#21
Posted 09 March 2011 - 20:49
#22
Posted 09 March 2011 - 20:52
*Perlx znam zasto jos ne stavljam 70ccm http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png ima dobar razlog
#23
Posted 09 March 2011 - 21:59
#24
Posted 09 March 2011 - 23:53
#25
Posted 10 March 2011 - 14:29
Btw kao sto sam obecao danas je testiran motor dok je ovako skroz na serijali ! Znaci po satu njegovom sa mojih 104kg/105 motor ide 69 km/h/70 (po satu),a po GPS-u je to 62km/h. Po mojoj slobodnoj proceni prosecna osoba od 60/70 kg bi isla oko 65 kmh/ do 67 ! Sto je jako dobro za serijalu komplet . Sto se tice potrosnje trenutna potrosnja je oko 3 do 3.5l mada bi se vise drzao da je negde oko 3l na 100km/h
Uskoro ce biti i neke slike i nesto o ovom motoru u temi "vozili smo" dok je na serijali i nakon ubacivanja rezone. Sa rezonom ce se motor preporoditi to svako zna odnosno ici ce oko 70km/h po gps/u do maximalnih 75 mada sumnjam,verovatno ce biti oko 70/72. No o tome polovinom aprila kada se montira predvidjeno
#26
Posted 10 March 2011 - 16:58
#27
Posted 10 March 2011 - 20:49
#28
Posted 10 March 2011 - 21:13
#29
Posted 14 March 2011 - 14:58
Mada uzecu u obzir da motor fabricki ima 17.5 carb i da ipak i to utice i da nije pravljen da bude stedisha vec naprotiv da "IDE" http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif
#30
Posted 14 March 2011 - 15:24
#31
Posted 14 March 2011 - 15:31
#32
Posted 15 March 2011 - 12:55
#33
Posted 15 March 2011 - 14:02
senzor koji dobiješ za vodu se uvrne u glavu, a napon može da se da iz komandne table ako ti treba za pozadinsko osvetljenje, a obrtomer meri obrtaje tako što navrneš kraj žice na kabel od svećice dva tri kruga i putem indukcije hvata impulse za obrtaje...
radi na svoju maleu litijumsku bateriju, pali se automatski po prijemu signala za obrtaje i gasi se automatski kako isključiš motor mislim na 20-ak sekundi...
to je ovaj
S6-4030 Rev counter Stage6 MINI, with temperature readout / engine run time / overheat warning (high revving engines require a resistor spark plug), blue illuminated
#34
Posted 15 March 2011 - 16:40
Mada izgleda cool,koliko vidim i temperaturu motora meri i ima ovo upozorenje koje verovatno moze da se namesti kada je motor pred overheat ? ... Cool stvarchica !
#35
Posted 15 March 2011 - 16:56
http://svet-skutera....1/page__st__140
#36
Posted 15 March 2011 - 22:57
#37
Posted 24 March 2011 - 00:02
http://shop.motobox....d&productId=546
i
http://shop.motobox....d&productId=230
posto hocu da svoje retrovizore stavim u carbon foliju,a ako bi uletela neka kinta mogli bi se uzeti ovi stage6 retrovizori ako su dobri,a deluju mi vece od kymco standardnih retrovizora ! Tacnije duzi
#38
Posted 29 March 2011 - 18:15
Ovo su slike pre tunninga koji ce pasti za jedno 20tak dana ! Konacno
Od stylinga ce ici drugi retrovizori odnosno stg6 F1 carbon look i carbon look tegovi str8 odnosno alu/carbon
Posto je motor polovan odnosno 2009to godiste ima ostecena.Nisu neka strasna jedna od njih ce se "zameniti" novim retrovizorima,ali mi se cini kao da vlasnik i nije bas nesto pazio na kacenje motora tih godinu ipo dana. Ovo su ostecena
na drugom retrovizoru ima slicno,ali ne u ovoj meri
I naravno kao i svaki skuter ima kacenja neka sitna napred na beloj boji koje se vide kad se zagledas,mada to ce se resiti folijom novom bar neka od njih http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/sad.png
i za kraj originalna kilometraza http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif
#39
Posted 30 April 2011 - 23:53
Evo sada slike cilindra sa risevima kod prelivnih kanala i stanje klipa koji je NAVODNO presao 3500km... Mozda 3500km svetlosnih godina.
Ovo je sve zahtevalo novu termo grupu odnosno busenje cilindra na 39.25 i novi klip meteor 39.25,odnosno jednostavno je trebalo odraditi honovanje qpiti klip itd.
Idemo dalje.
