Eto, kod takvih problema uvek motam film po glavi šta sam radio i šta je moglo poći po zlu, bitno je da sad mašina zdravo broji taktove, sada mogu na miru da se pozabavim sitnicama, prva na redu je prednja kočnica pa idemo redom. Najteže je rešeno 😃
Послато са LG-H860 помоћу Тапатока


Baotian Tanco 49cc
Started by Laki993, Mar 10 2019 06:03 PM
46 replies to this topic
#41
Posted 03 August 2019 - 14:17
#42
Posted 22 August 2019 - 18:44
Prešao oko 150km razrade, danas me zove drug nabavio karburator od Piaggio liberty-a 50ke. Pokušao sam njega da uštelujem ali prosto je neverovatno koliko više goriva traži od mog skoro 10 brojeva razlike u glavnoj dizni i evo uhvatio me mrak a još nismo probali sve kombinacije uglavnom na punom gasu neće više od 63 GPS-a. Trebaće mi jedan ceo dan da se posvetim podešavanju karburatora, ali mislim da mi je trenutno najveći problem ovaj auspuh za 2t koji je Kinez spakovao u fabrici. Evo slika tog karba sa liberty-a kao i auspuha koji je na skuteru. 


Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



Послато са LG-H860 помоћу Тапатока
#43
Posted 23 August 2019 - 09:09
Klasican Walbro-v karburator i kinezi to ugradjuju na pojedine modele . Taj auspuh nije za dvotaktne , za 4t i ako ima tu krivinu ,unutra je skroz protocan . Po meni je bolje i da ostavis kina karb u mesto tog walbra zbog rezervnih delova (membrane ,sauha i lonceta)
Послато са MI 9 уз помоћ Тапатока
Послато са MI 9 уз помоћ Тапатока
#44
Posted 23 August 2019 - 23:32
@Pakundza Hvala na informacijama, mene moj kina karb zeza jer ne mogu nikako da ga dobijem na sredini gasa i šraf za smešu slabo reaguje. Iglu sam probao na svim pozicijama, nzm šta ga muči. Ler je stabilan kao i pun gas, proguta gorivo bez problema, ali sredina mi trokira za medalju čak i sa skroz spuštenom iglom. Pokušavaću narednih dana sa raznim kombinacijama pa ćemo videti šta će biti...
Послато са LG-H860 помоћу Тапатока
Послато са LG-H860 помоћу Тапатока
#45
Posted 25 August 2019 - 16:46
Probaj prvo da promenis iglu ,tj. Da vidis da li mu uopste ta igla odgovara . Dosta puta mi se puta desilo da kad narucim nove membrane (iste) dodju razlicite igle unutra i onda se desava to sto i tebi . Jednostavno trpaju sta stignu . Tako da si i ti mozda tako prosao
Послато са MI 9 уз помоћ Тапатока
Послато са MI 9 уз помоћ Тапатока
#46
Posted 06 September 2019 - 14:44
Prethodnih dana muku mučio sa karburatorom, na moju nesreću postoje membrane od 16mm i od 18mm, tako da sam bio ograničen na ovu moju (16mm), moja igla je toliko bila bogata da je to neverovatno u poredjenju sa ostalim koje sam nabavio, elem sad je karb na 92 glavnoj dizni nova igla na sredini i usis na airboxu smanjen za 1/4. Ovako imam stabilne sve otklone gasa ali nisam baš zadovoljan krajnjom brzinom. (Slikaću sutra igle da se vidi razlika). U prenosu trenutno Naraku varijator sa 6gr rolnicama. Evo izlaznosti sa Naraku i sa fabričkim kina varijatorom. (Naraku je slikan na šarenoj podlozi) 

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока


Послато са LG-H860 помоћу Тапатока
#47
Posted 18 April 2020 - 14:48
Nisam imao sreće sa papirima za ovaj skuter vlasnik me lagao godinu dana povodom odjave tablice. Jednostavno čovek je retard, jbg ima takvih ljudi na svakom koraku. Da ne bih sebi navlačio bedu na vrat da ga jurim pretim, gubim živce itd skuter je vraćen na serijalu, poštelovan karb i prodat.
Airsal uz glavu sa većim kompresionim prostorom, Naraku varijatorom A9 bregastom i 18mm karbom sam uspeo da nateram tačno 70gps-a. Tako da sam čak i u nekom blagom plusu što se ove priče oko 4t mašina tiče, iz nje sam izašao bogatiji za iskustvo, a i neki euro😁.
Može lock
Послато са LG-H860 помоћу Тапатока
Airsal uz glavu sa većim kompresionim prostorom, Naraku varijatorom A9 bregastom i 18mm karbom sam uspeo da nateram tačno 70gps-a. Tako da sam čak i u nekom blagom plusu što se ove priče oko 4t mašina tiče, iz nje sam izašao bogatiji za iskustvo, a i neki euro😁.
Može lock
Послато са LG-H860 помоћу Тапатока
Edited by Laki993, 18 April 2020 - 14:58.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users