Jump to content


Peugeot V-clic


146 replies to this topic

#1 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 20 January 2020 - 14:51

Attached File  skuter2.jpg   57.34K   22 downloads

Attached File  skuter.jpg   70.63K   22 downloads

Predstavljam moju mašinicu, Pežo V-CLIC.
Kupljen: 2011. godine
Prešao: 5911km (što nije neka kilometraza)

Attached File  skuter3.jpg   69.4K   26 downloads
Attached File  skuter4.jpg   77.82K   32 downloads

Služio me TOP sve do sada kad su se pojavili problemi sa pretpostavljam gorivom. Razumijem se oko elek. međutim, slab sam sa mehanikom i prenosom, to želim da naučim na ovom forumu. Mislim da sa ljudima kakvi su na SS necu imati problema i da ce mi pomoci kao i do sada. Vidim da skoro vecina clanova gleda da pomoze, a ne kao na nekim forumima đe se posprduju i govore "kakav Pežo ovo je klasicni Kinez". Da se razumijemo, nemam nista protiv Kineskih skutera, štaviše, za te novce su TOP. Bolje i novi kineski nego izje**** Pijađo ...Ali ne slazem se da je 100% kinez, jer nije. Masu stvari nisu kao na spajderu kojeg mi ima ujak. Ne kazem da ne lici i da nije kao kinez, ali brate ipak su ga vecinom sklapali u Francuskoj, papiri postoje i sve...

Evo npr originalni karburator:

Attached File  starikarb.jpg   42.07K   29 downloads

A evo novi:

Attached File  karb.jpg   36.45K   29 downloads

Sad me zanima, (ako kad stignu dizne) koje su vaše preporuke, da li da probam sa starim karbom ili sa novim? Inače ova centralna dizna sa starog ne moze da se usrafi u novi O.o

Danas sam odlucio da sve "rasturim"! Skinuo sam airbox, oprao i stavio da se dobro osusi dok stignu neki djelovi koje cekam. Skinuo sam onu lulu koja ide iz karba u agregat i pogledajte sta sam primijetio, sve je bilo vlazno od goriva jel to ok?

Attached File  usis.jpg   39.19K   26 downloads

Takođe, izgleda da vakum pumpa ne radi. Makao sam crijevo koje vodi gorivo do karba, i gorivo non stop ide, a po mom misljenju ne bi smjelo da ide jel tako?

Attached Files



#2 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 21 January 2020 - 22:21

Čekam sugestije :)

#3 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 22 January 2020 - 00:11

Ne bi smelo da curi slobodnim padom.Samo kad vakum povuce membranu.

#4 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 23 January 2020 - 00:34

Dizne koje su stigle nisu od ovoga karba.. nevjerovatno ...

#5 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 23 January 2020 - 13:50

Dizne su ipak ok... ali to je sad pakao sto se desava... Promijenim diznu, stavim novu, kako ste mi rekli od najvece sam poceo, na njoj je broj 80 pisao... Stavim nju motor povuce super, ali cim mu spustim gas pa opet dam nece da vuce nego se kao zagusi i onda "otputi"... Stavim onda najvecu 82 motor nece smjesta da mrdne... Ledja su mi otpala skidaj pa vraci karb...uff pakao... Koji broj dizne bi trebalo da bude ok?

#6 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 23 January 2020 - 19:19

Iz kog razloga si uzeo da stelujes karburator sa vecim diznama ako nisi nista menjao na fabrickom agregatu?Mislim na jaci cilindar,prepravke na usisu itd...

#7 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 23 January 2020 - 19:36

rekli su mi neki od clanova foruma brate :)

#8 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 23 January 2020 - 20:05

Ako je masina skroz fabricka i nista nisi dirao nemas potrebe za stelovanjem karburatora ako imas njegov original karburator.Ocisti dobro taj originalni proveri nivo goriva u loncetu sve spojeve kad vratis karb na masinu da nemas negde izmedju karba i masine fals vazduh dobro zadihtuj vazdusni filter i to mora da radi ako je sve ostalo oke.

#9 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 23 January 2020 - 21:36

Potpuno je fabricka sve, nista mijenjano nije... Vidjecu sjutra, danas sam se olesio mijenjanjem... Mozes li mi reci ona prirubnica kako ide, da li treba onaj dio sa ooringom da je pud dolje (rupe) ili gore (one grane na koju ide karb), da li treba da ima neki dihtung? Takodje, zanima me iglica u karb, ima 4 nivoa na koji treba da bude seger?

