
Ovakav je bio kad sam isao kod coveka da ga pogledam pre kupovine. Odma sam primetio da je jednom neko kliznuo u desnu stranu sa njim, ali nista strasno, samo je farba oguljena malo.

Naravno nije bio u voznom stanju, gorivo staro, karb prljav, akumulator mrtav itd...
Za divno cudo akumulator sam napunio i radi, jedino sam primetio da malo slabije zadrzava struju..recimo nakon 3-4 dana ako se ne vozi, mora opet na punjac..Ovo malo jos do kraja sezone ce ovaj izdrzati ovako, a na prolece ce dobiti nov.
Oterao sam ga kod nekog majstora iz ulice da ga osposobi za voznju. Skuter radi sve super i napravio sam i prve kilometre, za sad samo nekih 40km zbog loseg vremena. Utisci iz voznje su mi pozitivni, skroz je utegnut,ne vuce u stranu, nista ne cvrci, ne zeva, mirno i tiho radi, lepo se vozi. Malo je trom na gasu sto je i za ocekivati od jednog 4T kineza. Jedina mana mu je sto sam primetio da je zadnji amortizer pretvrd. Ne znam da li je fabricki takav ili je ovaj moj zapekao od stajanja, ali meni se ovako ne svidja, mogao bi biti malo udobniji (meksi). Dok sam recimo prednjom viljuskom prezadovoljan kako lepo radi. Evo jos par slika skutera..





Odma sam mu skratio rep gde se srafi tablica, onako dugacak mi je bio jako ruzan. Moram i retrovizore nabaviti neke druge jer su mi ovi ruzni.
Planovi za ovaj skuter su da bude pouzdan i uvek ispravan, da bude potrcko u kuci. Ali je problem to sto se ja u 4T bas puno i ne razumem. Prvi put je 4T u mom vlasnistvu pa ne znam ni kako da ga pravilno odrzavam..
Moja pitanja su sledeca: Da li da jos pazim na odvrtanje gasa posto je skuter presao nekih 890km trenutno? U kom vremenskom intervalu se menja ulje? Koje ulje se sipa i koliko? Na sta bih trebao generalno da obratim paznju posto je skuter stajao 7 godina u garazi? Da li je potrebno neke delove izmenjati preventivno ili da cutim i da vozim?
Bilo kakav savet ili pomoc ce mi dobro doci, pa pisite..
