Jump to content


Aprilia SR50



221 replies to this topic

#21 Veljkoo

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 157 posts
  • MestoResnik
  • VozimAprilia sr 2

Posted 04 September 2018 - 14:29

Jedno pitanje koje lezajeve radilice da stavim ako moze neko da mi pomogne?

#22 Veljkoo

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 157 posts
  • MestoResnik
  • VozimAprilia sr 2

Posted 04 September 2018 - 14:35

Koyo c3 ili skf c4 bugarska?

Attached Files



#23 Veljkoo

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 157 posts
  • MestoResnik
  • VozimAprilia sr 2

Posted 04 September 2018 - 14:46

Ili ovo?

Attached Files



#24 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 September 2018 - 15:42

U Novom Sadu, firma se zove Optima, prodaju sve moguce lezajeve i raznorazne semeringe, ako nema trenutno moze da se poruci. Optima ti je brza i dlaku jeftinija varijanta, Koyo ali C4, jos po mogucstvu ako ima sa plasticnim (poliamd negde i teflon) kavezom, pun pogodak.
Sa metalnim kavezom rizikujes da parce metala, kada se lezaj razdrobi, pocepa nikasil na cilindru. C3 ili C4 je oznaka tolerancije, tebi za takav kit sa velikim stepenom Kompresije i velikim radnim obrtajima treba C4.

Semeringe bilo koji proizvodjac ali da su vitonski-braon boje, ili recimo Polini ili Corteco su plavi, Malossi crveni, a svi imaju usnu braon boje od vitona. A obicne crne gumene semeringe zaboravi.

Malko skuplja ali najkvalittnija varijanta ti je preko Racing Planeta, u kompletu lezajevi (recimo Malossi C4H poliamid kavez sa nitriranim stazama za kuglice) i viton semerinzi.

#25 Veljkoo

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 157 posts
  • MestoResnik
  • VozimAprilia sr 2

Posted 05 September 2018 - 01:00

Znaci samo c4 lezajeve da kupim jel moze ovi malossi sto sam poslao sliku?

#26 Veljkoo

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 157 posts
  • MestoResnik
  • VozimAprilia sr 2

Posted 05 September 2018 - 01:29

Koje semeringe da uzmem od ovih na slici?

Attached Files



#27 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 05 September 2018 - 07:03

PTFE je oznaka za viton, vide se unutrasnje usne u braon boji na Polini i Malossi semerinzima. Athena su obicni gumeni.

#28 Veljkoo

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 157 posts
  • MestoResnik
  • VozimAprilia sr 2

Posted 05 September 2018 - 14:17

Koje mi predlazes da uzmem?

#29 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 05 September 2018 - 14:32

Sta kaze Plameni ? Koji su dobri ?

#30 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 05 September 2018 - 15:18

View PostMario, on 05 September 2018 - 14:32, said:

Sta kaze Plameni ? Koji su dobri ?
Ne slusa Veljko ni plamenog ni mene 😊


Sent from my SM-G925I using Tapatalk



#31 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 05 September 2018 - 15:36

Verujem, obzirom da je kupio ravan klip, biće kompresija 7:1 kao kod stock kineza

#32 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,405 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 05 September 2018 - 16:55

Greska u koracima .... trebao bi da poslusas iskusnije tunere.

#33 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 05 September 2018 - 16:56

Po kalkulatoru bez dihtunga ispod glave i cilindra izlazi na 11/1Posted Image

Sent from my SM-G925I using Tapatalk



#34 Depe

    Uninhibited dating, no boundaries

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 05 September 2018 - 17:02

@Aco FKM je oznaka za Viton a PTFE je vrsta teflona.

Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока



#35 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 05 September 2018 - 18:58

Moguce, Depe hvala, ja izgleda polako mogu u krecanu :)

Sto se tice klipa sa ravnim celom, nije bas ravno, cinini mi se da je 0,2mm zakrivljenje ali Mario je u pravu, ogromna razlika ce biti u performansama, prvenstveno jer je u stoku cini mi se taj cilindar predvidjen na 13,5 ili 14:1.

