#41
Posted 10 May 2011 - 21:17
pa bice da onda nesto nije ustelovano kako treba...
pokusaj opet da ustelujes... http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif
#42
Posted 10 May 2011 - 21:51
Odnosno duzina remena ... Da se stavi duzi ili kraci sta mu vise odgovara itd...
#43
Posted 10 May 2011 - 23:39
Zakljucak je sledeci. Uz citanje kompletnog tunninga Viktorovog People'a dosao sam do zakljucka da neka promena remena ne bi pomogla,osim ako se moj nije istrosio iako na nekim kinezima drugi remen dolazi do izrazaja bolje nego serijski,kod kymco'a je to drugacija prica.+1 za kymco opet za kvalitet.
Idemo dalje da napravimo zakljucak .
Motor je sa novom termo grupom presao 300km lagane voznje na serijskim rolnicama dakle fino razradjena termo grupa,ali ide se do 500km kako bi sve leglo na svoje.Doduse sad se pomalo da maximalni gas na skuteru da se vidi ubrzanje i krajnja.Ali na jako kratkim intervalima 1-2min.Prosecna brzina se i dalje odrzava na pola gasa.
Nakon ove razrade odnosno malo pre nje na oko 250km su stavljene lakse rolne 6g,pre toga su probane one od 7.2 pa je imao malo gusenje uzbrdo i na cimanje gasa.Serijske su bile 8.5g Viktor merio http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif
Nakon stavljanja 6g rolnica motor ubrzava jako dobro,da je svaka zamena opruga na kvacilu ili centralne nepotrebna.
Nakon ovoga proverena je svecica zao mi je sto nisam slikao ali sa diznom 88 skolski primer,okolo crna,a na vrhu lepa cigla boja bas skolski http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/sign0020.gif
Utisak danasnje vecheri.Krajnja na motoru je testirana veceras doduse mrak je gusci je vazduh,hladniji itd,pa i to utice verovatno na brzinu.No brzina je postignuta za jako kratko vreme na 70km/h i onda se navlaci sto kaze Mario na obrtaje preko,odnosno stigne do 74/75km/h.Sto mu dodje po gps'u 70km/h,jer je pre toga izmerena brzina 67km/h na 71/2kmh po satu.
Ono sto je mene interesovalo i pomalo zachudilo jeste sledece.Na serijali poslednji put kad je vozen motor je doduse preko dana isterao 71km/h,bez rezone,turpije,vece dizne itd.Viktor mi je danas spomenuo da dosta lakse rolnice imaju uticaja na ovu krajnju,ovo je doduse nova informacija za mene jer sam vec negde procitao da rolnice ne uticu na kranju brzinu osim na ubrzanje.Al dobro ovde sam da naucim.Dakle povecanje brzine je po satu je 4/5km/h.Ubrzanje je nenormalno bolje,ali je krajnja samo malo otisla gore.
Ideje,kritike ili komentari pucajte http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif
#44
Posted 11 May 2011 - 02:33
#45
Posted 11 May 2011 - 07:07
#46
Posted 11 May 2011 - 09:52
Alexandar , on 09 May 2011 - 23:33, said:
Kazem ti na Bg - Pancevo putu isao sam 75km/h sa vetrom u lice u pm kako je duvao da mi je motor mrdao,a pre toga sam namerno probao da vidim oce li preci skazaljka 80km/h na nizbrdici uz gas i nece i neam pojma zasto.Kad sam dosao gajbi odmah sam javio Viktoru utiske naravno prezadovoljan,ali sa pitanjem zasto nece preko 80km/h iako vidim da ima snage da ide preko,odgovor je bio i moj i njegov da je prenos ogranicen,odnosno zakljucan.
Cak mi je Vic rekao da je valjda njegov people terao do 80km/h kad ga je radio i da nije hteo preko,kaze dodje do 80 i to je to... Tako da i ja i Vic verujemo da je do prenosa,a prenos koliko znam ne treba dirati dok je na 50ccm.
dakle motor ti ide 75 sa vetrom u lice, i telesnom od 105kg-a, ja iskreno mislim da je to za 50cc-a odlično.. http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif
#47
Posted 11 May 2011 - 10:20
ali ako je vec cilindar srednje, pretpostavljam karb ustelovan, i nabacen trek... jedino bi se stelom prenosa moglo jos izvuci iz te masine...
kazu da je stelung veoma bitan... sta znam... to sam procitao na forumima... http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/blink.png
#48
Posted 11 May 2011 - 12:49
#49
Posted 11 May 2011 - 15:13
#50
Posted 11 May 2011 - 16:11
Ako sad nisam iscitao jedno 100strana foruma,sto ovog sto onog drugog odnosno org. nikad nisam. Citao sam sve zive postove vezano za remen i podesavanja prenosa,brzine,dizni itd.
