Jump to content


Cpi Gtr50 2005


276 replies to this topic

#61 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 16 September 2019 - 22:56

Stigao kuci iz druge smene premerio luft i montirao platnu M16 debljine 2 mm iza krune za kurblu. Luft je 1.5-2mm. Probao sam do jednosmernog lezaja i nikako nije stojalo. Sad ne mrda nigde. Sutra cu ga upaliti pa cu videti kako se ponasa.

Posted Image

Stigao kuci iz druge smene premerio luft i montirao platnu M16 debljine 2 mm iza krune za kurblu. Luft je 1.5-2mm. Probao sam do jednosmernog lezaja i nikako nije stojalo. Sad ne mrda nigde. Sutra cu ga upaliti pa cu videti kako se ponasa.

Posted Image

#62 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 17 September 2019 - 06:49

Da platnu ispod ventivara odmah na kraj bolcne, mislim da je fabrička 2mm, ..

Ovde ćeš sad to isto proveriti stegnuto sa remenom, on mora silaziti do bolcne ali i mora biti stegnut, da rukom ne možeš da ga povučeš da proklizi..

Tu kod sklapanja prvo upustiš remen pozadi, stegni malo rukom da napred bude labav, to je poželjno da ne bi pritegao loše i dobio debalans. Zatim kada pritegneš maticu, polako okreći variomat rukom (izvrni svećicu da se ne mučiš da kompresijom) i opruga će remen sama nategnuti u prvi stepen prenosa kako okrećeš.. Na kraju proveri da li klizi remen..

Ako klizi onda smanji platnu sa prednje strane i nadomesti sa zadnje iza kalote variomata. Ako je previsoko onda dodaj napred još, dok ne dobiješ da je na samoj bolcni, videces preko toga već klizi, rukom se može pomerati..

Za ovaj posao su izmišljene tzv šajbice, platnice 16mm za tvoju osovinu, raznih debljina od 0,1 do 1mm.. ima da se kupi Naraku je oko 5e celo pakovanje 20-ak kom...

#63 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 17 September 2019 - 08:24

jesam li ti ovu linkovao već

https://svet-skutera...s-i-stelovanje/

#64 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 17 September 2019 - 13:15

Moram ga stelovati. Cima mi se na leru. A ovako mi stoji kais nazad. Pre je stojao gotovo ravno. Sudeci po malossi setu opruga sto sam nasao na motoru zene i crvene su u setu a plave su na kvacilu. Probao sam ga tako kako je i na medju gasu ima jako ubrzanje tj. imao je dok se nije zagrejao. Mozda je problem i do sauga. I vibracije mi se javljaju kad usporavam.

Posted Image



#65 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 17 September 2019 - 13:17

Imas li mozda link od tih podloski?
Samo mi HR sajtove izbacuje.

#66 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 17 September 2019 - 13:43

https://www.racing-p...p-246182-1.html

#67 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 17 September 2019 - 14:15

Moze preko tebe ili ti samo variomat porucujes?

#68 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 17 September 2019 - 16:23

Imam ja tih sajbica, pogledaću ti

#69 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 17 September 2019 - 17:28

Ok, hvala.
Da li bi smelo da ima lufta izmedju bolcne i variomata tj. mesingane caure? Kad ubacim bolcnu u variomat i okrenem prema svetlu vidi se luft.

#70 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 17 September 2019 - 17:30

Ne sme da klima, mora biti pasent da klizi a da ne klima

#71 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 18 September 2019 - 14:53

Kupljen novi kinareli variomat. Razlika u jvalitetu je vidljiva. Izgleda da je stari od Yamahe Jog. Visina tj. sirina zvona a ni duzina caura nije ista. Stare rolnice su 4 g dok su nove 6g. Novi ima daleko manje lufta od starog. Sutra ga montiram pa cu videti kako se ponasa.
Nego ako sirena samo klikce kad se stisne dugme ili spoji na akumulator znaci da je otisla ili je greska do struje?

Posted Image

Posted Image



#72 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 18 September 2019 - 15:43

Nema Jog 16mm osovinu, to su kineski fazoni, piskaraju Jog...

