Tomos A3-s
#101
Posted 18 May 2021 - 16:53
Ovdje je stavljen auspuh sa granom fi25 i diznom 60
Ovdje je vraćena dizna 55 i jedna mrežica u filter
Nema zveckanja iz cilindra, vidjećemo kako će se ponašati na ljetnim vrućina a i kakva će biti situacija sa gateži u termo grupi
#102
Posted 28 May 2021 - 12:09
Auspuh mi ne paše zbog nožne kočnice, nisam htio da je prepravljam na ručnu. Rješenje:zamjenio sam auspuh za Toru i još neke dijelove. Zadovoljan sam
Zadovoljan sam Torom. Ima fin zvuk, ali je malo metalni i glasna je za moj ukus.Najglasnija je na leru, na 50-ak na sat glasniji je mjenjač. U odnosu na prošli auspuh manje snage, ništa drastično, ali je veća krajnja brzina, tačnije 65km/h
Edited by Djope, 28 May 2021 - 12:10.
#103
Posted 17 September 2021 - 15:14
Sve u redu, sve fercera već drugu sezonu nakon sastavljanja. Malo je kompresija opala, ali mislim da ću riješiti ravnanjem glave.
Ove godine ga nisam ni malo štedio, ture po 30-50km, brda, ravnice, 5km pod konstantnih 60-ak na sat. Na magistralnom putu gdje je 80 ograničenje slabo me auta prestižu. Brat je vozio auto iza mene, kaže da sam išao preko 70km/h,ali vjerujem samo GPS-u koji kaže da je max 65km/h
Tora je bila preglasna za mene, ubacio sam pregradu u lonac u stilu APN-ove pregrade. Zvuk je mnogo lepši i podnošljiviji
Temperatura u auspuhu je jako visoka. Fabrička farba se davno ogulila, sad se guli termo otporna (do 600°C)
Temperatura unutar grane je vjerovatno preko 600°C
Evo jedna slika motorića
Mario, grana je bila izbušena butgijom 2mm na najnižem dijelu da bi ulje izlazilo. Sad sam to zatvorio zakovicom. Nisam osjetio neku promjenu u performansama. Kakvo je tvoje mišljenje, da li je da je ostavim zatvorenu ili otvorim?
#104
Posted 17 September 2021 - 17:47
Što se tiče te termostabilne farbe 600C ona mora prvo da se zapeče. Pa je tek nakon toga otporna na 600, mislim da je na nekim sprejevima i pisalo, 3 sata na 180C ili tako nekako.. Sad posto mi nemamo komore i rerne dovoljno velike, a motor na tri puna gasa već razvije 600, na tebi je da to podesis sa laganim dodavanjem gasa da se na motoru postepeno zapece.
#105
Posted 17 September 2021 - 19:47
Moram dodati da sa tom preradom u loncu motor ima osetno bolji moment
#106
Posted 17 September 2021 - 22:08
Moze to da bude mana a moze i prednost, zavisi sta se od motora ocekuje, kakav je cilindar, prenos itd... Kod matika je uvek sporna ta duga druga brzina dok ne razvije obrtaje, tako da ovaj potez moze biti i benefitan..
#107
Posted 18 September 2021 - 17:33
Edited by Djope, 18 September 2021 - 17:34.
#108
Posted 18 September 2021 - 20:55
Onda imas punu dugu rezonancu kao i ranije ?
#109
Posted 21 September 2021 - 13:30
Sad sam ga baš testirao i mogu reći da ovo nije nešto što trebate raditi ako hoćete veću brzinu
Ako je uticalo na rezonancu, nije mnogo.
Izmjerio sam 61km/h, u odnosu na 65km/h kad sam prvi put montirao auspuh.
ALI, kompresija je opala, vratio sam fabrički žičani filter i malo sam "poranio" paljenje u međuvremenu.
Paljenje sam vratio da nadoknadim momenat koji sam izgubio skidanjem Cobre. Filter sam vratio da bolje filtrira prašinu i da malo obogati smjesu zbog dugovječnosti mašine.
To sam podesio sebi pošto ga neću stalno voziti pod punim gasom a volim istraživati makadamske puteve na koji ma se nađu poprilično strmi usponi
Edited by Djope, 21 September 2021 - 13:30.
#111
Posted 23 September 2021 - 12:13
#112
Posted 01 December 2022 - 19:44
Treba mi par savjeta. Skinuo sam cilindar da popravim navoj za auspuh. Vidim da u cilindru imaju znakovi pitinga i promjene boje. Vjerovatno je pregrijavanje u pitanju. Normalno vozim, paljenje je kasnije(na drugoj crti), dizna 55
Garez nije ciscena od sastavljana, 2god.
Edited by Djope, 01 December 2022 - 20:01.
#113
Posted 01 December 2022 - 20:04
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users