Jump to content


Tauris Samba 2t-2010 God


41 replies to this topic

#1 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 13 April 2019 - 15:23

Sticajem okolnosti dosao sam u posjed jos jednog kineza tauris mambe 2t istina nekompletnog,strasno povoljno vrlo ocuvanog i meni na oko simaticnog.
Raniji vlasnik izigran i izmanipulisan od strane nazovi majstora digao je ruke od sredjivanja istoga.
Skuter u voznom stanju odvezen radi lokvice ulja ispod cilindra majstoru zavrsio je put tako sto je zakovao napravivsi stetu koju cu licno probati ispraviti na najbolji moguci nacin nadam se uz pomoc Vas znalaca u onome sto mi mece biti jasno prilikom rada.Na slikama se vidi stanje prije kvara i sadasnje sa svim dijelovima kojima
raslolazem.
Masina je rasklopljena,nedostaje termo grupa,magnet skinut,svi sarafi i pratece komponente prisutne.
Kupljena termo grupa airsal t-6 na velikoj rasprodaji obzirom kako kaze prodavac slabom potraznjom ove grupe koja nosi bolcnu 12 mm.Istina dosla je bez dihtunga ispod cilindra i onog izmedju glave i cilindra a koje imam iz ranijih setova.Slikao sam naravno i napravio poredjenje izmedju mog starog airsal sporta 70 i ovog t-6.Sve je daleko od voznog stanja ali potrudicu se da ga dovedem sto prije i sa velikim oprezom jer se greske pa cak i najmanja skupo placaju pogotovo sa alu-nikasil varijantama gdje su neoprostive tj.nemaju popravnog ispita.Prije svega da okacim i koju fotografiju.Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

#2 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 13 April 2019 - 15:50

Sada malo o komponentama koje bi trebale biti stavljene na masinu.
Airsal t-6 nov novcat nosi bolcnu 12 mm
Imam 3 razlicita iglicasta lezaja,neupucen u otvor gornje pesnice nabavljen skf 12×14×13 a otvor pesnice 15mm pa sam nabavio odgovarajuci.
Razlika izmedju klipa sport i t-6 naravno osim u jednoj kariki je i duzina lezista iglicastog koji je na sportu 20 mm a na t-6 15 mm tako da ne moram razmisljati da li ce iglicasti hodat,izlaziti,viriti na bolcni lijevo-desno
Citao sam u mnogim temama da je cak bolje uzeti i duzi pa obradjivati dosjede na samom klipu da lijeze skoro knap.
Precnik klipa je 47,6 mm
Zakrivljenje cela je 2,5 mm
Visina do ivice 48,5 mm
Cilindar uredno honovan,znam da bi trebao obratiti paznju oko mosta na leptir izduvu da nije ostar prelaz i da bi trebao biti skoro pa neprimjetno konkavan u odnosu na ostalu povrsinu.

#3 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 13 April 2019 - 15:52

Malo me cudi god.proizvodnje pise 2008 ili je to normalno.
Iz ovoga se vidi da nije trazen cilindarPosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

#4 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 13 April 2019 - 16:20

Sistem napajanja je karburator leader pz 19 JB
sa automatskim saugom.
Djeluje kao nov.Na glavnoj dizni vidi se br.50 a na pilotki nema broja.Igla takodje nema broja.Plovak ne drzi saraf nego mala bolcna koja je nestabilna tj igra.Moram ovaj problem rijesiti,imam osjecaj da ce svaki cas ispasti a sa njom i plovak.
Zesci fus od karba.Onaj keihin ili takei 16 koji sam imao na sprintu bio je kud i kamo ne samo na oko finalno bolje obradjen a i radio je posao jer nisam imao primjedbi nikako.
Svjecica je nova ngk br8hs
Zanimljivo je napomenuti da je ispusna cijev od cil.do lonca kao niklovana,ima blokadu na ulazu,daleko bolje izradjena od drugih kineskih varijanti sa kojima sam se susretao.Naime nema onaj dio nakon 8 cm od pocetka naglo spljosten,promjer cijevi je otpocetka do lonca isti oko 26-7 mm.Naravno pocetno suzenje iznosi 21 mm.Kod sprinta i mnogih drugih kineza nema blokade na ulazu ali promjer cijevi je 23-4 mm plus spljostenje cijevi nakon prvih 7-8 cm sa 24 mm na 19-20.Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

#5 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 13 April 2019 - 17:35

Prenos stoji prihvatljivo za razradu.Kais stoji u zadnjim polutkama pristojno.Kao na 90% kina prenosa kais naprijed par mm ispod vrha.
Sirina remena je 16,5 mm sto znaci da ce dati ruke jos minimalno kilometrazu razrade.Obzirom da imam bolcne razlicite duzine od 35-38 mm mogu se posluziti njima ako mi bude potrebna izlaznost veca prije promjena komponenti prenosa.Na airboxu umjesto fabricke lulice stavljen komad plasticne cijevi promjera 20mm obzirom da je karburator 19.Oko semeringa nista masno sto daje pretpostavku da nema falsa.Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

#6 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 13 April 2019 - 20:53

Cestitam na kupovini i da ga sto bolje skockas!

