←  Projekti Base 2T - 50cc

svet-skutera

»

Peugeot Speedfight 2 50 Lc Euro1

Locked

Depe's Photo Depe 04 Jun 2018

Tako sam i ja kupio isto far za moju SRku kod Andreja. Nikako nemoj da greješ far u rerni skroz će da se deformiše. Ja sam polako grejao fenom za kosu i polako skalperom i šrafcigerom uspešno skinu staklo sa fara. Unutrašnja ogledala izlepio jer su nosači popucali i sve lepo sklopio nazad sa silikonom. evo drži i dan danas.
Quote

goggyso's Photo goggyso 04 Jun 2018

View PostDepe, on 04 June 2018 - 12:48, said:

Tako sam i ja kupio isto far za moju SRku kod Andreja. Nikako nemoj da greješ far u rerni skroz će da se deformiše. Ja sam polako grejao fenom za kosu i polako skalperom i šrafcigerom uspešno skinu staklo sa fara. Unutrašnja ogledala izlepio jer su nosači popucali i sve lepo sklopio nazad sa silikonom. evo drži i dan danas.
Heh znači nisam jedini kog je Andrej preveslao škart robom... nažalost. Pežolino staklo je lepljeno nekom belom smolom, neda se baš na hladno ni seći ni isčačkati, a nisam probao grejanjem.. hvala ti na savetu, probaću fenom, možda dovoljno omekša.
Quote

vlayco's Photo vlayco 04 Jun 2018

Ja sa Andrejem imam korektan odnos,ako nešto nije kako treba vratim i pošalje drugi deo o svom trošku...
Probaj da ga kontaktiras i da rešite

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Quote

goggyso's Photo goggyso 04 Jun 2018

View Postvlayco, on 04 June 2018 - 15:52, said:

Ja sa Andrejem imam korektan odnos,ako nešto nije kako treba vratim i pošalje drugi deo o svom trošku...
Probaj da ga kontaktiras i da rešite

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Probao sam, odgovor.. nema više nijedan komad, to je bio poslednji.. i kao to je verovatno u transportu polomljeno i on ne odgovara u tim slučajevima za stanje. A vidi se iz aviona po prljavštini, zadnja strana je bila prilično štrokava, stigao je u takvom stanju da su ostali tragovi vode sa unutrašnje strane stakla, kao da je voda stajala bar nedelju dana unutra. Znači taj je verovatno bio negde napolju ostavljen jer su videli da je polomljen, pa ajd što da mi ne uvali...
Pre toga poslao mi je usisno grlo i airbox od 100ke, usisno je bilo prljavo kao da je iz automehaničarske rupe isčačkano iz nauljene zemlje, a ni airbox nije bio puno bolji, pa još bez gume do karba, pisao sam već o tome.
Mogli bi bar da se potrude da obrišu makar površno predmet koji prodaju. A o ispravnosti da ne govorim.
Quote

Mario's Photo Mario 04 Jun 2018

A da mi krenemo.on topic.. imate temu prodavnice i servisi pa krpite tamo.. Mene zanima jesi podesio glavnu diznu u karburatoru ?
Quote

goggyso's Photo goggyso 04 Jun 2018

View PostMario, on 04 June 2018 - 20:30, said:

A da mi krenemo.on topic.. imate temu prodavnice i servisi pa krpite tamo.. Mene zanima jesi podesio glavnu diznu u karburatoru ?
Ovo se samo nadovezalo na problem oko fara. Da ne "kukam".. bitno je kvalitetno rešenje.
Glavna dizna je vraćena 68, problem je štelovanje sa "novim" airboxom, pa kad napravim pristup karbu bušenjem rupa, štelovaće se dalje.
Quote

Mario's Photo Mario 04 Jun 2018

Ok onda čekamo rupe na airbox-u
Quote

goggyso's Photo goggyso 04 Jun 2018

Čim opet ukradem vremena od drugih obaveza. Mora se to precizno odmeriti pa onda bušiti.
Quote

