#1
Posted 09 September 2018 - 08:24
Meni je ponudio ovog Piaggia mc2 za smijesne novce,pa ponudu nisam mogao odbiti.Uglavnom skuter je mc2,neke plastike su mc3,masina i instalacije mc3,ima tu i dijelova od Powera,kao sto su zadnja kocnica i neke sitnice.Sat sa purejeta i tako,zesca kemija.
Ove slike sam dobio da pogledam
Otisao pogledati,skuter ne pali,nema ni kljuc jer su ga izgubili,apsisale plastike,ali na okupu.Tu mi vadimo ulozak brave,ali ne pali,iskre ima,goriva ima,kompresija se ne osjeti.
Ajde odemo mi popit kavu,reko moram si ja dobro razmislit isplati li mi se to slagati,bez obzira na povoljnu cijenu kupnje.
I tako dogovorimo njegov prijevoz,brave mi odmah daje za 7e i vozi ga kod mene,te ispunimo ugovore.
Odmah drugi dan ga prije svega perem jer je sve masno i zmazano,bacam staro gorivo van i mijenjam semeringe radilice.Na prvu loptu sam mislio da ce to rijesiti problem nedostatka kompresije.
Naravno to nije rijesilo problem,pa sam pogledom kroz ispuh vidio da mi se ne pise dobro.
Skidam termogrupu i zaticem ovo stanje:
Pa sam odmah i masinu skinuo dole,jer nisam htio polovicna rjesenja zamjenom iglicastog i termogrupe.Jos bi to i napravio da mi je poznato stanje radilice,lezaja i ostalog.
Odlucujem se za komplet generalku.
Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk
#2
Posted 09 September 2018 - 08:54
Lezaji su ostali na radilici,pa sam kupio i alat za vadjenje,kao i nareznicu m10x1.5mm za popraviti zdrkane navoje.
Dobio sam na poklon blok u odlicnom stanju i jednu gumu,posto je prednja bila prva ugradnja iz 97.g
Blok sam odma oprao i dobro ocetkao cetkom
Kupio sam nove lezaje,semeringe,vodenu pumpu sam doma iskopao,samo sam nov semering uzeo.Jednu RMS termogrupu sam isto dobio na poklon.Posto moj cilindar za cudo nije dobio ni crtice taj rms klip sam ugradio u svoju masinu.Zazor karika je 0.25mm,radilica je provjerena i centrirana i masinu sam sklopio.Tu sam jos izrezao donji dihtung i nasao medju dijelovima nove dihtunge za 5 kuteva cilindar.Masina je sklopljena!
Ubrzo nakon toga nabacena na ramu
Skoro sve serafe na masini sam stavio nove,uredio navoje itd.Uglavnom dao sam si truda.
Imao sam i jedan dekl koji sam kupio za powera radi mehanizma kurble,naravno u ocajnom stanju,pa je i to trebalo urediti,kao i sve sto sam dosad pipnuo na skuteru.
Tako je iz toga nastalo ovo:
Polako je skompletirano sve
Ubacio sam leovinceta,posto co2 nemam da povarim auspuh,a frendu je u kvaru
Tu je slijedilo prvo paljenje,odzracivanje i lagana voznja.Tu sam vec pomalo i podesio sve.Gore je 17.5ed karb na trokutastom airboxu,jos sam rolice polako spustao i dosao na 5gr.Dizna je 65 sa a07 iglom na 1.zubu.
Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk
#3
Posted 09 September 2018 - 09:40
Skuter je komplet raskopan i krenulo se u sredivanje plastika,gume su kod vulkanizera skinute sa felgi,posto je i njih trebalo urediti jer se ljustila boja.
Ovdje sad imam more slika od tog uredivanja,da ne pisem sad kako je islo po redu i objasnjavam,ubacit cu slike,pa budete vec vidjeli sto se i kako radilo.
Vracanje boje sa industrijskim fenom:
Kitanje,smirglanje i bacanje u filer:
Bilo je tu dosta zuljanja po tome,3-4 dana se radilo,jos mi je na jednoj bocnoj odvajalo boju,pa je lakirana 2 puta.Filer je odreagirao s plastikom i ostao mljecav ispod,pa je sve strugano do gole plastike i koristen drugi filer.