#7 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 13 April 2019 - 21:41

Tauris Samba je ovo, drugi model 2T koji je istih godina išao kod nas se zove Mambo.. Sve isto samo maska, farovi i nešto bočnih plastika razlike..

Čestitke na kupovini, ne stigoh sve da pročitam pa polako

#8 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 29 April 2019 - 23:19

Na red je doslo centriranje radilice.Dobio sam savjet kako to da ucinim od clana foruma Vlayko i uspjesno sam zavrsio i premjerio spijun listicima.
Airsal t6 montiran skolski,postavljen,karburator setovan :glavna dizna 75 igla na predzadnjem zubu skoro dignuta skroz,otvor airboxa 20 mm.
Dihtung ispod cilindra 0,5 mm,c parametar 0,4,dihtung uspod glave 0,3 mm,zapremina glave 6,5 ccm,svjecica ngk br8 hs.
Paljenje kurblom prethodno dodat spric goriva u cilindar.
Postupak uspio iz drugog pokusaja.zvuk odlican malo kao da se osjetilo trokiranje koje se vrlo brzo izgubilo.
Masina na nesto povisenom stangasu cca 2200 rpm odradila oko 10 minuta te sam ostavio pola sata da se ohladi kako bi provjerio prirubnicu,sarafe auspuha i nosace te ucvrstio plastike za prisilno hladjenje.
Auspuh stock,grana prosirena na ulazu sa 21-25 mm koliko je precnik izduvnog kanala cilindra.
Nakon razrade ide svakako technigas triops,granu sam prosirio radi osiguranja da se radi malog precnika ne pregrije izduv cilindra pogotovo most leptir izduva.Nakon ponovnog paljenja ostavio sam 15 minuta masinu da radi i blago dodavao gas koji se prima strasno dobro.Postupak ponovljen 4 puta strah me ostaviti 20 min u mjestu osjecam isijavanje od toplote od masine i auspuha.
Dan poslije pali su i prvi kilometri.Osjecaj je fenomenalan i na 1/3 gasa.
Radi sve besprijekorno od rada na leru do primanja gasa.Svjecica je malo bljedunjava moram se pozabaviti time i staviti 2-4 broja vecu.Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

#9 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 29 April 2019 - 23:34

Do danasnjeg dana presao sam u razradi 250 km i potrosio 9 litara goriva sto je izuzetno malo za karb 19 mm.Istina vozim kao po jajima ponekad zavrnem gas oko pola i nesto vise brzina uglavnom oko 50 km/h sa danasnjim izuzetkom od 66 po gps-u.Osjecaj je neopisiv,izuzetno sam zadovoljan i sam sebi ne mogu da vjerujem da je t6 ovako razlicit od airsal sporta po svemu.Svjecica je dobila boju ali jos na pocetku grand elektrode je bljedunjava.Pojacacu ja to svakako diznom sa 78 na 82 pogotovo sto ovih dana montiram triops koji ce traziti vecu diznu svakako.
Planiram prvo koji put odvrnuti pun gas po nekoliko sekundi i prekontrolisati boju pa onda odluciti koliko brojeva vecu staviti a obzirom da je airsal preporucio broj svjecice 9 dvoumim se jer se forumasi zale da ta devetka nije bas za stelovanje prikladna i da radje voze na osmici ali o tom po tom.Prenos ceka,morini 123 sa fantoma i kina or 100 sa promjenjenom cahurom.Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

#10 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 April 2019 - 07:22

Ako misliš da voziš sa malom diznom očekuj havariju. Nisam sad ja rekao da je dizna mala, već da ne bi bilo loše pronaći koja je odgovarajuća, a to planiram i biće kad stigne.. ok nemoj da voziš do tada.

Prva slika ti je bledunjava, podigni iglu do tačke da kreće nalivanje i zavrni šraf koliko je moguće za voziti. Ne smeš zaboraviti sa je ovo racing cilindar sa visokim stepenom kompresije i dosta povišenim pritiscima. Ako ti je znak da je 250km prešao sa 9l da je štedljiv, onda opet ulaziš u tu zabludu, posna je smeša i sa fabričkim loncem si se provukao, trošiće više ako bude dobro podešen za isporuku snage za koju je i projektovan..

Dakle pamet u glavu, ako nemaš dizne onda diži iglu i zavrći šaraf. Sad bih ti rekao, tuneri bez dizni su kao lekari bez stetoskopa, pa ti vidi... :)

#11 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 30 April 2019 - 08:21

Sa racing cilindrom i pecurkom ocekuj potrosnju oko 5 lit,mozda malko vise...
Ali zato jako lepo ide,meni je bas pruzio dosta osmeha u gradskim guzvama gde sam samo "preskakao"automobile...
Sa triopsem slobodno ga pusti na 10000 rpm,moze taj spuh lepo da gura.
Ali je cilindar najjaci na 10800 rpm.

