#541
Posted 18 May 2017 - 21:05
Možeš Mišo i slikati koju fotku, nećemo se ljutiti
Sent from my iPhone using Tapatalk
#542
Posted 19 May 2017 - 15:28
#543
Posted 01 June 2017 - 16:18
Pre nekako sam bio na onom americkom sajtu Myrons mopeds gde sam puno toga saznao o Tomosu sto nisam znao i jos na nekoliko drugih sajtova na nekom od njih , ne secam se tacno kojem bilo je o kompletima koji se mogu naci za Tomosa ...za Airsala sport , to je ovaj koji je kod mene je pisalo da se vrti do 9800 RPM i da daje oko 5,5 Hp...
U mojoj varijanti , znaci kit + Bullet + PHBG 21 mm u kombinaciji sa gljivom + varijabilno paljenje na punom gasu je izvrteo u vise navrata preko 11 000 RPM , 11300-11400, a najvise 11600 RPM...najbolji opseg mu je izmedju 10 000- 11 000 RPM...mali je neverovatan ! To odgovara brzini od oko 75-80 km /h ...dok sam imao onaj Mikuni 16 mm ulicni radar me je u vise navrata presekao na 73 km/h ...sa ovim moze biti samo jos bplje ... moracete da mi verujete da je to stvarno tako , ne mogu da napravim video , ne usudjujem se da vozim jednom rukom i da snimam , zbog jako losih kocnica , zadnja ne koci skoro uopste , a samo prednja nije dovoljna za bilo kakvo ozbiljno zaustavljanje ...dok se ne sredi prednji disk nista od snimka ...
Bilo kako bilo , ova dobitna kombinacija vredi svaku paru , prevazisla je sva ocekivanja , prava mera za Automatica ... videli ste kako je to na reviziji pre Nove godine izgledalo posle desetak hiljada , kao prvog dana kad sam ugradio , ne pokazuje bilo kakve znake slabosti , ocekujem dug vek eksploatacije , vise od ovoga ne bi ni valjalo , bilo bi pogibeljno ...da pomenem , medju kitevima koji su bili u poredjenju bio je prikazan i cuveni GILARDONI koji moze da isporuci cak 15 HP ...ne mogu da shvatim koji su to umovi smislili , da bi neko to kupio mora biti jos udareniji od njih zbog zestoke cene , a to zahteva i promenu sportske radilice za A-5 koju po zestokoj ceni od preko 100+ evra prodaje Top racing ...to vam je ono - ko kupi skupi Gilardoni , dobije uz njega i mrtvacki sanduk po ceni od 1 dinar ...o indikacijama i merama opreza na ovakvo prevozno sredstvo nema ni reci ...
Edited by Razredni
Nije OEM - PHBG je
#544
Posted 01 June 2017 - 16:27
#545
Posted 06 June 2017 - 20:17
Liveni tocak je skinut i kod Stanka je da resi ucvrscenje diska , privremeno je na Maticu zbicani tocak , kad bude gotovo ucvrscenje diska , ostavljam mu ga na par dana da se na cizmu zavari argonom nosac klesta , dalje se izradjuje u prohromu onaj most protiv uvijanja viljuske , a na kraju montiram hidraulicno crevo i rucicu - pumpu , to je moj posao ...bice ovih dana ...projekat je krajnje ozbiljan i mora se dobro odraditi ...
#546
Posted 06 June 2017 - 20:45
#547
Posted 06 June 2017 - 21:02
#548
Posted 29 July 2017 - 09:48
Sluzim se Aiursalmaticom , ali nesto nemam srece ...pre godinak dana kako sam nabavio i izmontirao ono Iskrino AET varijabilno paljenje sve radilo dobro do pre dve-tri nedelje ....od tada troksuje da popiz***...jedva da je voziv ...upali na prvu kurblu , a kad se da gas troksuje , nekad toliko jako da ne mos krenuti , onda prokine pa ide ko lud , pa lenj na gasu kao kad je prebogat ...probao dve , tri svecke , simptomi isti , karb nije diran , znaci paljenje ...u tom kolu nema nista , krajnje je jednostavno u prostoru anker ploce osim namotaja za struju , samo citac -pick - up i nista vise ...napolju CDI - bobina i kabel svecice i svecka i to je sve ...
Zamena svecke nije pomogla , znaci CDI bobina ...to je ona sa dva izvode , nju nemam , a nije bas jeftina dvadesetak evra i vise , kako gde ...to sam gurnuo u stranu , imam sad dosta raznih drugih troskova ...,a i potrosio sam se za Aliena , to sam isfinansirao od svojih para . uplatu jos cekam ...ne mogu da nadjem jedan 6-voltni sistem , mozda sam nekom i dao , ne secam se ...hmmmm, ostaje mi da skinem kompletan sistem sa kultivatora ,on sad ne treba ...skinem to za petnaestak minuta , Iskrino belo paljenje 6/17 W, ali kad sam skinuo imam sta ida vidim ...kanall na magnetu skroz unisten , ne znam kako cu takav magnet na radilicu od Arsalmatica ...na kultivatoru je bilo srece da se namestilo kako treba pa je dobro radio tokom godina ...i kao sto sam mislio , po montazi , nece da upali , pomerilo se prilikom stezanja ....i posle vise pokusaja . to se sad ne moze vratiti ni na kultivator ...mora se popraviti...pa, nista spremim uslove za rad , to znaci aparat za varenje , namestim pogodno magnet i navarim ...nije bas lako , mali je prostor u konusu , ali uspeo sam nekako ...potom na radni sto , bjaks i obrusim visak glodalom , dijamantskom turpijom ocistim kanal za kajlu ...skoro sat posla , al ` jbg ...mali problem je pokupiti opiljke sa magneta od brusenja , oni ne smeju da ostanu ...mekom cetkom ih pokupim nekako na jedno mesto , tako se lakse odstrane , uspelo mi je ...na probi se pokazalo da sam dobro uradio , rukavac radilice je dobro prrihvatio magnet , stoji cvrsto i stabilno ...smontiram provizorno kurblu , bez dekla , ne ocekujem da upali , ali , gle cuda upalio od prve !!! Bas sam se iznenadio ...na probi niz ulicu sve OK ...ne trokira , vuce dobro , vec sam zaboravio kako to izgleda ...danas ga kompletiram , moci cu da vozim dok na nadjem novi CDI , jes da je instalacija 6- voltna , nema veze , to je privremeno ...vozi Miskoooo i na 6 volti ...
