Jump to content


Dostavni mc2BB -rade007



154 replies to this topic

#61 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 493 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 11 April 2019 - 08:39

Ovo je projekat za svaku pohvalu! Svaka cast na ulozenom trudu,vremenu i novcu :0takoje:

#62 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 11 April 2019 - 17:00

Hvala kolega ;)

#63 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 12 April 2019 - 21:38

Vratila se volja,oslobodilo nesto vremena,ulovio sam kuma na kisovite dane i krenulo se u muski posao.

Prvo se energija prepeljala kod kuma u garazu
Posted ImagePosted Image

Ideje oko pripasivanja nosaca selena od vxr-a
Posted ImagePosted ImagePosted Image

Napravila se piksa za selen,slozilo da seraf bude dovoljno dug i selen sto blize usici bloka kako nebi smetalo za nogaru i plastike.

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

I kako to izgleda namontirano
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Slozeno je da selen malo jace špana prema dole,kako bi izbjegao udaranje glave u poprecnu cijev na rami.
Posvasani su i serafi za nogaru.Evo slike svega namontiranog
Posted ImagePosted ImagePosted Image

Odrezan i dio poprecne cijevi,da ne smeta glavi.To je ojacano sipkom i pofarbano
Posted ImagePosted ImagePosted Image

Probusena i rupa za lulicu vode sa 14mm borerom pa rajberom doterano na mjeru
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

8h rada je utroseno,sa gablecom,kavom i puš pauzama.Zadovoljan sam poslom,sve se moze dostelati distancama na serafima,skinuti nosac za eventualnu izmjenu selena ili vracanja na 50cc.

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk



#64 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 27 April 2019 - 11:11

dobro si ga nakopao, usklađen kako bog zapoveda



Posted Image


C = 0 mm
Ciljani obrtaji = 6400 rpm
Prisak = 137 PSI (9,2 Bar) u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 23,7KS
Očekivana snaga na radilici = 19,7KS
Očekivana snaga na točku = 16,5KS

Posted Image

C = 0,20 mm
Ciljani obrtaji = 6600 rpm
Prisak = 132 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 23,7KS
Očekivana snaga na radilici = 19,7KS
Očekivana snaga na točku = 16,5KS

Posted Image

C = 0,40 mm
Ciljani obrtaji = 6900 rpm
Prisak = 126 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 23,5KS
Očekivana snaga na radilici = 19,5KS
Očekivana snaga na točku = 16,2KS

Posted Image[/url]

#65 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 28 April 2019 - 20:16

Eto krenut cu od tud,iako se dosta stvari odradilo po pitanju dostavnjaka.



Izlaz se odradio po flandji na auspuhu,cak i malo jace,jer postoje dvije vrste dihtunga,od fi 29 i fi30.Ja sam ga otvarao na fi30.Serijski je 26.5mm

Posted Image

Jedna u usporedbi sa cilindrom otvorenim na 28mmPosted Image

Oznacene linije,u planu ga je bilo minimalno liznut i popravit taj 6 kutni oblik
Posted Image
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image
Posted Image

Uzet je otisak ispuha,pa sam popravio visinu i oblik,da izgleda isto sa obe strane

Prvi otisak
Posted Image
Posted Image

Drugi
Posted Image

I obadva
Posted Image

Drugi dan je kanal ispoliran do zrcalnog stanja.Znam da nista ne donosi,ali covjeka veseli.
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Eto to je to,hvala Mariu sto je provjerio kako cilindar izlazi,dobilo se 5ks u odnosu na onu Steefovu portmapu i ja sam zadovoljan.

