Jump to content


Peugeot Speedfight 2 50 Lc Euro1



152 replies to this topic

#101 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 28 April 2018 - 22:41

Pratim radove i samo narped,oko airboxa da probas da nabacis minareli tip guma koja ide na karb ima mogucnost da se rotira tako da ako iam mesta mozes da to nabacis tamo.

#102 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 28 April 2018 - 23:11

a 100ka kakav box ima, kapiram ako je usis duzi za 100ccm³, mozda je box drugaciji, prilagodjen?

#103 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts

Posted 28 April 2018 - 23:15

Jeste od 100cc je prilagodjen tako da mu amortizer ne smeta

Послато са LG-H860 уз помоћ Тапатока



#104 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 16 May 2018 - 22:06

Da osvežim temu.. nisam pisao već neko vreme, što zbog praznika što zbog raznih obaveza, pa je Pežola uglavnom taktala u dvorištu uz pomoć sobnog ventilatora uperenog u hladnjak. Do sada je svarila 5 L goriva uz lagano dodavanje gasa pomalo, tek da nije na leru.
Kad je već prišao rezervi goriva, rešim da malo isturiram da vidim kako se odaziva na gas, i eto prvog problema. Čim je digao obrtaje, posle dve tri sekune samo se ugasi. Ponovno startovanje je nemoguće, vergla ali ne sastavlja. Svećica garava i mokra.
Skinuo karb, pregledao sve, i sve mi izgleda sasvim ok, glavna dizna je ta koja je došla sa njim, 68, igla na sredini, a umesto airboxa Dopler sa jednom rupom na strani filtera, druga je zatvorena. Plovak kreće da zatvara oko sredine hoda i pred kraj zatvori skroz, to je ok. Nije mi bilo jasno odakle mu toliko goriva, pa sam proverio el. sauh, radi normalno, spojio sam ga na punjač 12v i posle oko minut zatvori extra gorivo, i to je ok. I dalje ne shvatam otkud toliko goriva da presisa na većem otklonu gasa.
Stiže moj drugar Cile da vidi šta se radi, objasnim mu situaciju, on izvadi iz svog gepeka neku plastičnu bocu od ulja sa namontiranim crevom na čepu, kaže s tim je štelovao Kawasakija, svaki karb posebno, pa da proverimo kako će se ponašati kad dobija gorivo iz boce sa zatvorenim vakuum crevom.
No pre toga smo nakačili stroboskop da vidimo gde nam je tačka varnice, i naravno mnogo ranije nego što bi trebalo, nisam imao uglomer niti mogu prići šublerom kroz otvor svećice da izmerim precizno ali je ipak dosta pre gmt. Skinuli magnet i prebacili na kasniji položaj pošto ovaj magnet ima dva utora za kajlu, i ponovnim testom strobom konstatujemo da je na oko 2mm pre gmt mereno šrafcigerom ubodenim pod uglom kroz otvor za svećicu. Jbo ga francuz ni svećica ne stoji pod 90 stepeni u odnosu na čelo klipa. E sad već lakše pali,lepše radi na leru, živahnije se razvrtava ali opet presisa. Nabačen dovod iz one Ciletove boce, upali, turiram ga par minuta.. i radi!!!
Ehh, znači verovatno dolazi višak goriva kroz vakuum crevce iz slavine, nema više otkud, ali kako onda na leru radi i sat vremena bez problema?
Kako god, kupljena nova vakuum slavina, namontirana, sve vraćeno na svoje mesto... i ne presisava više, vrti pežola, sve poskakuje na nogarama. I taj problem rešen.. idemo dalje.

#105 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 May 2018 - 09:33

Nekako više iz očaja kupio sam aftermarket usisno grlo Top Racing za Pežolu kako bih dobio malo više prostora između karba i airboxa. Kad sam ga raspakovao imam šta da vidim.. rupa u odlivku. 1900din za škart proizvod!! I naravno poslednji na lageru, neznam zašto sam predosećao da neće biti ok, ne volim ništa što je poslednje na lageru. Ajd ok, razbušiću, urezati navoj, uvrnuti šraf sa teflon trakom.. kad šipak, proba sa spajalicom mi je rekla da je materijal porozan, mogu da uguram spajalicu u više pravaca a da se ne vidi sa druge strane unutar usisnog grla, a iznutra se vidi druga rupica koja nije naspram ove spolja... i naravno produvava na više mesta. Mesa za navoj nema, ostaje samo da se popuni tečnim metalom, ali cena pakovanja je 1000din, pa koliko onda košta ukupno??
Ok ajd da proverim šta dobijam sa ovim grlom, i konstatujem da mi još više udaljava karb tj približava airboxu. Odustajem, vraćam ga na reklamaciju.

