Jump to content


DR Evo 70 Piaggio LC


14 replies to this topic

#1 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 November 2017 - 17:10

Dobio sam mapu i mere za termogrupu DR EVo 70, namenjen Piaggio blokovima u LC verziji.. hvala Vlatix-u na materijalu


Posted Image


za razliku od minareli verzije, ova dolazi sa dva para prelivnih kanala i klipom promera 48mm

Posted Image Posted Image Posted Image


pogledajte plašt cilindra i raspored kanala

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image

Klip je Asso Werke sa dva klipna prstena, promera 48mm, visine čela
55,2-52,2= 3mm

u kompletu su dva klipna prstena, trapezoidnog oblika od kojih je jedan hromirane površine i namenjen je za aplikaciju prema kompresionom prostoru - odmah do gornje ivice

Posted Image Posted Image

evo i portmape

Posted Image


na osnovu koje dobijamo sledeće analize

C = 0,4mm (od ivice cilindra)
Pritisak = 171,5 PSI
Snaga- Teorijska = 13,9 KS
Snaga na radilici = 11,6 KS
Snaga na točku = 10 KS

Stepen kompresije = 14,4:1

Najbolja iskorištenost
Obrtaji = 7400 rpm

Posted Image Posted Image


C = 0,55mm (od ivice cilindra)
Pritisak = 175 PSI
Snaga- Teorijska = 14,2 KS
Snaga na radilici = 11,8 KS
Snaga na točku = 10,2 KS

Stepen kompresije = 13,7:1

Najbolja iskorištenost
Obrtaji = 7400 rpm

Posted Image Posted Image


C = 0,70mm (od ivice cilindra)
Pritisak = 162 PSI
Snaga- Teorijska = 14 KS
Snaga na radilici = 11,6 KS
Snaga na točku = 10 KS

Stepen kompresije = 13,1:1

Najbolja iskorištenost
Obrtaji = 7900 rpm

Posted Image Posted Image


C = 0,85mm (od ivice cilindra)
Pritisak = 156 PSI
Snaga- Teorijska = 14 KS
Snaga na radilici = 11,6 KS
Snaga na točku = 10 KS

Stepen kompresije = 12,6:1

Najbolja iskorištenost
Obrtaji = 8200 rpm

Posted Image Posted Image


dakle ako su merenja zaktivljenja čela klipa i zapremine glave ispravna, onda vidimo da ovo neće ovako biti dobro, ova termogrupa nema šta da traži na tolikom kompresionom odnosu, dok sa druge strane, vidimo da je Vlatix na mapi merio donji rub kanala na 42,5mm i ja sam se potrudio da u analizeru razmerim tu kvotu kako bih bio siguran da je mapa ok, i dobijam da je donji rub prelivnih kanala baš na toj meri, onda je pak DMT veoma visoko, kako vidimo na prethodnim analizama, klip ne otvara bukvalno 1/4 portova.. Isto tako su pritisci sumnjivo visoki za DR evo koncept koji znamo da je u isporuci sa obiljem obrtnog momenta u mina verziji, kao i da je u prethodnim analizama ciljana sprega obrtaja veoma nisko...

ako se poslužimo fabričkom literaturom, vidimo da je planirani stepen kompresije 12:1...




Posted Image

#2 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 26 November 2017 - 17:43

Moze da bude i taj c parametar, momentalno nemamo prazni blok da izmerimo tako da to ostaje za nekoj naredni put.

#3 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 26 November 2017 - 20:47

Sumnjiva su mi ta merenja pa sam skocio do Acike i u garazi smo izmerili ove polovne cilindre sto imamo.

Posted Image

Naravno, klipovi nisu novi, troseni su, ali znamo da svaki AssoWerke ima zaravnjenje na vrhu cela pa ova merenja polovnih nisu 100% sigurna.

na oba klipa duzina ivice je maltene identicna
Posted Image
Posted Image

dok je ukupna visina klipa sa sve celom davala sitno razlicite rezultate

Posted Image
Posted Image

#4 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 26 November 2017 - 20:54

sto se tice zapremine glava cilindara siguran sam da nije 6ccm³ , jer ni jedan kit od 70ccm³ ne dolazi sa tako malom zapreminom.. Stok glava je 6ccm³ dok su aftermarket za 70ccm³ uglavnom na koti 6,6-6,8-7ccm³, pogotovu sto je Dr evo za Piaggio u promeru klipa 48mm.

spric od 5ml sa podeocima od po 0,5ml sipali smo tacno 7ml odnosno 7ccm³ dok se tecnost nije poravnala sa ivicom prema kompresionog prostora. Druga glava na slici nije upotrebljiva za merenja.

