Jump to content


Pokrpani Nrg Power - Rade007



  • This topic is locked This topic is locked
81 replies to this topic

#41 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 12 July 2018 - 09:59

Skuter se koristi svakodnevno,u prijenos je dosao mhr multivar,ditech polutka i novi pia remen.Sve je to ustelano i skuter ide odlicno.
2000km se napravilo po principu toci-vozi.

Max po satu je 129km/h i vise iz ovog setupa nejde.
Potvrdio sam to gps-om da ne budu prazne price.

Posted Image

Evo i par slika skutera:
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Imam i par videa nateravanja s midraceima koji su odlicno postelani.
Jedan je od kolege Daxa s MS-a:
Turpijani sport pro mk2,multivar,phbg21,primar 7%,Yasuni c16

Runner je od kolege dacerovsa:
Replica,Nardo,phbg21,sekundar 13%,multivar

Moj:
Drevo,Nardo,phbg19,primar 21%,mhr multivar





Ovaj drugi video je bio s okretom na rotoru,zato je malo veca razlika.

Tu sam imao stari remen,obicni multivar i serijsku polutku,sad je to jos nijansu bolje,kad sam unaprijedio prijenos.

Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk

#42 Johnny

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 327 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimAprilia SR50r

Posted 12 July 2018 - 11:54

Opasno ide. Mislim da si izvukao sve sto se izvuci moze iz tog setup-a :)

#43 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 12 July 2018 - 12:24

Lep je ovaj novi NRG sviđa mi se dizajn. Setup je kompromis, ono što smo i ranije konstatovali, najbolje za sve situacije

#44 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 13 July 2018 - 06:12

Moralo se ici na kompromis,ali opet s dosta snage i s visokim putnim brzinama.
Nije to neko spektakularno ubrzanje,ali sam prezadovoljan.Dopizdila mi ona deracina i vrtnja na 11soma na laganoj voznji.
Sad sam na odrzavanju brzine izmedju 8 i 9 tisuca. 9soma okretaja je 92-95 gps-a.Pun gas vrti 9800 i ne oscilira ni najmanje.Krajnja je na isto toliko,ne odlazi u prevrtavanje.

#45 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 29 August 2018 - 07:30

Nisam ovdje dugo pisao,pa da malo update-am temu.
Power je u mom vlasnistvu presao nekih 3-3.5 tisuca kilometara,promijenio sam radno mjesto,pa sam se radi kompliciranijeg putovanja i prolaska kroz cijeli grad vise vozio autom preko obilaznice,nego skuterom.

Uglavnom sam s njim isao na duza putovanja koja bi si nas par organizirali,pa je tako prosao put do Petrove gore di smo u veceri napravili 350ak km,isto tako sam bio u Pozegi uz dosta usputnih stanica i tu je prevaljeno blizu 500km u jednom danu.
Na oba putovanja sam imao prosjecnu potrosnju od 3.5-3.7L na 100km.

Na tom drugom vecem putovanju vec na povratku u Zagreb power je odlucio otici u vjecna lovista,nakon sto sam ga drzao na krajnjoj jedno 6-7km stali smo sastrane da pricekamo decke.Tu sam skuzio da nesto zvekece iz masine.Provjerili auspuh,skinuli deklo i vidio sam da je radilica otisla u ekscentar i da brusi po bendixu.
Tako je power prebacen na autoprikolici do mene doma.
Posted Image

Posto sam bio na godisnjem,vec drugi dan je power raskopan,da vidim sta se to dogodilo.
Posted Image

Radilica je otisla van centra i polizala je dosjede lagera u bloku,tako da treba druga radilica i drugi blok,uz nove lezaje,semeringe,vodenu i karike za dreva,posto je jedna bila na 0.5mm zazoru.

Sad posto sam imao doma ispravnu rms radilicu koju sam vozio na onom malossi sportu i krace vrijeme na racingu,odlucujem se za nju,naravno uz provjeru.

