#61
Posted 11 April 2019 - 08:39
#62
Posted 11 April 2019 - 17:00
#63
Posted 12 April 2019 - 21:38
Prvo se energija prepeljala kod kuma u garazu
Ideje oko pripasivanja nosaca selena od vxr-a
Napravila se piksa za selen,slozilo da seraf bude dovoljno dug i selen sto blize usici bloka kako nebi smetalo za nogaru i plastike.
I kako to izgleda namontirano
Slozeno je da selen malo jace špana prema dole,kako bi izbjegao udaranje glave u poprecnu cijev na rami.
Posvasani su i serafi za nogaru.Evo slike svega namontiranog
Odrezan i dio poprecne cijevi,da ne smeta glavi.To je ojacano sipkom i pofarbano
Probusena i rupa za lulicu vode sa 14mm borerom pa rajberom doterano na mjeru
8h rada je utroseno,sa gablecom,kavom i puš pauzama.Zadovoljan sam poslom,sve se moze dostelati distancama na serafima,skinuti nosac za eventualnu izmjenu selena ili vracanja na 50cc.
Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk
#64
Posted 27 April 2019 - 11:11
C = 0 mm
Ciljani obrtaji = 6400 rpm
Prisak = 137 PSI (9,2 Bar) u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 23,7KS
Očekivana snaga na radilici = 19,7KS
Očekivana snaga na točku = 16,5KS
C = 0,20 mm
Ciljani obrtaji = 6600 rpm
Prisak = 132 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 23,7KS
Očekivana snaga na radilici = 19,7KS
Očekivana snaga na točku = 16,5KS
C = 0,40 mm
Ciljani obrtaji = 6900 rpm
Prisak = 126 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 23,5KS
Očekivana snaga na radilici = 19,5KS
Očekivana snaga na točku = 16,2KS
[/url]
#65
Posted 28 April 2019 - 20:16
Izlaz se odradio po flandji na auspuhu,cak i malo jace,jer postoje dvije vrste dihtunga,od fi 29 i fi30.Ja sam ga otvarao na fi30.Serijski je 26.5mm
Jedna u usporedbi sa cilindrom otvorenim na 28mm
Oznacene linije,u planu ga je bilo minimalno liznut i popravit taj 6 kutni oblik
Uzet je otisak ispuha,pa sam popravio visinu i oblik,da izgleda isto sa obe strane
Prvi otisak
Drugi
I obadva
Drugi dan je kanal ispoliran do zrcalnog stanja.Znam da nista ne donosi,ali covjeka veseli.
Eto to je to,hvala Mariu sto je provjerio kako cilindar izlazi,dobilo se 5ks u odnosu na onu Steefovu portmapu i ja sam zadovoljan.
Pisat cu jos samo da ulovim vremena...pozz
Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk
#66
Posted 05 May 2019 - 05:35
Otvoren blok da cilindar moze uci unutra
Prosiren i usis na bloku da kasnije moze unutra vl16 ili polini big evo usis.
Auspuh posmirglan,ocetkan i pofarban temperaturnim sprejem.Spreman je za montazu
Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk
#67
Posted 05 May 2019 - 06:48
Pa pripremio i pofarbao filerom.Prednja nrg felga je samo matirana i na jednom mjestu jedna flekica pofarbana filerom,u odlicnom stanju je bila.
To je u fileru odstajalo dva dana da se slegne i polakirano.
Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk
#68
Posted 05 May 2019 - 07:02
Prvo nabaceni lezaji u blok
Onda i radilica u blokove
I kako se to vrti nakon sto je otkoceno
Nakon toga semerinzi ugradjeni
Pa onda provjera bolcne i iglicastog u dosjedu klipnjace,to je bez lufta.Onda je nabacen klip gore.Ubacujem krpu da osigurac klipa nebi uletio u blok ako vec odleti.