Nakon sto se malo sve ovo oduzilo zbog praznika i honovanja,Viktor je ispao extra pa je odneo licno cilindar i iglu Mariu u Sentu kako se ne bi cekanje jos oduzilo posto je meni pocelo da gori pod nogama od uzbudjenja kada ce biti gotovo
Cilindar je odnesen u subotu odnosno 23eg i stigao je AKS'om u petak 29tog sredjen. Sa uradjenim kompletnim izduvnim,prelivnim kanalom i iglom.Sto bi se reklo menjan je ceo rezim u celom spektru rada cilindra.Napomenucu samo da me je Mario prijatno iznenadio sa obradom prelivnih kanala iako se nismo dogovarali za njih i brzinom kojem je sve zavrsio iako je imao pune ruke posla .Mario HVALA
Ovo je stanje pre poliranja kanala :
I sada stanje cilindra nakon poliranja kanala i honovanja cilindra :
Zatim termo grupa
Nakon ovoga usledilo je montiranje cilindra na motor
Motor pre montaze :
Pocetak montaze klipa i cilindra :
zatim je usledilo skidanje garezi sa glave cilindra :
Da bi se sve ovo namestilo sa na radilicu i uklopilo na masinu :
Dok je Viktor raduckao oko drugog motora ja sam se pozabavio Technigas Trekom i skidanjem laka sa njega.
Ovo je trek pre smirglanja :
I trek nakon smirglanja vodenom smirglom :
Zatim je usledilo farbanje Trek'a sa termo farbom mat crna odnosno titanijum boja,a farbanje se radilo u 3 sloja :
Nakon ovoga primeceno je da je Trek stigao fabricki sa skinutom BLOKADOM za kymco masine :
Kada je zavrseno igranje sa ausphom bio je red da se i on montira :
Nakon ovoga usledilo je igranje sa mallosi red spng filterom koji inace ne postoji za kymco masine odnosno oblik pa je Viktor morao malo da se igra sa makazama kako bi se sve uklopilo u kutiju air box-a.
Kada je sve ovo odradjeno dosla je fina ekipa ljudi medju kojima su bili Perlx i Bosske ,tacnije motor koji je radjen u medjuvremenu je bio Bossketov Sprint Eagle,sve ovo je moralo da se zacini sa jednom pizzom .Napomenucu da je i Milosh bio da poqpi svog frija i da nam je pravio drustvo,odnosno meni dok sam farbao spuh
Nakon male pauze i popravke sitnica kod Bossketa usledilo je "pecenje farbe" na auspuhu i prva razrada cilindra u hodu cilindra u leru 2x20min i po 20 min izmedju pauze.
Zatim je stavljen privremeno obrtometar stage6 kako bi se videlo na kojim obrtajima se razvija odredjena brzina kako se ne bi ulazilo u visoke obrtaje zbog nove termo grupe.Ciljano je na 7000/7500 obrtaja sto je iznosilo oko 60/65km/h na polovini gasa cak ni 3/4 sto je iznenadjujuce dobro.
Nakon prve voznje usledila je provera boje svecice i montiranje torque drive'a ATHENA,odnosno poluremenice kvachila.
Dobijena je odlicna boja na svecici,a provera svecice je usledila zbog promene dizne sa F82 na F88
Usledilo je skidanje dekle :
I uporedba sa leva na desno ----> fabricka poluremenica kvacila ----> athena poluremenica
Ovde se moze videti o cemu se prica kada se kaze da je linearnije ubrzanje sa torque drive'om odnosno promenjenom poluremenicom.Vidi se razlika izmedju ovih kanala gde sktuter gubi na medjuubrzanju i snazi prilikom naglog davanja gasa.
Na samom kraju igranja sa motorom doslo je do zakljucka da se serijske rolnice nece dirati koje su 8g,a treba da budu na oko 6.2 zbog razrade,a planirano diranje kvacila i centralne opruge je odlozeno,jer motor jako dobro krece sa ovim teskim rolnicama,a kvacilo je dosta kvalitetno i dosta brzo odlepi,samim tim ni opruge nisu morale biti podesene.
Za jedno 10tak dana Viktor me ocekuje ponovo kako bi stavili druge rolnice kada u medjuvremenu predjem sa novom termo grupom planiranih 200km.Tada ce se motor moci nastelovati na pun gas i ubrzanja. Takodje ce se tada odluciti da li ce se staviti Motoforce kvacilo M-type ili ce se samo odraditi teze opruge na mom kvacilu.No o tome kada do toga dodje,za sad cu samo reci da je ovo totalno,totalno drugacija masina i da na pola gasa ide kao nekad na pun,a o ubrzanju necu pricati jer je bolesno cak i ovako sa teskim rolnicama. Toliko od mene za sada,dalje o ovome za 10tak dana
#40
Posted 10 May 2011 - 20:57
Bilo se kod Viktora serijske opruge sve ostavljene sto govori o kvalitetu motora generalno. Cak je i centralna ostala ista za divno chudo i moje prijatno iznenadjenje motor ubrzava sjajno http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif
Inace serijske rolnice 8.5g spustene na 6g.
No prilikom testiranja na serijali motor je isao 70 km/h,prilikom ovih promena motor je podigao max brzinu za 4km/h odnosno na 74km/h.Fora je ta sto motor ima dalje snage da vuce,a brzina ne ide gore. Ima li neko predstavu zbog chega je to ili ? http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users