#601
Posted 09 October 2019 - 13:53
A šta misliš koliko ide na 11500 sa istim tim prenosom ?
#602
Posted 09 October 2019 - 17:26
Ma , samo da stigne ono kinesko ., pa ćemo da vidimo , živo me interesuje , valjda će doći za dve -tri nedelje ...
Al dobro se sećam , ne govorim napamet , u dva navrata sam očitao 11 400 , a u zalegnutom položaju 11 600 ...nisam mogao da verujem ...
Eh , vratila se ženica s posla oko pet sati , još nije počelo da zalađuje , dan je bio lep i bukvalno je nateram da proba Matica ...sela ona , kres na prvu kurblu , drži saug desetak sekundi i teraj ...vratila se posle minut - dva , uh , kaže Matic jako lepo ide , vuče ko lud ...nije ga vozila ko zna kad , sigurno godinu i po možda i dve , ispod časti joj je , ne znam zašto i ne izgleda tako loše , jbem li ga ? Jako malo je ove sezone vozila i Crnoga , svega nekoliko puta , kaže nepouzdan ( i u pravu je ) nekad se desi da neće da upali , jebe ga accu preživeo garanciju , ušao u treću sezonu , neću sad da kupujem drugi , a i opet se desi da proklizava alnaser na bendixu , nekad uhvati , nekad ne , kad upali dobro ide , malo je upravljač kriv , stoji švege , to je ono kad je pao na mene , iskrivio se ...to bi trebalo videti šta je , da se ispravi ...ma, Crni postao krš , treba raditi na njemu , a svi slabo voze , ja imam alternativne prevoze ...Crni je ove sezone prešao tek koju stotinu , jako malo , dok je prethodnih sezona redovno prelazio 3000-4000 km ...Strujni mu ukrao ,,,
#603
Posted 09 October 2019 - 18:36
A35 u stocku ide 45kmh na 5750 o/min
Na 8600 je to 49% više odnosno 67Kmh
Na 11500 je duplo obrtaj dakle 90Kmh
A N B I L I V A B A L
jes ti svestan.. alo 90 GPS-a..
#604
Posted 10 October 2019 - 13:03
#605
Posted 10 October 2019 - 15:39
#606
Posted 10 October 2019 - 16:44
Mislim slažeš se samnom da je egzaktno sve, sve se meri, ali i kalkuliše, ti svi zupčanici u motoru su u linearnoj zavisnosti, daleko bilo da ovi takmičari ne vrte motore u 11 ili 12k ali su svi menjali prenos upravo zbog toga, pa se vrte tu negde oko 80 na tim obrtajima...
#607
Posted 10 October 2019 - 16:54
No , činjenica je da Airsalmatic ostavlja dobar utisak u vožnji , kažem da ne bi ni želeo više od njega ...od mene je dobio najbolje što je mogao i što postoji.... više od ovoga ne bi valjalo...želja mi je da kad se budemo videli da svi probate ...
#608
Posted 12 October 2019 - 06:32
#609
Posted 12 October 2019 - 08:51
#610
Posted 14 October 2019 - 17:16
Jovo , lepe ste obrtaje izvukli pri tome stanju stvari ima mesta za produženje prenosa , ako ima snage ,a kažeš da ima ...ja znam da postoji zadnji tuning zupčanik , čini mi se u Gemosu u Nišu ...
Ja vatam analogiju , sa ovim mojim Airsalom imam ga na 11 600 rpm , ulični radar me redovno preseče na 73 km/h , ali nemam dužine ulice , možda bi izvukao još koji km , ne znam ...kažem , očekujem da sa Alija stigne uskoro odometar - tahometer , pa će da potvrdi , videćemo šta će očitati...
Baš juče sam bio kod ovog mog prijatelja strugara Stanka , samo sa jednom namerom- da proba Airsalmatica ...nije ga bilo desetak minuta , bojao sam se da se nije negde spucao , vratio se sa suzama u očima , kaže da mali leti, jako lepo ide ...
#611
Posted 14 October 2019 - 17:29
Ali za ostale staze, kao sto su Kula, Jagodina i Autokomerc, ne treba duzi prenos. Mozda samo kraci. ili da ostane ovaj ali sa kvacilom. Trenutno je zbog kvara na radilici/kvacilu dan pred trke, kvacilo izbaceno i napravljen direktan prenos. Ne klizi nista, nema lamelu. Tako smo vozili trku. Sa dobrim kvacilom koje priklizne na niskim obrtajima, kao sto smo do sada imali, verovatno bi moglo i ovako da se tera na kracim stazama. Probacemo
73km/h je lepa brzina za automatik. Sa dve brzine, odlican brz moped za grad. Koji prenos trentno vozis?
Na slici sa strane , vidi se klip 42L sa rucno iskopanim rupama za A35 cilindar sto sam radio coveku za trke.
Edited by pajser9, 14 October 2019 - 17:42.
#612
Posted 14 October 2019 - 18:02
Da takav klip sam i ja imao u A-35 ideja odlična ...
#613
Posted 14 October 2019 - 18:23
A nesto ti se ne slaze racunica. 11.500 obrtaja i 73km/h sa standardnim prenosom, nece da moze....
Sa A5 menjacem i stock prenosom 26/22 je 9100 rpm
Sa A3 menjacem i stock prenosom 26/22 je 10.000rpm
Edited by pajser9, 14 October 2019 - 18:23.
#614
Posted 14 October 2019 - 20:01
ALIEN, ako zelis, izmeri obim tocka i pogledaj koji je prenos pa cu ti reci tacan broj obrtaja.
Maximalan broj obrtaja koji mozes imati na 73km/h sa A3 menjacem i prenosima koje je Tomos pravio je 11.000 obrtaja
To je prenos 26/24 (zadnji lacanik 24 zuba je redji od belog medveda, pa cisto sumnjam da to imas serijski)
#615
Posted 15 October 2019 - 16:58
#616
Posted 15 October 2019 - 18:44
Edited by pajser9, 15 October 2019 - 18:46.
#617
Posted 16 October 2019 - 10:47
ili mu ne ide motor na 11500 obrtaja, ili ne ide 73 nego 90 GPS-a sa serijskim prenosom, ili klizi kvačilo
dakle ANBILIVABAL
i najvažnije da se pojasni samo, da za tuning matika nije bitan "tuning" lančanik iz "Niš-a" sa manje zuba, naprotiv... ako se snaga dobija na visokim obrtajima kao što je slučaj kod Jove, onda je neophodno skratiti prenos, odnosno povećati nazad lančanik, jer je kako smo već gore i konstatovali stock, koji je namenjen brzini od 45Kmh na 5750 obrtaja predugačak, odnosno premala kubikaža-snaga agregata da to potera na visokim obrtajima....
a poslednja priča u lancu je koji je koncept kanala na tom Airsal-u i gde je njegov ciljani powerband sa tim prerađenim bullet-om na tomos izduvnoj grani... pa onda ne bi bilo loše to naciljati prenosom, kao što rade profesionalci, i proceniti koji je ukupni kapacitet snage iz tog koncepta te tako podesiti maksimalnu brzinu koja je sa akceleracijom u pravilnom balansu...
#618
Posted 16 October 2019 - 11:56
A, za onaj Morini tork se nešto ne sećam ko i šta mi je pojašnjavao , kad sam ga od prve nabo kako treba i bez ikakvih prepravki , seo je broj na broj ...UNBELIVABL ?
#619
Posted 16 October 2019 - 13:35
#620
Posted 16 October 2019 - 18:23
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users