#101
Posted 28 April 2018 - 22:41
#102
Posted 28 April 2018 - 23:11
#103
Posted 28 April 2018 - 23:15
Послато са LG-H860 уз помоћ Тапатока
#104
Posted 16 May 2018 - 22:06
Kad je već prišao rezervi goriva, rešim da malo isturiram da vidim kako se odaziva na gas, i eto prvog problema. Čim je digao obrtaje, posle dve tri sekune samo se ugasi. Ponovno startovanje je nemoguće, vergla ali ne sastavlja. Svećica garava i mokra.
Skinuo karb, pregledao sve, i sve mi izgleda sasvim ok, glavna dizna je ta koja je došla sa njim, 68, igla na sredini, a umesto airboxa Dopler sa jednom rupom na strani filtera, druga je zatvorena. Plovak kreće da zatvara oko sredine hoda i pred kraj zatvori skroz, to je ok. Nije mi bilo jasno odakle mu toliko goriva, pa sam proverio el. sauh, radi normalno, spojio sam ga na punjač 12v i posle oko minut zatvori extra gorivo, i to je ok. I dalje ne shvatam otkud toliko goriva da presisa na većem otklonu gasa.
Stiže moj drugar Cile da vidi šta se radi, objasnim mu situaciju, on izvadi iz svog gepeka neku plastičnu bocu od ulja sa namontiranim crevom na čepu, kaže s tim je štelovao Kawasakija, svaki karb posebno, pa da proverimo kako će se ponašati kad dobija gorivo iz boce sa zatvorenim vakuum crevom.
No pre toga smo nakačili stroboskop da vidimo gde nam je tačka varnice, i naravno mnogo ranije nego što bi trebalo, nisam imao uglomer niti mogu prići šublerom kroz otvor svećice da izmerim precizno ali je ipak dosta pre gmt. Skinuli magnet i prebacili na kasniji položaj pošto ovaj magnet ima dva utora za kajlu, i ponovnim testom strobom konstatujemo da je na oko 2mm pre gmt mereno šrafcigerom ubodenim pod uglom kroz otvor za svećicu. Jbo ga francuz ni svećica ne stoji pod 90 stepeni u odnosu na čelo klipa. E sad već lakše pali,lepše radi na leru, živahnije se razvrtava ali opet presisa. Nabačen dovod iz one Ciletove boce, upali, turiram ga par minuta.. i radi!!!
Ehh, znači verovatno dolazi višak goriva kroz vakuum crevce iz slavine, nema više otkud, ali kako onda na leru radi i sat vremena bez problema?
Kako god, kupljena nova vakuum slavina, namontirana, sve vraćeno na svoje mesto... i ne presisava više, vrti pežola, sve poskakuje na nogarama. I taj problem rešen.. idemo dalje.
#105
Posted 17 May 2018 - 09:33
Ok ajd da proverim šta dobijam sa ovim grlom, i konstatujem da mi još više udaljava karb tj približava airboxu. Odustajem, vraćam ga na reklamaciju.
Attached Files
#106
Posted 17 May 2018 - 12:00
Ovako izgleda taj airbox od stotke.
Attached Files
#107
Posted 17 May 2018 - 12:24
#108
Posted 17 May 2018 - 20:18
Pita, on 17 May 2018 - 12:24, said:
Hvala Razrednom i Laki993 za ideju. Nije mi palo na pamet u svem ludilu.
#109
Posted 17 May 2018 - 20:49
#110
Posted 17 May 2018 - 21:52
#111
Posted 18 May 2018 - 07:42
Pita, on 17 May 2018 - 21:52, said:
Ovaj Francuz me sad već opasno nervira. Ima li išta da radi kako treba?!
Ne pišem ovo da bi kukao, samo dočaravam stanje i gremline namnožene u svakom sklopu ovog razvaljenog jadnika.
Ne može on tako doveka, doći ću mu glave kad tad, nije Zori oglavu da ga vozi, sačekaće.
#112
Posted 18 May 2018 - 08:42
#113
Posted 18 May 2018 - 08:50
Depe, on 18 May 2018 - 08:42, said:
#114
Posted 18 May 2018 - 10:29
Attached Files
#115
Posted 18 May 2018 - 10:39
Attached Files
#116
Posted 18 May 2018 - 11:01
#118
Posted 18 May 2018 - 13:10
#119
#120
Posted 18 May 2018 - 22:06
20180518_211947.jpg 668.19K 47 downloads
Ulje lagano stiglo do karba, u međuvremenu je smanjio dim, valda je potrošio zalihe, dimi još uvek ali mnogo manje nego pre. Turirao ga na nogarama, radi, još malo otvorio vazduh za pola kruga, prima lepo gas, razvrtava se, i ne gasi. Pa dali je moguće da je veći Fi creva donosio više ulja? Moguće jer mašina svojim podpritiskom ispred karba dodatno usisava ulje a veći dotok omogućava da usisa više nego što mu treba, bar je meni logično objašnjenje... kako god, bitno je da se više ne gasi.
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users