Pisat cu jos samo da ulovim vremena...pozzPosted Image

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk



#66 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 05 May 2019 - 05:35

Prosirene su donje rupe na cilindru,posto 125/150 blok ima malo uzi raspon rupa na brezonima od 180 bloka.
Posted ImagePosted ImagePosted Image

Otvoren blok da cilindar moze uci unutra
Posted ImagePosted ImagePosted Image

Prosiren i usis na bloku da kasnije moze unutra vl16 ili polini big evo usis.
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Auspuh posmirglan,ocetkan i pofarban temperaturnim sprejem.Spreman je za montazu
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk



#67 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 05 May 2019 - 06:48

Krenulo se u pripremu i lakiranje.Prvo sam skinuo gumu sa felge od sp-a
Posted Image
Pa pripremio i pofarbao filerom.Prednja nrg felga je samo matirana i na jednom mjestu jedna flekica pofarbana filerom,u odlicnom stanju je bila.
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image
To je u fileru odstajalo dva dana da se slegne i polakirano.
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk



#68 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 05 May 2019 - 07:02

Sklopljen je blok.
Prvo nabaceni lezaji u blokPosted ImagePosted ImagePosted Image
Onda i radilica u blokove
Posted Image
I kako se to vrti nakon sto je otkoceno


Nakon toga semerinzi ugradjeni
Posted ImagePosted Image

Pa onda provjera bolcne i iglicastog u dosjedu klipnjace,to je bez lufta.Onda je nabacen klip gore.Ubacujem krpu da osigurac klipa nebi uletio u blok ako vec odleti.
Posted Image
Za pocetak stavljen 0.6mm dihtung za provjeru squisha i kalkulacije kompresije
Posted ImagePosted Image

I stanje koje dobijam
Posted ImagePosted Image

Glava je na promjeru 65mm,a klip je 65.6 i dobivam zubic pri rubu koji opasno blizu klipu dolazi.Cak dok vrtim radilicu imam osjecaj da dira glavu,jer kvrcka lagano u vrhu.


Slobodno se raspisite,dajte savjete,sugestije...

Nastavak sa slaganjem glave,getribe,uredjenje i pripremanje dijelova za daljnje sastavljanje...

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk



#69 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 05 May 2019 - 08:46

Svakako taj zub ne bi bilo loše postrugati, jer ako sada i ne dodiruje kada se bude nakupila čađ po čelu i u squshband-u glave postoji opasnost..

Koliki ti je normalno squish u predelu gde nema zuba ? Kako izlazi po kalkulaciji Ci kompresioni odnos ?

#70 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 05 May 2019 - 09:33

Ja sam se malo pogubio...jel to ona kopija malossi glave ili stok?
Moze se to i kod tokara srediti,nakopati...

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#71 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 05 May 2019 - 11:08

Odnesi je kod tokara da je samo malo pobrusi pri kraj pocetak squsha.

#72 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 05 May 2019 - 19:41

Evo da napisem razvoj situacije.

Glava je skinuta i odnesena kod tokara.Malo se namucio da je dobije u centar,ali uspio je.Fi glave je otvoren na 66mm
Posted Image

Kako to izgleda
Posted ImagePosted ImagePosted Image

Isao sam ponovno premjeriti glavu da vidim koliko je sad kompresija manja
Posted ImagePosted Image

Evo kako ispada sa odredjenim squishom.
Posted ImagePosted ImagePosted Image

Squish na kraju podesen na 0.8mm,tako sam dobio C na visinu kako je Mario racunao i kompresiju kako sam htio.
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Naisao sam na novi problem,plasticni poklopac glave nema mogucnost skidanja lulice za vodu,pa sam nabavio alu poklopac glave,posto mi odzracnik i kut kacenja crijeva nije odgovarao
Posted ImagePosted Image
Tu na slici je lulica okrenuta kontra,jer sam kombinirao sta i kako sloziti.