Tako da drugi dan krecem u nabavku dijelova i nosim radilicu na provjeru i centriranje.
Radilica je s jedne strane bila 3/100,s druge 4/100,pa je centriranjem dovedena na 2/100 s obe strane.
Kupio sam koyo japan ovaj put,corteco semeringe,cortecov s duplom usnom za vodenu pumpu.Dihtunge za malossi sport(posto imam malossi glavu) i karike za dr.evo.Vodenu sam prebacio s bloka od turpije,pa na opciju ostaje izbacivanje uljne pumpe.
Jedan blok dobivam na poklon ne bas bajan,otkinut komadic bloka,dosta izgreban i istucen,pa njega ostavljam u rezervi,a od kolege s foruma kupujem zdravi blok u odlicnom stanju.Imao je 3kom,pa mi je dao na biranje.
Evo kolekcija ispravnih i neispravnih:
Posted Image

Tu je slozeno sve po ps-u,lageri su nabaceni na radilicu grijanjem u ulju.Ovo je bio treci put da koyo ide tesko na radilicu,ocito rade malo jacu tu toleranciju prema radilici.Tako da sam 4puta grijao i postepeno podizao temperaturu.Ostao sam pribran pa nisam silovao cekicem,nego opusteno vratio u ulje i podizao temp.Tako da su upali na radilicu tek dok sam zagrijao na 180c.

U blok je kasnije upalo bez problema,doslovno sve rukom i samo otkoceno s gumenim cekicem.Dobro je radi 15 krugova rukom i osjeti se mala zracnost na krakovima.

Ubacujem semeringe na mjeru,nove dihtunge sam spremio.
Drevo je malko otvoren na ispuhu i prilagodjen izlaz flandji.

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Slazem termogrupu gore,uzimam malossiev iglicasti,rabljeni u dobrom stanju.Prosli put sam uzeo nove osigurace klipa i ugradio i izvadio kako treba,pa sam se provukao sa starima.Jos ubacujem drugi senzor temperature,jer je moj brljavio.
Posted ImagePosted Image

Bit ce nastavak...

Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk

#46 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 29 August 2018 - 07:55

de ti je malossi RHQ ? jer i ona u ekscentru ?

#47 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 29 August 2018 - 08:18

Nije,na njoj je provrtio dosjed lezaja.Sad kako sam upoznao covjeka koji slaze radilic i centrira,busi i hona cilindre,vidit cu dali moze sloziti taj dosjed na radilici.
Vidio sam na svoje oci bas tu rhq sa slozenim dosjedom,odvozila 5.g trka u prvenstvu Hrvatske,ove godine je vrisnula.Tako da se moze,samo moram naci tko moze. :)

#48 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 09 September 2018 - 08:00

Skuter je sklopljen,nabacena masina na ramu:

Posted Image

Krenuo sam u probu sa svim istim postavkama prijenosa i karba.

Ugrijao ga,odradio je 15ak min i krenem u voznju.Kad skuter ko krepano tele,nejde nikako.Nikakvih cudnih zvukova nije bilo,nego jednostavno nije isao nikako.
Tu sam se odmah sjetio price o fulanom utoru za kajlu,pa po povratku doma otvaram taj dio i mjerim predpaljenje.

Dosao sam do zakljucka da je stupanj predpaljenja izmedju 12 i 14*.
Tu sam jos sklopio jedan blok sa polizanim dosjedima i ubacio serijsku radilicu,te prebacio komplet paljenje,kako bi utvrdio kako je to tvornicki.
Posted ImagePosted Image
Tvornicki dobijam mjeru od 16.8*

Tu su neke zabiljeske koje sam radio markerom.Desna linija je GMT ,lijeva je predpaljenje.
Posted Image

Linije su na bloku i magnetu tako da direktno zakretanjem vidim razliku kad prebacujem magnet s bloka na blok.

Paljenje sam poriktao prvo s kajlom,pa sam narednih dana pomicao i pickup i probavao od 22 do 19*.Na kraju sam se vratio na tih 17* jer sam imao previsoku radnu temperaturu na 19*,cak i sa 5br vecom diznom od one pocetne postavke.

Uglavnom skuter je sa pomicanjem kuta paljenja krenuo ici kao i prije.Jos su mi se neke stvari promijenile,pa je na kraju 5br veca glavna dizna gore,rolice su neku nijansu lakse,federi kvacila su broj tvrdji i ljubicasti feder je dobio TC,jer mi se tako lijepse ponasa.
Na kraju sam dobio i nesto snage,ali i vrtim nekih 300-400rpm vise otkako je turpijan ispusni kanal.Snaga u rezonanciji je vislja i powerband se produzio abnormalno.
Testiranjem pod blokadom od 3mm skuter ide 107gps-a na 12000 okretaja,tu sam pustio gas da se ne razleti sve od okretaja.

Uglavnom razrada je obavljena,natukao sam nekih 200-300km otkako je sklopljen.Moram umjesto 85 ubaciti 82 diznu,jer mi je malo prebogat,pa je i tromiji kad je vani vruce.

