Sprint Phantom upgrade:
S6 StreetRace, TG Trek, TNT 19mm, S6 R/T, MF M-type clutch, C4Tune Vario (16mm bolcna)




prijatno iznenadjenje da je TNT sad posalo karburator sa ugradjenim sisicama za vakum i ulje

Zatim Sprint MaxX:
Malossi Sport, Malossi igličasti,Tg Trek (vec bio), TK 16mm, glavna dizna 80 serijski airbox. muku mučimo sa ubrzanjem, start imamo oko 6k, ali dize obrtaje kroz ubrzanje čak i sa serijskom oprugom za kineze (probane i Atena plava, crvena, TNT bela 17%, meksu za sada nemamo niti se moze nabaviti) na RMS Sport kvačilu i RMS zvonu umesto kineskih djuladi, Dodje mi sutra da krenem u operaciju dijetiranja kineskog kvačila i povratak na originalnu varijantu, Rolnice su 4,7gr trenutno, 5 gr su preteške, idealne su 4,4gr ali mnogo dize obrtaje sa njima, preko 10k sto nema smisla na treku
Planiran je bio i CTune/Naraku varijator, ali avaj, promašismo radilicu koja je 13mm, pa nabavismo C4Tune varijator 13mm i opet šipak, unutrašnja mera na MaxXu je 13,32mm, a na C4Tune varijatoru 13,02mm tako da i ta kombinacija otpada, ostadosmo na medjusajbnicama 2,1mm ali ne podize serijski kais do vrha (fali 6-7mm)




razlike u tezini su evidentne
Inace stanje u garage je redovno, a jedna slika samo za Maria