Pakovao sam i ja taj klip Aciki u Sportproa, treba biti domisljat i nastelovaviti posle da cilindar radi i pokaze snagu. U cemu je problem sa manjim stepenom? Pa najvise u tome sto je taj cilindar fabricki razvaljen do kraja, toliko je velika povrsina izduva a sa samo 5 prelivnih cilindar je jako neraspoloziv, recimo ispod 7000rpm mozes ga drzati nogama u mestu, pricam o varijanti sa malim stepnom kompresije. Fabrika ga napravila sa 14:1, time su postigli da bude momentan, a mi smo se domisljali na raznorazne nacine, na kraju smo spakovali Motoforce glavu, sad ne mogu da se setim zapremine, ima verovatno kod Acike u temi, ali svakako se mora povratiti K stepen da bi radio kako treba.

Uglavnom, treba dobro premeriti zapremine glave, visine cela i uraditi pravilnu kalkulaciju, za vazdusno hladjene alu cilindre nije problem ako se nasvira kompresija do 14:1 sve ispod toga ce ici kao kesa na vetru, zali boze truda, a vec preko toga je ozbiljan problem za hladjenje.

#36 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 05 September 2018 - 20:56

Takođe vertikalni uglovi uprskavanja preliva su rezultanta odlivka u kanala u cilindru i ugla čela klipa. Ravno čelo je projektovano za racing cilindre sa određenom namenom, gde se umanjenjem vertikalnog ugla kompenzuje mala površina 5 transfera kontra velikom leptir izduvu. Zauzvrat tome projektovana je i glava sa oštrijim squish band-om i manjom zapreminom, te se sa istim-sličnim squish-em 0,6-0,7mm dobija zadovoljavajući kompresioni stepen 14-14,5:1. U kombinaciji sa sport glavom to neće biti tako...

Dakle, inžinjeri su to tako projektovali sa ciljanom namerom, vi možete sklapati bilo šta i praviti nakazu, frankenštein :), međutim to će tako i da radi.. ajd da ne baksuziram, znam da nema starih athena klipova na zalihama i da je čelo od 2,2mm u 47,6 C verziji umetnost nabaviti, ali ne mora biti Athena, može i od drugog proizvođača koji to radi za nikasil cilindre.. Odnosno ako nema onda je mrtva trka...

#37 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 05 September 2018 - 21:06

Malo pre smo dobili potvrdu za taj athena klip.Klip za sport nemaju,samo ovaj sa ravnim celom,a posto je bolcna 10 mm ne odgovara ni klip koji imamo na polici jer je 12mm.Veljko je odlucio da se oprosti od cilindra.Zao mi je sto ovaj cilindar nije ostao u posedu nasih ljudi sa foruma iako je Veljko nov ovde.
Dalje je na njemu da smisli sta zeli i sta je u mogucnosti da pakuje,morace dobro da zasuce rukave i podobro iscita teme i analize na forumu.S obzirom da mehanika u njegovoj porodici ni malo nije strani pojam verujem da ce vec nesto napakovati.


Sent from my SM-G925I using Tapatalk

Edited by vlayco, 05 September 2018 - 21:08.


#38 totke

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts
  • MestoStari Zednik
  • VozimAerox

Posted 06 September 2018 - 07:16

Ostaje cilindar u posedu ljudi sa foruma, jer dolazi kod mene. Samo sto ja trenutno skupljam sve na gomilu pa ce onda tema da se otvara.

#39 Veljkoo

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 157 posts
  • MestoResnik
  • VozimAprilia sr 2

Posted 06 September 2018 - 08:02

U planu je airsal t6 racing cilindar :)

#40 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 06 September 2018 - 08:15

Vertex radi klipove, ima ih sa tim zakrivljenjem, konkretno Hebo prodaje Vertex klipove u svoje komplete, Airsal takođe ima ponudu i svojih a koristi i Mahle klipove... itd

U načelu razumeli smo se, bitno je ispratiti fabričku preporuku ukoliko ne vladamo materijom do te mere da tačno možemo da odigramo dobitnu kombinaciju..





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users