Jump to content


Zbogom Bele Tablice


177 replies to this topic

#101 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 08 May 2019 - 20:48

Da li neko zna da li osoba sa ovlašćenjem može da odjavi tablice u MUP-u svog prebivališta, ili se ipak mora ići u stanicu u kojoj je registrovan skuter?

Послато са LG-H860 уз помоћ Тапатока



#102 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 08 May 2019 - 20:49

Onda će to uskoro i kod nas na zatezanje

#103 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 08 May 2019 - 20:51

Tablice se odjavljuju isključivo u mestu izdavanja. Osoba sa ovlašćenjem može to da obavi

#104 sigmaal

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 325 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimTOMOS APN 6,XL650V

Posted 13 May 2019 - 15:57

Najnovije informacije za reg. APN na teritoriji NS. Kum je bio u "Autoradu", odbili su da mu rade tehnički. Čuli su za tu inicijativu preko SAT-a ali ništa zvanično nemaju. Zoljice idu na žute - glat prolaze.
Poslali ga kod "Sabljara".Tamo ga isto otkačili, kažu da ide u "Trijumf 021".

U SUP-u mu rekoše da se na tehničkom boje da rade APN-e, da ne izugube licencu. Svi nešto čekaju, očigledno da se nešto kuva, ja se nadam da će biti dobro.
Meni je dispečerka SUPa, saobr. ispostava Istok, rekla da oni ništa zvanično nemaju. Dok ne odluka ne izađe u Službenom listu, ostaje na snazi da stare table ne važe.
Ako te uhvate na APN-i to je vožna bez kategorije + neregistrovan motorić. Traktore su morali da puste, da se narodu obezbedi hrana.

Ali po gradu vidimo da se narod još voza na stare table. Po sistemu ako te ne uvate - nije ništa ni bilo... :)

#105 JovanMilovanovic

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 13 posts
  • MestoKragujevac
  • VozimSpeed Fighter 2

Posted 23 May 2019 - 14:55

Zdravo drugari, evo mala pomoc za sve Peugeot skutere za Srbiju, da li ce odloziti ili ne zamene tablica, to ne znam, ali ja nista nisam prepustio slucaju, pa sam odmah pri kupovini skutera odlucio da nadjem prvog vlasnika kod koga je bio i to je bio covek iz Beograda, do koga sam jedva dosao i mnogo sam muka imao, jer je posle njega skuter promenio jos 3 vlasnika, dok sam dosao do prvog vlasnika, nista me ne pitajte, morao sam da idem i za Beograd i izgubio ceo dan, ali sam sve zavrsio ... Uglavnom ovde na papiru se vidi ovlasceni servis za Peugeot ( koji jedini moze da da potvrdu ) tj. to jedino priznaju na tehnickom pregledu, da skuter ne prelazi 45 km/h i kosta 2.000 din sto i nije mnogo, jer sam cuo da su nekome za Apriliju trazili 11.000 din... Rekli su mi da su problematicni skuteri Peugeot, Aprillija i jos jedan ne mogu da se setim, jer oni mogu da se nabudze dosta navodno i da idu preko 100km/h, sto za kineze ne vazi, jer oni mogu da nabave od bilo kog ovlascenog servisera ( barem su meni tako rekli ), ali ja sam moj uspeo nekako da izmuvam iako bez ikakvih dodataka ide 65 - 70km/h... Malo su bili skrti po stavkama za ovu potvrdu, jer je trebalo da pise i broj sedista i tezina skutera i sve ostalo, a njima je bilo bitno da se navede samo da ne prelazi 45 km/h i da ima navodno 49,13 (ccm) da ne prelazi 50 (ccm) i to je to, zato sada moj skuter je registrovan na samo 1 sediste, to obratite paznju, ako imate devojku ( kao ja ) :P onda ste se slikali, mada to jos uvek ne gledaju, ali moze kasnije da predstavlja problem verovatno ...

