elem, uradjen je preliminaran pregled posto je Djordjo na sopstvenim tockovima prevezen u servis.

52000 kilometara... generalno je u straobalnom stanju, lampica ulja radi, kontakt bravica ima lufta, cas ima kontakt ces nema...
folija je stara i ispucala, negde se i odlepljuje, naslucuju se ogrebotine i ulubljenja od gradske voznje


Na prvom vizuelnom pregledu jos otkrivam da je automat alansera (rele 12v 80a) u poluispravnom stanju, kurbla preskace i nije moguce zakurblati, prednja guma je u lsem stanju, zadnja je svezija i dobra. Kocnice su zalepile, pogotovo zadnja. Rucke i rucice deluju oke, gume na ruckama su se isvotoperile od sunca i za zamenu su. Skuter ide pravo, ravno koci, nema luftova u lezajevima volana i viljusci. Motor radi ravnomerno i tiho na leru, pali bukvalno na prvi takt i dobro odrzava rad pod sauhom. Cini mi se da je karb vec ciscen.
Prvo sto smo uradili naravno skinuli smo foliju pomocu ind fena:





Vizuelno, sva 4 migavca su ostecena, toje 44eura u najavi... zakacena je po malo sa svih strana, nista gadno ali samo poliranje nece pomoci ovde.
Far pokazuje znake starosti, socivo je popustilo pod zubom vremena
Sto se tice agrgeta, a to smo naslutili po prici vlasnika, ulja ima na sve strane, i u prenosu i u kutiji filtera i preko dekle... uglavnom, na pokazivacu stoji prst preko maximuma!

uz to svi semerinzi sline po malo


tak da ulja ima dovoljno da se sve fino podmaze unutar prenosa


pokusacu da spasem natopljeno kvacilo i moram da premerim zvono kada ga ocistim

inace su svi dihtunzi zamenjeni diht masom koja je naravno vremenom popustila, dakle, em sto nije odrzavana, em sto je to radio neki "majstor" i to pomocu stapa i kanapa.
Dakle poklopac semeringa radilice i karter su oblepljeni diht masom.
Dalje, premerio sam na brzaka poprecni luft radilice, u normama je iz manuala koji kaze 0,4 do 0,7mm slobodnog hoda.
remen se nisam ni trudio da premerim, jednostavno je toliko mastan a i mator da je direktno za kantu
stanje variomata je za price iz raidinice, verujem da klizaci nikad nisu ni menjani

variomat je propisano izrisvoan i pojeden po obodu gde gazi remen

a unutrasnost i staze su skolski primer sta rade rms rolnice

govorimo o zlatkastoj prasini na stazama a nije zlato

to su ove rms carobne rolnice
Eto, ukratko, radujem se novom projektu i novim radovima, malo se ne radujem sto je spisak prerastao 600eura budzeta.

Bice ovo uskoro salonski primerak i svakako sam preserecan sto sam postao vlasnik ove Vespe!