Za pocetak stavljen 0.6mm dihtung za provjeru squisha i kalkulacije kompresije
I stanje koje dobijam
Glava je na promjeru 65mm,a klip je 65.6 i dobivam zubic pri rubu koji opasno blizu klipu dolazi.Cak dok vrtim radilicu imam osjecaj da dira glavu,jer kvrcka lagano u vrhu.
Slobodno se raspisite,dajte savjete,sugestije...
Nastavak sa slaganjem glave,getribe,uredjenje i pripremanje dijelova za daljnje sastavljanje...
Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk
#69
Posted 05 May 2019 - 08:46
Koliki ti je normalno squish u predelu gde nema zuba ? Kako izlazi po kalkulaciji Ci kompresioni odnos ?
#70
Posted 05 May 2019 - 09:33
Moze se to i kod tokara srediti,nakopati...
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#71
Posted 05 May 2019 - 11:08
#72
Posted 05 May 2019 - 19:41
Glava je skinuta i odnesena kod tokara.Malo se namucio da je dobije u centar,ali uspio je.Fi glave je otvoren na 66mm
Kako to izgleda
Isao sam ponovno premjeriti glavu da vidim koliko je sad kompresija manja
Evo kako ispada sa odredjenim squishom.
Squish na kraju podesen na 0.8mm,tako sam dobio C na visinu kako je Mario racunao i kompresiju kako sam htio.
Naisao sam na novi problem,plasticni poklopac glave nema mogucnost skidanja lulice za vodu,pa sam nabavio alu poklopac glave,posto mi odzracnik i kut kacenja crijeva nije odgovarao
Tu na slici je lulica okrenuta kontra,jer sam kombinirao sta i kako sloziti.
Na kraju sam preko slika naletio da bi lulica od purejeta mogla pasati gore,pa sam kontaktirao Dajteha koji je lulicu dao kao donaciju.
Lulica je pripasana gore,jer nije bas plug and play
Ispresane pikse iz orginal mjesta za serafe,posto su na Purejet glavi malo sire rupe.
Odrezan jedna strana di ide seraf
Odzracnik skracen i slozen da se moze stegnuti i otpustati sa 6 kljucem
Evo razlike serijska lulica i Purejetova
I kako to izgleda montirano na cilindar
Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk
#73
Posted 05 May 2019 - 20:13
Naravno zasto bi sve bilo bajno,kad mene uvijek dopadne nesto di izgubim 3-4h na glupost.
Krenuo sam u otvaranje i provjeru getribe.Vec sam prije bio skicnuo unutra,ali nisam sekundar skidao van.
Prvo sam grijao,tukao,spricao wd-om,antikorozinom ali glavcina ni mrdac.
Onda sam pronasao radapciger za kojeg sam mislio da sam posudio i nikad dobio nazad.
Pa ajmo ponovno,grijanje,spricanje i krenulo je
Vidio da.je lezaj kotaca los,ostali u dobrom stanju,pa idemo opet grijanje i izbijanje lezaja
Pa pranje benzinom
Stanje prije
Stanje poslije
Izvadjen novi lager medju dijelovima.Lager kotaca i semering kotaca su isti na 50 bloku i na bb bloku,pa sam imao toga
Ajmo opet grijanje i potuckan lezaj u dosjed
Pa zeger
Napacano sa masti i obrisan dosjed semeringa,te poguran prstima na mjeru
Zupcanici isto oprani sa benzinom i poslagani na mjesto
Ociscen dosjed poklopca i bloka,te.okefani serafi sa cetkom.
