I kolika je sad temp sa ventilatorom, do koliko možeš da je oboriš??
Sent from my iPhone using Tapatalk


Gilera Runner 50 by dacerovs
Started by dacerovs, Dec 10 2017 11:18 PM
66 replies to this topic
#61
Posted 13 May 2018 - 13:38
#62
Posted 13 May 2018 - 20:24
Pita, on 13 May 2018 - 13:38, said:
I kolika je sad temp sa ventilatorom, do koliko možeš da je oboriš??
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
U gradu cim krene dizat temp prema sredini sto mu je 85c, upalim ventilator i temp se odma stabilizira.
Evo kako to izgleda, jedva sam ga ugurao, pokriva pola kilera.


Sent from my iPhone using Tapatalk
#63
Posted 13 September 2018 - 22:08
Uh, gledam sada, nisam pisao od 4mj.
Svasta se radilio na Runneru, trebam to malo povezati.
Prvo, poludio sam sa visokim okretajima na krajnjoj brzini, navetavao se 11900-12000 i to je bilo uhh.
Kako je Dario(Rade007) prodao turpiju, skinuo je 13% duzu getribu i prodao je meni.

Serafao sam navecer jer sam jedino tad imao vremena.
Cim se stavila getriba, to je bio vauu efekt, reko sta je ovo.
Veselje nije puno trajalo, skut je duze vremena imao problem kao da netko skine kabl sa svjecice i vrati nazad na 2-3sec i nist, to napravi par puta u danu i dalje ide bez problema.
Sve dok se jedno jutro na punom gasu ugasio i imas sta za vidjet, nema goriva.
Reko super, zakovao je sto posto.
Nista, sljedio je guranac od 3km gdje sam psovao kao nikad u zivotu, doslovno mi puknuo film.

Mikuni pumpa je radila problem i onda sam se ja sjetio da cu sve to pocupat vanka i stavit pumpu on NRG Powera.
Tako je i bilo, stavio novu pumpu i eliminirao vakum ventil sa malog rezervara i napravio SRANJE!!!
Naravno da stvar bude jos gora, otisao sam 70km od kuce i poceo je jesti moje zivce.
Na punom gasu ostajao bez goriva i u 2 ujutro otkrio problem, nova pumpa jace fila gorivo i posto sam izvadio vakum ventil, gorivo iz malog rezervara nije dobro dolazilo do karba.
Zablindirao mali rezervar i spojio sa pumpe na karb i rjesio problem.
Idemo dalje!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Svasta se radilio na Runneru, trebam to malo povezati.
Prvo, poludio sam sa visokim okretajima na krajnjoj brzini, navetavao se 11900-12000 i to je bilo uhh.
Kako je Dario(Rade007) prodao turpiju, skinuo je 13% duzu getribu i prodao je meni.

Serafao sam navecer jer sam jedino tad imao vremena.
Cim se stavila getriba, to je bio vauu efekt, reko sta je ovo.
Veselje nije puno trajalo, skut je duze vremena imao problem kao da netko skine kabl sa svjecice i vrati nazad na 2-3sec i nist, to napravi par puta u danu i dalje ide bez problema.
Sve dok se jedno jutro na punom gasu ugasio i imas sta za vidjet, nema goriva.
Reko super, zakovao je sto posto.
Nista, sljedio je guranac od 3km gdje sam psovao kao nikad u zivotu, doslovno mi puknuo film.

Mikuni pumpa je radila problem i onda sam se ja sjetio da cu sve to pocupat vanka i stavit pumpu on NRG Powera.
Tako je i bilo, stavio novu pumpu i eliminirao vakum ventil sa malog rezervara i napravio SRANJE!!!
Naravno da stvar bude jos gora, otisao sam 70km od kuce i poceo je jesti moje zivce.
Na punom gasu ostajao bez goriva i u 2 ujutro otkrio problem, nova pumpa jace fila gorivo i posto sam izvadio vakum ventil, gorivo iz malog rezervara nije dobro dolazilo do karba.
Zablindirao mali rezervar i spojio sa pumpe na karb i rjesio problem.
Idemo dalje!
Sent from my iPhone using Tapatalk
#64
Posted 13 September 2018 - 22:29
Runner ide strava, trenutko kuca na skoro 5 soma kilometara.
Pa je na oko 2.5soma bio servis prijenosa.
Ljubicasti centralni malossi mi nije dobro radio, veoma brzo bi odje karijeru pa sam morao naci rjesenje.
Kupio plavi malossi i pogodio!!
Znaci radi fenomenalno, drzi okretaje u bocu, naravno zahvaljujuci i ditech polutki ali na pustanje i stiskanje gasa uvijek skoci u iste okretaje sto sa ljubicastim kad se ugrije nije bio slucaj.