Attached Files



#106 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 May 2018 - 12:00

Vraćen škart uspešno, priznata reklamacija. rešio sam da potražim airbox od Pežole 100ccm, da se više rešim tog problema jer me čeka još gomila drugih radova.
Ovako izgleda taj airbox od stotke.

Attached Files



#107 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 17 May 2018 - 12:24

Bokte koliki airbox majku mu, u odnosu na airbox za 50cc ovaj je bar duplo veći...

#108 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 May 2018 - 20:18

View PostPita, on 17 May 2018 - 12:24, said:

Bokte koliki airbox majku mu, u odnosu na airbox za 50cc ovaj je bar duplo veći...
Da, baš je velik, ali toliki je skoro i na mojoj SRki pa mi ne smeta, navikao sam. Samo da legne na mesto bez problema i biću prezadovoljan. Danas sam ga poručio iz NS od Andreja, nadam se da je u očuvanom stanju.

Hvala Razrednom i Laki993 za ideju. Nije mi palo na pamet u svem ludilu.

#109 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 May 2018 - 20:49

Danas popodne dosuo novih 5L sveže čorbe, ali ovog puta neću dodavati ulja u gorivo, dosta je radio sa velikom dozom, sad malo sa standardnim podmazivanjem uljnom pumpom. Međutim i dalje dimi nenormalno, čak ponekad i zatrokira od previše ulja, i opet se desilo da se ugasio pre nego se skroz zagrejao. Svećica mokra ali sada konstatujem da je ulje u pitanju, na bočnoj elektrodi se bukvalno cedi kap. Skinuo sam crevo od ulja do karba, očistio svećicu i opet startovao mašinu. Dimila je još oko minut dva i dim se smanjio, mašina živnula, lepo se razvrti u obrtaje, na nogarama naravno, nema vožnje dok se ne vrate plastike. Ajd da opet vratim crevo ulja na karb... i opet dimi nenormalno, previše ulja dozira ova Mikuni uljna bez regulacije, nešto tu nije dobro.

#110 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 17 May 2018 - 21:52

Aj videćeš kroz vožnju kako dimi, nemoj odma prašinu dizati...Teraj u vožnju pa ako rasteraš komarce onda ćeš videti šta je...

#111 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 May 2018 - 07:42

View PostPita, on 17 May 2018 - 21:52, said:

Aj videćeš kroz vožnju kako dimi, nemoj odma prašinu dizati...Teraj u vožnju pa ako rasteraš komarce onda ćeš videti šta je...
Jasno ali.. to što dimi nije problem ako radi besprekorno, a ne radi. Ako na nogarama davi i gasi se zalivanjem svećice uljem neće biti leba ni na putu. Prvo je bilo viška goriva kroz vakuum crevo, sad sa normalnom smesom ulje pravi problem... najgore je to što jedan dan radi solidno a već sutra se pojavi neki novi problem.
Ovaj Francuz me sad već opasno nervira. Ima li išta da radi kako treba?!
Ne pišem ovo da bi kukao, samo dočaravam stanje i gremline namnožene u svakom sklopu ovog razvaljenog jadnika.
Ne može on tako doveka, doći ću mu glave kad tad, nije Zori oglavu da ga vozi, sačekaće.

#112 Depe

    Uninhibited dating, no boundaries

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 18 May 2018 - 08:42

Kako uljna pumpa bez regulacije. Ova tvoja pumpa na slikama je skoro ista kao i na apriliji i vidi se osovina koja služi za regulaciju protoka samo nema sklopa za prihvat sajle i okretanje.. Probaj sa aprilije da li odgovara. Trebalo bi da je i na tvojoj pumpa ista kao kod mene.