#73 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 19 September 2019 - 18:04

Da, da , Minareli 13 mm kinareli 16 mm rukavac radilice , a čaura na variomatu može biti fi 18 ili 22 mm lufta između čaure u bolcne ne sme biti , ako ima , mora se druga izraditi , materijal mora biti grafitna bronza u kvalitetu , izvodljivo je ...

#74 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 19 September 2019 - 22:54

I na novom ima lufta izmedju bolcne i variomata. Nesto manje nego na starom.
Pricao sam sa majstorom jednim, kaze da fabricki su imali na kraju bolcne do ventilvara platnu koja je udaljavala ventilvar od variomata jedno 2mm.
Danas probao sa starom duzom bolcnom i novim variomatom i nesto bolja situacija al opet malo fali da se upali kvacilo. Treba mu jos 5 i vise mozda milimetra da kais bude ravan nazad sa remenicom.

#75 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 20 September 2019 - 06:17



View PostMario, on 17 September 2019 - 06:49, said:

Da platnu ispod ventivara odmah na kraj bolcne, mislim da je fabrička 2mm, ..

Ovde ćeš sad to isto proveriti stegnuto sa remenom....

Pisao sam ti ja, 2mm... možda se majstor i ja poznajemo ?



#76 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 20 September 2019 - 06:38

Moguce :D Ivan Cobanov drzi Moped Servis u Kanjizi.

#77 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 20 September 2019 - 06:42

Vidi, i sa i bez te platne može da se stegne, ipak je neki drugi problem u pitanju, možda gtr ima nešto duži krak radilice, ako ništa nisi izostavio...




Mada ja bih ponovo pretresao sve, ona čaura ispod mehanizma alansera isto drži distancu sa sve tom pločom..

Sve u svemu mora da može da se stegne i sa i bez platne 2mm

Edit: da znamo se indirektno sa Ivanom, imam ja tih šajbica, oko 14h se vraćam sa posla, pa ukombinuj Čoku ako ti trebaju..

#78 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 20 September 2019 - 07:09

CPI je klasična kinareli mašina , kao što je i KIWI , to znači i dosta kratak krak radilice na transmisiji ...nema baš puno mesta za dodavanje platni , ne sme da klima između bolcne i čaure kao i između ventilvara i varijatora ...remenice moraju biti apsolutno u osi inače će doći de brzog propadanja kaiša...preporučio bih mali tuning prenosa koji sam ja uradio , a to je da ti strugar uradi vario i ventilvar tako da od vrha pa do bolcne obradi gore sa nule , a dole po pola mm...time se neznatno promeni ugao naleganja kaiša koji ujedno malo dublje propadne prema bolcni ( i na zadnjoj se popne malo višlje ) , uštediš na platni od jednog mm...kod mene to radi tako godinama i dobro je...prenos mora biti dobro utegnut , sve mora biti kako treba , a to možeš videti samo dobrim gledanjem stanja stvari ...

#79 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 20 September 2019 - 23:02

Nije moglo nikako se stegne bez platne od 2mm. Odprilike mi toliko lufta ostaje na osovini kad sve poredjam tj. posle krune za kurblu.
Napravio danas od stare M16 platne odstojnik od 2 mm. Obrusio je po precniku stare bolcne. Stavio sam nju do bolcne i posle nje 7 kom 17x24 podloske od 0.15 (probao sam i bez njih) sto se koriste za stelovanje radilice kod Tomosa. Sad mi kais stoji ovako. Gotovo ravno sa remenicom.

Posted Image

Posted Image

#80 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 21 September 2019 - 10:02

Isprobao skuter danas sa originalnim Mikuni karburatorom i nikako nije je isao. Skino ga i video da fali dihtung sa poklopca. Namontirao kineski karb sto sam dobio sa motorom i motor se preporodio. Na nesto vecem gasu od sredine jako lepo ubrzava ali imam problem kad pustim gas on ostaje dalje na gasu. Verovatno jos fals vazduha. Primetio sam da je i puknuta guma na prirubnici pre lamelnih ventila.

Posted Image





20 user(s) are reading this topic

0 members, 20 guests, 0 anonymous users