Jump to content


Cpi Gtr50 2005


276 replies to this topic

#81 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 21 September 2019 - 10:29

Tu i vuce fals...Sta si na kraju uradio sa variatorom,sredio?
Kako se sad ponasa prenos?

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk

#82 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 21 September 2019 - 10:54

Sad je ok. Nemam obrtomer a ni srednji stender da ga vidim kako se ponasa. Probao u voznji ali krivudava je ulica pa ne mogu do kraja da vidim.

#83 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 22 September 2019 - 13:24

Resio fals vazduh na prirubnici i proverio lamelni ventil sve u redu. Spustio iglu na 2 stepenicu. Motor ide i ima jako dobro ubrzanje ali i dalje mi ostaje problem sto mi zadrzava gas posle pustanja gasa pa ga moram ugusiti sa kocnicom. Proverio sam sajlu celim putem i na oko kad pustim rucicu igla se normalno vrati u svoj polozaj. I nikako ne mogu ler da ustelujem da je normalan. Na koji nacin funkcionise automatski saug? Na osnovu temperature motora ili?

#84 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 22 September 2019 - 14:30

Na osnovu temperature bimetala koji se napaja sa dve žice, on simulira temp motora pa gura iglicu i zatvara saug diznu

#85 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 22 September 2019 - 16:18

Visok ler i takvo zadrzavanje ler gasa moze biti takodje usled male ler (pilot) dizne...

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#86 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 22 September 2019 - 18:19

Pilot je ona u koju ulazi igla?
Rastavio oba karba. Mikunijeva glavna 55 dizna a kod kineza 85.
Kako je moguce testirati saug?

I da li ovi senzori na karburatoru mogu imati uticaja na rad motora? Kod kineza ih nema.

Posted Image

#87 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 22 September 2019 - 18:24

Na mikuniju 17.5 broj na toj dizni a na kinezu ne pise nista. Ali je vidno manja rupa na njegovoj dizni nego na Mikunijevoj.

#88 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 23 September 2019 - 09:19

View PostSlave91, on 22 September 2019 - 18:19, said:

Pilot je ona u koju ulazi igla?
Rastavio oba karba. Mikunijeva glavna 55 dizna a kod kineza 85.
Kako je moguce testirati saug?

I da li ovi senzori na karburatoru mogu imati uticaja na rad motora? Kod kineza ih nema.

Posted Image

nije to senzor već grejač za zimske dane, da dovede karb na neku normalnu radnu temperaturu

ovde imaš kako se saug podešava

https://svet-skutera...ikuni-i-leader/

i kako se testira

https://svet-skutera...p__171#entry171

i uopšte sve što bi želeo da naučiš o karburatorima, odvoji sebi malo vremena pa čitaj...


https://svet-skutera.../95-karburator/




View PostSlave91, on 22 September 2019 - 18:24, said:

Na mikuniju 17.5 broj na toj dizni a na kinezu ne pise nista. Ali je vidno manja rupa na njegovoj dizni nego na Mikunijevoj.

te što nemaju oznaku, bacaš u đubre ako nemaš sa čime da razmeriš,

ne može jedan karb da se podešava bez valjane osnove, uzmi iglu za šivenje pa kompariraj sa diznama koje imaš, koliko duboko možeš da ubodeš u neke poznate pa odprilike, ali to je najgora moguća metoda... radi se špijunima za rupe i iglama za razbušivanje .....

ove odgledaj isto

https://svet-skutera...4098#entry24098

#89 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 25 September 2019 - 11:34

Imam u firmi piune za rupe. Problem sto mi nije alat uvek dostupan. Dosta je skup.

Danas vratio Mikunija nazad sa 85 diznom i njegovom 17.5 diznom. Normalnije se sad ponasa kad pustim gas ali trebalo bi ga stelovati. Obelezio sam sa markerom da vidim koliko kais izlazi mada mi se cini da izlazi jos gorije kad sam bacio pogled na njega u toku voznje.

Posted Image

Treba motor da odnesem kod elektricara. Otpornici keramicki su se raspali. Kada sam uzeo motor ni jedna sijalica nije bila citava. Ubacio nove i pozicija i zadnje svetlo za tablicu mi otislo u toku jedne voznje. Ilinsu otpornici ili regler. Imam problem sa pronalazenjem dobrih otpornika. Zadnje stop svetlo mi je original LED.
Originali su 20w 8.5 oma x2 a univerzalni sto ima u ponudi su 30w 5.9 oma i 5w 5 oma. Kontaktirao sam vecinu dobavljaca i svi uglavomn imaju te univerzalne.