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk

#12 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 April 2019 - 08:41

rinejmovao sam temu, Samba je, ako se i autor slaže

http://databikes.com...samba-2009.html
https://bikez.com/mo...racing_2011.php

#13 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 30 April 2019 - 10:33

Kod mene je dizna 84 a otvor na airboxu 19mm. Potrosnja 6l karb 21mm.

Edited by Djomla, 30 April 2019 - 10:35.


#14 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 30 April 2019 - 12:41

Naravno ja i ne znam ime jer u dozvoli pise ridePosted Image

#15 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 30 April 2019 - 12:45

Naravno,hvala Vam na prijeko potrebnim savjetima vec sam diznu digao za 4 broja,igla je na predzadnjem danas boju ganjam da na punom gasu bude zadovoljavajuca

#16 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 30 April 2019 - 22:47

Danasnja voznja sa diznom 82 donosi nesto bolje primanje gasa na nizem spektru i do pola gasa mada nisam vjerovao da moze bolje.Korman se jednostavno trga iz ruku.Vidio sam kroz teme na forumu i iz projekata da uz gljivu i trocifren broj glavne dizne ovaj t6 zna biti respektabilan i ozbiljan konkurent mnogim midrejsima pogotovo streetraceu koji lijepi i mnogim ozbiljnim tjunerima.
Do nabavke radilice koju trazi ova termo-grupa zadrzao bi slicnu postavku sa airboxom i triopsom kako bi voznju vise prilagodio dnevnoj gradskoj i ponekad van grada do 30-tak km.Jednostavno da postavke budu prilagodjene i skuter bude prilagodljiv gradskoj upotrebi svakodnevno.Stock aeroxovo kvacilo sa morini polutkom i kina OR 100 mm uz pogon kaisem dayko 808 bili bi mi sasvim dovoljni da zadovoljim potrebe.
Iskreno plasim se pomjeriti paljenje do daljnjeg na 19° pgmt radi stvaranja vece temperature u cilindru dok definitivno ne rijesim problem oko zadovoljavajuceg stela smjese i prenosa.Ako se odlucim za promjenu primara tj.produzenja prenosa onda sve opcije dolaze u obzir.Na ovom forumu ne postoje nerjesivi problemi.Svi pomazu neizmjerno iskreno i brzo.
Vec duze vremena trazim da kupim skuter baotian landfly u koji ne bi zalio da ulozim novac jer zelim da osjetim sve mogucnosti minarelli masine u licnoj izvedbi,jednostavno da bude mojih ruku djelo kao i vecina forumasa.I na kraju fotosi svjecice na 82 i igli dignutoj do kraja.Idemo dalje cim ne bude 100% vlaznost zraka i stane kisa.Trenutno troxa na leru bio hladan ili zagrijan pomalo naljeva ali u razradi je.Posted Image

#17 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 30 April 2019 - 23:16

Koja svecica koristis sada,probaj slikati po danu na prirodno svetlo ovako izgleda nedefinisano.

#18 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 01 May 2019 - 01:11

NGK BR 8 HS
Main jet 82
Igla skroz pidugnuta
Sarafic smjese 1,5 krug
Gasi se na leru poslije minutu prebogat
Airbox lula 20 mm

#19 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 01 May 2019 - 08:52

Ja sam na pecurki i pomerenom paljenju vozio glavnu diznu 98,pilot 45 i w16 skroz spustenu.
Pre pomeranja je bila 92 dizna isto na pecurki.
Po forumu se provlace portovani t6 cilindri i jaci auspusi od triopsa,Mario ga je vozio na Roostu.

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#20 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 01 May 2019 - 19:35

Da ,procitao sam do u detalj skoro sve teme gdje se spominje t6 i kako su drugovi forumasi podijelili iskustva sa nama.
Kao sto proslavljeni,ozbiljni tjuneri kazu a potvrdila je i stvarnost svaka masina prica svoju pricu individualno.
Digavsi iglu do kraja imam gusenje na spektru od pola gasa ka punom.Sada sam odlucio staviti vecu glavnu a iglu spustiti za jedan podiok.Nekako do sada licnim iskustvom nekako sam uvijek stimao iglu na pola ili gore jos jedan podiok a glavnu prilagodjavao da dobijem dobitnu.Ovako je lose gusi se, tesko guta.Drago mi je sto nabraja taktove i nizbrdo i po pustanju gasa.Razrada je dio koji je iako pomalo dosadan meni drag i zanimljiv upoznajem se sa necim u sta polako sticem povjerenje koje me rijetko iznevjeri





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users