Jump to content


Baotian Tanco 49cc


46 replies to this topic

#21 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 08 July 2019 - 15:49

Lep dan danas, i dok čekam da kompletiram delove za ugradnju Airsal-a rešio sam da pokušam da dovedem skuter u vozno stanje, da predjem bar 300, 400 km dok se uverim da je pouzdan pa tek onda da se bacim na tuning. Prvo sam raskupusao komplet plastike i onda skinuo poklopac glave motora, zaštitio oko nje nekim krpama i upalio bez nje da vidim da li dolazi ulje do bregaste i ventila. I okupah se u ulju uprkos svemu tako da nisam slikao nista. Dobro je, znači pumpa je ispravna, onda sam uzeo teflon trake i namotao oko čepa za ulje i gle čuda ne prosipa ulje više nigde, pali lepo i radi na leru solidno. Usledio je test od jedno sat vremena lokalne vožnje onako bez plastika. Posle sam se bacio u štelovanje karburatora i nema sile da ga nateram da radi kako treba, velike su mu dizne 78 i 79, nemam manje, trokira na naglo zavrtanje gasa. Igrao se sa čepovima rupama povećavao smanjivao protok vazduha, ali tek kada sam izvadio sundjer iz airboxa je proradio. Moraću da nabavim neke sitne burgije pa da zalijem kalajem jednu diznu i probušim je na manju meru, ili da skidam glavu i da obradim usis i prirubnicu na 18mm jer sam poprilično siguran da je loš odlivak, ne bih baš vozio ovako bez sundjera. I moram još i sa strujom da se pozabavim, neće na dugme da pali prestala je da radi skala goriva, sirenu da pregledam i ako treba zamenim, polako živce na ler i krećem sa detaljnom kontrolom i zamenom svega što bude potrebno. 🙂

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#22 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 10 July 2019 - 21:27

Stigli delovi sa RP-a, hvala skuter mreži. Izvagao sam i uporedio fabrički klip sa ovim Airsal-ovim koji ću pakovati. Kako li će radilica ovo izdržati? 😁Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#23 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 July 2019 - 06:07

To niko normalan ne ume da odgonetne, samo kinez koji je i balans prekopirao

#24 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 13 July 2019 - 15:26

Namontiran Naraku Racing varijator, rolnice koje su došle sa njim od 5.5 grama su prelake pa sada imam prevrtavanje. Još par dana testiranja i podešavanja i krećem sa ugradnjom Airsal-a. Imam dilemu dilemu, da li da proširim kompresioni prostor glave koju imam u šteku ili da kupim novu za 72cc?

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#25 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 16 July 2019 - 11:05

Rasturio sam ventile glave iz šteka i konstatovao da je glava za djubre, vodjica usisnog ventila nije više kružnog, već oblika elipse. Naručio sam odmah glavu za 80cc komplet sa ventilima tako da je ta stavka rešena. Merio sam zapreminu udubljenja čela klipa i nakon 2 merenja dobio 0.9ml. Neka stoji ovaj podatak ako se budem bavio kalkulacijom kompresionog odnosa. Evo i slika potrošenog ventila, klipa kome je mereno udubljenje čela, kao i snimak koliko je vodjica stradala.



Posted ImagePosted Image

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#26 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 17 July 2019 - 19:52

Danas u par navrata pokušao da štelujem karburator, posle mnogo kombinacija najbolje se pokazala igla skroz spuštena, dizna 78 i jedna rupa na ulazu u airbox zapušena (ima ih 4), sa ovom postavkom maks brzina je nešto malo preko 60 po njegovom satu, ali opet nakon rada u leru, zatrokira na primanje gasa, pilotka je 33. Odustajem od daljeg štelovanja šljakaće ovako par dana dok ne ugradim kit. Evo šta se sprema...
Posted Image

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#27 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 17 July 2019 - 22:26

Zakuvao si opako

#28 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 21 July 2019 - 12:35

@Mario vala jesam, imam još i a9 bregastu, nju nisam slikao.

Nego ljudi imam jedno pitanje, naleteo sam na podatak da Airsal preporučuje da se sastavi karika pakuju na sledeći način: tankim karikama koje se pakuju iznad i ispod mazajuće sastavi idu kod bolcne klipa jedan od drugog za 180', dalje srednja kompresiona sastav na istom mestu kao donjoj tankoj, a prvoj hromiranoj sastav na istom mestu kao gornjoj tankoj. Meni je ovo čudno ali navodno tako stoji u Airsal uputstvu koje ja nemam. Kakve su vaše preporuke i iskustva? Da li da postavim karike ovako kao što sam napisao ili standardno pod 120'?

