#661
Posted 16 January 2020 - 15:44
#662
Posted 12 February 2020 - 11:12
Sad je bila i prilika da se napravi mala inspekcija delova ...skinem glavu da vidim , zadnji put sam to radio pre nešto više od dve godine i bilo je sve kao prvog dana ...sada Airsal ima oko 13 000 km . pa da vidimo ...
klip , vrlo malo depozita ...
img upload
Glava, na njoj nema ništa ...
Pa, mogu biti zadovoljan , nema znakova habanja , nema anjzeca dokle je išla karika , cilindrično ogledalo je besprekorno , kao prvog dana , na klipu se vide slova na kojima piše Airsal , bepozit sam samo ostrugao šrafcigerom , nije bilo potrebe za dekarbonizacijom , sklopio sve ...pa ko kaže da Airsal nema kvalitet ...
Najveći problem mi je kurblanje , kompresija je toliko jaka da moram da skačem po kurbli, ali to je više problem u meni , nego u njemu ...U fabričkoj poatavci na 50 ccm je 9.2 , a sad je 70 ccm pa se zgura u istu glavu , a ja zaptivač ne koristim pa je sigurno negde oko 12.5 ...uglavnom , pali ide ...ja zadovoljan ...
#663
Posted 12 February 2020 - 18:13
Kod mene je takva situacija nakon 50 kilometara
Čitao sam pomalo o tome.Kaže kad ulje gori,kad prelazi određenu temperaturu od recimo 120 stepeni,onda bukvalno zagorjeva i ostavlja naslage.Dok je temperatura niža te naslage su jako manje.Vjerovatno je veliki plus što je airsal od aluminijuma pa se dosta bolje hladi,samim tim ostaju manje naslage.
#664
Posted 12 February 2020 - 20:55
#665
Posted 14 February 2020 - 12:02
#666
Posted 14 February 2020 - 14:59
#667
Posted 14 February 2020 - 16:31
#668
Posted 21 February 2020 - 18:18
Danas sam imao prvu priliku da vidim ,,,napravio sam turu od oko 90 km , išao poslom do Šida , napravim premix sa tim uljem , rezervoar do vrha , kres na prvu kurblu , saug desetak sekundi i spreman je ...pogledam vreme i gas ,,,za 45 km trebalo mi je oko 50 minuta , vozio sam vrhom gasa izmrđu 6000i 7000 RPM pošto je ona mala obrtaljka izmontirana , a to odgovara po uličnom radaru između 50 i 60 km /h ...posao sam obavio za desetak minuta i nazad ...nikakve gužve u saobraćaju , obišlo me je možda desetak automobila i tamo i nazad ..jedino moram da priznam da sam se smrzao , bilo je hladnije nego što sam mislio , iako sam bio slojevito obučen ...no , dobro Airsalmatic je pošteno obavio zadatak , dobar , pouzdan , ničim se nije pobunio protiv novog ulja
Da iskren budem najrađe bi se zadržao samo na njemu , ide kao zver , ali ne može to tako , Strujni ne troši skoro ništa ,pa se višestruko isplati , a neizvesna je sudbina Aliena ...stoji u garaži , nije paljen tri - četriri meseca , prešao je za celu sezonu tek koju stotinu km ...bio je ćudljiv na paljenju , krivica akumulatora , MLS i žena izgubili interesovanje , meni postao pretežak ( stvar navike ) , tako da sve mislim da ga ne registrujem ...duša me boli zbog toga ...bilo kakva prodaja ne dolazi u obzir zbog jake emotivne veze , svašta smo preturili preko glave on i ja, jedanaest godina je kod mene , a i kad bi prodavao , nema ko to da plati koliko je uloženo ...
#669
Posted 21 February 2020 - 19:18
Sent from my SM-G930U using Tapatalk
#670
Posted 22 February 2020 - 15:58
#671
Posted 29 March 2020 - 10:15
#672
Posted 04 April 2020 - 15:22
#673
Posted 12 April 2020 - 12:18
#674
Posted 13 April 2020 - 20:36
#675
Posted 04 May 2020 - 17:55
Kad sam krenuo na teren iz servisa , da upalim , opet neće ...e, sad ću ti jbati mamicu ! vratim ga sa ulice pred garažu , posšto se od nečega krenzti mora , ajde svećka ---odvrnem i zateknem ovo ...
mobil near me
Elektrode na svećki su toliko zaprljane masnoćom i koksom da je pravo čudo da je uspeo ikako da upali , to je danak 4- T ulju u mešavini ...zaprljao sam motor , a imao sam besprekornu čistoću ...ali neka , imam još da potrošim još jednu ipo bocu i kraj ...mora se potrošiti , ništa mu neće biti , a kad potrošim , svlačim cilindar , dekarbonizuje se motor , klip i izduvni kanal i to je to ...ne sekiram se previše sve će to biti ok ...
Naravno , po čišćenju svećke upalio je na prvu kurblu ...vozi Miškooooooo
#676
Posted 04 May 2020 - 18:57
#677
Posted 05 May 2020 - 08:10
J SAM MU MTR!!! jUČE ME OSTAVIO ! Zujao po gradu i u jednom trenutku promenio zvuk , turaža , a ne ide ...pogledam malo bolje - nema lanca !!! E, jbg ! Stavim ga na noge, odem unazad i nađem ga pedesetak metara na putu ...pokupim ga i na svu sreću niije bilo jako daleko , možda 300-400 metara od servisa , preguram ga , mada mi ni to nije bilo lako , al ajde ...
pregledam lanac , nema spojnice , jedna karika je pukla ...ispregledam šta imam , imam spojnicu , ali nemam onu šnalu što osigurava da ne ispadne , znači nije kompletna , ne mogu završiti ...
Moram nekog od mojih zadužiti da mi kupi spojnicu , ipak mi je to sad daleko oko 3-4 km izmestili lokaciju , a pre su mi bili na 300-400 metara ...remont lanca i montaža oko pola sata i biću opet operativan ...
#678
Posted 05 May 2020 - 11:02
Kupi normalno 2T ulje, mani se tih problema. Uzivaj u voznji, nemoj da se mucis bez potrebe. Ostavi 4T ulje za nesto drugo
#679
Posted 06 May 2020 - 08:18
#680
Posted 07 May 2020 - 20:08
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users