#113 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 May 2018 - 08:50

View PostDepe, on 18 May 2018 - 08:42, said:

Kako uljna pumpa bez regulacije. Ova tvoja pumpa na slikama je skoro ista kao i na apriliji i vidi se osovina koja služi za regulaciju protoka samo nema sklopa za prihvat sajle i okretanje.. Probaj sa aprilije da li odgovara. Trebalo bi da je i na tvojoj pumpa ista kao kod mene.
Zanimljivo je da sam našao u manualima za Pežolu da postoji i varijanta bez regulacije, odnosno dozira ulje na osnovu obrtaja motora. Ova uljna nema na osovinici nikakav utor za montažu bilo kakvog priključka za sajlu a nema ni sajle. Verovatno je varijanta fiksirana na određeni procenat i sve zavisi samo od obrtaja. Ni meni se to ne sviđa ali takvo je stanje. Pogledaću koja je sličnost sa Pia pumpom, imam baš jednu u rezervi.

#114 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 May 2018 - 10:29

Stigao airbox od stotke. Stanje se vidi na slikama. I još nešto, nema prirubice gumene do karba, Andrej to sve prodaje posebno, sreća da sam dobio šerafe na poklopcu i filter. Znači još jedna suvišna gimnastika.

Attached Files



#115 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 May 2018 - 10:39

Kupljena nova zadnja guma, nije vrhunska ali je sasvim pristojna. Za 50ccm i laganu vožnju biće ok mada piše max speed 150kmh, što mi govori da nije baš naivna guma. Kupljena po preporuci prijatelja Dragana Moto D u radnji.

Attached Files



#116 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,723 posts

Posted 18 May 2018 - 11:01

Po fontovima i bojama na nalepnici mi deluje kao kopija continental-a..

#117 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 May 2018 - 12:37

View PostMario, on 18 May 2018 - 11:01, said:

Po fontovima i bojama na nalepnici mi deluje kao kopija continental-a..
Moguće, ko bi ih znao.. na pritisak prsom (noktom) mi deluje dosta mekana, definitivno nije plastikanerija. Pokazaće se u vožnji pa pišem.

#118 Depe

    Uninhibited dating, no boundaries

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 18 May 2018 - 13:10

Attached File  PEPSF2F2EPOILPMKI.png   13.68K   41 downloads

Pumpa za pežolu ista kao i za pijađo

#119 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 May 2018 - 14:25

View PostDepe, on 18 May 2018 - 13:10, said:

Attachment PEPSF2F2EPOILPMKI.png

Pumpa za pežolu ista kao i za pijađo
Svaka čast druže. Hvala za info.

#120 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 May 2018 - 22:06

Danas sam zasukao rukave da rešim enigmu zvana ulje. Krenuo sam logikom, šta sam ja tu menjao što nije bilo u fabričkoj postavci.. creva za gorivo i ulje! Ajd za benzin su ok ali nisam imao tanko crevo za ulje a originalno je kratko za Mikuni pa sam nabacio ono debelo za gorivo tako što sam prvo stavio na pumpu i karb komad tankog starog pa na njega ovo od goriva većeg preseka. Setih se da sam na SRki menjao to crevo i nisam našao u prodaji takav fi, pa sam iskoristio crevo od infuzije, imam ga sasvim slučajno i ostao je dobar komad. To tanko crevo sam jedva navukao na pumpu i karb uz pomoć grejanja, startovao mašinu, pa dok pumpa nije dobacila ulje do karba radio je na zalihe u bloku oko radilice i naravno dimio.

Attached File  20180518_211947.jpg   668.19K   47 downloads

Ulje lagano stiglo do karba, u međuvremenu je smanjio dim, valda je potrošio zalihe, dimi još uvek ali mnogo manje nego pre. Turirao ga na nogarama, radi, još malo otvorio vazduh za pola kruga, prima lepo gas, razvrtava se, i ne gasi. Pa dali je moguće da je veći Fi creva donosio više ulja? Moguće jer mašina svojim podpritiskom ispred karba dodatno usisava ulje a veći dotok omogućava da usisa više nego što mu treba, bar je meni logično objašnjenje... kako god, bitno je da se više ne gasi.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users