2
32 replies to this topic
#21
Posted 31 October 2018 - 18:09
Navodno moze da se odblokira bez problema,ovih dana idem do salon da ga licno pogledam,inace ta sasiaj se kod nas prodaje i sa 50cc 4T i 125cc 5 brzinski motorom.
#22
Posted 31 October 2018 - 20:36
Kako si dosao do podatka da je 120A ?
#23
Posted 01 November 2018 - 09:21
Koliki je kapacitet jednog komada aku-a? 120Ah? Ok 12V je napon x 6 = 72V. Možda 12Ah, jer da je kapaciteta 120Ah bio bi gabarita kao za traktor.
#24
Posted 01 November 2018 - 17:07
6 kom. acu od 12 V = 72 V ...svaki od njih ima kapacitet od 20 Ah , pa kad to saberes = i20 Ah ...stoje jedan na drugom , kad bi bio samo jedan bio bi pretezak , ovako pojedinacno nisu teski , naravno , vezani u red , pa dobijes to sto dobijes ...skoro sam kod mene otvarao da vidim , mislio sam da su ispod patosa , ali , ne- ispod kadice sedista su , dole tri , gore dva , isto gelski , vezani u red , pa je kod mene 5x 12 v = 60 V , a kapacitet 5x 20 Ah = 100 Ah ...jednostavna racunica ...ima ih i sa cetiri accu- a , rade na 48 V , imaju manju autonomiju , pa o tome treba voditi racuna prilikom kupovine ...
#25
Posted 01 November 2018 - 17:46
Jer ti majstore moj znaš Ohm-ov zakon ?
#26
Posted 01 November 2018 - 22:30
Struja se u rednoj vezi ne sabira, samo napon, dok se u paralelnoj vezi napon ne sabira a struja da..
Konačno ako si mislio na snagu koja je količnik struje i napona, onda je sve jedno da li ih nižeš redno ili paralelno, snaga u Wh raste sa povećanjem broja akumulatora..
Dakle ovo je 72V i 20Ah jer su 6 kom akumulatora od 12V i 20Ah vezani na red, pa je snaga ukupnog baterijskog jezgra 1440 Wh, odnosno 1,44 KWh
Konačno ako si mislio na snagu koja je količnik struje i napona, onda je sve jedno da li ih nižeš redno ili paralelno, snaga u Wh raste sa povećanjem broja akumulatora..
Dakle ovo je 72V i 20Ah jer su 6 kom akumulatora od 12V i 20Ah vezani na red, pa je snaga ukupnog baterijskog jezgra 1440 Wh, odnosno 1,44 KWh
#27
Posted 02 November 2018 - 00:21
Interesantno je da ima i rikverc bar ovaj na snimku ima. Nema vise veslanja nogama haha...
#28
Posted 02 November 2018 - 09:24
Onako je kako ti ja kazem , kapaciteti se zbrajaju , kad bi bilo samo 20 Ah , to bi se brzo potrosilo, slicno je i kod kondenzatora , ja sam to radio u praksi , ali ne mioramo polemisati o ovome , nije vredno ...
#29
Posted 02 November 2018 - 10:04
Mišo,konkretno u rednoj vezi naponi se sabiraju a struja ostaje u vrednosti jednog izvora, znači 72V, 20Ah, to je zakon fizike. Mario je u pravu al ok...
#30
Posted 02 November 2018 - 11:26
Nije Miso bas tako, Mario je u pravu.
Koliko me znanje sluzi iz srednje:
Kapacitet akumulatora je u sustini elektricno naelektrisanje iskazano u amper-satima (Ah) koje akumulator moze dati pri praznjenu stalnom strujom.
Naelektrisanje = struja x vreme
Kapacitet akumulatora se moze izraziti je preko energije (W) koju on moze dati pa se umesto amper-sati moze iskazati i u wat-satima (Wh).
U rednoj (serijskoj) vezi akumulatorskih celija, struja je ista za sve celije, proteklo naelektrisanje (Ah) je isto za sve celije, ukupni napon se deli na celije u nizu, ukupni kapacitet je jednak kapacitetu pojedinacne celije.
U paralelnoj vezi akumulatorskih celija napon je isti za sve celije, ukupno proteklo naelektrisanje se deli na pojedine celije, ukupni kapacitet se dobija sabiranjem kapaciteta pojedinih celija.
