgovarajuca dizna , guma na air boxu , pa iako je dobro stajala smanjila je presek i zatvarala dovod vazduha ...posle nekoliko krugova provera svecice - dobila je lepu braon boju bas onakvu kakvu treba da ima ...sad je ostalo jos ono - da se razvoza ...to znaci mnogo punog gasa da se ocisti od ulja i cadji unutar samog auspuha , jer dugo je bio prigusen ...nema vise onoga PPPPRRRRRRR na punom gasu , vec lepo i zdravo radi !

Sad je sve kako treba , radi na gusu kako Bog zapoveda , ocekujemo da stigne karb iz Kine , jbg . da sam se ranije setio mogao sam zamoliti njihovog premijera , danas nam stigao JAO PAO kod naseg ALEKSA VOLFA , mogao mi ga doneti ...

A, onda AIRSAL ... :)

#180 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 December 2014 - 18:44

Znaci bulet sljaka i rezonantna duzina odgovara.. Extra :)

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba





21 user(s) are reading this topic

0 members, 21 guests, 0 anonymous users