E,tu je greška!Što se budeš trudio više,da znaš manje-po tebe bolje!Osim ako nisi serviser ili ako se povede priča i u priči neko pomene sklop a ti ga već imaš pred očima.....što znači treba imati viziju.A zato 'fala je blagome gospodu postoje majstori i to dobri,koji znaju i rade radnju.A mi ''cupikani''ako pomalo ukpiramo-ukapiramo.Pozdravljam sve majstore čeličnih živaca.(ovoga puta bez you tube-ta)
#51
Posted 11 May 2011 - 18:29
Posto je jedina stvar koja je mogla da skripi remen i to je pogledano.Skinuta je dekla premeren je remen u prvom mahu pogresno i iscitalo je 15mm,no kada je izmereno ponovo merivost je bila 17.4 mm.
To je naravno serijski remen sa 4300km sasvim fino se drzi Bando.
Izmerena je takodje i izlaznost remena na variomat i ima oko 2mm do kraja variomata.Znaci izlaznost OK ! . Upadanje remena u zadnje polutke oko 2-3mm ispod zeljene crte od kraja krivine tanjira.
Nakon ovoga odluceno je da ovaj remen ode u rezervu i stavljen je remen Athena PLATINUM odnosno polu kevlarni remen,kad je bal nek je bal http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif . Ceka se mirno vreme bez vetra i moje jakne koja mi dodje kao vetrobran u normalnom polazaju posto ne propusta vetar da se testira max speed
#52
Posted 11 May 2011 - 19:25
#53
Posted 11 May 2011 - 20:33
Inace malopre sam primetio da moja jakna koju nosim ova iz army shop'a toliko usporava skuter da je to nenormalno,definitivno max speed mora da ide bez nje,jbt vetar tako udje u nju da se napravi kao jedro iza mene,znaci otpor katastrofa !
#54
Posted 11 May 2011 - 22:04
#55
Posted 11 May 2011 - 22:32
#56
Posted 27 May 2011 - 21:25
Dakle ovim otvaram temu oko xennona za skutere od 50ccm. Pre jedno 10tak dana otisao sam kod drugara u Uljmu da montiramo alarm i jos neke sitnice,ali se poradilo i na jos necemu .Pocelo je rasturanje skutera http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/sign0020.gif
Kada smo se pozabavili sa ovim usledila je montaza balasta i premoscavanje struje sa svetala zato sto super 8 ima neke interasantne releje pa samim tim je sve ovo postalo zanimljivije http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/sign0020.gif
Nakon sto su xennoni konacno ugradjeni doslo je vreme da se testiraju i proveri punjenje alternatora.
Lepo svetle zar ne ?
E sad onaj gori deo,ono sto je interesantno je da moj alternator puni 7 amph,a moje 2 sijalice trose 4 amph,dok jedan xennon trosi 4.5 amph,dakle 2 xennona trose 9 amph. U prevodu uskracen sam za 2 amph da bi imao oba xennona na skuteru.
I ono sto je najinteresantnije je da MOZE da se stavi xennon na skuter bez prerade namotaja na alternatoru i drugih dzidza bidza,ali sto to nije tako jednostavno jer ima nekih premoscavanja oko struje za balast,da ne bi balast povukao vise struje itd itd,dakle nije samo zakaci za akumulator i teraj.
Nakon sto smo skinuli xennone igrali smo se malo za pozicijama to izgleda ovako :
Zatim smo odradili diode za reg.broj i u kontrolnoj tabli.
Evo kako izgleda kontrolna tabla,napomenucu da ce se u ponedeljak najverovatnije plastika ova providna ispolirati i da ce sat koji sad svetli zuto biti crven kako bi se uklopio u styling motora http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif
I naravno tablica http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif
Toliko o stylingu za sad,update uskoro .
Vratimo se na tunning. Kao sto rekoh nedavno je stavljen remen polukevlarni koji je skoro legao rekao bih na 80%,dakle rupa se polako pegla na ubrzanju,ali je takodje maximalna izvucena na 70po gps'u 78/9 po satu.
Ono sto je najinteresantnije je da je danas motor dobio svoj novi nektar,a to je ulje Bardhal KTS SCOOTER RACING.Nisam mogao da docekam da ga ne probam,tako da sam danas izvukao mobil extra ulje sa spricem iz rezervoara i prebacio ga u bocicu nazad, imam taman 4.5 dl za rezervu i za ne daj Boze http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif
Danas je vozen motor doduse po ovom vetru odvratnom i prva zapazanja za ulje su,mirniji rad motora,zatim da NE DIMI UOPSTE i najbitnije mnogo bolji odziv na gas,sta vise na brzini od 74 km/h po satu i ovom vetru imao je jos snage da izvlaci,tako da mislim da je cak maximalna otisla 1-2km/h po gps'u. Mozda 3pujem ali ne bi me iznenadilo jer sam osetio povecanje obrtaja tamo gde pre nije tim intezitetom povecavao. Toliko od mene za sada http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/biker_scooter.gif
#57
Posted 27 May 2011 - 22:10
#58
Posted 27 May 2011 - 22:14
#59
Posted 27 May 2011 - 22:21
#60
Posted 27 May 2011 - 22:25
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users