Zbogom Bele Tablice
#41
Posted 29 March 2019 - 14:26
Jurimo Plameni i ja potvdru za Cveletov keeway...
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#42
Posted 29 March 2019 - 15:44
#43
Posted 29 March 2019 - 22:22
Attached Files
#44
Posted 29 March 2019 - 23:41
#45
Posted 30 March 2019 - 10:35
Kako sam ja prošao ? Firma Motomania koja je prodala moj skuter sa isto kao i Keway ugasila i ne postoji više ...obaška , sto više nije servisno pokriven , mada i to nije baš bezazleno , jedva sam našao masku za Aliena posle ženine havarije kad ga je spucala ...Bivši gazda Motomanije nije zainteresovan za bilo šta , ali njegov bivši radnik - dečko radi servise skutera , moja mušterija , preko njega sam našao mnoge delove za kompletiranje posle havarije ...kad je došlo da traže potvrdu , pitam kako da to odradimo ...kaže može gazda još ima pečat napravićemo potvrdu , daj samo saobraćajnu zbog podataka ...odnesem ja njemu i dam 1000 din i više nemam problema , svake godine priložim na tehničkom , ovi iskopiraju , stave u dosije , vrate mi original i nemam nikakvih problema ...
#46
Posted 30 March 2019 - 12:57
#47
Posted 30 March 2019 - 13:58
Послато са LG-H860 уз помоћ Тапатока
#48
Posted 30 March 2019 - 15:01
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#49
Posted 30 March 2019 - 17:52
#50
Posted 30 March 2019 - 20:42
Verovatno imaju spisak firmi koje mogu da izdaju potvrde. Moja je od PGS za Apriliju.
#51
Posted 01 April 2019 - 19:14
Dođem , pozdravim se sa Đurom , šefom tehničkog , - jel može Crni da se reguje ? Đura - hmmmmm, aj da vidimo ...može u Petak , zakazujemo ...ja - kuku lele , pa Đuro , jes ti normalan , ubiće me žena ...gleda on opet spisak , gledam i ja sa njim , stvarno sve puno ...kaže ajd onda u Sredu ...ja opet kuku lele ...on me gleda , pa kaže - ajd onda danas u dva sata , napraviću ti mesta ...uh, Đuro , bolje to nego da ti pošaljem ženu ...
Doteram ja ...gledaju sve do sitnih creva , ama baš sve živo , od broja motora , šasije , na valjke , kočnice moraju biti sto posto ispravne , signalizaciju , sirenu i sve slikaju iz više pozicija ...malo je bilo natezanja oko km sata , kod mene je od Matriksa onaj do 120 km/h i jedva sam ih ubedio da je tako fabrički kupljen ( a nije ) ...e sad kad su sve uslikali , kad su se malo bolje zagledali i da slikaju prednji kraj - kaže Đurin radnik - uh ovo ne može ...
Evo zbog čega me nisu pustili ...
Iskrpljeni pleksi , to ne može , mora se slikati izbliza , videće se , ne smeju tako ...
Nikakva moja kuknjava ne pomaže , jednostavno ne smeju da daju tehnički na ovo i tačka !
Kao podelili mi neke savete , najbolje je ako neko ima istog , da pozajmis za slikanje , pa vrati ...ne znam nikoga a i da znam ko bi bio lud da to uradi , ja prvi ne bi skidao sa mog za tako nešto ...pa onda kao ispoliraj sa 2000 šmirglom ( to je nemoguća misija ) ...
Vratim se ja razočaran , dali mi dva- tri dana da to sredim ...uplatio sam tehnički , znači moram to rešiti u najhitnijem roku ...
Pleksi se mora nekako napraviti ...odem kod Kineza da vidim šta ima ,,,makar kupio neku providnu kutiju , pa od nje isekao ....sine mi ideja ! pre godinak dana moja ženica kupila silikonsku mušemu za sto ...providna , debljine 2 mm ...možda sam mogao to ...ona radila prvu smenu , odem kod nje , kažem da nisam prošao tehnički , ajd da vidimo tu mušemu ...secne ona 20 cm visina 60 odem ja na kasu platim 70 din i u servis ...
