#201
Posted 08 February 2015 - 15:09
Znači taj Dell 15/15 ne može da stane zajedno sa airbox-om?
#202
Posted 08 February 2015 - 15:38
A , karb ce da stane u kucicu zajedno sa filterom , to ce biti dobro ...ono sam imao cistu srecu da nadjem jedan onakav cep koji po gabaritima odgovara kao original filter uz onaj ulozak za filtriranje koji sam mu napravio...
#203
Posted 08 February 2015 - 17:45
#204
Posted 08 February 2015 - 23:32
posle dva merenja metodom sipanja ulja u cilindar dok je klip u GMt dobio sam zapreminu glave od oko 7.5 ml...na 65 ccm merenjem sublerom kroz otvor za svecku dobio sam da bez zaptivaca od elektrode do cela klipa ima 5 mm ...idealno ...znaci , uklopicu se i bez zaptivaca ! I tako nikad do sada nisam u svom radu koristio zaptivace glave , pa evo ne moram ni sada ...umesto zaptivaca ide ovo ...
Crveni, temperaturno otporni silikon americkog proizvodjaca ABRO , pokazao se odlican , obe povrsine se obrisu nitro razredjivacem da se odmaste, namazu se pazljivo u tankom sloju i to onako da se podize za prstom da se dobije efekat narandzine kore , pazi se da bas ako ne mora ne ode gde ne treba ( ne bi bilo nista ni ako ode u cilindar ) , saceka se desetak minuta da malo zelira , spoje se povrsine i - gotovo ...to glumi dihtung savrseno ...tako sam bio odradio i gus kad sam por mesec dana menjao radilicu i savrseno je drzalo ...
U kompletu Airsala je ubacen i lamelarni ventil kao RACING part ...radjen je na pertinaksu , lamele nisu karbonske nego od neke plastike , ne ulivaju bas poverenje, taj ventil ne izgleda nikako , originalni je pet u celo za ovaj , al` ajd` kad su ga vec dali, montirao sam njega ...sve je selo dobro
Malo je bilo igranke oko karba , resavao sam mnogobrojne sitne probleme oko njegove montaze , sve sam nekako resio...polugica sauga mala , nepristupacna , za nju sam vezao parce paljene zice i ona ide kroz onu rupu na poklopcu , da olaksam sebi ... i na kraju kad je sve vec bilo gotovo , primetim na izlazu iz rucice gasa dve- tri licne sajle pukle ...ne mos` tako ostaviti , brzo ce puci u nekoj buducnosti , sreca da sam imao jednu novu unutrasnju sajlu , ona sto mi Kinez prodao uz karb , neupotrebljiva , kratka za desetak cm , a ova sto sam imao nova , prilagodi onaj valjcic sto ide u rucicu gasa , drugi kraj , onaj na siberu sam morao napraviti , al` potrosio sat- dva rada za sve to ...zajebancija ...
Nabacio motor na sasiju , spojio lanac , izmastio se ko svinja , zatezi tocak , pa montaza auspuha ...samo mala razlika u uglu dosedne povrsine na Airsalu je za malo promenila geometriju auspuha , pa onda raspustaj sve , jednu rupu na nosacu sam morao malo proslicovati i sve se uspesno zavrsilo ...al` vreme ...
Radni dan gotov , a i ja sa njim , nisam vise ni za sta ...mali sad izgleda ovako ...
vidi se sta je novo ... u svakoj fazi rada sam proveravao jel se sve vrti kako treba i da ne bi nesto zaboravio ili propustio da uradim ...na kraju zakurblam , kompresija se bas oseti , jaka je , bice to dobro ...konacno svetlo na kraju tunela ...cetiri meseca cekam na ovo , a sneg napolju pici samo tako ...od probe izgleda nista do daljnjeg...
Ostalo je da se dolije ulje u menjac i da se ispusti gorivo iz rezervoara i sipa ono sa sintetikom i FIRST RUN .. pa da vidimo sta ovaj Airsal moze ...
#205
Posted 08 February 2015 - 23:41
Lakse ce ti biti stelovanje karba ako ga izbacis a moci ce i onaj neki otvoreni filter da dodje..
Edited by bojan681, 08 February 2015 - 23:43.