Sto znaci, cena PRVE registracije za Peugeot SF2 je mene iznela u Kragujevcu :

Potvrda : 2.000 din
Tehnicki : 3.000 din
Polisa osiguranja : 1.374 din

Ukupno : 6.374 din

Ali dodajte na to, vadjenje saobracajne dozvole, to ne znam iskreno da vam kazem cenu, pa onda 1.500 din notaru ( mozda i vise ) gde odjavljujete BELE tablice sa vlasnikom skutera, odlazak do tog mesta jednom ili dva puta, sve zavisi do kada vam rade poste i saobracajna policija u tom mestu, jer i oni traze kupoprodajni ugovor, pa i njima neke takse da se plate oko 600 din cini mi se, pa moraju to da overe, pa se ceka dosta dugo...

Tako da, ako planirate da registrujete skuter na nove zute tablice, planirajte oko 100e da ce vam trebati, mozda i vise, sve zavisi, cak su mi i na tehnickom rekli da od ove godine, jer sam ja prosle registrovao, moracu da imam i oba retrovizora i da sve funkcionise kao da je kupljen juce iz fabrike ... Za drugu se nadam da ce samo trebati polisa osiguranja i tehnicki, sto znaci negde oko 4.500 din ...

Nadam se da sam nesto pomogao.

Attached Files



#106 sigmaal

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 325 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimTOMOS APN 6,XL650V

Posted 31 May 2019 - 08:34

Pokušao sam da nađem rešenje za registraciju APN, na više mesta i svi kažu A1.

Za one koje imaju problem, evo vam kontakt telefona:
ABS 011/301 44 25 posle 10h
ABS 011/ 311 70 66 posle 10h

Redakcija emisije SAT: redakcija@satmediagroup.net

Pišite im, cimaj te ih, samo zajedno možemo uraditi nešto!

Drugarski pozdrav!

#107 sigmaal

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 325 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimTOMOS APN 6,XL650V

Posted 31 May 2019 - 10:03

Evo i drugih redakcija:

redakcija@blic.rs

webredakcija@kurir-info.rs

redakcija@kurir-info.rs

Ja sam im pisao, pišite i vi...

#108 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 31 May 2019 - 18:34

E, mamicu im ! Pa ovo nije normalno !

Mene je pre mesec dana koštalo okruglo 5000... Skuter koji već ima žute table...bolje bi bilo da imam traktor...

Ja nemam taj problem sa dozvolom , ali sa preregistracijom da ...i opet , mamicu im , država lovi u mutnom ...

#109 sigmaal

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 325 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimTOMOS APN 6,XL650V

Posted 05 June 2019 - 18:16

Pozdrav svima! Dobio sam jedan jedini odgovor od g-dina Regode.
Citiram:

"Poštovani,
Bavimo se nelogičnostima u Pravilniku o podeli motornih vozila u sledećem broju revije SAT Plus, ali planiramo nešto i za emisiju koja će se emitovati u nedelju 23. juna. Ideja nam je da snimimo izjave nekoliko nezadovoljnih vlasnika mopeda, koji ne mogu da ih registruju i nekoliko kontrolora tehničkih pregleda, koji će objasniti zašto ne može, a onda ćemo nadležne pozvati u goste da odgovore kako će rešiti problem.
Ako ste zainteresovani da i vi budete jedan od vlasnika mopeda koji će ukazati na problem, molim Vas da nam pošaljete vaš broj telefona.

S poštovanjem,
SAT Media Group
Željko Regoda
Novinar "

Ako je neko zainteresovan da izjavu za SAT, evo kontakt mejla: z.regoda@satmediagroup.net

Edited by sigmaal, 05 June 2019 - 18:16.