goggyso's Photo goggyso 13 Jun 2018

Juče sam sebi ukrao malo vremena i bacio se na štelu karba, nisam još izbušio rupe, sistem prilaska šrafiću za smesu je čupav i dalje ali sam uspeo nekim tankim šrafcigerom prići, smanjio vazduh za pola kruga, povećao malo ler... javljao mi se problem da npr hladan kresne na čvrgu, ali se sauh sporo zatvara pa u nekom momentu kad je mašina već topla sauh još radi i ugasi se stojeći na nogarama. Sad drži ler i ne gasi se. Još sam malo smanjio protok vazduha na ulazu airboxa umetanjem sunđera, onako radi probe samo da vidim efekat.. i javio mi se pun otklon gasa, ne davi više. Na probi na ulici sad lepo startuje kao i početno ubrzanje koje me i dalje iznenađuje, kao da je base 70, ali kad dogura do 50 po satu dalje već nešto tromije diže brzinu, no ipak posle nekih 500m nagura 70 po satu i još ubrzava. Nisam u ovako raskupusanom stanju hteo da idem van ulice da vidim koji je krajnji domet ali obećava 80kmh po satu. Treba tu još fine štele, može to i bolje. Za sada sam zadovoljan pomakom.
Uljna pumpa me i dalje opasno nervira. Sada radeći 10tak minuta na leru na nogarama dima skoro da nema, jedva da se primeti, ali čim izađem na ulicu i raspalim po gasu iza mene je "londonska magla", kao da zaprašujem komarce. Naravno nikakve štele tu nema i neznam šta ću s tim. Ako pokušam ubaciti moju rezervnu pumpu za Pia, nemam sajlu za pumpu, radiće u položaju kao na leru, pitanje je koliko će ulja dobaciti pri punom gasu i obrtajima. Jedino da je fiksiram na pola.
Quote

goggyso's Photo goggyso 18 Jun 2018

Danas je baš bilo akcije. Prvo sam se naradio modifikujući dva SONY cd plejera, sve gotovo, sviraju očekivano - odlično.. ponesen elanom uspeha rekoh sebi ajd sad na Pežolu, da izbušim i taj prokleti airbox. Bilo je merkanja šublerom, malo i odokativno, i ubo sam pravac iz prve.

Attached File  20180618_202233.jpg (491.48K)
downloads: 36Attached File  20180618_202051.jpg (274.11K)
downloads: 38

Usledilo je proširenje rupa na meru debljine slamčice pa proba sa slamčicom dali gađam direkt u šrafić smese.

Attached File  20180618_202553.jpg (448.14K)
downloads: 46

Odlično je to, pa je samo trebalo fiksirati slamčicu. Odlučio sam se na vrući lepak, najbrže i najjednostavnije.

Attached File  20180618_211140.jpg (514.6K)
downloads: 45Attached File  20180618_211110.jpg (384.48K)
downloads: 44Attached File  20180618_211043.jpg (445.77K)
downloads: 48Attached File  20180618_202740.jpg (544.15K)
downloads: 48
Quote

goggyso's Photo goggyso 18 Jun 2018

Što se tiče rupe za prilazak šerafu lera, na airboxu je već bila neka rupa koja se nije baš potpuno gađala sa šrafom. pa sam odlučio da ne bušim drugu nego da postojeću proširim u pravcu koji gađa šraf tj oko 4mm gore-desno.

Attached File  20180618_202810.jpg (523.06K)
downloads: 45

To bi bilo to, zadovoljan sam poslom... ali... setih se da će mi trebati lulica koja je izvađena iz airboxa iz SRke kad budem rešio da je prodam a pre toga vratim u stock stanje, nek sve bude na svom mestu.

Ovo je ta lulica, kao rođena za Pežolu oblikom i dužinom, ali mora van, naći ću neko drugo rešenje.

Attached File  20180618_203434.jpg (780.22K)
downloads: 54

Rešio sam da dodam još jedan sloj filtera radi smanjenja protoka vazduha pošto je ovaj airbox od 100tke prevelik i previše protočan za 50ku.

Attached File  20180618_211323.jpg (600.46K)
downloads: 75

Setih se da sam uz ono kinesko rebrasto crevo dobio i završetak u obliku čepa sa 4 rupe od oko 8 ili 10mm, nisam merio, pa ajd što nebih probao sa njim da još malo smanjim protok, čisto radi probe dok ne smislim rešenje za lulicu.

Attached File  20180618_210852.jpg (475.79K)
downloads: 74Attached File  20180618_210907.jpg (347.31K)
downloads: 73
Quote

goggyso's Photo goggyso 18 Jun 2018

Hvata me strah od ove kombinacije airboxa i karburatora, ako slučajno mi se učini da je smesa ok na svim otklonima a bude siromašna pa zalepim kineza za Meteor inače lepljiv klip, poješću se živ. Nadam se da do toga neće doći zato gledam kako god da smanjim protok airboxa pa taman ga i zagušio, lako je pomalo otvoriti.
Odvikao sam se već od štele karba, prešaltao sam se na ubrizgavanje a tamo nema straha od lepljenja, samo ide ili ne ide.
Quote

Laki993's Photo Laki993 04 Nov 2020

Šta bi na kraju sa lavićem? 🙂

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока

Quote
Locked