Gilera Runner FXR - SP180 2T LC
#21
Posted 17 July 2018 - 23:36
#22
Posted 18 July 2018 - 21:54
za to doterat u tvornicko stanje treba stvarno novaca i novaca..
runneri imaju i vakum pumpu goriva i vakum ventil..kompliciran malo sistem
#23
Posted 19 July 2018 - 06:24
#24
Posted 19 July 2018 - 12:13
Inace pitao sam i u prethodnom postu jel zna neko koliko treba da je radna temperatura i do koliko je granica ?
#25
Posted 24 July 2018 - 20:15
#26
Posted 30 July 2018 - 01:46
#27
Posted 01 August 2018 - 23:09
Znam od 125/180 sigurno pase a gledam na 50ku je isti sad dal pasira neznam.
Sent from my Xperia XZ Premium using Tapatalk
#28
Posted 01 August 2018 - 23:33
evo ovako, pasu rupe za srafove na svim piaggio (5 rupa) skuterima ali ne pasu felne shodno velicini diska, kace kljesta o krakove felne od 50ccm.
ti mozes da namontiras pozadi felnu od fx, fxr (2t), vx-vxr (4t), vespa gt-gts. Od 50ccm krak felne udara u kljsta na bb, jer bi ti u originalu na bb trebao imati disk od 240mm pozadi, ne znam koji je tu disk, izmeri. Mozes preraditi nosac kljseta i postaviti zadnja kljesta od 50ccm, ali onda ti treba i glavcina i disk 175mm od 50ccm³ i onda moze i felna od 50ccm. Nutovi na osovini su isti.
Mozes i glavcinu od X9 125-180-200ccm ili vespa gt 125-200ccm, onda sa tom glavcinom ide disk 220mm i mozes felnu od vespa gt-gts...
takodje imas mogucnost ako nadjes sa piaggio hexagon bb 2t ili 180ccm³ 4t, glavcina disk i felna 12cola.
googlaj slike ovih skutera da vidis kako izgleda dizajn felni, sve su razlicite...
#29
Posted 01 August 2018 - 23:52
Razredni, on 01 August 2018 - 23:33, said:
Ne mose se preraditi nosac kljesta na 180cc 2t da bi hvatala disk manjeg precnika. Jednostavno su kljesta preblizu bloka.
#30
Posted 02 August 2018 - 00:31
#31
Posted 02 August 2018 - 01:31
#32
Posted 02 September 2018 - 18:58
kaj se felgi tice, jedino pase sp 125/180 i od dragstera 125/180..
od 4t ne pase nist bez obzira na glavcine diskove itd...
sp vec ima mala kljesta (ko vx i vxr 180 za 200mm disk) i zbog nosaca na bloku,da se i naguraju od pedesetke s tim se nist ne smanjuje niti bi disk manji isel gore..
ja na dragsteru imam vx/vxr180 straznja kljesta zbog vecih plocica u odnosu na org kljesta koja idu na 2t bn
#33
Posted 10 November 2018 - 22:53
45718437_1637419396557675_1224331838483333120_n.jpg 103.16K 35 downloads 45848162_767418540269238_8205975317580349440_n.jpg 135.07K 32 downloads 45862117_1797289577046561_4194047611927265280_n.jpg 122.93K 33 downloads
Inace smesno je bilo stavili smo joj 1,5L posle 15km je ugasila, ja sam bio ispred u grupi smo vozili svi od skupa, zove me drug kaze mi vozio sam 100 i od jednom izgasila, idem ja nazad pregledam sve okey, tekne mi ma 100% nema benzina protresem nista se necuje i tako natenkamo je stavimo ulje i idemo dalje.
Defintivno moram uzeti gljivu sto pre i dizne set al ostace valjda za sledecu sezonu,a i nesta mi se vrti 28mm pwk kroz glavu i portanje, ovaj filter nemogu da iscistim jer su lepili kutiju, karburator je rastelan zato i trosi. Mozda ce zimi da padne jos jedan baotian pa tamo nabacim masinu i radimo lagani tuning .
Edited by Damjan66, 10 November 2018 - 22:56.
#34
Posted 11 November 2018 - 16:42
Skini i ispoliraj sa vodobrusnim.Zajebane su to masine da bi glavio gas...
Sent from my SM-G925I using Tapatalk
#35
Posted 22 January 2019 - 21:46
Ostace fabricki usis za sada osven grlo za pwk, ciilindar ce biti turpijan ja mislim 30ka je dovljno , 34ka sig ne bi mogla na ovaj fabricki usis predpostavljam.
#36
Posted 23 January 2019 - 10:31
Navodno da je 28mm max na serijski usis, frendu vhst 28 radi odlično i skuter krasno ide. Vrti ga do nekih 9000.
A sebi sam uzeo 35mm ali ide na usis od krosera 125. Isto sam dugo glavu razbijao sta kako, na kraju mi je onaj software "porting calculator" rekao 34mm. Uzeo 35 keihina pa cemo vidjeti, valjda nece biti mrtav na niskim okretajima
#37
Posted 08 May 2019 - 14:24
Sent from my Xperia XZ Premium using Tapatalk
#38
Posted 12 May 2019 - 23:30
IMG_20190511_151459_209.jpg 20.5K 18 downloads
Onda sam uzeo obelezio i turpijom rasirio usis kako bi se poklopio.
IMG_20190511_184318_251.jpg 47.55K 20 downloads IMG_20190511_184313_580.jpg 36.04K 20 downloads IMG_20190511_184311_223.jpg 37.23K 19 downloads
Posto sam hteo da je vozim ovih dana i da ustelam karburator sa kutijom, uzeo sam sredio kutiju skroz i premackao sa diht mast svuda da nema ni malog falsa. Sve sam sklopio kako treba, kupio antifriz, upalio je odma upalila bez problema, i tako pipnem hladnjak ladan a pokazuje 45temp, i pogledam dole kad vidim da mi kape antifriz od bloka odnosno prenosa. Rastavio sam i ove tacno od pumpe tece, sutra cu da izvadim prenos da vidim sta je.
Jos jednu stvar sto sam primetio kod radilicu, desna polutka ima liniju udabljenu, ispada kao da su je strugli na drebong, a skuter nema nikakvih vibracija u voznji hmmm. Videcu ovo sutra ako moze da se sredi ako ne u plan mi je da izvadim celu masinu i da rasturim sve, da bi video sta je i da znam sta da kupujem i sklopim sve kako treba.
Inace sam porucio 28MM PWK karburator, mislio sam se za 26 al uzeo sam 28, pravicemo sa VlatX neki custom intake
#39
Posted 14 May 2019 - 23:05
IMG_20190514_235642_049.jpg 79.33K 38 downloads IMG_20190514_235727_702.jpg 50.67K 37 downloads
Inace pumpa ide obavezno bosch, ovaj sranje dizajn od piaggio necu stavljati
Edited by Damjan66, 14 May 2019 - 23:06.
#40
Posted 21 May 2019 - 19:06
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users