U redno-paralenoj vezi napon se deli na celije u granama, struja se deli na celije po granama, kapacitet se dobija sabiranjem kapaciteta po granama.
Znaci u serijskoj vezi o kojoj pricas, naelektrisanje (Ah) je isto za sve celije i ne sabira se
Sent from my Nexus 5X
Koliko me znanje sluzi iz srednje:
Kapacitet akumulatora je u sustini elektricno naelektrisanje iskazano u amper-satima (Ah) koje akumulator moze dati pri praznjenu stalnom strujom.
Naelektrisanje = struja x vreme
Kapacitet akumulatora se moze izraziti je preko energije (W) koju on moze dati pa se umesto amper-sati moze iskazati i u wat-satima (Wh).
U rednoj (serijskoj) vezi akumulatorskih celija, struja je ista za sve celije, proteklo naelektrisanje (Ah) je isto za sve celije, ukupni napon se deli na celije u nizu, ukupni kapacitet je jednak kapacitetu pojedinacne celije.
U paralelnoj vezi akumulatorskih celija napon je isti za sve celije, ukupno proteklo naelektrisanje se deli na pojedine celije, ukupni kapacitet se dobija sabiranjem kapaciteta pojedinih celija.
U redno-paralenoj vezi napon se deli na celije u granama, struja se deli na celije po granama, kapacitet se dobija sabiranjem kapaciteta po granama.
Znaci u serijskoj vezi o kojoj pricas, naelektrisanje (Ah) je isto za sve celije i ne sabira se
Sent from my Nexus 5X
#31
Posted 02 November 2018 - 12:17
ALIEN SM, on 02 November 2018 - 09:24, said:
Onako je kako ti ja kazem , kapaciteti se zbrajaju , kad bi bilo samo 20 Ah , to bi se brzo potrosilo, slicno je i kod kondenzatora , ja sam to radio u praksi , ali ne mioramo polemisati o ovome , nije vredno ...
ne bi se brzo potrošilo jer si ti povećao napon na 72V koji u konačnici sa 20Ah kapacitetom donosi 1,44 KWh.. kapacitet akumulatora je svakako važan ali kao elektromotorna sila u Wh, a to je po Ohm-ovom zakonu proizvod umnožene struje i napona...
ako si mislio da je 20Ah slabo, jes tako je, slabo je na 12V, gde ti imaš 240Wh odnosno 0,2KWh, i tako bi se brzo potrošilo...
inače važno je da zaključimo da se ovi beskontaktni motori vrte na visokom naponu, jer su konstruktori time umanjili gubitke kroz provodnike, tiristore - koji kontrolišu brzinu obrtanja, kao i celokupnu instalaciju... recimo kada bi ih vezali sve paralelno, imali bi 12V ali 120Ah, i recimo da je taj motor projektovan da radi na nižem naponu, odnosno pretvarač.. onda bi za pun gas, kada je potrebno da isporuči punu snagu, za tih 1,44KWh koliko ih ima u tom celom jezgru bilo potrebno povući bakarne šine do motora ili pretvarača za struju od 120A, recimo da je za bakar 3-5A/mm^2 nominalna struja, trebalo bi sporvesti 24 "kvadrata" kablove, za bezbedno napajanja strujom od 120А...
znači 1,44KWh je ono što mi imamo u bilo kom obliku, rednom ili paralelno sve jedno, a to je dovoljno za tu neku autonomiju od 70km, ako su tako napisali..
da ne ulazimo u polemiku sa kondenzatorima, predpostavljam da imaš i tu svoju teoriju, Ohm-ov zakon.. važi u svim električnim strujnim krugovima, a struja i napon mogu da se izračunaju na svim tačkama potrošača i izvora, i uz pomoć Ohm-ovog i uz pomoć Kirchoff-ovog pravila...
#32
Posted 03 November 2018 - 15:49
Jbo Ohma i Kirhofa ...a, da ja vama ispricam vic ?
#33
Posted 05 November 2018 - 12:03
bitno je da si shvatio i proširio svoju riznicu znanja
jebo vic, to može i uz pivo, akumulatori.... već treba malo pripaziti, nije 2 din
jebo vic, to može i uz pivo, akumulatori.... već treba malo pripaziti, nije 2 din
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users