Na kraju sam preko slika naletio da bi lulica od purejeta mogla pasati gore,pa sam kontaktirao Dajteha koji je lulicu dao kao donaciju.
Posted ImagePosted ImagePosted Image

Lulica je pripasana gore,jer nije bas plug and play
Ispresane pikse iz orginal mjesta za serafe,posto su na Purejet glavi malo sire rupe.
Posted Image

Odrezan jedna strana di ide seraf
Posted Image
Odzracnik skracen i slozen da se moze stegnuti i otpustati sa 6 kljucem
Posted ImagePosted Image


Evo razlike serijska lulica i Purejetova
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

I kako to izgleda montirano na cilindar
Posted ImagePosted ImagePosted Image

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk



#73 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 05 May 2019 - 20:13

Ajmo dalje.
Naravno zasto bi sve bilo bajno,kad mene uvijek dopadne nesto di izgubim 3-4h na glupost.
Krenuo sam u otvaranje i provjeru getribe.Vec sam prije bio skicnuo unutra,ali nisam sekundar skidao van.

Prvo sam grijao,tukao,spricao wd-om,antikorozinom ali glavcina ni mrdac.
Onda sam pronasao radapciger za kojeg sam mislio da sam posudio i nikad dobio nazad.

Pa ajmo ponovno,grijanje,spricanje i krenulo je
Posted ImagePosted ImagePosted Image

Vidio da.je lezaj kotaca los,ostali u dobrom stanju,pa idemo opet grijanje i izbijanje lezaja
Posted ImagePosted Image

Pa pranje benzinom
Posted Image
Stanje prije
Posted Image
Stanje poslije
Posted Image

Izvadjen novi lager medju dijelovima.Lager kotaca i semering kotaca su isti na 50 bloku i na bb bloku,pa sam imao toga
Posted ImagePosted Image

Ajmo opet grijanje i potuckan lezaj u dosjed
Posted ImagePosted Image

Pa zeger
Posted Image
Napacano sa masti i obrisan dosjed semeringa,te poguran prstima na mjeru
Posted ImagePosted Image

Zupcanici isto oprani sa benzinom i poslagani na mjesto
Posted Image
Ociscen dosjed poklopca i bloka,te.okefani serafi sa cetkom.
Sve stavljeno i stegnuto
Posted Image

Da izbjegnem da opet glavcina zapece,okefani su i podmazani zubi na koje nailazi glavcina
Posted Image

Nova matica,kapica i splenta.Takodjer isti kao na 50cc bloku
Posted Image
Stegnuto i montirana kapa i splenta
Posted Image

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk



#74 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 05 May 2019 - 20:40

Otvoren je i anlaser
Posted Image
Ociscen i opran nitrom
Posted ImagePosted Imageposmirglan poklopac i spreman za lakiranje
Posted Image
Polakiran
Posted Image

Spoj namazan diht masom
Posted Image
I sklopljen
Posted ImagePosted Image

Bacio sam se i u preradu rolica,posto sam imao samo jedan set od 10.gr
Posted Image
Izbuseno sa 6mm borerom i urezan navoj za m8 seraf
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Odrezana navojna sipka
Posted ImagePosted Image

Jos sam dodatno napravio ureze za ravni serafciger da se navojna sipka kasnije moze odserafiti
Posted ImagePosted ImagePosted Image

Sve je jos poljepljeno ovim ljepilom i sve su dovedene na 13.9gr
Posted Image

Tu sam stao sa radovima

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk



#75 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 05 May 2019 - 21:39

Fin i pedantan posao radiš, samo je tako u redu...
Uvek sam rolnice spuštao na niže a nikad ih otežavao, evo ima i toga.. :) dobra ideja ali suviše pipav posao, pogotovo što plastika rolnica u ovakvim poslovima zna provrteti oko metala...

pratim dalje..

#76 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 05 May 2019 - 23:20

Znaci dojadilo ti paljenje na kurblu ?
Jesu li taktovi blizu?Ima taj cilindar da zakiva stender u asfalt sa taktovima. 😁

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#77 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 06 May 2019 - 04:46

Hvala Pita!

