Jump to content


Peugeot V-clic


146 replies to this topic

#41 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 01 February 2020 - 18:47

Da sada si pogodio smešu, tačnije nijansu je mršavija nego normalno i tek kada se jako ugreje dolazi u stanje da mu to odgovara..

Sada da bi rešio paljenje i doneo malo goriva zavrći šraf za vazduh, u koracima po 1/4 kruga i testiraj, ako je skroz zategnut i jos uvek radi isto, onda pomeri osigurač igle za jednu poziciju ili pola, ako imaš platnicu za iglu da podmetneš to je pola pozicije

#42 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 01 February 2020 - 21:40

Mislim da mi je dizna trenutno 2,5 ili 3 kruga...nisam siguran

#43 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 02 February 2020 - 00:21

Onda zavrni kako sam ti rekao, po 1/4 ili.pola kruga ne više i probaj, zavrtanjem tog šrafa fino umanjuješ vazduh najvoše na donjem ali i na ukupnom spektru upotrebe gasa

#44 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 02 February 2020 - 13:23

Vazi. Inace imam pitanje, stigao mi je filter vazduha, i kad sam krenuo da ga zamijenim primijetio sam da mi u air boxu nema one kao resetkice koja dodje u njega, prvo ide kao ta resetkica pa onda filter. Da li to ima veze?
Mislim i do sad je bio bez njega, ali eto?

#45 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 02 February 2020 - 14:55

slike,slike,slike...pomozi nama,da mi pomognemo tebi.
koliko god ti glupo zvucalo,ali slikaj sve,danas - sutra ova tema ce pomoci nekome drugome ko bude ima slican problem...


Sent from my SM-G930U using Tapatalk



#46 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 03 February 2020 - 18:06

Nema te resetkice na netu nidje, a ja sam je izgubio... mada nema ona veze sigurno, ona je kao neki granicnik u airboxu...

#47 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 03 February 2020 - 23:09

Inace danas paljenje super. Dam kontakt i pustim nekoliko sekundi, dam gas 5-6 puta i upalim. Skuter radi lijepo na leru ne gasi se. E sad, kad krenem i odmah mu dam pun gas povuce kao lud i dodje do 63-64kmh. Ali onda spustim gas, i ponovo pun skuter nece preko 52kmh. Takodje, ako mu po malo dajem gas nece da postigne max brzinu. Ali kad startam pod pun gas ide top... Sta je tu sad zavrzlama ???

#48 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 04 February 2020 - 17:34

Jutarnje paljenje najvjerovatnije riješeno zavrtanjem dizne za vazduh... Sada je na 2.5 kruga ja mislim...
Drugi problem - max brzina nije rijesen. Ponavljam kad mu odjednom dam pun gas, skuter poleti do 64kmh... kad smanjim gas pa opet dam nema trika da ce da ufati istu brzinu. Takodje, isto je kad mu postepeno dajem gas...

ps. ugradjen novi filter vazduha...

MEMBRANA:
Attached File  1.jpg   42.59K   18 downloads
(zanima me za sta sluzi ovaj sraf da li je on neka blokada u karbu ili jednostavno drzi iglu?)
Attached File  2SRAF.jpg   70.57K   18 downloads
EVO I IGLE I NJENOG NIVOA PODESENOSTI...
Attached File  IGLA.jpg   31.45K   16 downloads
Attached File  IGLA2.jpg   28.19K   15 downloads

#49 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 04 February 2020 - 18:00

Verovatno mu sauh ne zatvori pa imaš tu brzinu kad je hladan, posle se ugreje pa imaš manje goriva. Sad bi tu trebalo povećati glavnu diznu.

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#50 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 05 February 2020 - 16:49

Novi problem!!!!!!!! :rat2:
Danas sam vozio skuter. I stavio ga na nogare sve ok (iako i dalje imam problem sa ubrzanjem, čekam neki predlog od vas). Posle mozda sat vremena ili dva, ja prolazim pored osjecam miris benzina, ja se okrenuh kad ono dolje curi gorivo... nevjerovatno...iz karburatora je islo gorivo :sexe19jx1: dakle, problemima nema kraja :angry: :angry:

#51 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 06 February 2020 - 14:29

Čekam sugestije :)))

#52 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 07 February 2020 - 23:17

View Postzetski94, on 05 February 2020 - 16:49, said:

Novi problem!!!!!!!! :rat2:
Danas sam vozio skuter. I stavio ga na nogare sve ok (iako i dalje imam problem sa ubrzanjem, čekam neki predlog od vas). Posle mozda sat vremena ili dva, ja prolazim pored osjecam miris benzina, ja se okrenuh kad ono dolje curi gorivo... nevjerovatno...iz karburatora je islo gorivo :sexe19jx1: dakle, problemima nema kraja :angry: :angry:
braco sta da radim ?

#53 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 08 February 2020 - 03:56

Prestace kada zamenis vakuum slavinu,ako mozes da nabavis set za reparaciju tog karba bilo bi dobro...

Sent from my SM-G930U using Tapatalk



#54 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 08 February 2020 - 09:22

Tesko ga mogu naci brate .. vidi ti ako ima ba aliexpresu za moj karb, bolje se razumijes od mene pa mi posalji

#55 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 09 February 2020 - 12:50

Slavine gorivaPosted ImagePosted Image

Sent from my SM-G930U using Tapatalk



#56 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 09 February 2020 - 22:09

Mislio sam na set za reparaciju ako ga ima na aliju, ali za moj karb a ne one njihove sto prodaju jer se membrana i igla ne poklapaju..

#57 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 10 February 2020 - 01:31

Ako je slavina goriva falicna onda gorivo slobodnim padom vrsi pritisak na iglu plovka koja popusti i dolazi do tog tvog navedenog problema.Takodje je moguce da imas neku necistocu izmedju sedista igle i same igle i da zato preliva karb.Resi prvo slavinu goriva ocisti ceo karb dobro ako imas mogucnost kompresorom i prati situaciju.

#58 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 10 February 2020 - 07:59

Ako je karburator ispravan onda plovak posle nekog nivoa zatvori gorivo i nema protoka ni curenja.. taman i da nema nikakvu slavinu

Ovo sto preliva na odušak je posledica ili neke prljavštine ili nisi dobro sklopio, tak odušak služi da tu u vanrednim situacijama (naglo popustanke gasa, nagib i sl) baci višak goriva, a nikako da tu stalno protiče..

Slavinu tj vakumski ventil možeš proveriti da li je ispravan, pusti u flašu izlaz za gorivo, a vakum napraviš ustima na drugom crevu i prati protok benzina koji se izliva u flašu...

Sent from my SM-G965F using Tapatalk



#59 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 11 February 2020 - 19:30

Ma nije zaprljan sigurno... Cistio sam ga vise puta. Problem je sigurno slavina, jer kad sam crijevo izvadio iz karba, gorivo je non stop izlazilo (A nekad nije)... Znaci problem je vakuum pumpa...

Nego recite mi u vezi onog "primanja gasa". Ponavljam kad mu odjednom dam pun gas, skuter poleti do 64kmh.. kad smanjim gas pa opet dam nema trika da ce da ufati istu brzinu. Takodje, isto je kad mu postepeno dajem gas... Što je tu problem? Zasto ja mislim da je tu problematika visak goriva?

#60 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 11 February 2020 - 20:56

Uvek i kada je topao motor, na naglo odvrtanje imas super krajnju ? Ili samo dok je hladan ?





12 user(s) are reading this topic

0 members, 12 guests, 0 anonymous users