Jump to content


Sherco Hrd 50


20 replies to this topic

#1 Vlado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 15 posts

Posted 04 December 2018 - 07:54

Dobro jutro..hladno je za :biker_scooter:ali zato veoma prijatno za po koji savet i pripremu nasih masina za lepse i toplije dane.Postovani drugari i prijatelji meni treba vasa istinska pomoc kao i savet pa se nadam da cu to ovde dobiti,izvinite ako sam nekome dosadan :janpi: ...Kao sto sam vec naveo u predstavljanju sebe imam motocikl HRD SHERCO,frsncuz koji nosi minarelli am6 masinu,vodeno hladjenje i naravno je ,,,2T.Na njemu je sve orginalno,nista prepravljano,solidno ide,lepo vuce sem sto u samom startu nesto zeza,krece samo uz veci gas,mislim da su lamelice izdahnule ali samao mislim a vi ste tu da mi pomognete.Zanimam me puno toga,prvo sto bih uradio je da pojacam kubikazu e sada je tu dilema,na netu ima kit za njega,cilindar,karike,klip sve za nekih 70e,kinezi rade te kada bih to kupio da li je pametno i sta je jos potrebno zameniti da se to sve isprati?Imam i soluciju da kupim njegov orginalni cilindar sa hilznom pa da se obradi i sredi na 49mm a uz to narucim karike i klip,vidim da je i to moguce kod Crnobrnje u Bgd?Molim Vas za odgovor,savet,hvalaaaa.

#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 04 December 2018 - 08:05

Sad jer popravljaš to što slabo kreće na nižim obrtajima ili odmah tuning, ili je autosugerisanje tipa nešto mi slabije ide daj tuning.. ?

AM6 je veoma rasprostranjen agregat i za njega postoji široka paleta u ponuda aftermarket delova. To naravno znači i da su se kinezi brže bolje već ubacili u ponudu sa svojim ultrajeftinim polufabrikatima, pa svako prema svime džepu.

Moj savet je da ne bunariš ništa dok ne otkloniš kvar, te dok dobro ne ušteluješ mašinu. Samim tim ćeš se upoznati na najbezbedniji način, te ubuduće moći pravilno proceniti kojim putem raditi tuning. Onako između redova ako se budeš upustio računaj na 300+ eura minimalnih troškova za bilo koji srednji kvalitet delova. Ovo iz kine sve odmah zaboravi...

#3 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 04 December 2018 - 10:02

Porzdrav i u temi.
Imenjace,postavi nam par slika tog motorcikla,nemoj da se stidis,taj francuz spada u lepse komade supermoto modela...
Ako je i malo nalik derby senda starom tipu koji nosi isto am6 agregat,trebalo bi da ima i power valve ili ti ventil snage.
Da li je on ispravan,obicno se manifestuje ovako kao sto si opisao,pad perdormansi na nizim obrtajima,a cupanje asfalta na visokim.

Sent from my SM-G925I using Tapatalk



#4 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 04 December 2018 - 14:21

Nemaju te 50-ke power ventil.

#5 Vlado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 15 posts

Posted 05 December 2018 - 07:15

Pozdrav sagovornicima...Da odgovorim prvo Mariu i zahvalim se na odgovoru kao i mom imenjaku Vlayco i Nesi Bg.Hteo sam da krenem redom,prvo sa tim lamelama za bolji start pa posle kao i svi ostali da pojacam agregat te sam cak i razmisljao da probam da upasujem 122-123 rotax agregat zato sto je slican iil isti kao minarelli am6,agregat mi je po pusu pa se razumemo...Najpametnije bih mi mozda bilo da sredim lamele,ustelujem i recimo umesto dellOrto 12 tice koja je sada na njemu stavim mu min 17,5-19 ili na ovoj 12 tici nabacim vece dizne?Vase iskustvo i misljenje mi je bitno,izvolite :) Imenjace mislim da moj moped nema power valve :(

#6 Vlado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 15 posts

Posted 05 December 2018 - 08:29

Po zelji mojeg imenjaka,nisam nesto puno forografisao motor itd ali to je ta paklena masina :P :P :P

Attached Files



#7 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 05 December 2018 - 15:50

Hvala ime,takva su i pravila foruma...

