DR Evo 70 Piaggio LC
#1
Posted 26 November 2017 - 17:10
za razliku od minareli verzije, ova dolazi sa dva para prelivnih kanala i klipom promera 48mm
pogledajte plašt cilindra i raspored kanala
Klip je Asso Werke sa dva klipna prstena, promera 48mm, visine čela
55,2-52,2= 3mm
u kompletu su dva klipna prstena, trapezoidnog oblika od kojih je jedan hromirane površine i namenjen je za aplikaciju prema kompresionom prostoru - odmah do gornje ivice
evo i portmape
na osnovu koje dobijamo sledeće analize
C = 0,4mm (od ivice cilindra)
Pritisak = 171,5 PSI
Snaga- Teorijska = 13,9 KS
Snaga na radilici = 11,6 KS
Snaga na točku = 10 KS
Stepen kompresije = 14,4:1
Najbolja iskorištenost
Obrtaji = 7400 rpm
C = 0,55mm (od ivice cilindra)
Pritisak = 175 PSI
Snaga- Teorijska = 14,2 KS
Snaga na radilici = 11,8 KS
Snaga na točku = 10,2 KS
Stepen kompresije = 13,7:1
Najbolja iskorištenost
Obrtaji = 7400 rpm
C = 0,70mm (od ivice cilindra)
Pritisak = 162 PSI
Snaga- Teorijska = 14 KS
Snaga na radilici = 11,6 KS
Snaga na točku = 10 KS
Stepen kompresije = 13,1:1
Najbolja iskorištenost
Obrtaji = 7900 rpm
C = 0,85mm (od ivice cilindra)
Pritisak = 156 PSI
Snaga- Teorijska = 14 KS
Snaga na radilici = 11,6 KS
Snaga na točku = 10 KS
Stepen kompresije = 12,6:1
Najbolja iskorištenost
Obrtaji = 8200 rpm
dakle ako su merenja zaktivljenja čela klipa i zapremine glave ispravna, onda vidimo da ovo neće ovako biti dobro, ova termogrupa nema šta da traži na tolikom kompresionom odnosu, dok sa druge strane, vidimo da je Vlatix na mapi merio donji rub kanala na 42,5mm i ja sam se potrudio da u analizeru razmerim tu kvotu kako bih bio siguran da je mapa ok, i dobijam da je donji rub prelivnih kanala baš na toj meri, onda je pak DMT veoma visoko, kako vidimo na prethodnim analizama, klip ne otvara bukvalno 1/4 portova.. Isto tako su pritisci sumnjivo visoki za DR evo koncept koji znamo da je u isporuci sa obiljem obrtnog momenta u mina verziji, kao i da je u prethodnim analizama ciljana sprega obrtaja veoma nisko...
ako se poslužimo fabričkom literaturom, vidimo da je planirani stepen kompresije 12:1...
#2
Posted 26 November 2017 - 17:43
#3
Posted 26 November 2017 - 20:47
Naravno, klipovi nisu novi, troseni su, ali znamo da svaki AssoWerke ima zaravnjenje na vrhu cela pa ova merenja polovnih nisu 100% sigurna.
na oba klipa duzina ivice je maltene identicna
dok je ukupna visina klipa sa sve celom davala sitno razlicite rezultate
#4
Posted 26 November 2017 - 20:54
spric od 5ml sa podeocima od po 0,5ml sipali smo tacno 7ml odnosno 7ccm³ dok se tecnost nije poravnala sa ivicom prema kompresionog prostora. Druga glava na slici nije upotrebljiva za merenja.
dakle polovni klip je 1,6mm
glava 7ccm³
#5
Posted 26 November 2017 - 21:33
#6
Posted 26 November 2017 - 21:58
Zaboravio sam da napomenem da su klipovi koje sam merio jedan iz LC-a a jedan iz AC kompleta, dakle identicni su.
#7
Posted 26 November 2017 - 22:40
edit-trko sam do garaze po stari set sublera.
Sa ovaj veliki mozem da premerim tacno klip i ukupna dimenzija je 55mm
Dok stranicno dolazi 52.5mm,ocigledno me nesto digitalac zeza
Edited by VlatX, 26 November 2017 - 22:54.
#8
Posted 26 November 2017 - 23:00
Dakle moguce je da su se stari klipovi utrošili na čelu 0,5mm ali bi ivica morala biti identična..
Ostaje zapremina glave sporna
#9
Posted 26 November 2017 - 23:16
ivica klipa nije sporna, ovi nasi klipovi imaju cadji pa tu moze da bude razlika ili digitalni subler ne cita dobro...
#11
Posted 27 November 2017 - 13:13
#12
Posted 27 November 2017 - 14:07
#13
Posted 27 November 2017 - 15:45
Edited by VlatX, 27 November 2017 - 15:47.
#14
Posted 27 November 2017 - 16:54
Treba provjeriti kako izlazi C-parametar kod montaze kita sa serijskim dihtungom,pa prilagoditi po potrebi.Sad se to vec prilagodilo nekoj normali i cilindar je tu oko 8500-9000 okretaja centriran(moramo Maria pricekati da vidimo u detalj).Jedino je squish malo povelik,ali to nam tako nista ne znaci...
Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk
#15
Posted 27 November 2017 - 18:24
u kalkulacijama za niže C parametre iz prethodnog posta sam korigovao vrednosti i ponovo radio kalkulacije
C = 1,00mm (od ivice cilindra)
Pritisak = 156 PSI
Snaga- Teorijska = 14,2 KS
Snaga na radilici = 11,8 KS
Snaga na točku = 10,2 KS
Stepen kompresije = 12,1:1
Najbolja iskorištenost
Obrtaji = 8300 rpm
C = 1,10mm (od ivice cilindra)
Pritisak = 150 PSI
Snaga- Teorijska = 14,1 KS
Snaga na radilici = 11,7 KS
Snaga na točku = 10,1 KS
Stepen kompresije = 11,8:1
Najbolja iskorištenost
Obrtaji = 8600 rpm
C = 1,20mm (od ivice cilindra)
Pritisak = 146 PSI
Snaga- Teorijska = 14,1 KS
Snaga na radilici = 11,7 KS
Snaga na točku = 10,1 KS
Stepen kompresije = 11,5:1
Najbolja iskorištenost
Obrtaji = 8800 rpm
C = 1,75mm (od ivice cilindra)
Pritisak = 130 PSI
Snaga- Teorijska = 14,1 KS
Snaga na radilici = 11,7 KS
Snaga na točku = 10,1 KS
Stepen kompresije = 10,2:1
Najbolja iskorištenost
Obrtaji = 9900 rpm
hvala svima na sugestijama i korekciji grešaka
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users