Jamaha Sr 125
#21
Posted 14 February 2018 - 22:11
#22
Posted 14 February 2018 - 22:23
#23
Posted 14 February 2018 - 22:37
#24
Posted 15 February 2018 - 09:02
Ako si ventile proverio i ušlajfovao, te podesio zazore onda preostaje samo karburator i gorivo.. Naravno obrati paznju da svecice budu ispravne kao i lablovi i kapice.. taj manifest da se u voznjinod jednom promenio na bolje i da je krenuo da vuce mi deluje kao neka kontakt greska..
Jer ima membranu karburator ? Ili je klasični model sa leptir ventilom ?
#25
Posted 15 February 2018 - 12:26
#27
Posted 15 February 2018 - 15:54
Sent from my Lenovo K33a48 using Tapatalk
#28
Posted 15 February 2018 - 16:02
#29
Posted 15 February 2018 - 16:13
#30
Posted 15 February 2018 - 16:15
#31
Posted 15 February 2018 - 16:25
Yooalexandar, on 15 February 2018 - 15:54, said:
Sent from my Lenovo K33a48 using Tapatalk
#32
Posted 15 February 2018 - 18:48
#33
Posted 15 February 2018 - 19:44
Mlani, on 14 February 2018 - 08:40, said:
prema slici, reper tacka na magnetu prvo prolazi pored faze ( 0 - gmt ), pa levo od faze je ugao paljenja na leru pa jos kasnije ugao paljenja na visim obrtajima.
#34
Posted 15 February 2018 - 19:50
Mlani, on 15 February 2018 - 16:02, said:
Klip za jedan ciklus od 4 takta prevali 2 puta gpre i 2 puta dole, odnosno 720stepeni okretanja radilice - 2 kruga. Otuda i potreba za varnicom jednom u 720° kada je klip u taktu paljenja. Posto se pickup okida na svaki pun krug ili svakih 360° otuda i 2 varnice za jedan ciklus, znaci imamo varnicu svaka 2 takta i to je oke, bez brige.
#35
Posted 15 February 2018 - 19:50
#37
Posted 15 February 2018 - 19:59
#38
Posted 15 February 2018 - 20:12
Nemam puno iskustva sa ovom Srkom niti sa ovim karbom. Ono sto ti ja mogu pomoci je sledece:
Cetvorotaktni karbovi ili imaju vakuumsku dijafragmu, znaci leptir plus membranu koja podize klipic i iglu ili imaju akceleratorsku pumpicu, prskalicu ili ajnspric diznu, kako je ko zove.
Oba sistema sluze istoj svrsi, prvi da odlozi delovanje protoka vazduha za jedan takt i potpomogne potsisavanju te da pravovremno izvuce potrebno gorovo kroz kanalice i difuzor dok drugi jednostavno ubrizga neku kolicinu goriva na svako dodavanje gasa i tako obogati smesu i potpomogne motoru da prebrodi manjak obrtnog momenta u taktu koji nije explozivan.
Ovaj karb sa slike ne poznajem, lici na mikuni tip zbog zatvaraca klipica na srafljenje ali nemam iskustva, meni lici na klasican 2t karb. Vidim na slici da postoji prosirenje na loncetu sa prednje strane koje ima svoj vod vertikalno ka ulazu u difuzor i trebalo bi da bude vod koji ima ulogu da provuce to extra gorivo na svako odvrtanje gasa. Proveri konstrukcijski kako je to reseno, mozda je samo prskalica usrafljena na pogresnu stranu pa ti prska u filter a ne na stranu difuzora?
#39
Posted 15 February 2018 - 20:23
#40
Posted 15 February 2018 - 20:29
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users