#10 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 23 January 2020 - 22:58

To ne znam tacno za karb ali je sigurno da metal na metal ne moze da ide ako je metalna lula od karba mora da postoji neki dihtung izmedju.Sto se tice segera kreni od sredine pa vidi kako se ponasa.

#11 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 24 January 2020 - 14:53

Jutros kad sam upalio nije htio da se pomjeri s mjesta, gusio se , izgleda previse goriva, plus mora da nedje ima fals zrak... Ali je vrlo tesko vidjeti gdje vuce taj fals vazduh...

Ovako kod mene izgleda brate

Posted Image
E sad, ova grana se stavlja na dva brezona, a prije nje ide ova prirubnica (Slika dolje) za koju mi nije jasno kako ona dodje, da li treba ooring da je okrenut prema ovoj usisnoj grani, ili prema onoj rupi od motora??? Takodje, zanima me da li terba da dodje izmedju metala i prirubnice onaj dihtung papirnati ???

prirubnica:

#12 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 24 January 2020 - 19:06

Oring treba da ide na blok motora tj na usis.Takodje treba da proveris vakum dovod skini sa prirubnice vakum crevo i povuci ustima simuliraj vakum ako osetis benzin znaci da pusta na vakum strani ziv benzin u masinu sto ga dodatno gusi jos obogacuje smesu.Ako to nije slucaj proveri ispravnost sauha izvadi ga spoji na 12v bateriju i prati koliko milimetara je iglica izasla iz tela sauha.Pre povezivanja na bateriju sauh premeri tj izmeri koliko je milimetara iglica od tela sauha.Drzi nekih 5 min na bateriji i ako je razlika nekih 3-5 mm sauh je ispravan.Ako ne mrda crko je i to je jos jedan razlog bogate smese.Naravno sve to radi sa fabrickim karbom i fabrickim postavkama dizni vrati sve kako je bilo fabricki u karb.

#13 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 26 January 2020 - 10:36

A mozete li mi reci kako da provjerim da li skuter vuce falš zrak? Kad bih tu dilemu bar otklonio sve bi lakše bilo...

#14 tutnja

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 261 posts
  • MestoMalinska
  • VozimLuna Versus

Posted 26 January 2020 - 12:11

Ima negdje tema mislim.
Jedna od metoda je da uzmeš neki dezodorans i prskaš po sastavima na mašini, prirubnici, spoju airboxa... Ako na nekom mjestu gdje prskaš počne gubiti okretaje tu vuče falš.

Poslano sa mog LG-G6 koristeći Tapatalk



#15 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 26 January 2020 - 15:48

Sve i da imas neki fals verovatno nije toliko veliki da uzrokuje ti tolike probleme 4t masine nisu bas u tolikoj meri osetljive na najmanji fals kao 2t.

#16 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 26 January 2020 - 16:20

E ne znam brate moj, samo znam da mi je doslo da ga slomim cijelog!!

#17 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 26 January 2020 - 16:26

Jesi li ustanovio da li je problem jer imaš goriva ili previše vazduha u smeši? Pisao si ranije i jedno i drugo pa ne znam kakva je sad situacija.

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#18 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 28 January 2020 - 01:05

Ne znam kako brate da provjerim ja mislim da je previse goriva u pitanju... Ne znam . Cekam vakum pumpu jer iz ove gorivo non stop ide. Mislim da nema fals vazduha. Ali nesto zajebava... Skuter cas pali kako treba i ide top dodje do 60 onda spustim gas, ne moze bez 50 i samo se kao nateze. To je prije bio skuter koji je vukao kao lud, sto se desi ne znam...

#19 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 28 January 2020 - 19:46

Jesi proverio jel imas goriva na vakum strani pumpice kako sam ti objasnio?Ako smatras da je bogata smesa mozes povuci malo prirubnicu od filtera na karburatoru tako da stvoris fals vazduh ili ako je bas toliko bogata skinuti skroz filter pa probati.Ako se ne popravi stanje onda verovatno nije slucaj do toliko bogate smese.

#20 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 28 January 2020 - 20:36

Proveriti ispravnost cesmice goriva

Proveriti ispravnost sauha

Vratiti karurator na fabricka podesavanja

Oprati sundjer filtera vazduha ili ga promeniti

Proveriti da li postoji fals vazduh

Ako je je SVE ovo u redu,onda proveriti zazore na ventilima i zubcenje agregata.

Sent from my SM-G930U using Tapatalk





15 user(s) are reading this topic

0 members, 15 guests, 0 anonymous users