#549
Posted 09 September 2017 - 18:27
Sent from my NEM-L21 using Tapatalk
#550
Posted 24 September 2017 - 20:20
Upalio je odmah , na prvu kurblu ...sve je ok , lepo prebacuje ...ajd , kad sam vec tu , malo je zapusten, da poradim malo na njemu ...neko vreme ne radi svetlo , ni jedno ...skinem far, ne valja leziste sijalice ...sta da radim ? poletujem zice sa sijalice i spojim na dovod - sve radi ...tako i na zadnjem svetlu , popravim stop svetlo i mikroprekidac na rucici , iako nije predvidjen za popravku ...za par sati rada sve sam ispopravljao i mali je uprkos teskom zivotu kod mene opet u top formi ...
#551
Posted 24 September 2017 - 22:27
Sent from my iPhone using Tapatalk
#552
Posted 24 September 2017 - 22:32
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
#553
Posted 25 September 2017 - 09:16
Pa, eto ja pre tri - cetiri godine slucajno naleteo na dobar primerak A- 5 , kao dobra osnova za rad i bas onakav kakav sam lovio i imam sve najbolje na njemu sto moze biti i postao je sasvim ozbiljna gradska trkalica ...Airsal 70, Nova radilica , Bulet reza, karb 21 mm, Paljenje Iskra varijabilno AET ...Vrti se ko pop**** izmedju 10 i 11 000 rpm , prevazisao je sva moja ocekivanja ...oko 6 hp ...vredi svaku paru ...oko 6 meseci liveni tocak stoji kod Stanka da se prepravi na disk , svi delovi su obezbedjeni , ali izdesavalo se svasta i meni i njemu ( umrla mu zena ) pa je to malo skrajnuto , ali bice ...
Nije ti to lose sa 16/16 , samo ja bi pre stavio , ako imas , a sigurno imas neki od skutera i izbacis ga napolje ko ja i preporodis se sto se tice skidanja i namestanja , ovako sa Dell-om se samo mucis ...jedino se mora napraviti kuciste lamelarnog ventila ,al to se jednom uradi i imas zauvek ...
#554
Posted 27 September 2017 - 22:40
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Edited by plameni, 27 September 2017 - 22:41.
#555
Posted 29 September 2017 - 09:13
No ,nema veze za mene je to proslost , od napravio sam od 3 mm bakarnog lima kuciste lamelarnog ventila , hartletovao bakarne cevi , pase od centralnog grejanja , parce gumene cevi i karb se skine i namesti za nekoliko sekundi , da ne pominjem koliko znaci sto su stelujuci elementi pristupacni ...ako neces da se zezas sa pravljenjem kucista ventila i cevima kao ja , kupi gotovu , naravno , vodis racuna o precniku da znas koji maksimalni difuzor mozes koristiti , to znas vec ..., najlakse ti je kao ja , nasadis gljivu , ne zezas se sa air boxom , onda bi morao da vozis bez onog lima sa strane , nelepo izgleda , ovo sa gljivom je najmanje invazivno , dekl ostaje , a karb sa gljivom bas sportski izgleda ...za matica sa velikim cilindrom je maksimalni difuzor 21 mm , toliko je kapacitet usisa ...ako stavis tako nesto , Matic sa Airsalom se pretvara u zver na putu...oko 6 Hp...obrijes svaku serijalu , nemaju sanse ...
#556
Posted 28 October 2017 - 15:58
I sta cu ? Doguram ja to tako oko tri kilometra , nije bas ni blizu , noge mi zabrekle , nisam ja navikao da idem peske , skoro i da ne znam , usput povremeno pokusavam , ne bi li slucajno se smilovao da upali , a on nece , pa nece - ni da bekne ...da sam kojim slucajem pusac i da imam kod sebe upaljac , zapalio bi ga ...
Stignem tako do garaze , jezik do pojasa secera i vode da dodjem sebi , sad od onog posla kod Stanka nema nista , malo se odmorim , pa ajd` da menjam bobinu ...Kao sto sam i mislio dok nisam sve uradio i rasklonio , oko pola sata posla...pomozi Boze !KRES! Na prvu kurblu se odazvao ! Kao s pocetka posta - J sam mu MTR.! Pa , sam sam kriv sto to nisam uradio jos pre deset dana ...ide dobro kao i pre , nema vise troksovanja ....vozi Miskoooooo ...Gotovo - zavrseno ...
#557
Posted 06 November 2017 - 22:13
#558
Posted 08 November 2017 - 20:21
#560
Posted 10 November 2017 - 20:21
10 user(s) are reading this topic
0 members, 10 guests, 0 anonymous users