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#29 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 24 July 2019 - 19:33

Obradio sam glavu koju sam kupio, ventile sam šlajfovao ručno najfinijom pastom, nije bilo potrebno puno truda prilično su dobro kinezi odradili siceve. Odlivak je bio loš kod izduva i malo kod usisa, glodalom sam poravnao najbolje što sam mogao i na kraju ispolirao sa 1200 šmirglom. Posted ImagePosted Image

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#30 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 25 July 2019 - 15:07

Laki, svaka čast na radovima ...pedantan si i sve lepo ide , ispravio si sve krive Drine koje Kinez mora da napravi da ga jbeš ...sad kako uradiš osta zauvek tako , onda uradi kako treba ....

Ja sam te karike kod 4- T motora uvek pakovao na 180s , ali ako imaš neka druga saznanja od strane fabrike , onda kako oni preporučuju , al mislim da nećeš pogrešiti ni ovako , ni onako ...

U svakom slučaju , biće to sasvim lep primerak tuniranog 4- T koji troši ko upaljač ,a dobro ide , konsultovaćeš svakako Maria , on je za 4- T doktor ... :0takoje:

#31 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 29 July 2019 - 18:38

Danas je palo pakovanje Airsal-a. Sve sam radio kao i inače sem što sam karike postavio kao što fabrika preporučuje. A9 bregasta je malo drugačija, pakuje sa tako da joj slova idu dole a crtice za poklapanje sa glavom su iste. Ventile naštelovao na 0.1 oba i uvrnuo pilotku 34 i glavnu 94 igla na sredini. Jedva sam upalio... Radi na leru ali preko 1/3 gasa neće da primi moraću sa manjom glavnom da probam. Evo slika i video prvog paljenja. I jedno pitanje da li bi mogao da radi ovako na leru ako ga nisam uzubio kako treba?

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#32 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 31 July 2019 - 13:40

Kompresija je toliko jaka da pri kurblanju moram obratiti pažnju da ne zaglavi kurbla, skinuo malopre poklopac ventila, proverio repere izgleda da sam lepo uzubio. Stavio aku na punjenje pa pokušavam sa startovanjem za jedno 2,3 sata. Treba imati debele živce za puste kineze... Evo kako stoje reperi na bregastoj kad je magnet na T oznaci
Posted Image

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#33 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 31 July 2019 - 15:35

Neces moci da ga palis na alnaser,sada je komp odnos znatno visi od stok cilindra...tako da nema tu srece osim kurblanja...

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#34 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 31 July 2019 - 15:53

@ Vlayco Može na anlaser tako sam ga upalio prekjuče.

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#35 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 31 July 2019 - 18:48

Ljudi svećica mi je završila karijeru varnica bela kao mleko, našao sam kod kuće neku ngk koja mi odgovara za pokušaj paljenja toplotna vrednost joj je 6. Koju toplotnu vrednost mi preporučujete za ovakav setup?

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#36 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 31 July 2019 - 20:01

Na 4T GY6 ide u originalu 7, a zavisi koji si stepen kompresije ostavio, mogao bi puknuti i 8

#37 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 31 July 2019 - 22:34

Onda će 8 da ide. Oseti se znatno veća kompresija. Na skuter centru sam naišao na podatak da je komp odnos 15.5:1 ako se ostavi stock glava. Ja sam ugradio glavu sa većim kompresionim prostorom tako da je nešto niži od gore navedenog.

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#38 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 01 August 2019 - 19:41

Kupio danas ngk sedmicu, skuter pali na čvrgu i radi na leru, odradio 2x10min u mestu i kada sam pošao u vožnju ugasio se. Pali radi na leru ali preko 1/6 gasa neće nikako odmah se gasi, probao sa iglom od skroz podignute do skroz spuštene glavnu od 80 do 98 sa airboxom i bez njega milion kombinacija i uvek se isto dešava. Jedino mi je sad u glavi dok kucam ovo da možda plovak ne zatvori gorivo previše rano. Ovde plovak ima limić za štelovanje, jedino da nisam poremetio nivo u lončetu kada sam probao ustima da li zatvara gorivo pa mrdao plovak gore dole? Evo i snimka, ako imate neku sugestiju za štelovanje plovka na ovom 4t slobodno pišite.




Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#39 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 03 August 2019 - 13:53

Zamenio plovak, stavio diznu 80 i napokon ga dobio da prima pun gas, igla podignuta za zub. Ostaje još detaljno podešavanje karburatora, to moram u vožnji, a danas je loše vreme za to. Uglavnom pao mi je kamen sa srca jer je proradio...

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#40 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 03 August 2019 - 14:00

Koji košmar napravi plovak žutaća, na žalost nisi mogao da iskoristiš pomoć prijatelja.. ja sam imao tu sreću, a znao sam za problem samo se zaboravilo





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users