Vlayco-Power isto pali na kurblu,mora oboje biti u pogonu.
Pa relativno blizu su taktovi,ima jos posla oko sitnica,ali blizu je to ;)

#78 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 13 May 2019 - 20:49

Slozena je lulica od purejeta gore.Termostat sam probusio.dodatnu rupicu radi externe pumpe,da joj ne gusim protok.Slozeni serafi i to je to kaj se tice tog dijela
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Kvacilo je pocisceno,blago posmirglano i ubaceni novi federi za vxr-a
Posted Image
Polutka je na novo slozena odma nakon one ture sa dijelovima.Pregledano i sklopljeno sa novim Malossi torquom i ubacena nova Malossi mast koja je dosla u paketu.

Naletio i na problemcek sa utisnutim zupcanikom uljne pumpe.Radi toga variomat nakon stezanja bude u debalansu i rasturi lezaje radilice
Posted Image
Posted Image

Pa sam uzeo novi orginalni zupcanik
Posted Image
Posted Image

Multivar je preslozen sa novim tijelom i novim klizacima.Klizace sam morao doradjivati jer su pretijesno sjedali na kalotu i to je zapinjalo.
Posted Image
Posted Image

Ventilvar je opran,sve nove matice i serafe sam pripremio,nov kevlar remen od Malossia i prijenos je sklopljen
Posted Image

Tu je naisao i dacerovs u posjetu,pa sam ga zagnjavio da pomogne oko slaganja mehanizma kurble.Sve sam preselio iz drugog dekla koje sam kupio za dijelove,posto su kod mene bili podrobljeni zubi.
Posted Image

Slozeno je i paljenje sa novim serafima.Na anlaseru je bila oguljena izolacija na jednom dijelu i falila je gumena navlaka,pa je i to rijeseno.
Posted Image
Posted Image

Preslozen je BGM usis,stavljene Polini 0.3mm lamelice i odrezani granicnici.Specijalci prije su unistili navoje na usisu,pa sam nakon pokusaja popravka ipak isao na matice sa unutarnje strane u kombinaciji sa onim ljepilom za metale
Posted Image
Posted Image



#79 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 13 May 2019 - 21:05

Ici ce to kao da ga sam vrag ganja...a rekao si nema tjuninga na BB u 😁💪

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#80 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 13 May 2019 - 21:13

Evo usisa sa maticama
Posted Image
Posted Image
Uslijedili novi dihtunzi
Posted Image

I slozeno sa novom Pia prirubnicom i serafima.Dihtunzi su blago namazani sa masti da se ne zalijepe kod skidanja.
Posted Image
Posted Image

Stavljen frgic,na kojem je blindiran vakum i ulje,sa diznom 96 iz Polini seta
Posted Image
Posted Image

Kupio sam disk od Aprilie Sportcity 260mm
Posted Image
Posted Image

Taj disk navodno pase,ali vidi se da to nije tako,ja imam m6 serafe,sportcity ima m8 serafe.Moja centralna rupa je 58mm,Sportcityeva je 60mm.
Doskocio sam tome da napravim m8 rupe i navoje i predjem na m8 serafe kako bi mogao nacentrirati disk.
Pa su napravljeni navoji
Posted Image
Posted Image

I ubaceni orginal serafi od Sportcitya
Posted Image
Kkao su serafi pohrdjali,ocetkao sam ih popikao u komad kartona i ofarbao
Posted Image
Posted Image

Montirani serafi i disk centriran spijunima da svugdje ima 1.1mm zazora
Posted Image

JopaBP mi je poklonio celjust od sp-a,pa je provizorno stavljena da se vidi kako to izgleda i sta treba kemijati za sloziti to gore.
Posted Image
Posted Image

Ubacio sam nove ventile koje sam prije kupio
Posted Image
Posted Image

I felge i nove gume su odnesene na montazu i balans
Posted Image









20 user(s) are reading this topic

0 members, 20 guests, 0 anonymous users