Sve stavljeno i stegnuto
Da izbjegnem da opet glavcina zapece,okefani su i podmazani zubi na koje nailazi glavcina
Nova matica,kapica i splenta.Takodjer isti kao na 50cc bloku
Stegnuto i montirana kapa i splenta
Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk
#74
Posted 05 May 2019 - 20:40
Ociscen i opran nitrom
posmirglan poklopac i spreman za lakiranje
Polakiran
Spoj namazan diht masom
I sklopljen
Bacio sam se i u preradu rolica,posto sam imao samo jedan set od 10.gr
Izbuseno sa 6mm borerom i urezan navoj za m8 seraf
Odrezana navojna sipka
Jos sam dodatno napravio ureze za ravni serafciger da se navojna sipka kasnije moze odserafiti
Sve je jos poljepljeno ovim ljepilom i sve su dovedene na 13.9gr
Tu sam stao sa radovima
Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk
#75
Posted 05 May 2019 - 21:39
Uvek sam rolnice spuštao na niže a nikad ih otežavao, evo ima i toga.. dobra ideja ali suviše pipav posao, pogotovo što plastika rolnica u ovakvim poslovima zna provrteti oko metala...
pratim dalje..
#76
Posted 05 May 2019 - 23:20
Jesu li taktovi blizu?Ima taj cilindar da zakiva stender u asfalt sa taktovima. 😁
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#77
Posted 06 May 2019 - 04:46
Vlayco-Power isto pali na kurblu,mora oboje biti u pogonu.
Pa relativno blizu su taktovi,ima jos posla oko sitnica,ali blizu je to
#78
Posted 13 May 2019 - 20:49
Kvacilo je pocisceno,blago posmirglano i ubaceni novi federi za vxr-a
Polutka je na novo slozena odma nakon one ture sa dijelovima.Pregledano i sklopljeno sa novim Malossi torquom i ubacena nova Malossi mast koja je dosla u paketu.
Naletio i na problemcek sa utisnutim zupcanikom uljne pumpe.Radi toga variomat nakon stezanja bude u debalansu i rasturi lezaje radilice
Pa sam uzeo novi orginalni zupcanik
Multivar je preslozen sa novim tijelom i novim klizacima.Klizace sam morao doradjivati jer su pretijesno sjedali na kalotu i to je zapinjalo.
Ventilvar je opran,sve nove matice i serafe sam pripremio,nov kevlar remen od Malossia i prijenos je sklopljen
Tu je naisao i dacerovs u posjetu,pa sam ga zagnjavio da pomogne oko slaganja mehanizma kurble.Sve sam preselio iz drugog dekla koje sam kupio za dijelove,posto su kod mene bili podrobljeni zubi.
Slozeno je i paljenje sa novim serafima.Na anlaseru je bila oguljena izolacija na jednom dijelu i falila je gumena navlaka,pa je i to rijeseno.
Preslozen je BGM usis,stavljene Polini 0.3mm lamelice i odrezani granicnici.Specijalci prije su unistili navoje na usisu,pa sam nakon pokusaja popravka ipak isao na matice sa unutarnje strane u kombinaciji sa onim ljepilom za metale
#79
Posted 13 May 2019 - 21:05
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#80
Posted 13 May 2019 - 21:13
Uslijedili novi dihtunzi
I slozeno sa novom Pia prirubnicom i serafima.Dihtunzi su blago namazani sa masti da se ne zalijepe kod skidanja.
Stavljen frgic,na kojem je blindiran vakum i ulje,sa diznom 96 iz Polini seta
Kupio sam disk od Aprilie Sportcity 260mm
Taj disk navodno pase,ali vidi se da to nije tako,ja imam m6 serafe,sportcity ima m8 serafe.Moja centralna rupa je 58mm,Sportcityeva je 60mm.
Doskocio sam tome da napravim m8 rupe i navoje i predjem na m8 serafe kako bi mogao nacentrirati disk.
Pa su napravljeni navoji
I ubaceni orginal serafi od Sportcitya
Kkao su serafi pohrdjali,ocetkao sam ih popikao u komad kartona i ofarbao
Montirani serafi i disk centriran spijunima da svugdje ima 1.1mm zazora
JopaBP mi je poklonio celjust od sp-a,pa je provizorno stavljena da se vidi kako to izgleda i sta treba kemijati za sloziti to gore.
Ubacio sam nove ventile koje sam prije kupio
I felge i nove gume su odnesene na montazu i balans
14 user(s) are reading this topic
0 members, 14 guests, 0 anonymous users