Jump to content


Gilera Runner 50 by dacerovs


66 replies to this topic

#1 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 10 December 2017 - 23:18

Evo jos jednog projekta.
Runner iz 1997g sa dobosom sto je dosta rijedak model.
Posted Image
Prvo je bio namijenjen iskljucivo za dijelove posto nema papire.

Plastike su sve original iz 1997g
Posted Image
Ima ostecenje na lijevoj i desnoj bocnoj plastici na leg holderu
Posted Image
Posto se i boja ljusti na par mjesta, farbat ce se komplet plastike.

Vilice su stari tip ali rade odlicno
Posted Image

Uglavnom trebam ramu koja ima papire i slaganje moze poceti.
Posted Image
Raskapanje i provjera idu lagano.

Nabavljena i rama od purejeta 2002g
Posted Image

Odmah sam se bacio na prevacivanje instalacija i ostalog, masina ide za kraj jer blokovi idu na pola.

Posted Image
Masina je maknuta zajedno sa nosacem.
Prebacena vilica i instalacije na novu ramu.


Planovi:
Malossi Mhr replica 70( donator Rade007)
Trokutasti airbox
Phbg 21( nov sa Scooter Attacka)
Radilica Motoforce pune polutke plasticna ispuna( Nova sa S.A.)
Preraden usis
Auspuh Top Nardo( nabavljen)
Posted Image
Variomat Top Performance 100mm( dosao sa Gilerom)
Kuplung Piaggio plavi federi
Top Performance kajla

To je uglavnom to.
Sve ce biti redovno popraceno slikama od obrade blokova, stavljanja radilice itd itd.





Sent from my iPhone using Tapatalk

#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 December 2017 - 08:43

Prelep primerak, snimio sam jos ranije na ms-u, steta je bilo da ode u delove. Vidim po popisu da si inficiran Pia tuning groznicom, onda dakle tebi kopamo repliku na 20KS :)

#3 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 11 December 2017 - 09:52

Da, stvarno je lijep skuter. Ja se sjecam jos kao klinac 1998/1999 kad sam kupio casopis Moto Puls, na naslovnici je bila takva Gilera, sanjao sam kako se vozim na njoj hahah.
Bas mi je i Dario pricao da bi to bila steta dat za dijelove, pa sam si dobro razmislio. Farbat ce se u Gun Metal sivu prednji dio, a bocne plastike u crno. Bijele naljepnice i to bi bilo to sta se tice izgleda.

Eh masina, kad sam probao Darijev NRG sa replicom, nardom i to upareno sa 21phbg karbom. Reko sam to je to, slazem Gileru i takav setup. A sad me vec kopka, dali da kopam po replici ili da ju ovako vrtim pa na godinu uzet Motoforce klip sa jednom karikom pa onda prokopat replicu.
To su jos stavke za razmisljanje kao i ovaj Top Performanse variomat.
Nekako bih rade Malossi ili nesto drugo tipa Stg6, Polini...
To cu rjesavat u hodu, kroz dan dva ide veca narudzba Scooter Attacku pa cu cekat radilicu i ostale stvari da se masina skompletira.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#4 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 11 December 2017 - 12:01

Polako dacerovs,prvo da to estetski i mehanicki doteras,kasnije ces se bavit finesama oko variomata,tuninga,getriba itd...
Ja cu ti nastojati pomoci koliko mogu,sto u vidu dijelova,sto u vidu serafanja.Dosta se tih dijelova nakupilo,pa ces se krpati za pocetak.

Mario odma zapalio vatru :D

#5 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 December 2017 - 21:08

Hahah , da puknem ovde probnu analizu :)... uhh koji otrov

Pakuj samo stock pre svega da se upoznas sa performansama i podesavanjima.. Kada ide mnogo novih komponenata uvek bude poteskoca sa nekim detaljem, pa stoga za tuning ima fore...

#6 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 12 December 2017 - 00:12

Neka je sa srecom novi projekat! Pratim temu :)

#7 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 12 January 2018 - 17:57

Stigli dijelovi nakon mjesec dana nepotrebnog jahanja po Europi.
Na kraju paket zavrsio u Bugarskoj i dosao iz Sofije u Zg. Mjesec dana prepiranja sa DHL-om i Scooter Attackom.