Jos sam ubacio osvjetljenje tablice sa modela za Svicarsko trziste,oprao ga i to je uglavnom to.

Posted ImagePosted ImagePosted Image

Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk



#49 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 09 September 2018 - 22:14

:0takoje:

#50 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 10 September 2018 - 08:20

Nisam ubacio video drag-a protiv Aprilie sr180.Kilaze vozaca su poravnate.
Do nekih 80km/h sam cak duzinu ispred,onda Aprilia krene grabiti naprijed.
Kad smo s desne strane dolazili prolaz pokraj snimatelja je bio 103-104gps-a.







#51 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 17 September 2018 - 18:16

Setup je doteran,karb i prijenos prestelani,sredio start i skuter ide najbolje ikad.Okretaji kroz ubrzanje su zakucani na 10soma,zna oscilirat 50-100 okretaja.

Posted Image

Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk



#52 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 17 September 2018 - 21:18

Neverovatan rezultat za DR evo, eto dokaza sta moze iz gusane 70-ke samo ako je dobro pogođena i ako nema neplaniranih gubitaka.. Čestitke rade, baci neki video iz petspektive vozača kad budeš imao...

#53 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 18 September 2018 - 15:39

Hvala Mario,bit ce video cim km/h sat sredim.
U nedjelju je meet kod nas,navodno ce i neki drag biti,pa ako bude kakvih mjerenja postat cu ovdje...

#54 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 20 September 2018 - 18:31

Au , Rade , al` si ga uriktao, svaka cast !

#55 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 21 September 2018 - 11:17

Hvala :)

#56 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 24 September 2018 - 19:28

Bilo je priprema pred drag,konkurencija se napalila i stelala na veliko,pa sam se i ja bacio u neke prerade i dostelavanja,posto sam kiksao za konkurencijom.
Decki su na svojim setupima vozili 21karb,ja sam bio na 19mm i dosta prigusenom airboxu,pa sam pripremio malo iznenadjenje.

Kolega s foruma je moje zamisli pretvorio u djela,pa smo 19karb razbusili na 21mm,U milimetrima ne zvuci puno,ali je to 22% vise zraka,odnosno smjese.

Posted ImagePosted ImagePosted Image

Tu sam ja to pocistio od spene obradio jos sa finim smirglom i ugradio.Morao sam jos prirubnicu pobijaksirat jer ima zub na 20mm u unutrasnjosti,pa je taj zub skinut.

Airbox sam dodatno otvorio jer mi je bio knap za napajanje karba od 21mm.

Bile su lulice 20+8mm,pa je ova od 8mm zamjenjena jednom od 14mm.Znaci sad je 20+14mm

Posted ImagePosted Image

Postavku karba sam ostavio sve isto samo umjesto 82 dizne ubacio 90 diznu.
Ispalo je da sam ga potrefio od prve.Vise snage i bolji rad u svim spektrima gasa.Postelao sam seraf smjese i provjerio svjecicu na svim otklonima gasa.Inace stelam na osjecaj,ali sad nisam sarao gore dole s postavkom da osjetim kako se ponasa,pa sam nakon sto sam ustanovio da se dobro ponasa provjerio boju.
Posted Image

Pred drag sam jos zamjenio centralni feder jer je ovaj dotrajao,postelao jos nijanse,pa sam probao par kombinacija i na kraju otisao 0.1gr dole s rolicama i dodao jos 0.1mm sajbicu na onu 0.5mm
Na dan draga sam jos malo doterao seraf smjese jer mi se temperatura promjenila za 15ak stupnjeva,pa mi je malo zadrzavao okretaje kad stanem.Ne radi performansi nego da nebi bilo lijepljenja nakon pustanja gasa.


I dan draga je rezultirao da sam potukao konkurenciju.Evo par videa
Dacerovs sa replicom i nardom i Dax sa sport pro mk2 i C16
U ovom videu vlasnici voze:








Tu se krenulo raspravljat o kilazi vozaca i bila je vaga da se vazemo.Rekao sam da stajem na vagu kad ja slozim midrace i budem u istoj klasi sa njih dvojicom.

Onda su kod Daxa utrpali lakseg vozaca pa ide i taj drag.Ne vidi se na snimci,ali drevo je i tu odnio pobjedu,cak uvjerljivije nego kad je vlasnik vozio,na kraju s oko 2 duzine prednosti zavrsavam i vracam se.Decki su jos jednom imali okrsaj.