Pa se onda isprobala krajnja brzina koju nisam uopce mjerio.
Remen pia potrosen na 18.5 i plavi malossi centralni

Evo i jedan ponocno race kroz prazni grad
Znaci na ovom videu je tukao 160 po satu, ja prolazim drugi i Rade007 power za petama.
To je to uglavnom, redovno se trose disk plocice i spreman je za zamjenu rwmena koji je izdrzao 3300km i pao je ispod 18mm sirine.
Dobio je i nove gume
Pirelli SL26 koji je u 2soma km na pola potrosen
To je to uglavnom.
Setup jos jednom
82 dizna/46 pilot/w9 1.zub
Rolice 4.75gr pia olaksane
Malossi plavi centralni
13% duza getriba
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pa je na oko 2.5soma bio servis prijenosa.
Ljubicasti centralni malossi mi nije dobro radio, veoma brzo bi odje karijeru pa sam morao naci rjesenje.
Kupio plavi malossi i pogodio!!
Znaci radi fenomenalno, drzi okretaje u bocu, naravno zahvaljujuci i ditech polutki ali na pustanje i stiskanje gasa uvijek skoci u iste okretaje sto sa ljubicastim kad se ugrije nije bio slucaj.


Pa se onda isprobala krajnja brzina koju nisam uopce mjerio.
Remen pia potrosen na 18.5 i plavi malossi centralni

Evo i jedan ponocno race kroz prazni grad
Znaci na ovom videu je tukao 160 po satu, ja prolazim drugi i Rade007 power za petama.
To je to uglavnom, redovno se trose disk plocice i spreman je za zamjenu rwmena koji je izdrzao 3300km i pao je ispod 18mm sirine.
Dobio je i nove gume

To je to uglavnom.
Setup jos jednom
82 dizna/46 pilot/w9 1.zub
Rolice 4.75gr pia olaksane
Malossi plavi centralni
13% duza getriba
Sent from my iPhone using Tapatalk
#65
Posted 13 September 2018 - 23:03
Koliko si dobio plus na krajnu brzinu sa produzenje prenosa i dali je bas primetno smanjeno ubrzanje, vredi li taj kompromis?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
#66
Posted 13 September 2018 - 23:13
Koce, on 13 September 2018 - 23:03, said:
Koliko si dobio plus na krajnu brzinu sa produzenje prenosa i dali je bas primetno smanjeno ubrzanje, vredi li taj kompromis?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Sta se tice ubrzanja, nisam izgubio nista sem odizanja prvog kotaca. Sada ispaljuje ko iz pracke, mozes od starta odvinut pun gas s time da imam serijski Pia kuplung i serijske federcice. Starta potpuno normalno, nema onog poduzeg klizanja kvacila.
Getriba vrijedi svaki novcic i sta se mene tice iz mog iskustva, 50cc serijska getriba , 70cc obavezno duza getriba jer to inace nije to, ne pokazuje puni potencijal koji daje 70cc.
Duza getriba je must have za 70tku kakva god bila, od 7% pa do 20%
Sent from my iPhone using Tapatalk
#67
Posted 14 September 2018 - 09:36
Da, Pia serijsko kvačilo i zvono rade za sve pare, nema potrebe ga menjati nekim skupim brendom osim u extremnim situacijama kad se nabaci npr. MHR ili slično, gde treba gađati precizno obrtaje na startu. Evo ja sam igrom slučaja skinuo Stage6 kvačilo koje me mučilo sa rastezanjem oprugica i vratio stock Pia, sad lepo grize na 5,5k i ne proklizava, kad zagrize ne pušta, isto i dok je bio Malossi 70, al kako narod kaže, kad tražiš preko leba pogače, obično se pokaješ.
Što se tiče produženja getribe, po meni je pametnije produžiti sekundar, jeste više posla zbog skidanja zupčanika srednjeg snopa i nabacivanja novog, kao i na osovini točka, ali uglavnom su ravni zubi, nisu oni kosi, pa primar sa ravnim obično zviždi kao turbo, iz sopstvenog iskustva, dok se sekundar i sa ravnim zubima ne čuje jer se sporije vrti.
Što se tiče produženja getribe, po meni je pametnije produžiti sekundar, jeste više posla zbog skidanja zupčanika srednjeg snopa i nabacivanja novog, kao i na osovini točka, ali uglavnom su ravni zubi, nisu oni kosi, pa primar sa ravnim obično zviždi kao turbo, iz sopstvenog iskustva, dok se sekundar i sa ravnim zubima ne čuje jer se sporije vrti.
11 user(s) are reading this topic
0 members, 11 guests, 0 anonymous users