Stiglo:
Motoforce pune polutke radilica
Motoforce Racing 21PHBG
Stg6 pakne
Prekidac za svjetlo
Matice za vario i kuplung
Podloske Naraku
Malossi 5gr rolice
Malossi feder ljubicasti

Posted Image

Evo kako kutija izgleda nakon turneje
Posted Image

Evo i karburatora Blue Edition sa otvorom za lakse mijenjanje dizni. Nisam skidao casicu ali sam odserafio da vidim iglu, unutra je 50 klipic i w7.
Posted Image


Sent from my iPhone using Tapatalk

#8 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 21 January 2018 - 23:44

Evo da malo obnovim temu, nikako uhvatit vremena za sve, pa da malo napisem sta se napravilo do sad.

Prvo sam frknuo radilicu vanka, napokon nabavio radapciger pa sve islo glatko.
Pa su se i malo oprali blokovi
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Uglavnom je sve original, od radilice, vodene pumpe i originalnih blokova 97godina, takoder i termogrupa
Posted Image

Zatom su blokovi zavrsili kod Rade007 na obradi, posto nikako da uhvatim slobodan dan, Dario se ponudio da ubrzamo malo postupak posto on ima viska slobodnog vremena.
Evo kako to sad izgleda, napravljeno po stage6 shemi.
Prvo procisceni navoji
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Malo ce i prelivi na obradu


Evo na kraju kako to izgleda, desno na slici stari blokovi od Rade007 koji su isto bruseni, lijevo moji blokovi, cisto da se vidi razlika
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image


Sent from my iPhone using Tapatalk

#9 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 25 January 2018 - 18:29

Idemo dalje sa radovima.
Sreden usis, skinuti granicnici i stavljene karbonske lamele.
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Zatim sam ocistio Grimeca klijesta i stavio nove plocice, bio popust na SA na Stg6 Galfer plocice pa sam ih uzeo, vidjet cu kako ce se pokazat.
Posted Image

Obraden je cilindar,tj. prelivi(hvala Rade007) tako da je sa biaksom gotovo.
Evo kako to sad izgleda
Posted Image
Posted Image

Uglavnom, plan je podici kompresiju ovoj Replici i to na 13.7. Vrlo vjerojatno ce ici glava od Sporta na Replicu da se to postigne.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#10 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 25 January 2018 - 21:59

Radivojević je odradio blokove i cilindar vrhunski, njemu samo biax u ruke i ćevape.. nakon toga kreće fantastika.

Kolika je zapremina sport glave, kako ste došli do tog stepena kompresije

Koje debljine karbona si spakovao za lamelice ?

#11 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 25 January 2018 - 22:36

Budem ja odgovorio,posto sam ja pisao post o tome.
Racunali smo kubikazu glavu,pa kroz MM kalkulator dosli do stupnja kompresije.Ostale podatke sam imao,jer sam prije mjerio i ti si napravio analizu. :)
Evo i slika:
Posted Image

Lamelice su 0.30mm,odrezana pregrada i lamele su iz komada.
Iste kao i one iz teme sto sam pisao i detaljno poslikao,pa da ne ponavljamo.

Evo ako nekoga zanima,ovdje je to malo detaljnije:
https://svet-skutera...inarelli-usisa/

Hvala na pohvalama! :D

Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk

#12 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 January 2018 - 07:18

6,5ccm je sport glava ? Kolika je zapremina ove od MHR replike ?

Razmišljam odakle ta razlika, jer moguće da sport nije projektovan da ide klip na toliko mali C, u čemu je fora ? Sport bi morao da se završi na 12-12,5:1 sa istim klipom, isto zakrivljenje 2,7mm ?

#13 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 26 January 2018 - 07:47

Da,tako sam dobio,mozda nesto sitno grijesim,ali na oko se vidi da je zapremnina sport glave manja.

Mhr replica glava je 7.15cc

Kod sporta u orginalu ide c-0.85,dok kod replice ide c-0.7mm.Tako sam ja dobio mjere sa serijskim dihtungom 0.5mm

Da,klipovi imaju isto zakrivljenje...

