Jump to content


Orion Apolon 50 4t


77 replies to this topic

#21 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 06 September 2019 - 10:19

prsten sa bolcne varijatora skini ako ga ima, kod CDI-ja ako je veliki četvrtasti onda je DC tip, tu ne nekada bila ružičasta žica, kod Kymco Agility-ja se sekao testerom cdi po sredini ruba, nije bilo spolja žice...

u svakom slučaju moraš proveriti na centralnom stenderu da li u prazno podiže obrtaje, kada je točak u vazduhu, ako ima blokadu na obrtajima, onda je CDI sa limiterom obrtaja... to je blokada za 45

#22 Bojan92

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 133 posts
  • MestoKusiljevo/Svilajnac
  • VozimOron Apolon 50 4t

Posted 06 September 2019 - 13:20

Dize ali blage veze nemam koliko i to, ali ne izgleda mi kao da ide nesto previse... Ono kad ide u max na nozicama treba da ludi ko da ce da se raspadne a ovo jok... Aj videcu posle posla da slikam cdi...
Na varijatoru nema nikakva sajbna...
Kais izgleda ok, ali premericu da se nije istanjio...

#23 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 06 September 2019 - 14:02

Ne ne cdi je blokiran 99%, slikaj molim te

Ode na centralnom ako je dobro podesen u 10000

#24 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 06 September 2019 - 14:34

Ako imaš roze žicu na cdi-u odmah je seci. I vidi na nožicama koliko vrti sa njom i bez nje.

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#25 Bojan92

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 133 posts
  • MestoKusiljevo/Svilajnac
  • VozimOron Apolon 50 4t

Posted 06 September 2019 - 21:15

Na vise dzeka su zice kao zalivene plastikom, da li fabricki ili je neko radio naknadno zbog loseg kontakta ne znam... Tako i na cdi-u

Roze nema...

Attached Files



#26 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 06 September 2019 - 21:35

Onda precesljaj prenos,od variatora kao sto sam ti pisao,do provere kanala na toque drive u...hoce taj kina torque da se ukopa ili da razloka kanale...

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#27 Bojan92

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 133 posts
  • MestoKusiljevo/Svilajnac
  • VozimOron Apolon 50 4t

Posted 06 September 2019 - 21:47

Varijator sam stavio serijski nov... Kvacilo sam skidao ali nisam rasturao, provericu i njega...

#28 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 07 September 2019 - 05:46

Nema veze sto si stavio nov variomat,objasnio sam ti sa slikom gore.Ako u sklopljenom stadijumu je sirina variomata veca od sirine remena,sanse nema da izbaci remen na vrh variomata...znaci,u sklopljenom stadijumu imas 16.2mm,sirina remena je 15.7,iz toga proizilazi da je 16,2 > 15,7 ... ne moze da izdje na vrh...

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#29 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 September 2019 - 06:50

AC tip cdi-ja je ovaj nema blokadu..

Ostaje ti da se pozabavis karburatorom, ako je prevelika ili premala dizna onda isto ne dize obrtaje.. Vidi koja mu najviše odgovara

#30 Bojan92

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 133 posts
  • MestoKusiljevo/Svilajnac
  • VozimOron Apolon 50 4t

Posted 07 September 2019 - 07:49

Moracu to da odradim ali prvo sledece nedelje kad ulovim vreme da ga registrujem... Em sto testiram nocu, mozda malo hladno i redji vazduh pa ide jos slabije, a i ne predjem ni kilometar...
Cini mi se da u povratku bolje ubrzava, da li sto se zagreje malo kais i ostalo ne znam....

Inace kais je 729x17,7x30... Sirina je kao sto i pise, nije potrosen.... I cini mi se da je na varijatoru uze, tj ne moze da sidje na bolcnu... Sto bi bila neka prava prva brzina...

Sinoc sam se zezao sa prednjom kocnicom, mng slabo je hvatala... posuda za ulje suva! Sipam ulje probam, ono mulja tamo ovamo, nece da cuje... Rasturio sve, razmisljam verovatno zasusio klip, kao sto je i bilo, izduvam kompresorom sve, razradim malo, napunim i sredim kocnicu...
Srecan sto bar jedan deo ne moram nov da kupim, provalim da na onom staklu za proveru pusta ulje... Verovatno zato i bilo prazno.. E tu popizdim i pao je budz mali...
Znaci kontrola i dotezanje kocnica, ostalo sam zavrsio... Da ga registrujem pa onda stelovanje...
Hvala svima na pomoci... E da... Rasturio kvacilo, ali ne znam kako da razdvojim polutke.. Na prvi pogled ona sipkica sto kliza kroz kanal dijagonalno, ima lufta u kanalu dosta...

Edited by Bojan92, 07 September 2019 - 07:52.