#110 sigmaal

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 325 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimTOMOS APN 6,XL650V

Posted 05 June 2019 - 18:18

Moj odgovor:

"Hvala Vam puno na odgovoru i trudu.
Mogu Vam dati konkretne informacije sa terena:
Kontaktirao sam više Tehničkih pregleda u Novom Sadu, Beočinu i svuda sam dobio odgovor - da ne žele da se bakću sa time. Jer se boje kazni!
Danas konkretno sam pitao čoveka u Panonija auto. Rekao je da su dobili dopis od SUP-a ali on neće da uradi Tehnički. Iz više navedenog razloga.
Kaže "..ova država je neozbiljna prvo su propisali jedno, a sada kažu drugo.. Pa će 2021 godine neko od vozača da pita, kako je ranije moglo na žute table?! A minimalna kazna je 75000 din. NEĆU DA SE BAVIM SA TIME. Idi na drugo mesto."
U proteklih 2 meseca sam obišao: Autorad, Sabljar, Trijumf 021 (2 mesta), Tehnočin, Giga, AMS - svuda isti odgovor. Moj kum je zvao i bio u ova poslednja 3 kao i Autorad, ima isti problem sa APN. I svi znaju za taj dopis i ništa...

Praktično dopis iz SUP-a nosi samo informativni karakter a ne i obavezujući. Znači Tehn. pregledi imaju odrešene ruke, da postupaju kako oni smatraju.
U kontaktu sa stručnjakom Sektora za vozila ABS (011/311 70 66) mi je rečeno da u Pravilniku postoji klauzula da se mogu prepisati podaci iz stare saobraćajne i registrovati u istoj kategoriji. Takođe mi je rekao, da ukoliko Tennički odbije da uradi pregled, po Pravilniku je u obavezi da izda pismeni dokument sa obrazloženjem, zbog čega neće da radi. I sa tim dokumentom mogu da se obratim inspektorima saobr. policije, koji vrše kontrolu teh. pregleda. A bez papira je rekla- kazala.
I tako sve lepo zvuči u teoriji a u praksi 0!
A kako je to izgleda "vruć krompir," svi beže u strahu od kazni.

Hvala Vam unapred na pomoći i pozivu u emisiju. Razmisliću. "

Edited by sigmaal, 05 June 2019 - 18:19.


#111 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 05 June 2019 - 19:44

Većina Tomos mopeda moraće da se vozi sa položenom A1 kategorijom
Preregistracija u drugu kategoriju moraće da se uradi iz razloga što proizvođač ne može da izda potvrdu da se ova vozila ne kreću brzinom manjom od 45 km/h. Na tehničkom pregledu moguće je dobiti potvrdu o maksimalnoj brzini koju motocikl može da razvije, ali većina mopeda prelazi 45 km/h, te neće zadovoljiti kriterijume AM kategorije.
Druga stvar na koju moraju da obrate pažnju svi vlasnici dosadašnjih mopeda ili bicikala sa motorom je to da će tehnički pregled proći samo 100% ispravni motocikli. Šta to znači? To znači da svi sklopovi moraju funkcionisati besprekorno. Počev od kočnica, svetala, sirene, svetla koje osvetljava registarsku tablicu.
Zatim, svi mopedi moraju posedovati brzinomer i odometar koji je homologovan! Čak iako vozila u originalnom izvornom stanju nisu posedovala brzinomer, on mora naknadno biti ugrađen.
Svi motocikli i mopedi moraju da imaju ugrađen homologovan brzinomer sa odometrom
Takođe, sva vozila moraju biti u fabričkom stanju. Lica zaposlena na tehničkom pregledu u svojoj bazi podataka imaju slike gotovo svih motocikala i mopeda. Ukoliko neke prepravke na motociklu odstupaju od originalnih, vozilo neće proći tehnički pregled. Vozilo na kojem su izvršene prepravke može da prođe tehnički pregled ukoliko su te prepravke atestirane i poseduju dokumentaciju o atestu.
Takođe sva svetla moraju biti homologovana. Na svakom faru i zadnjem svetlu treba da stoji oznaka koja označava da je svetlosna grupa prošla homologaciju.
Vozila koja se registruju na “male” to jest žute tablice mogu da se voze sa AM vozačkom kategorijom. Da bi se vozilo registovalo kao moped potrebno je dostaviti potvrdu proizvođača da vozilo ne razvija veću maksimalnu brzinu od 45 km/h.
Ukoliko planirate da zavarate osoblje na tehničkom pregledu tako što ćete staviti razne blokade koje ne dozvoljavaju maksimalnu isporuku snage pa da ih naknadno skinete, ni to vam nije preporučljivo. Saobraćajna policija će uskoro dobiti uređaje (valjke) sa kojim će moći na licu mesta da izmere maksimalnu brzinu vašeg mopeda. Ukoliko saobraćajna policija konstatuje da vaš moped ima veću maksimalnu brzinu od 45 km/h, automatski će vas isključiti iz saobraćaja i podneti prekršajnu prijavu. Ukoliko ne posedujete A1 kategoriju smatraće se da ste upravljali vozilom bez odgovarajuće kategorije, a za taj prekršaj kazne su drakonske.
Ovaj zakon usvojen je 22.03.2018. godine i budući da je isteklo godinu dana od njegovog usvajanja, stupiće na snagu od 1. aprila ove godine. Prema tom zakonu, obavezna je registracija za sve mopede od 1. aprila! Skrećemo vam pažnju na to, da ne biste dospeli u neželjene probleme.