Preliminarni pregled situacije je da ima šanse da se nešto uradi , mada ne znam dok ne rastavim ,, mora se skinuti svetlosna grupa ...razbucam sve , zajebancija na kvadrat , gledam kako ću ...izgleda da će nešto moći ...oba pleksija su ulepljena akrilom , to sam skinuo relativno brzo , moglo se , nije ona crna ffabrička masa što se teško skida ,,,iskrojim parče malo veće i umesto da postavim u uložak fara kako je bio pleksi , rešim da ga ulepim u masku ...kontaktnim lepilom namažem obod maske iznutra santimetar - dva , isto tako foliju na prethodno opcrtan far ...kad se par minuta prosušilo pod foliju podmetnem stari pleksi kako bi folija pratila zakrivljenje ...pritisnem , i kako je dodirnulo , ulepi se , sve dobro ispritiskam ... ORIGINAL !!! Ne mogu da verujem da je tako dobro ispalo ! Providnost je takva kao da nema pleksija ...hehe, bojim se da me ne vrate zbog toga ,,,čini mi se da je rešenje čak bolje od originalnog , folija je na masci umesto u samom ulošku fara , ovako ulepljeno sprečava da bilo kakva kiša ulazi između maske i fara ...
providnost , folije kao da nema pleksija ...sutra samo finalna montaža svetlosne grupe i maske , pola sata posla i da vidim hoće li mi sad dati tehnički ! ne mogu oni mene zahebati !!!
E, da ...još samo da vam kažem koliko će koštati sve ...kad su mi rekli , samo što nisam pao u nesvest ! Tehnički 3500 din ...prošle godine sve zajedno je koštalo 3000 din , dobro se sećam...sada na tehnički treba dodati još oko dve hiljade za ostalo , osiguranje i takse državi ...malo li je ??? E, BRAĆO SKUTERAŠI , SKUP JE OVO SPORT POSTAO !!!
#52
Posted 01 April 2019 - 19:25
I da li ima neko konacnu info o trajnim registracija,sta se desava,da li mogu skuteri da se voze ili su samo izuzeli poljo masine i mopede?
@Zilke17 ?
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#53
Posted 01 April 2019 - 22:09
#54
Posted 02 April 2019 - 08:37
A, nešto sam počeo da menjam mišljenje o onome da će još mnogo vode proteći Savom i Dunavom dok ne dođu valjci za merenje brzine ...policija ubrzano nabavlja najsavremeniju opremu , radare poslednje generacije i u zadnje vreme se baca akcenat na brzinu kao jedan od faktora rizika i uzročnika brojnih nezgoda ...sada sve mislim da će se uskoro pojaviti na ulicama valjci za merenje max . brzine , a onda , teško si ga nama ...opet problemi ...
Uvodi se red , zakon je donet još pre neku godinu , nije se primenjivao , za nas se kaže da moramo imati kacigu homologovanu i zakopčanu , to je sve što se tiče propisa za vozače dvotočkaša ...upravljanje sa odgovarajućom dozvolom se podrazumeva ...na ulicama samo žute table , juče bilo na jutarnjem programu RTS-a , na žalost , stigao sam na kraj priloga , ulovio sam da će za mopede . gde spadaju i skuteri , biti trajno registrovani , ali da će svake godine morati da prođu tehnički pregled ...odzvonilo je starim APN-cima i Maticima koji su krševi i koji se ne mogu prevesti sa starih vlasnika , oni odlaze u rashod , nema vučenja prikolice mopedom , nema šlemića , bar bi tako trebalo ...
I ja imam problem sa Airsalmaticom od kad je Strujni u pogonu , a to je godinu i po dana ne vozi se uopšte , stoji kod onog mog Stanka mesecima zbog prepravke na disk , on ništa ne radi po tom pitanju , a i ja nisam zainteresovan ...nadam se da će to biti odrađeno u najskorije vreme kad sam u to već zagrizao i dao sam mu pare za to , da to apsolviram ...problem je što nije preveden , na belim tablama je , ne znam ni da li je vlasnik živ . ako rešim da to odradim , prevod , sapbraćajna sve takse , osiguranje , posle registracija , između osam i devet hiljada , pitao sam juče kod ovih što registruju , skupo za nešto što se neće voziti i plus skuter oko 5500 godišnje to je oko 120 evra ! Izgleda da mu sleduje stajanje u nekoj šupi ili podrumu dok ne istruli ! Takva je i sudbina bivšeg poslovnog Matica , stoji u šupi najmanje tri godine , bez papira i polako truli , možda ga u nekoj budućnosti izguram kraj nekog kontejnera ...
U svakom slučaju , ko mora da reguje , neka se dobro pripremi , rigorozni su , ne prepuštajte ništa slučaju , SKUP JE OVO SPORT !
#55
Posted 02 April 2019 - 09:24
Mario, on 29 March 2019 - 23:41, said:
Moram na drugom mestu potraziti a vidim da je problem za Keeway.
#56
Posted 02 April 2019 - 10:10
Ako cu vec da placam,onda cu da se vozim kako treba...
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#57
Posted 02 April 2019 - 11:57
#58
Posted 02 April 2019 - 13:49
#59
Posted 02 April 2019 - 14:23
Djomla, on 02 April 2019 - 09:24, said:
Moram na drugom mestu potraziti a vidim da je problem za Keeway.
Cene su 2450-2800 din
#60
Posted 02 April 2019 - 14:47
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users