dizajn pojeli....vise izgleda ko neko savremeno umetnicko delo,treba da stoji u muzeju
1
Italjet Dragster 2018
Started by vlayco, Nov 05 2018 05:55 PM
25 replies to this topic
#21
Posted 13 November 2018 - 19:31
#22
Posted 13 November 2018 - 21:26
Saznali smo na kraju koji su agregati u pitanju. Ima slicnosti sa Austrijskim Rotaxom ali su od baze do kraja projektvali Kinezi. Na zalost i materijali su Kineski. Iz iste fabrike kao i 4t 50ccm Piaggio druge generacije. Dugo je na trzistu, nosi ga Aprilia Scarabeo light. Tuzno za 4500€.
#23
Posted 14 November 2018 - 00:28
Au, baš razočaranje
Sent from my Nexus 5X
Sent from my Nexus 5X
#24
Posted 14 November 2018 - 07:46
Nemate pojma, kinezi su budućnost, još malo pa će biti sve što nije kinesko ne podrazumeva se pod brand-om...
#25
Posted 14 November 2018 - 09:39
Dobro, ne treba baš dramiti oko kineza, imaju oni i vrhunske materijale, ali takvi ne koštaju šaku pirinča. Dok se ne pokaže u eksploataciji ne možemo znati valja li ili je kao jeftini kineski proizvod.
#26
Posted 19 November 2018 - 14:47
dizajn je vrhunski, napokon skuter koi iskače od ostalih (opet, ko i stari model...i opet vuče na ducati )
kaj se tiče agregata, šteta da su se odlučili za ovaj, bolje da su išli na quasar 300 ali onda tek bi cijena bila paprena...
ovaj agregat sam rastavljal do temelja pa mogu reć da me se nije dojmil ni malo, materijali pogotovo, ko i neka tehnička rješenja,npr vodena pumpa koja je pišala u garancijskom roku itd...
taj agregat je već godinama u eksploataciji
kaj se tiče agregata, šteta da su se odlučili za ovaj, bolje da su išli na quasar 300 ali onda tek bi cijena bila paprena...
ovaj agregat sam rastavljal do temelja pa mogu reć da me se nije dojmil ni malo, materijali pogotovo, ko i neka tehnička rješenja,npr vodena pumpa koja je pišala u garancijskom roku itd...
taj agregat je već godinama u eksploataciji
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users