Evo kako je ispalo:
Ruckice kocnica su poravnate i one su isle u crvenu
Evo i crvenih plastika:
Evo i one plastike koja mi je falila,izrezana iz tapevera,pofarbana plastik primerom pa mat crnom iz spreja.Zaljepljena je obostrano ljepljivom trakom
Bilo je tu jos krpanja,dobio puknuti blatobran na poklon,pa sam i njega pokrpao
Bilo je tu raznoraznih sitnica,kojih se sad dok pisem ne mogu ni sjetiti svih.
Htio sam i malo naljepnica da razbije ovu crno-crvenu monotoniju,pa su i one dosle na red
Zadnje mat plastike su slozene na novo u bumper,kao i ove bocne pod kadom,one su isto kitane,jer su bile ogrebane
Uglavnom sve jedna plastika je na neki nacin uredjena ili lakirana,da sad ne duzim i ne prisjecam se kronologije
Ubacit cu slike gotovog skutera:
Dobio je i drugi ispravni kilometar sat,kao i sc22 auspuh koji je takodjer uredjen
Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk
#4
Posted 09 September 2018 - 11:12
Nista zivo nije radilo na njemu,ni plovak,ni obrtaljka,ni zmigavci,ni stop svjetla,tako da je to sve doterano prije tehnickog.Dobio je i drugi ispravni akumulator,sajla gasa je bila prekratka pa je preko rupa sam nabijao gas i tako.
Sa sc22 i top variom je isao 84gps-a,pa sam stavio nazad leovincea i s njim sam dobio 93gps-a.
U tim prvim voznjama ga je naljevalo jako do pola gasa i gasio se na leru.Neki specijalac je podesio cok na 13mm,pa nije mogao zatvoriti i radio je uvijek pod cokom.Taj dio je isto slozen na 19mm i ispitan je cok.Dizna je tu u stelanjima skinuta jedan broj.
Sve ove 50cc sam ostavljao daleko u prasini od samog starta.Skuter ide bas lijepo.Evo snimio sam i video iz tog dijela kad je ustelan,pa se na kraju da top variom izvuklo 97gps-a
Onda je kolega s ms-a narucio Yasuni R auspuh,pa su poceli fantazirat da je to prejako,da se to neda ustelati i slicno.
Ja sam se drzao toga da se to relativno lako ustela.Kako bi dokazao montirao sam Yasuni C20 na cistu serijalu sa Top variomatom.Da dobro citate,c20 i serijala 50cc.
Kako lijepo stoji yasuni ja sam se zaljubio.
Evo sta sam dobio kroz pola sata stelanja.Ubacio srednje federe iz leovince seta i 4.5gr rolice.
Okretaji kroz ubrzanje 11.5-11.8,start sa 8000rpm.
Kako nemam igli za stelanje,nisam dugo vozio u punom gasu,jer mi se cinilo da je malo tanak sa smjesom.Javlja se problem da ga dolje nalijeva sa gorivom,a gore u okretajima fali.
Dokaz je tu,start bez rupe,koji bi se malo duzim stelanjem jos mogao popeglati,trebale su jos malo lakse rolice.I voznja i primanje gasa sa Yasuni C20.
Sutra dan je vracen leovince,ali ovaj puta za probu ubacen mhr variomat,ditek linearna polutka,zeleni feder i rolice su izasle na 6.4gr uz najmekse federe iz leovince seta(mislim da su 1.8mm debljine).
Dobilo se jos bolje prenosenje momenta,malo zivosti,bolji start i 4gps-a veca krajnja brzina.
Juhuuuu,probio sam 100gps-a sa serijskim 50cc cilindrom.
Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk
#5
Posted 09 September 2018 - 13:07
Koji je onda to klip odradio RMS ? u stock cilindru ?
#6
Posted 09 September 2018 - 13:47
Da da rms klip je u orginal cilindru i pretrpio je torturu od 12t rpm.
Gledao sam kroz ispuh kad sam skidao c20,ma novo-novo,nema ni tragova crnila kod karika.Lijepo sam ga razradio i tek onda stiskao.
Cilindar je stock da,samo sam zaboravio napisat da je izlaz na cilindru kod flandje otvoren na 22mm.Mozda je i neku nijansu na povrsini dobio,dok sam ja bijaksom to zagladio malo.