#31 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 September 2019 - 09:18

prozorče na posudi ulja je puklo jer je ulje povuklo vlagu i najverovatnije skuter bio napolju na minusu... to je kod kineza normalno,... nemoj da brineš previše, ima tih posudica i pumpi za sitne pare puni otpadi

torque driver rasklopi, izvadi štiftove, operi, prekontroliši da li su kanali ispravni, podmaži sa grafitnom masti i sklopi ako je sve ok... skida se onaj poklopac što ima kao dosed za oprugu centralni... pomerajem i zaokretanje se svuče dole, ima neke gumice ispod koje umeju da zapeknu....

nije kinez nego kymco, ali kao ideja evo pogledaj

https://svet-skutera...-torque-driver/

#32 Bojan92

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 133 posts
  • MestoKusiljevo/Svilajnac
  • VozimOron Apolon 50 4t

Posted 07 September 2019 - 12:57

Kupicu posudu, zasad ce stara da sluzi dok ne registrujem skuter i sredim koliko mogu sve ostalo...
Video sam u tvojoj temi ono sto si kratio na kvacilu da bi kais vise sisao ka osovini.. Ako bude mogucnosti da kais moze da sidje jos, videcu da skratim i ja... Aku bude imalo prostora za to mislim da cu da dobijem na krajnjoj brzini malo, jer pri kraju skuter ne gubi obrtaje i ostalo, cini mi se da su obrtaji skoro pa konstantno visoki...
Mislim da to nece da ima nijednu losu stranu, jer ako ima snage samo ce vise da izgura varijator u polutke na kraju...

#33 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 September 2019 - 14:15

To je bila nekompatibilnost malossi afternarket linearne za kymco, u stock postavci je to sve tip top

#34 Bojan92

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 133 posts
  • MestoKusiljevo/Svilajnac
  • VozimOron Apolon 50 4t

Posted 08 September 2019 - 01:58

Rasklopljeno, ok izgleda, podmazano, sklopljeno....
Jednostavno fali snaga... Na nozicama na varijatoru obrise marker, skroz izadje...
E sad, start, polazak iz mesta..

Treba mi savet koje oprugice da stavim, krece na niskim obrtajima i zato je lenj u kretanju a i u ubrzanju jer ne moze da dogura u idealne obrtaje pod opterecenjem brzo...
Morace neke jace da se stave, jer i kad malo cimnem gas pokrene se tocak malo...
Mislim da sam na jednom od proslih 2t skutera stavljao neke zelene i ok je bilo.. Isto je problem bio kretanje sa niskim obrtajima...

#35 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 08 September 2019 - 07:43

Za 4T ne treba da natezes kvacilo, najbolji moment ti je na oko 3000-4000 .. nema 50-ka vise od 2KS to je to.. kada je ustelovana izvuce se do 60-65

#36 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 08 September 2019 - 07:47

Probao ja i vislje start, dok je moja bila 50-ka sa nekim kymco oprugama, nista spektakularno nisam dobio

#37 Bojan92

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 133 posts
  • MestoKusiljevo/Svilajnac
  • VozimOron Apolon 50 4t

Posted 11 September 2019 - 21:31

Bese 10-40 ulje ide... Moze ono motulovo za skutere.. Al se ne secam koliko ide?

#38 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 12 September 2019 - 00:01

10w-40 oko 0.7l za zamenu ide.

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#39 Bojan92

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 133 posts
  • MestoKusiljevo/Svilajnac
  • VozimOron Apolon 50 4t

Posted 20 November 2019 - 17:36

Konacno registrovao...
Problem i dalje mng lose ide... Jedva da navuce 35-40 na ravnom... Sa mojih 92-3 kg... Ali malo je... Problemi su sledeci:

Max brzina na ravnom kao sto sam i napisao i to jedva, koliko god da je slaba kompresija iso bi bolje ali mislim da nije, a i pali super...

Kvacilo hvata na malim obrtajima, kada usporavam treba skoro da se zaustavim da bi odvojilo...

Kada se zagreje ima i problem sa karbom, konstantan gas u voznji i ide... Popustim gas skroz i dodam ponovo a on promrmlja ko da guta knedletinu ogromnu pa povuce... I tako svaki put... Mislim da je previse goriva, ne znam...

Razmisljam da stavim i kvacilo novo komplet... Posle da mi ostane zezanje oko karba samo... Da bar prebacim 50 za pocetak...



#40 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 20 November 2019 - 17:59

Sa kvačilom nećeš dobiti skoro pa ništa, najbolje kupi kit sa 47mm klipom. Onaj Vini kvalitetniji je 3300 din i tu tek možeš neku razliku da osetiš. Ili ako želiš neki ozbiljniji tunning imaš na Ali ekspresu kit 52mm i glavu koja ima ventile prečnika 20 i 23mm (standard su 16.5mm i 18mm).

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока







10 user(s) are reading this topic

0 members, 10 guests, 0 anonymous users