I ogorceni vozaci midrace klase nakon nepobjedivog Dr.eva,u pozadini se vidi drag Powera i Gilere ice sa 172cc ac masinom i pwk 28mm






Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk



#57 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 25 September 2018 - 07:55

Kolega htio probati kako stoji dr.evo sa malossi 172ac i mikuni tm24.
Pa evo i snimke ispred kafane!






I jedna sprdnja sa z750 na kojeg smo naletili u gradu.Lik lose starta pa ga drzim do 50-60km/h :D



#58 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 September 2018 - 18:09

Uuuu, extremno dobri rezultati!

Sad sam se vracao pa iscitao temu od pocetka...
svi smo se pecnuli u istoj situaciji, cini mi se da je Mario i napisao, prvo krenemo sa nekim dailyem koji se ne cuje, malo trosi, a na kraju zudnja za overom 100gps-a ili cak i dalje kao u tvom slucaju... nema sta to nam je bolest ocito :)

Pogledao sam Dajtehov video gdi vozi daylija jednom rukom 120+ po satu, cestitke i tebi na setupu ali i njemu na hrabrosti!

Ovde si definitivno dokazao da si tuner, vesto si iskoristio i ukomponovao sve poznate, imao si hrabrosti ali i zivaca da probas razne kombinacije i isteras nepoznate. Moram te jos pohvaliti jer si me pravo zacackao sta je sve moguce uraditi :)

Sto se tice setupa, zanimiljive su mi neke cinjenice pa cu ih podeliti kako sam ja to doziveo. Potpuno si u pravu za kajlu i ja sam probao slicne stvari sto se tice predpaljenja, koliko god da se nadomesti goriva glavnom diznom, nikakvih ociglednih benefita nemam ako je ugao 20+ stepeni, cak sam doziveo blago utisnuce sredine cela AW klipa. Sad nisam imao situaciju sa fulanim utorima za kajlu, ovde si se definitivno super snasao.
Takodje, po mom misljenju, najveci benefit je podizanje cilindra klingeritnim zaptivacima umesto 0,2mm metalnog, tada Evo zaista prodise, medjutim osetan je pad K stepena, pa si i tu odlicno ukomponovao glavu od Malossi sporta i to je definitivno najveca prednost. Cinjenica da gura 21% produzenja do kraja govori koliko snage razvija motor, svaka cast. Naravno da Nardo, Mhr vario i velicina karba tu imaju ulogu ali si zaista podvukao liniju po pitanju stele i pronasao idealnu postavku.

Bas sam procitao od pocetka promene postavke i karba i prenosa i zaista je dobro sto se sve pise pa se uvek mozemo vratiti korak unazad ako neko negde zapne, tema je sad prava prezentacija. Sve cestitke jos jednom!

#59 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 29 September 2018 - 18:23

Hvala na pohvalama,vec sam se prepao da nitko ne cita.
Prije svega sam ubacivao ove videe da dobijete dojam kako to zapravo fino ide.Cuo sam i da ima onih koji ne vjeruju u rezultat koji Dr.evo radi,ali tako je kako i pisem.Nisam klinac koji prica bajke i u pocetku sam pisao kako nisam bio odusevljen Dr.evom naspram serijale u onim postavkama sa slabim spuhom,serijskim karbom i getribom.

Evo do kud se doguralo kroz par mjeseci upotrebe i unapredjivanja i dostelavanja setupa.

Danas sam posnimio kako po cajgeru ide power.Moj sat je krepao,a napamet sam iskesirao novce za elektronski pinjon,a moj ispravan.
Za sad vozim Gilerin sat,svoj sam ostavio na remontu.Gilerin je 15km/h u plusu naspram gps-a.Na 135km/h ide 119 gps-a i toliko je isao sa Dajtehom,on je 190cm i 95kg.Danas sam ga ja naterao 140km/h po satu.Nisam mjerio koliko je to.
Nisam ni posnimio do max brzine,jer ne mogu jednom rukom po blagim zavojima i grbavoj cesti.



Kako je doslo hladnije vrijeme malo mi prevrtava.Moram izbaciti tc ili staviti 0.2-0.3gr teze rolice.

#60 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 September 2018 - 19:57

Ja imam isti sat od Gilere i gledajuci codove u manulima isti su i pinjoni i sve... ne bi trebalo da ima razlike naspram nrg-a, jedino ako je drugacije bazderen Gilerin sat zbog obima tocka pa mozda zato vise laze, al ne bi trebalo da je razlika veca od 5-10 naspram gps-a... kako god, lagao ne lagao, ide bas kosmicki i verujem da je pravo zadovoljstvo voziti ga!






2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users