#206
Posted 09 February 2015 - 10:23
što se glave tiče, bojan je u pravu, malo si mnogo stavio diht mase... sad je višak uletio i u cilindar a i napolje,... da si tu stegao metal na metal ne verujem da bi se išta izduvalo.. sa druge strane to prenošenje temperature je tu bez nekog značaja, nalegna površina inače nema tu funkciju, glava sa svojim rebrima se hladi za sebe, a cilindar za sebe
#207
Posted 11 February 2015 - 19:50
Čekamo sušenje silikona do sutra pretpostavjam pa javi utiske jer znam da nećeš izdržati da ga ne kresneš odma
#208
Posted 12 February 2015 - 11:46
Zvuk je daleko glasniji , a i dublji sto je i normalno , tanji su zidovi cilindra i alu bolje prenosi zvuk nego gus ...malo mi se vise svidjao zvuk na gusu , ali tako je kako je, na to ne mogu da uticem...proba je bila svega 200-300 metara , put je klizav , mokar , a i zbog prejakog ler gasa sam odustao od dalje voznje ...neke posebne utiske jos nemam dok ne resim ove probleme sa karbom ....
Kad bude gotovo , bacicu neki video ...
Edited by ALIEN SM, 12 February 2015 - 11:47.
#209
Posted 12 February 2015 - 11:53
#210
Posted 12 February 2015 - 18:00
Dosta je glasan , objasnio sam zasto je to tako , malo na auspuhu , malo na usisu zbog otvorenog filtera ...dosta dimi ...mesavinu sam malo obogatio za primarnu razradu i to je uzrok, sledece sipanje dobija standardno , od proizvodjaca preporucenih 3% sintetike ,,,kad se ugrejao poterao sam ga dobro ...pritiskao sam ga do malo preko 50 km/h po njegovom satu , sto lako postize vrhom gasa od oko 2-3 mm ...preko toga nisam isao ...motor lepo i zdravo radi , ubrzanje je tecno , nema rupa , motor se odlicno slaze sa Bulletom, pun pogodak...menjac lepo prebacuje u gradu se oseti da je jak na ubrzanju , na dodavanje gasa reaguje momentalno , niko me nece moci gurati u stranu ...pravi gradski trkac ! Pravo zadovoljstvo je voziti ga ...gradska zmija !
Ovo za karb je na samoj granici dirati ili ne ,trebao bi ler da je za oko 500 obrtaja manji , pa sta sad raditi ???
Ova kilometraza je prosto bola i neophodna da bi proveo i prvu kontrolu , proveru svecke ...
Ajd sad da protumacimo sta se desava u motoru ...sivo...nisam bas pristalica sive boje na elektrodama , vise volim onu lepu braon ...jos uvek ovo nije merodavno za ocitavanje , svecka je sestica , a po preporuci proizvodjaca treba da je sedmica ( trebao bi da kupim novu Bosnu F- 70 ) , a i malo je povisen procenat ulja u mesavini ...takodje nije vozen ni pun gas gde sintetika pravilno sagoreva ...No , bitno je da nije posno , ne naginje na belo sto ne bi bilo dobro , kasnije kad prodje primarna razrada i bude spreman za ful gas i pravilan procenat mesavine trebalo bi probati sa malo vecom diznom , sada je karb napakovan sa 0.70 , predvidjenom za onaj gljivasti filter, trebalo bi probati sa 0.75 , nju imam , pa proveriti ...
Usput , kad sam vec bio tu proverim na onom poslovnom crvenom Maticu ...
Lepa braon boja , idealna, pokazuje da motor dobro radi , uslovi sagorevanja idealni ...to je onaj mali cilindar koji iza sebe ima mnooooogo hiljada kilometara sto je pre par godina zaribao pred servisom kao danak visegodisnjem teranju na umorno ulje i zejtin i zavrsilo se samo na novom klipu , cilindar sam rucno ishonovao stavio novi DS tajwanski L klip kakav je i bio u njemu i vozi Misko ...Neverovatna je efikasnost te termogrupe , Matic ide k`o lud na malom cilindru , ubrzanje je ludacko , a pre cetiri meseca uzmem od sina telefon i uhvatim ga na 55 km/h GPS-a , sto je za Matica sasvim solidan rezultat ...( u odnosu na stock , malo spustena glava , L klip i ona master rezona ) pouzdano , dugotrajno i dobro ...
#211
Posted 12 February 2015 - 18:20
#212
Posted 12 February 2015 - 19:29
Mario, on 12 February 2015 - 18:20, said:
#213
Posted 12 February 2015 - 21:00
#214
Posted 12 February 2015 - 21:32
#215
Posted 12 February 2015 - 21:42
Ali da se vratim na Airsala ...prava mera za Matica ...izgleda stock , a nije ...vec koji me zaustavlja na semaforu i u gradu da me pita sta sam mu to uradio i kako ide , a dobro izgleda ...tek su sad perfomance u skladu sa izgledom ...taj Matic nema cenu ...radjen je za licno zadovoljstvo ...