#7
Posted 09 September 2018 - 15:38
#8
Posted 10 September 2018 - 13:42
Svaka ti čast na odlično odrađenoj generalci i performansama.
#9
Posted 10 September 2018 - 13:53
#10
Posted 10 September 2018 - 15:26
Evo i drag race sa proslogodisnjim pobjednikom klase 50cc.Sinoc je pao drag.
Hvala za pohvale!
#11
Posted 10 September 2018 - 16:33
#13
Posted 11 September 2018 - 06:04
E nek sam te malo trgnuo,vrijeme je da nesto poduzmes ili pokvaris kako Mario kaze.
Znam ti i cijeli setup prijenosa,okretaje vidis kroz ubrzanje.Pa ako zapnes mogu dat smjernicu...
#14
Posted 11 September 2018 - 08:00
Navika je čudo kad sa 70 pređeš na 50ccm pa ti deluje kao bicikli, al vratiću Malossija, ne može to ovako, penzionerski. Samo kad sam sredio ubrizgavanje, dalje je već lako.
Da ne spamujem temu, pratim tvoje radove i razmišljam šta da činim, dokle da idem.
#15
Posted 11 September 2018 - 17:14
#16
Posted 12 September 2018 - 17:35
Al sa C20 se vidi da je na startu kesa, mislim da bi ga nogama mogao zadržati u mestu...
#17
Posted 12 September 2018 - 19:35
#18
Posted 12 September 2018 - 22:36
Nezz kako je Peza prije isla,al sad ide oko 100gps-a,nekoliko puta sam bio svjedok tome.
Da sad ne duzim...
Kako je mhr variomat bio posudjen sa powera,trebalo bi ga vratiti i rijesiti problem manje krajnje brzine sa Topovim variomatom,pa sam doskocio tom problemu.
U praksi i simulacijom na stolu sam vidio da tek sa 1mm sajbicom krene kratiti prijenos,pa sam se odlucio na preradu.
Vezat cu se na brzine po satu skutera,jer mi gps danas nije dobro mjerio(skinuo sam novu aplikaciju pa cu sutra provjeriti).Imao sam sa topovim variomatom 112km/h
Sa multivarom 118km/h
Ovo je oznaka do kud remen ide sa mhr multivarom.
Pa sam krenuo u preradu Topovog variomata.Prvo je trebalo broncanu piksu nabiti unutra,posto je bila poravnata sa rubom.Nasao gedoru koja odgovara promjerom i nabio ju 1mm unutra.Ima mjesta posto je iz 2kom(pogledaj sliku).
Onda sam za prvu probu variomat s cela potokario za 0.5mm
I krenuo u probu.Dobio sam 118km/h,znaci isto kao i sa multivarom.To potvrdjuju i oznake.
Odlucio sam ga jos malo liznuti,pa sam potokario jos 0.3mm,sada ukupno 0.8 mm.
Opet proba i sad imam 120km/h,remen izlazi ovoliko:
Nikad do sad nisam imao ovoliku izlaznost remena.Sve probe su radjene na istoj cesti i brzina po satu je dobar pokazatelj dobitka,jer sam nebrojeno puta mjerio krajnju sa topom i sa multivarom i te brojke od 112 i 118km/h sam uvijek imao na krajnjoj.To je radi zida u okretajima koje auspuh radi,pa je povecanje brzine moguce jedino produzenjem prijenosa.
Sutra cu izmjeriti gps-om sa novom aplikacijom.
Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk
#19
Posted 13 September 2018 - 10:45
#20
Posted 13 September 2018 - 12:58
Ispuh je samo otvoren na izlazu na 22mm i malo zagladjen cijeli kanal,ako sam nesto poskidao,to je mozda 0.5mm.Prelivni nisu ni pipnuti.
Prijenos je preradjen topov vario,5.8gr rolice,ljubicasti centralni i plavi najmeksi federi iz leovince seta.
Auspuh je onaj leovince sprinter skracen 4.5cm na grani.
Frga je 17.5 ed u serijskoj postavci,samo je umjesto 65 dizne 64gore.Igla na 1.zubu.
Nije mi jasno kako nejde preko 84gps-a???
Moj je potpuno stock samo s auspuhom i 5gr rolicama isao 89gps-a.Sa serijskim topovim variom i sc22 auspuhom je isao 83-84 gps-a na 9.5soma.
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users