ETO NAM GA ...

Ovo sam danas skinuo sa Neta ,,,

U ovom tekstu mnoge stvari me zabtinjavaju ...

Sledeće godine kad budem hteo da regujem Aliena ( ako do toga uiošte dođe ) sve ovo gore je obeshrabrujuće ,,,kada budu videli rezonu - neće proći ...pre dva meseca jedva sam ih ubedio da je km sat origimalni ( menjao sam , stavio onaj 120 km/h , kažu znamo mi koji je originalni ...sad bi po novim propisima ovaj morao biti atestiran ,,,GDE ??? U PEKINGU , DRUGI SEMAFOR DESNO ?


Dal su ovi normalni ? Taman sam mislio da sam sa onom silikonskom folijom rešio problem puknutog pleksija , ovi mi to sad ponovo otvaraju ...izgleda da će po svemu sudeći biti- PUŠKU, PA U FRUŠKU ... :moody:

Saobraćajna policija će uskoro dobiti uređaje (valjke) sa kojim će moći na licu mesta da izmere maksimalnu brzinu vašeg mopeda. Ukoliko saobraćajna policija konstatuje da vaš moped ima veću maksimalnu brzinu od 45 km/h, automatski će vas isključiti iz saobraćaja i podneti prekršajnu prijavu. Ukoliko ne posedujete A1 kategoriju smatraće se da ste upravljali vozilom bez odgovarajuće kategorije, a za taj prekršaj kazne su drakonske

Šta kažete na ovo ?

Ja bi najrađe preregistrovao Aliena u višu kategoriju , kao motocikl , ali onda ženica neće moćo da vozi , nema A-1...

LJUDI , OVO JE LUDILO ??? Ovime će se sasvim lepo napuniti budžet i smanjiti drastično broj mopedista na putu...velika većina nas će svakako imati bar neki problem ,,,ZBOGOM TJUNERI , VI VIŠE NEĆETE POSTOJATI !!!

#112 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 June 2019 - 20:48

Pravi tuneri će uvek postojati, nemoj da si naivan, kao i autor tog teksta što si skinuo sa net-a. Imaš kolege iz Hr koji se godinama služe dobrim alatima i to je sve jasno. Ajd neće biti race look i nestandardnih dizajna na putevima ali nije ni bitno. Ono što je sada plasirano sputava preko 50% vlasnika mopeda i skutera. Prodaja el biciklova je u procvatu, taman malo kinezima niz dlaku dok ne uvedu dozvole i za to...

Juče izlazim iz auta i proleti baba pored mene na pola metra sa 30kmh, niti ona zna koliko je ta brzina opasna, niti je procenila situaciju da ne pegla pun gas na bliskom rastojanju od ljudi i vozila, niti sam je ja čuo. Da sam samo sekundu ranije zakoračio, slomila bi mi nogu, a ona bi letila jedno 20m tako sa natapiranom kosom za pijacu i cegerom...

