#21
Posted 04 September 2018 - 14:29
#22
Posted 04 September 2018 - 14:35
Attached Files
#23
Posted 04 September 2018 - 14:46
Attached Files
#24
Posted 04 September 2018 - 15:42
Sa metalnim kavezom rizikujes da parce metala, kada se lezaj razdrobi, pocepa nikasil na cilindru. C3 ili C4 je oznaka tolerancije, tebi za takav kit sa velikim stepenom Kompresije i velikim radnim obrtajima treba C4.
Semeringe bilo koji proizvodjac ali da su vitonski-braon boje, ili recimo Polini ili Corteco su plavi, Malossi crveni, a svi imaju usnu braon boje od vitona. A obicne crne gumene semeringe zaboravi.
Malko skuplja ali najkvalittnija varijanta ti je preko Racing Planeta, u kompletu lezajevi (recimo Malossi C4H poliamid kavez sa nitriranim stazama za kuglice) i viton semerinzi.
#25
Posted 05 September 2018 - 01:00
#26
Posted 05 September 2018 - 01:29
Attached Files
#27
Posted 05 September 2018 - 07:03
#28
Posted 05 September 2018 - 14:17
#29
Posted 05 September 2018 - 14:32
#31
Posted 05 September 2018 - 15:36
#32
Posted 05 September 2018 - 16:55
#33
Posted 05 September 2018 - 16:56
Sent from my SM-G925I using Tapatalk
#34
Posted 05 September 2018 - 17:02
Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока
#35
Posted 05 September 2018 - 18:58
Sto se tice klipa sa ravnim celom, nije bas ravno, cinini mi se da je 0,2mm zakrivljenje ali Mario je u pravu, ogromna razlika ce biti u performansama, prvenstveno jer je u stoku cini mi se taj cilindar predvidjen na 13,5 ili 14:1.
Pakovao sam i ja taj klip Aciki u Sportproa, treba biti domisljat i nastelovaviti posle da cilindar radi i pokaze snagu. U cemu je problem sa manjim stepenom? Pa najvise u tome sto je taj cilindar fabricki razvaljen do kraja, toliko je velika povrsina izduva a sa samo 5 prelivnih cilindar je jako neraspoloziv, recimo ispod 7000rpm mozes ga drzati nogama u mestu, pricam o varijanti sa malim stepnom kompresije. Fabrika ga napravila sa 14:1, time su postigli da bude momentan, a mi smo se domisljali na raznorazne nacine, na kraju smo spakovali Motoforce glavu, sad ne mogu da se setim zapremine, ima verovatno kod Acike u temi, ali svakako se mora povratiti K stepen da bi radio kako treba.
Uglavnom, treba dobro premeriti zapremine glave, visine cela i uraditi pravilnu kalkulaciju, za vazdusno hladjene alu cilindre nije problem ako se nasvira kompresija do 14:1 sve ispod toga ce ici kao kesa na vetru, zali boze truda, a vec preko toga je ozbiljan problem za hladjenje.
#36
Posted 05 September 2018 - 20:56
Dakle, inžinjeri su to tako projektovali sa ciljanom namerom, vi možete sklapati bilo šta i praviti nakazu, frankenštein , međutim to će tako i da radi.. ajd da ne baksuziram, znam da nema starih athena klipova na zalihama i da je čelo od 2,2mm u 47,6 C verziji umetnost nabaviti, ali ne mora biti Athena, može i od drugog proizvođača koji to radi za nikasil cilindre.. Odnosno ako nema onda je mrtva trka...
#37
Posted 05 September 2018 - 21:06
Dalje je na njemu da smisli sta zeli i sta je u mogucnosti da pakuje,morace dobro da zasuce rukave i podobro iscita teme i analize na forumu.S obzirom da mehanika u njegovoj porodici ni malo nije strani pojam verujem da ce vec nesto napakovati.
Sent from my SM-G925I using Tapatalk
Edited by vlayco, 05 September 2018 - 21:08.
#38
Posted 06 September 2018 - 07:16
#39
Posted 06 September 2018 - 08:02
#40
Posted 06 September 2018 - 08:15
U načelu razumeli smo se, bitno je ispratiti fabričku preporuku ukoliko ne vladamo materijom do te mere da tačno možemo da odigramo dobitnu kombinaciju..
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users