#14 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 26 January 2018 - 08:47

View PostMario, on 26 January 2018 - 07:18, said:

6,5ccm je sport glava ? Kolika je zapremina ove od MHR replike ?

Razmišljam odakle ta razlika, jer moguće da sport nije projektovan da ide klip na toliko mali C, u čemu je fora ? Sport bi morao da se završi na 12-12,5:1 sa istim klipom, isto zakrivljenje 2,7mm ?

Sta mislis Mario, hoce li to dobro radit?
Isplati li se riskirat sa Sport glavom?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by dacerovs, 26 January 2018 - 08:48.


#15 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 January 2018 - 21:58

Vidi replika za pug-a je na 14:1 ako se dobro secam, provericu jos jednom i ja, mada ne vidim razloga zasto su spustili toliko stepen za pia koncept. Ok treba uzeti u obzir i ugao izduvnog kanala, te proveriti razlike pia i pug..

Koliko piše u knjižici za stepen komp ?

Sad ponovo sve diskutujemo, mislim da smo kod Rade-ta u temi ovo već prostudirali

#16 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 26 January 2018 - 23:03

U knjizici pise 12.3:1 za pia.

Sad sam pogledao ti si imao sa svojom postavkom 186 ugao ispuha a ja 182.

Nesto su visi uglovi za peugeota ali nije tako drasticna razlika kao u kompresiji.

Ja smatram da 13.7:1 nije previse,tako otprilike sam i na sportu vozio a gus se daleko vise grije,pa nije nikakvih problema bilo.

Uostalom ja sam imao u planu cilindar centrirati sa malo visim c parametrom da bude na nekih 11100 di mi je bio najjaci a kompresija ce biti oko 13.4:1,sto je opet odlicno.

Ako serijski minarelli ac vozi sa 13:1,ja ne vidim problem ;)

#17 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 05 February 2018 - 14:10

Uhvatio vremena i primio se posla.
Slaganje vodene pumpe, stavljena vicmina pumpa ali piaggiov metalni impeler. Lezajevi napeti ko struna na osovini.
Naravno, prvo stavljen semering
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
I na kraju userafljen zupcanik
Posted Image

Zatim sam se(smo) bacio(li) na sklapanje blokova, mali se przio u pecnici, radilica sa lezajevima u skrinji i tjt, dalje se procedura zna, sve je klaknulo bez ikakvih problem, bez nabijanja.
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Evo i video kad smo odkocili radilicu


Posted Image

I na kraju montirana termogrupa, ovdje ce samo iskusni moci izbaciti uljeza :D :D
Posted Image





Sent from my iPhone using Tapatalk

#18 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 05 February 2018 - 16:30

Cestitke, sve 5!
kviz - glava?

#19 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 05 February 2018 - 16:46

Lako je kad je druge boje,jos sam i pisao o tome.Masina dobila nadimak sarenko :)

Malo su se rijesavale tvornicke boljke koje sam i kod sebe radio,ubacen jedan zeger pod distancu vodene pumpe,posto bez nje osovina seta ispod lezaja.Naravno cortecov semering vodene sa dvije usne i izbacena uljna pumpa,a zupcanik ucvrscen seraficem.Za to je potreban Vicma reparacijski set koji dolazi sa ntn japan lezajima i rupom za seraf u osovini vodene pumpe.

Lezaji su Koyo Japan,prvo grijani u ulju i nabaceni na radilicu(iz drugog pokusaja,posto nas je zeznuo Dacerovsov termometar koji je pokazivao 120c,drugi put grijani dok se nije pocelo dimit iz ulja,pa su kliznuli ko u putar),pa onda ledena radilica s lezajima u grijani blok.Mali se pekao u pecnici na 150c a veliki grijan fenom 20ak min.Dihtung cilindra od stage6(posto je cilindar i blok radjen po njemu) papirnati od 0.6mm i sa squishem 1.05.Kompresija je strava,treba dobro upregnuti da se radilica okrene rukom.

To je uglavnom to sto se tice tog dijela.

#20 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 05 February 2018 - 16:52

Posted Image
Izracun


Sent from my iPhone using Tapatalk





5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users