Nekako sve se bojim da ga dam zeni kad bude toplije da ga proba , da ga ne usvoji kao squta , pa da ne ostasnem i bez matica kao sto sam skoro ostao bez Aliena ...Alien je moj samo kad je u kvaru ili kad je prazan , a dobijem da ga vozim samo kad sam dobar , hehehe...njeno trece dete ...
Bilo kako bilo , Airsal definitivno radi dobre termo grupe , ja sam zadovoljan , a nije los ni kineski Dell` copy ...
Video cim malo otopli...
Edited by ALIEN SM, 12 February 2015 - 21:43.
#216
Posted 14 February 2015 - 19:09
Juce sam skinuo karb ( zajebancija ) i za sat- dva rada nesto prepravio na siberu gde je spoj sa sajlom da bi koliko- toliko smanjio ler gas ...nije bilo bas jednostavno , ali uspeo sam , da sam ostavio onako , nikad to ne bi uradio , jer najduze traju privremena resenja ...
Za ovu kratku kilometrazu konstatujem da je sve u redu , sve je ispalo kako sam zamislio ...motor lepo zdravo radi , ubrzanje je fantasticno i sve radi dobro ...napunio sam rezervoar do vrha , markirao kilometrazu bas da vidim kakav je sa potrosnjom ...
Sve mi se cini kad otopli da cu ga sve vise voziti za svoju dusu ...umesto squta ...jbo onu azdaju , tek malo bolje da ide od Matica , al` zato trosi ko dve ruske Lade ...Tomos je zakon !
Sada imam samo da pozavrcem poklopce masine posto je sve gotovo , a od preostalih poslova u bliskoj buducnosti je ostalo da se da nekom tapetaru da zategne onu presvlaku sedista i montaza onog bezkontaktnog paljenja koje me ceka kod Stanka ...davao je on to meni bez ikakvih para , ali ja nisam hteo tako ...kad odradim jedan dobar posao , po principu kako doslo - tako otislo, bice moje...kad se to odradi - kraj , samo tekuce odrzavanje ...
Sutra je Nedelja , idem kod matorog sa Maticom da se pohvalim , da ga vidi i da ga proba , da mu nesto odnesem kad vec nikad nista nije naplatio svu onu zajebanciju , pa da malo rakijamo i kafenisemo za svoju dusu ...zasluzili smo obojica koliko smo se ubili od posla dok nije doslo do ovoga sad...
#217
Posted 16 February 2015 - 12:30
Jako lepo ide , raspoloziv momenat je ogroman , a najbolji je kad prebaci u drugu , pa na 20-30 -40 , kad se doda gas reaguje momentalno i ubrzava ko lud…
Ako bi bas trazio neke mane svega ovoga to je u prvom redu pojacana buka , znatno je bucniji od gusanog cilindra , tu se ne moze nista uciniti …
Rad motora na leru je manje kultivisan , podseca na rad trkackih automobila gde na leru svaki cilindar vodi svoju politiku sve dok se ne doda gas – onda se sve menja , pocnu da saradjuju…
Necu ga jos pritiskati na pun gas , ne bar jos neko vreme , ovih 50-55 po satu izuzetno lako I bez napora postize nekim vrhom gasa uz tecno ubrzanje bez ikakvih rupa …ona nepoznanica kako ce se Bullet snaci sa Airsalom je definitivno otklonjena – snalazi se odlicno , pravi auspuh za ovaj set – up …imam samo jednu malu zamerku na Bulleta – geometrija je tako izvedena da cev od izlaza izduvnih gasova izduvava tacno na nogavicu kad se stane na semaforu , pa se to tokom vremena na njoj obelezi …al` jbg, to je cena slave …
Sada je trenutno na testu potrosnje , rezervoar je napunjen do vrha , zapisana kilometraza , pa cemo videti …ako se predje oko 150 km sa cetiri litre , to bi bio uspeh , kad bi se vrtelo oko 3/ 100 …ovakva postavka bi trebala da bude kompromis izmedju dobrih voznih osobina i relativno umerene potrosnje …
Evo ga mali video …
#218
Posted 16 February 2015 - 12:44
#219
Posted 16 February 2015 - 12:47
#220
Posted 16 February 2015 - 15:23
uhh onda te tek očekuje ludilo
dobro radi na niskim obrtajima... sasvim pristojno i elastično.. obzirom da ga posle prebacivanja u drugu baš ubije, tačnmo se oseti moment veće kubikaže, izbori se sa tim niskim obrtajima za čas posla
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users