Sent from my SM-G925I using Tapatalk



#8 Vlado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 15 posts

Posted 05 December 2018 - 18:19

Pravila,pravila...da li je po pravilu da na moj HRD postavim dellorto karburator 26 ticu,skinutu sa 125 cm3?Nasao sam polovan i dobar za 29e :)

#9 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 05 December 2018 - 20:35

Ne bas,prevelik je to zalogaj na 50ccm cilindar.
Moj predlog ide ka nekom dellortru phva 17.5.

Sent from my SM-G925I using Tapatalk



#10 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 05 December 2018 - 22:10

Ako planiras prelazak na 70+cc onda je dell 19 phbg pravi izbor.

#11 Vlado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 15 posts

Posted 06 December 2018 - 07:33

Hvala Neso Bg :0takoje:

#12 Vlado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 15 posts

Posted 06 December 2018 - 07:41

Jos nisam nista odlucio,nasao sam kit na 90cc sa srednjenom glavom na 49mm za nenkih manje od 50\kit je polovan ali kao nov bez trunke odstupanja\,dilema mi je...strah me je zbog radilice,resio bih i lezaje na njoj ali ne znam koliko je to dovoljno ako se ona cela ne remontuje,tj dva veca skf lezaja i dva iglicasta,gornji i donji,kapiram da tu svasta ima :)

#13 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 06 December 2018 - 08:11

Koji kit ?

#14 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 06 December 2018 - 11:17

Mali dobro igleda , dobra osnova za rad ...prvo , što ja uvek kažem , moraš da znaš šta hoćeš...ja mislim da bi trebalo da se ide nekim redom ...prvo ušteluješ serijski agregat , dobro se upoznaš sa njim , vidiš koje su njegove mogućnosti , pa odlučiš do kog stepena tuniga ćeš da ideš ...ipak je tuning neko sazrevanje , ne može baš preko noći ...pratimo ...

#15 Vlado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 15 posts

Posted 06 December 2018 - 17:24

Postovani Mario,kit je uvoz iz evrope,liveni i nije aluminijum vec verujem da je gus i celik...Postavicu slike pa ako vam nije problem vi pogledajte,sve je verujem Kina pa...

#16 Vlado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 15 posts

Posted 06 December 2018 - 17:31

Hvala Alien Sm,mali ne izgleda uopste lose to me je i privuklo te sam ga pazario ali nikako ne bih da ga zapostavim,celo leto smo se druzili pa da me ni jednom nije ostavio..sem kada sam usao u neku preveliku baru,ugasio se i nakon par minuta opet je zmija :).Moje neko misljenje da ne treba preterivati sa tuningom,nemam ni ja nesto novca ali ako vec nesto radim na njemu nek to bude dobro a ne bas skupo,svakako bih njegov orginalni cilindar,klip i glavu ostavio,nek stoji,mozda se opet vratim na staro...

#17 Vlado

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 15 posts

Posted 06 December 2018 - 17:40

Slike od ponudjenog cilindra.

Attached Files



#18 fantom

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 304 posts

Posted 06 December 2018 - 20:49

Ako već želiš staviti 26-icu onda uzmi Stage6 Racing 88 kubika pa ćeš vidjeti što je stroj

#19 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 06 December 2018 - 22:42

I sa tim stage 6 jos + 300 do 400 e ulaganja...auspuh(koji ni malo nije jeftin za supermoto),karb,usis itd...
Da ne duzimo,svi mi ovde na forumu smo za izbegavanje kina cilindara i kiteva.Fali im kvaliteta...zato imas npr na oglasima da kupis kit za 3 do 5 crvenih novcanica,ali zato toliko i traju,ili vek zavrse sa nekom havarijom ili se potrose klip i karike.
Pogledaj nesto iz "sport" ponude brendiranih kitova(athena,malossi,airsal,polini,stage 6) odnos snaga/potrosnja je na ok nivou,a i ne zahteva prevelika ulaganja...da kazemo prvi korak u tjuningu cvaja..

Sent from my SM-G925I using Tapatalk

Edited by vlayco, 06 December 2018 - 22:44.


#20 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 07 December 2018 - 12:39

Ovaj je kineski kit sa ali express,vrlo nekvalitetan gus bolje uzmi nesto iz italjanske kuhinje.





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users