Posted Image

#90 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 25 September 2019 - 16:25

Deluje mi da je to bas mala izlaznost remena,ne verujem da je mogao vise da izbaci remen a da nije obrisao trag markera.

#91 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 26 September 2019 - 20:13

Skinuo sam regulator, istopila se plastika oko jednog ulaza iz njega, i procureo je na jednom delu gde je zaliven. Crn je i oznaka na njemu je "A3106 93-12". Pretpostavljam da ide standardni kineski za 2t motore?

Naso sam i otpornike, ali 20w 8,2 ohm. Ne znam da li bi ovi mogli umesto originalnih? Pribliznih su dimenzija ali je otpornost 8.2 umesto 8.5 ohm.
Uspeo sam da napravim kratak spoj na cajgerima i pokazali su znake zivota na kratko. Sutra bi trebalo da idem kod elektricara da probamo da povezemo istopljeni dovod struje.
Posted Image
Posted Image

#92 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 September 2019 - 22:22

Nema veze tih 0,2 Ohm-a, regler ti je zviznuo jer su otpornici pukli, isti je za sve 2T kineze.. To sto imas drugacije otpornike je vrv neka kombinatorika punjenja za tvoj model, sve u svemu, moras imati zdrav akumulator kao potrosac punjenja... u protivnom havarije bez potrebe

#93 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 26 September 2019 - 23:07

Akumulator dosta drzi. Od kako sam doneo motor jednom sam ga napunio i to je to. Kada nabavim sve odnecu kod elektricara ds izmeri sve redom.

#94 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 28 November 2019 - 21:23

Pozdrav! :)
Slabo sam se bavio skuterom od zadnjeg posta, sad pre koji dan sam poceo opet da radim na njemu. Otpornici su naruceni iz Nemacke od Yamahe Aerox, isti tip i vrednost samo razlicito kacenje. Kum ce mi doneti u decembru, dotle sam malo krenuo estetske sitnice da resavam na njemu. Poceo sam pre koji dan auspuh da cistim, rastavio sam ga i unutra je bila staklena vuna, u nekom polu raspadu. Koja je dobra zamena za nju? Mislio sam da stavim metalnu mrezu za pranje sudova, samo ne znam da li bi imalo nekog smisla.
Imam pitanje, kupio sam kendinu farbu za temperaturu, da li bi trebalo pre nanosenja na goli lim staviti pre nje osnovnu ili je ona dovoljna? Pre sam koristio Motipove farbe za temperaturu koje su skuplje ali su se dobro pokazale, prvi put koristim kendinu zato sto u lokalnim farbarama nemaju motipove.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#95 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 09 January 2020 - 21:55

Stigli otpornici iz Nemacke. Prepravljeni su na stari originalni dzek posto su od Yamahe Aerox ali iste jacine ko stsri originalni. Odneo kod elektricara i vezani su redno kao i stari. Zameno sam i regler sa novim. I pojavio se problem, postavio sam nosac osiguraca za novi tip(zilet osigurace). I kako stavim zadnju zicu (+ ili - na akumulator) osigurac od 7.5 A do 20A pregore ko nista. Jace osigurace nisam ni probao. Ima li neko ideju odakle bi trebao da pocnem?

Posted Image

#96 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 09 January 2020 - 22:37

Uzmi Ohm metar i kreni da proveravaš gde imaš kratak spoj, obrati pažnju na masu, ram, minus..

#97 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 11 January 2020 - 07:05

Mislim da je problem do baterije. Pricao sam sa jednim kanadjaninom i ispalo je da je baterija od el. bicikla. Namenjena da se isprazni pa da se ponovo napuni a ne u toku praznjenja inace hoce regler da strada sto je slucaj kod mene bio.
Snaga 12v 7ah a original je 12v 4ah.

Posted Image

#98 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 13 January 2020 - 19:24

Nema veze aku sa tim sto ti odlaze osiguraci imas negde kratak spoju u kolu.Ja sam povezivao i aku od kola od 55Ah i nista se nije desavalo slicno tvom slucaju.

#99 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 14 January 2020 - 20:22

Raskacio regler i osto citav osigurac. Regler koji sam uzeo je standardni 2t.
Moze li biti da ne pase pa mi zato pravi kratak spoj?

#100 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 15 January 2020 - 15:47

Moze biti slucaj a moze biti i da si raskacivanjem reglera prekinuo strujni krug samim tim i kratak spoj koji mozda negde potencijalno imas.





21 user(s) are reading this topic

0 members, 21 guests, 0 anonymous users