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

dakle polovni klip je 1,6mm
glava 7ccm³

#5 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 November 2017 - 21:33

Sačekajmo vlatx-a da proveri njegove ponovo, jasno je da su razlike velike

#6 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 26 November 2017 - 21:58

Da da jasno je, ovo su polovne stvari, najbolje ce biti precizno izmeriti nove.
Zaboravio sam da napomenem da su klipovi koje sam merio jedan iz LC-a a jedan iz AC kompleta, dakle identicni su.

#7 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 26 November 2017 - 22:40

Ja klip merim na parce laminata jer ovako kako sto si ti merio nemogu taco da izmerim zbog onaj zub na subleru,sutre premerim opet ponovo i napravimo jos jednu recenziju,ja glavu merim sa spric od 10cc i koristim nitro razredzivac,sutre uzemm malo mali precizniji spric pa opet premerim i vidimo sta je sta.

edit-trko sam do garaze po stari set sublera.

Sa ovaj veliki mozem da premerim tacno klip i ukupna dimenzija je 55mm

Posted Image

Posted Image

Dok stranicno dolazi 52.5mm,ocigledno me nesto digitalac zeza

Posted Image

Posted Image

Edited by VlatX, 26 November 2017 - 22:54.


#8 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 November 2017 - 23:00

Ok onda je zakrivljenje 55-52,5=2,5mm

Dakle moguce je da su se stari klipovi utrošili na čelu 0,5mm ali bi ivica morala biti identična..

Ostaje zapremina glave sporna

#9 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 26 November 2017 - 23:16

majku mu, za nepoverovati koliko utone celo klipa kroz exploataciju...

ivica klipa nije sporna, ovi nasi klipovi imaju cadji pa tu moze da bude razlika ili digitalni subler ne cita dobro...

#10 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 27 November 2017 - 08:12

Premjerite jos jednom visine kanala,prevelika je razlika od onoga sto sam ja nasao.Kad je vec analiza,da bude vjerodostojna.
Attached Image: IMG-20170808-WA0000.jpg
Zanemarite crvene mjere,to je kolega s MS-a tunirao cilindar.

Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk



#11 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 27 November 2017 - 13:13

Visina kanala sam merio sa klip naopacki i subler,moguce su greske od 0.2mm ali ne vise.evo opet sam premerio izduvni kanal i on dodze na 22.6/7 mm

#12 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 27 November 2017 - 14:07

Vlatx daj molim te zapreminu glave ponovi merenje

#13 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 27 November 2017 - 15:45

6.75cc novo merenje sa mali precizniji spric,onaj veliki je opet pokazao 6cc,svjecica koristena kod merenja je NGK BR9ES

Edited by VlatX, 27 November 2017 - 15:47.


#14 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 27 November 2017 - 16:54

Evo kako izlazi,situacije sa 7cl i 6.75cl i tvornickim navodom od 12:1Posted Image
Posted Image


Treba provjeriti kako izlazi C-parametar kod montaze kita sa serijskim dihtungom,pa prilagoditi po potrebi.Sad se to vec prilagodilo nekoj normali i cilindar je tu oko 8500-9000 okretaja centriran(moramo Maria pricekati da vidimo u detalj).Jedino je squish malo povelik,ali to nam tako nista ne znaci...
Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk

#15 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 27 November 2017 - 18:24

Poslužio sam se zapreminom glave u sredini merenja Ace i Vlatka 7 i 6,75cl, dakle 6,85cl, kao i visinom čela klipa od 2,5mm

u kalkulacijama za niže C parametre iz prethodnog posta sam korigovao vrednosti i ponovo radio kalkulacije

C = 1,00mm (od ivice cilindra)
Pritisak = 156 PSI
Snaga- Teorijska = 14,2 KS
Snaga na radilici = 11,8 KS
Snaga na točku = 10,2 KS

Stepen kompresije = 12,1:1

Najbolja iskorištenost
Obrtaji = 8300 rpm

Posted Image Posted Image


C = 1,10mm (od ivice cilindra)
Pritisak = 150 PSI
Snaga- Teorijska = 14,1 KS
Snaga na radilici = 11,7 KS
Snaga na točku = 10,1 KS

Stepen kompresije = 11,8:1

Najbolja iskorištenost
Obrtaji = 8600 rpm

Posted Image Posted Image



C = 1,20mm (od ivice cilindra)
Pritisak = 146 PSI
Snaga- Teorijska = 14,1 KS
Snaga na radilici = 11,7 KS
Snaga na točku = 10,1 KS

Stepen kompresije = 11,5:1

Najbolja iskorištenost
Obrtaji = 8800 rpm

Posted Image Posted Image


C = 1,75mm (od ivice cilindra)
Pritisak = 130 PSI
Snaga- Teorijska = 14,1 KS
Snaga na radilici = 11,7 KS
Snaga na točku = 10,1 KS

Stepen kompresije = 10,2:1

Najbolja iskorištenost
Obrtaji = 9900 rpm

Posted Image Posted Image



hvala svima na sugestijama i korekciji grešaka






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users