O čemu mi onda diskutujemo, kad nepismeni ljudi peglaju, a vozači sa dozvolama i kacigama jure potvrde...

#113 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 05 June 2019 - 22:03

Tjunera je bilo i vazda ce biti...
"Improvizuj,prevazidji,adaptiraj se..."
Kao sto Mario kaze,nece biti neki race look,ali ce svakako biti spavaca,fabricki izgled ali ispod azdaja,tome i sluze one blokade obrtaja...
Videli smo skoro onu yamahicu tzr sa blokadom,u trecoj nece preko 37km/h. 😂

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#114 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 05 June 2019 - 22:06

Ja sam mesec dana samo cekao potvrdu da bih mogao da produzim registraciju. Vec imam zute table i prvi sam vlasnik. Potvrda je 1000din + troskovi slanja. Tehnicki pregled 3000din, Polisa i tako to 1800din. Sve ukupno me izaslo 6100din. Na tehnickom su hteli da me streljaju i bilo je hoce, nece ali sam prosao. Sve na skuteru je u odlicnom stanju i funkcionise. Najvise su me peglali oko auspuha i led zadnjeg svetla za koje sam obecao da cu da vratim obicnu sijalicu. Pola sata su po googlu gledali za auspuh da li jeste ili nije fabricki. Ja naravno nemam pojma o cemu se radi i ne razumem se kao ni oni. Na kraju je ispalo da jeste fabricki ali je prefarban. :blink:
Attached File  Potvrda Sprint.jpg   1.27MB   16 downloads

#115 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 06 June 2019 - 14:15

Ko kaže da za APN nema homologovan sat...

Ima za 6k dinara ;)

Posted Image

#116 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 06 June 2019 - 14:18

Eto, to je ono što ja kažem...ja sam imao sreće što me nisu driblali zbog auspuha ...da su mi tražili originalni , ne bi imao šta da stavim ...naravno sve se može nabaviti , ali ne brzo , pa onda trošak , skini rezonu , namesti bojler

Marko , kako si smeo da dođeš sa ofarbanim auspuhom ? A jesi siguran da je boja homologovana ??? :)

Mario kako znaš da je sat homologovan ? Cena - prava sitnica ...a, onda ispadne da si far menjao , nije originalni ...koja ružnoća ... :D

#117 sigmaal

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 325 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimTOMOS APN 6,XL650V

Posted 06 June 2019 - 14:43

Trebalo bi da kontaktirate onog novinara Željka i date izjavu za SAT.
Neko ko je dobro upućen u sve probleme i zna argumentovano da objasni. Da se čuje i glas naroda, da zna cela Srbija o dubiozama...
To je prilika.
Pa da vidimo šta će reći "glavonje"..

Edited by sigmaal, 06 June 2019 - 14:45.


#118 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 07 June 2019 - 06:09

Ovo je originalni far sa Tomos Colibri-ja, u tu grupu je bio i APN, dakle homologovan je od strane fabrike..

#119 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 07 June 2019 - 06:13

http://www.pyrotherm...ls/tomos050.jpg

#120 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 07 June 2019 - 08:45

Ma, gotovo sam siguran da će naći neku začkoljicu da bi nam zagorčali život ...eto, ja npr ako budem rešio da regujem Airsalmatica nemam standardni auspuh za njega , a Bullet neće proći...po novim propisima sve će morati da bude kao da je izašao iz fabrike , svaka prepravka mora biti atestirana , ovime su me odvratili od prepravke prednjeg točka na disk , to ne bi prošlo ...imam neka dva km sata jedan je CEV ,a drugi koji se ugrađivao na Tomose do 60 km , nadam se da su homologovani , znaj ga ...





8 user(s) are reading this topic

0 members, 8 guests, 0 anonymous users