

Predstavljam moju mašinicu, Pežo V-CLIC.
Kupljen: 2011. godine
Prešao: 5911km (što nije neka kilometraza)


Služio me TOP sve do sada kad su se pojavili problemi sa pretpostavljam gorivom. Razumijem se oko elek. međutim, slab sam sa mehanikom i prenosom, to želim da naučim na ovom forumu. Mislim da sa ljudima kakvi su na SS necu imati problema i da ce mi pomoci kao i do sada. Vidim da skoro vecina clanova gleda da pomoze, a ne kao na nekim forumima đe se posprduju i govore "kakav Pežo ovo je klasicni Kinez". Da se razumijemo, nemam nista protiv Kineskih skutera, štaviše, za te novce su TOP. Bolje i novi kineski nego izje**** Pijađo ...Ali ne slazem se da je 100% kinez, jer nije. Masu stvari nisu kao na spajderu kojeg mi ima ujak. Ne kazem da ne lici i da nije kao kinez, ali brate ipak su ga vecinom sklapali u Francuskoj, papiri postoje i sve...
Evo npr originalni karburator:

A evo novi:

Sad me zanima, (ako kad stignu dizne) koje su vaše preporuke, da li da probam sa starim karbom ili sa novim? Inače ova centralna dizna sa starog ne moze da se usrafi u novi O.o
Danas sam odlucio da sve "rasturim"! Skinuo sam airbox, oprao i stavio da se dobro osusi dok stignu neki djelovi koje cekam. Skinuo sam onu lulu koja ide iz karba u agregat i pogledajte sta sam primijetio, sve je bilo vlazno od goriva jel to ok?

Takođe, izgleda da vakum pumpa ne radi. Makao sam crijevo koje vodi gorivo do karba, i gorivo non stop ide, a po mom misljenju ne bi smjelo da ide jel tako?